Χρησιμοποιείς πάρα πολύ υλικό.
Ετσι οπως αποτυπωνεται στην φωτό φαίνεται ενα πνιγμένο κουτί.
Προσπάθησε να χρησιμοποιήσεις ποιο λεπτό υλικό και περιόρισε την ποσότητα.
Η Lowther όταν την ρώτησα εάν είναι φρόνιμο να χρησιμοποιήσω υλικό μου το απαγορευσε.
Το ίδιο.
Αν χρησιμοποιήσεις κάποια ποσότητα να είναι πολύ μικρή. Στα δικά μου Jericho είχα καταλήξει 10 γραμμάρια μαλλί.
Επίσης με την καμπίνα στην ουσία ανοιχτή δεν μπορείς να καταλήξεις κάπου. Οταν κολλήσεις θα αλλάξουν όλα και ειδικά το μπάσο. Καταλαβαίνω την ελευθερία που σου δίνει το ανοιχτό, αλλά είναι σχετικά άχρηστο.
Κλείσε την καμπίνα αφήνοντας ικανό μήκος στο καλώδιο για να μπορεί να βγαίνει το μεφάφωνο αρκετά έξω και απ την οπή και ξεκίνα τις δοκιμές σου.
Τις καμπίνες τις κρατάω κλειστές με ταινία κόλλησης διπλής όψης (επαγγελματική για συνεργείο αυτοκινήτων)
Γράφω στο post #42 . Την επόμενη φορά που θα πάς το αμάξι στο συνεργείο ζήτα να σου δώσουν. Εγώ από φίλο τεχνίτη προμηθεύομαι. Υπάρχουν σε ποικιλία πλάτους και πάχους.πολύ χρήσιμο, μπορείς να μας πεις κάποια πηγή για τέτοιες ταινίες ?
ευχαριστώ
Τις καμπίνες τις κρατάω κλειστές με ταινία κόλλησης διπλής όψης (επαγγελματική για συνεργείο αυτοκινήτων) –ο μόνος τρόπος τελικά να ανοίξουν είναι με υπομονή και οδοντικό νήμα.
Όλες οι ακροάσεις & μετρήσεις & συμπεράσματα είναι με κλειστές καμπίνες πάντα.
Το ηχείο επιτέλους μετά από τουλάχιστον 500 ώρες είναι πολύ καλύτερο από ότι φανταζόμουν αρχικά.
Κάπου εδώ μάλλον τελειώνουν οι όλοι πειραματισμοί μου με καλώδια / γεμίσματα / μετρήσεις και βάζω μπροστά το βάψιμο.
Μαλί πίσω από το ηχείο και λίγο στο ρεφλέξ όπως λέω και παραπάνω.
Καλώδιο χάλκινο 5Ν. Μπόρνες τυπικές (χωρίς τέρμιναλ).
Γίναμε μπόλικοι!
Καλή φάση
Έχω και εγώ ένα ζευγαράκια από τα χεράκια μου. Πρόσφατα τα έβαλα και στο hybrid.
Για στρώσιμο των ηχείων όσο έφτιαχνα το λαβύρινθο είχα είδη προετοιμάσει το bass reflex. To στρώσιμο τους απαιτεί πολλές μέρες κατά την άποψή μου. Το ηχείο ξυρίζει όταν είναι καινούριο. Σιγά-σιγά μαλακώνει. Ακόμα δεν τα θεωρώ στρωμένα και ας έχουν γράψει καμία κατοστάρια ώρες.
ΤΟ BASS REFLEX TO ΔΑΝΕΙΖΩ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΕΙ ΚΟΥΤΙ ΓΙΑ ΣΤΡΩΣΙΜΟ.
Είπα να το φωνάξω, για να μη δειλιάσει κανείς να μου το ζητήσει. Άσε που είναι καλή φάση να έχεις ένα μικρό κουτάκι για δοκιμές καλωδίων/ ηχοαπορροφητικών κ.ο.κ.
Σιγά σιγά πρέπει να αρχίσω να μπλέκω με τα βαψίματα και την τελική επιλογή καλωδίου και ηχοαπορροφιτικών. Ως τώρα με απλό πολύκλωνο χάλκινο καλώδιο και καλάι στις επαφές είχα καλό ήχο (και ατερμάτιστο καλώδιο στον ενισχυτή), αλλά θέλω να δοκιμάσω και άλλα καλώδια. Δύσκολη επιλογή είναι και εάν θα βάλω πίσω terminal για τα καλώδια και μπόρνες. Λέω να βάλω απλά μπόρνες γιατι τα περισσότερα τερματικά έχουν μεγάλο βάθος.
Για το καλώδιο οι επιλογές έχουν ως εξής:
Α. από το bass reflex. Δεν είναι ίσως τόσο όμορφο/τακτικό, αλλά έχει τις ευκολίες του. Ιδανικά το καλώδιο με ταινία διπλής όψης οδηγείτε προς τα πίσω και τρυπάμε το πίσω ξύλο κάπου στη μέση του. (για δοκιμή κατευθείαν από μπροστά βεβαία.)
Β. Να ακολουθούσης όλο το λαβύρινθο. Το Β και το Α είναι σχέδια που σου επιτρέπουν και αλλαγή καλωδίου στο μέλλον.
Γ. Μια ή δύο τρύπες στα ξύλα του λαβύρινθου. Για να βγει το καλώδιο οριζόντια προς τα πίσω. Οι τρύπες ερμητικά μονωμένες με σιλικόνη/κόλα/στόκο κ.ο.κ Έχει το κακό ότι μετά δεν αλλάζει το καλώδιο με τίποτα αφού είναι κολλημένο. Αλλά κερδίζεις σε μήκος καλωδίου.
Τις καμπίνες τις κρατάω κλειστές με ταινία κόλλησης διπλής όψης (επαγγελματική για συνεργείο αυτοκινήτων) –ο μόνος τρόπος τελικά να ανοίξουν είναι με υπομονή και οδοντικό νήμα.
Όλες οι ακροάσεις & μετρήσεις & συμπεράσματα είναι με κλειστές καμπίνες πάντα.
Το ηχείο επιτέλους μετά από τουλάχιστον 500 ώρες είναι πολύ καλύτερο από ότι φανταζόμουν αρχικά.
Κάπου εδώ μάλλον τελειώνουν οι όλοι πειραματισμοί μου με καλώδια / γεμίσματα / μετρήσεις και βάζω μπροστά το βάψιμο.
Μαλί πίσω από το ηχείο και λίγο στο ρεφλέξ όπως λέω και παραπάνω.
Καλώδιο χάλκινο 5Ν. Μπόρνες τυπικές (χωρίς τέρμιναλ).
Καλησπέρα
Μήπως έχει κάποιος τις γωνίες κλισης για το κόψιμο των ξύλων και την
συναρμολόγιση του λαβύρινθου ?
Καλές δοκιμές