'Ελλειψη bass treble απο ακριβούς ενισχυτές

ika

Supreme Member
20 September 2010
4,913
Αθήνα
Μιλώ για Onkyo Integra pre,Yamaha C4 κ.λ.π. ,Denon pro των 4400 monos, ,Luxman CO2/CO3,Citation της H/K,sansui,θα πρέπει να θυμηθώ να ανατρέξω στην λίστα για τα μοντέλα
Όχι αγαπητέ μου, δεν είναι και τόσο σημαντικό τι ήταν το LOW filter.
Αρκεί η μαρτυρία σου.
 

spmk

Established Member
25 October 2009
281
Δηλαδή δεν υπάρχουν καλά μηχανήματα με ρυθμιστικά τονικότητας;
 

Sonorus

Super Moderator
Staff member
28 August 2010
8,424
Θεσσαλονίκη
Δηλαδή δεν υπάρχουν καλά μηχανήματα με ρυθμιστικά τονικότητας;
Παιδιά , οποίος έχει αυτό
Ή τέλος πάντων κάτι παρόμοιο και δεν το γουστάρει επειδή έχει tone controls και phono , ευχαρίστως να μου το χαρίσει.
Κομμάτια να γίνει , θα το πάρω και θα ζήσω με αυτά τα διαβολικά ρυθμιστικά....
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,203
Αγιοι Αναργυροι
Δηλαδή δεν υπάρχουν καλά μηχανήματα με ρυθμιστικά τονικότητας;
και οι μεγάλοι yamaha ολοκληρωμένοι καλά μηχανήματα είναι.
ολόκληρη καμπάνια είχε κάνει η εταιρία για το ότι η λειτουργία του ενός ρυθμιστικού, δεν επηρέαζε το άλλο.
αυτό δεν ισχύει στα φθηνά/μεσαία μηχανήματα ας είναι και marantz.
 
Last edited:

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,203
Αγιοι Αναργυροι
Παιδιά , οποίος έχει αυτό
Ή τέλος πάντων κάτι παρόμοιο και δεν το γουστάρει επειδή έχει tone controls και phono , ευχαρίστως να μου το χαρίσει.
Κομμάτια να γίνει , θα το πάρω και θα ζήσω με αυτά τα διαβολικά ρυθμιστικά....
πες μου αν ξέρεις κάποιον που να τον έχει και δεν τον δουλεύει στo straight..
και πες μου αν αυτός δεν έχει εξωτερικό phono αν έχει πικάπ..
να είναι χομπίστας μουσικόφιλος όμως και όχι να τον έχει απλά για το σαλόνι.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,640
Kως
Προσωπικά
Όχι αγαπητέ μου, δεν είναι και τόσο σημαντικό τι ήταν το LOW filter.
Αρκεί η μαρτυρία σου.
Τοποθετήθηκα για το που μου χρησίμευσαν τα ρυθμιστικά τονικότητας και μάλιστα το Bass filter κάτι που ίσως φανεί χρήσιμο στον νηματοθέτη.
Αναφέρθηκα σε παραδείγματα που είναι όχι μόνο βολικό σαν έξτρα,αλλά και ΑΝΑΓΚΑΙΟ .
Δεν είναι μόνο τα μαύρα σόουλ ντίσκο των 70ς-80ς.
Θα μιλήσω για συγκροτήματα που άλλαξαν την 'φυσιογνωμία' της χορευτικής μουσικής και άκουσε το ίδιο κομμάτι σε album version και σε maxi single...
Groups όπως Incognito,Soul to Soul,Massive Attack,De la Soul,James Taylor Quartet κ.λ.π.
Τα maxi τους έχουν έναν clubbing προσανατολισμό,με πιο τονισμένο χαμηλό grove,πιο δυνατό σε σχέση με την original album έκδοση..πιο φουσκωμένο, μπορείς να το πεις κ έτσι.
Για κάποιον που μαζεύεται singles αυτών των σχημάτων,όπως εγώ που είχα όλα τα limited των Incognito,στην αναπαραγωγή τους έπρεπε να παίξω με το bass filter.
Mιλώ για πολλά τέτοια 12" που κυνηγούσα γιατί μ άρεσαν περισσότερο,extended,με καλύτερες 'εισαγωγές',αλλά είχαν αυτό το θέμα..
Μάλιστα κατά την εγγραφή σε χρωμίου ή μετάλλου,μέσω σοβαρού κασσετοφώνου ,μέσω αναλογικής οδού πάντα ,το έβλεπες και το ποτενσιόμετρο του Nacamichi,Denon κ.λ.π ,ότι ήθελε χαμήλωμα σε σχέση με το Album.
Eχω κούτες με various, εκατοντάδες και όλοι οι μουσικόφιλοι που τους αρέσει αυτό το είδος το γνωρίζουν..
Όπως οι djs δεν έπαιζαν από lp , γιατί το θεωρούσαν 'ξεφουσκωμένο' ..
Η παραγωγή αυτή των maxi singles ,ή cd singles στόχευε τα clubs,cafe,pounge bars,after hours κ.λ.π.
Τότε αρχές των 90ς δεν υπήρχε το utube,σποτυ,strean, download pirate bay, Torrents.. κάθε club έπρεπε να σκάει ενα-δυο εκατομμύρια δραχμές την σαιζόν για να είναι ενημερωμένο,αλλά κυρίως ανταγωνιστικό ,τώρα σχεδόν όλα είναι free.
Ένας παραγωγός πάντα είχε τα δικά του,αλλά δεν έφθαναν και το μέρος που έπαιζε έπρεπε να του παρέχει ότι ζητούσε.
Όταν έκανα πρόγραμμα σε σταθμό τα 80ς πήγαινα με βαλίτσα και τώρα ένα στικάκι,ένας σκληρός και είσαι οκ.
Το maxi το θυμάμαι στις 1700 δρχ και παρόλο που αγόραζα το άλμπουμ,υπήρχαν τρακς που τα ήθελα σε maxi ,για τους λόγους που είπα.
Σύγκρινε το χαμηλό του παρακάτω σιγκλ ε το άλμπουμ version.


Στο τυχαίο mix που έβαλα είναι τονισμένα τα άκρα,και κυρίως το χαμηλό, επειδή απευθυνόταν σε συγκεκριμένο χώρο.
Προσωπικά τα μηχανήματα που έχω αναφέρει με βόλευαν περισσότερο από Naim Nac 32.5/Nap 259,Linns ,quads κ.λ.π. σ αυτήν τη μουσική κατηγορία.

 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,640
Kως
Δοκίμασε το επόμενο σε original made in Uk και το αντίστοιχο σιγκλ σε 45 .
Σε κάτι τέτοια ,ναι εγώ προσωπικά έκανα χρήση του low bass filter, γιατί η εγγραφή όπως ήταν μου λέρωνε τη φωνή της sarah.

 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,640
Kως
Προσωπικά
Για σωστό bass tremble μπορείς να πας σε ολοκληρωμένο της Accuphase.
Πάντως δεν είμαι σίγουρος αν παίζοντας Moby,JTQ σε σχετικά υψηλές εντάσεις δεν θα κλίπαρε οδηγώντας Infinity Kappa,Mini Utopia κ.λ.π.
Έκαστος στο είδος του..
Τον Μάρτιο ένας Audio Note Soro με παρόμοιες μουσικές,αλλά σε cd άντεξε 4-5 tracks αρκετά δυνατά.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,640
Kως
πες μου αν ξέρεις κάποιον που να τον έχει και δεν τον δουλεύει στo straight..
και πες μου αν αυτός δεν έχει εξωτερικό phono αν έχει πικάπ..
να είναι χομπίστας μουσικόφιλος όμως και όχι να τον έχει απλά για το σαλόνι.
Ίσως να μην το δουλεύει straight σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις.
Άλμπουμ σταθμός, αναφοράς σε πολλά περιοδικά, αλλά με χαμηλό που δαγκώνει.

 

chrisssb

Μέλος Σωματείου
26 August 2008
29,791
Kingdom of Rain
Toν Ε-280 τον ανέφερα σαν παράδειγμα. Όλοι οι accuphase έχουν bass tremble ρυθμιστικά, ο Ε-480 για παράδειγμα δεν νομίζω να κλίπαρε.

Το δικό μου "μηχανάκι" πάντως δεν θα κλίπαρε με τίποτε.
 

spmk

Established Member
25 October 2009
281
Μια χαρά είναι τα ρυθμιστικά. Εχω και χωρις ρυθμιστικά.Κι αυτό μια χαρά είναι.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,203
Αγιοι Αναργυροι
Ίσως να μην το δουλεύει straight σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις.
Άλμπουμ σταθμός, αναφοράς σε πολλά περιοδικά, αλλά με χαμηλό που δαγκώνει.

αν έχεις το Συμπόσιο του Γ.Σπανου σε δίσκο και το σύστημα παίξει σωστά αυτό το τρακ χωρίς να μπουμάρει στον χώρο, είσαι τζετ.
αν χρειαστεί να πειράξεις ρυθμιστικά/φίλτρα κλπ, έχεις ελλείψεις.
(δεν το γράφω ειδικά για σένα west, απλά κοουτάρω στο "χαμηλό που δαγκώνει")
 

Αντώνης-Κ

AVClub Addicted Member
22 June 2007
2,083
Η λογική που προέκυψαν τα ρυθμιστικά bass και treble βασίζεται στην ίδια λογική που προέκυψε η καμπύλη RIAA equalization για το πικάπ η οποία χρησιμοποιείται μέχρι σήμερα. Και αυτή η λογική μετρά πολλά χρόνια πίσω τον καιρό όπου το πικάπ χρειαζόταν μια εξισορρόπηση συχνοτήτων για να αναπαράγει μια σχετικά σωστή καμπύλη αναπαραγωγής.

Τα bass και treble δημιουργήθηκαν με το ίδιο σκεπτικό και αυτά μια εποχή που τα μεγάφωνα ήταν full range για να δυναμώνουν τα μπάσα και τα πρίμα. Παρόλο που σήμερα τα full range ηχεία είναι ελάχιστα και συνήθως φτηνές κατασκευές ο ήχος τους απογειώνετε με τα μπάσα και τα πρίμα full. Ειδικά μικρά δορυφοράκια με ένα sub και τέρμα τα ρυθμιστικά ο ήχος πάει σε άλλο επίπεδο.

Για τα σημερινά δεδομένα μηχανημάτων όταν δεν παίζουν δεν τα σώζει κανένα bass και treble η διακόπτης παράκαμψης ρυθμιστικών.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: christos56

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,640
Kως
αν έχεις το Συμπόσιο του Γ.Σπανου σε δίσκο και το σύστημα παίξει σωστά αυτό το τρακ χωρίς να μπουμάρει στον χώρο, είσαι τζετ.
αν χρειαστεί να πειράξεις ρυθμιστικά/φίλτρα κλπ, έχεις ελλείψεις.
(δεν το γράφω ειδικά για σένα west, απλά κοουτάρω στο "χαμηλό που δαγκώνει")
Δεν το έχω, αλλά έχω εγγραφές όπως και όλοι υποθέτω ,που έχουν ρυθμικό μεν χαμηλό, αλλά δύσκολο..
Και ειλικρινά στα τόσα χρόνια εκθέσεις και επισκέψεις σε στούντιο έχω δει να γονατίζουν κάποια συστήματα.
Δεν είναι μόνο το μπουμάρισμα,αλλά και οι ανεπιθύμητες 'ουρές'..
Έχω αναφερθεί ξανά στο εκκλησιαστικό όργανο,που η αναπαραγωγή του απαιτεί πολύ ρεύμα.
Για μένα το 'κράτημα' είναι πιο δύσκολο,απ την 'έκταση'.
 
  • Like
Reactions: christos56

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,640
Kως
Για τα σημερινά δεδομένα μηχανημάτων όταν δεν παίζουν δεν τα σώζει κανένα bass και treble η διακόπτης παράκαμψης ρυθμιστικών.

Πάντα μιλώντας βάσει προσωπικών εμπειριών και επειδή έχω μια μικρή δισκοθήκη στο σπίτι της συζύγου Βόρεια, εκεί που μένει τώρα ο γιός, δοκίμασα 12" με έντονο το χαμηλό σε αναλογικά συστήματα και είδα ότι το χαμήλωνε ο πωλητής σε μεγάλες εντάσεις.
Είχα την εμπειρία όμως στην προτελευταία Έκθεση Hi End ν' απολαύσω αναπαραγωγή απ τα διασημότερα club dance track σε στούντιο του Ορφέα με Clearaudio και Audio Phusic,ένα truck που έχω ακούσει άπειρες φορές σε πραγματικά μεγάλα συστήματα και με καθήλωσε..με την χωρίς ουρές απόδοση σε πολύ ψηλή ένταση..(έχω κρατήσει Αρ.Δωματίου και στοιχεία, καλώδια , συνοδά,κ.λ.π.).
Το ξανά έγραψα αν θυμάστε.Τον δίσκο επειδή τον είχα και τον άκουσα και στα δικά μου , αλλά είμουν παρών (το τονίζω) σε αρκετές επιδείξεις που ευγενικά ο Εκθέτης αρνιόταν να ανεβάσει την ένταση..



Δεν αναφέρθηκα στο αν παίζει ή όχι ένα σύστημα, αλλά σε μια μικρή 'παρέμβαση' όταν η αναπαραγωγή κάποιου έντονα χορευτικοποιημένου track, δημιουργεί μπουκώματα,ενώ το ίδιο ακριβώς track παίζοντας στην Lp version ,είναι απόλαυση.
Είμαι πολύ συγκεκριμένος.
Δεν μπορεί να φταίει το φίλτρο ή το RIAA ,όταν το Bayou απ την Love Unlimited Orchestra στην Lp version ακούγεται τέλεια,αλλά στο σιγκλάκι να φορτώνει το ίδιο ακριβώς track..
Αναφέρθηκα στην χρήση του φίλτρου μόνο για 12" που έχουν clubbing προσανατολισμό..
Που πειράχτηκαν καθαρά για τους λόγους που είπα, αλλά μ αρέσει να το ακούω και στον χώρο μου.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,640
Kως
Μεσημέρι δοκιμάζω να κάνω εγγραφή αναλογικά,rec in/out ,αλλά σε CD-R το ίδιο τραγούδι ,ίδια εκτέλεση αλλά το ένα απ το LP version και το άλλο απ την maxi εκτέλεση.
Γιατί στην δεύτερη περίπτωση πρέπει να 'χαμηλώσω' το Rec Volume?
Και γιατί να ισχύει στο 70% των ντουμπλαρισμένων extended versions?
Μόνο σ αυτήν την περίπτωση το χρησιμοποιούσα και ερχόταν στα ίσια σε σχέση με ακριβούς without..
Στην Δύση της ζωής και για τις μουσικές που ακούω τώρα,(φωνητικά,μικρά σύνολα,ECM,ACT) ναι στον Accuphase για πιο 'ζωντανά ακούσματα' θα προτιμούσα έναν KW της MF.
 

midros

Established Member
13 April 2011
149
γιατί όλα τα maxi singles είναι γραμμένα δυνατότερα από τα LP
και ο λόγος είναι ότι επειδή τα maxi έχουν μικρότερη χρονική διάρκεια στον ίδιο χώρο, τα αυλάκια μπορούν να είναι πιό αραιά από ότι στα LP
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,640
Kως
Για τα σημερινά δεδομένα μηχανημάτων όταν δεν παίζουν δεν τα σώζει κανένα bass και treble η διακόπτης παράκαμψης ρυθμιστικών.

Πάντα μιλώντας βάσει προσωπικών εμπειριών και επειδή έχω μια μικρή δισκοθήκη στο σπίτι της συζύγου Βόρεια, εκεί που μένει τώρα ο γιός, δοκίμασα 12" με έντονο το χαμηλό σε αναλογικά συστήματα και είδα ότι το χαμήλωνε ο πωλητής σε μεγάλες εντάσεις.
Είχα την εμπειρία όμως στην προτελευταία Έκθεση Hi End ν' απολαύσω αναπαραγωγή απ τα διασημότερα club dance track σε στούντιο του Ορφέα με Clearaudio και Audio Phusic,ένα truck που έχω ακούσει άπειρες φορές σε πραγματικά μεγάλα συστήματα και με καθήλωσε..με την χωρίς ουρές απόδοση σε πολύ ψηλή ένταση..(έχω κρατήσει Αρ.Δωματίου και στοιχεία, καλώδια , συνοδά,κ.λ.π.).
Το ξανά έγραψα αν θυμάστε.Τον δίσκο επειδή τον είχα και τον άκουσα και στα δικά μου , αλλά είμουν παρών (το τονίζω) σε αρκετές επιδείξεις που ευγενικά ο Εκθέτης αρνιόταν να ανεβάσει την ένταση..



Δεν αναφέρθηκα στο αν παίζει ή όχι ένα σύστημα, αλλά σε μια μικρή 'παρέμβαση' όταν η αναπαραγωγή κάποιου έντονα χορευτικοποιημένου track, δημιουργεί μπουκώματα,ενώ το ίδιο ακριβώς track παίζοντας στην Lp version ,είναι απόλαυση.
Είμαι πολύ συγκεκριμένος.
Δεν μπορεί να φταίει το φίλτρο ή το RIAA ,όταν το Bayou απ την Love Unlimited Orchestra στην Lp version ακούγεται τέλεια,αλλά στο σιγκλάκι να φορτώνει το ίδιο ακριβώς track..
Αναφέρθηκα στην χρήση του φίλτρου μόνο για 12" που έχουν clubbing προσανατολισμό..
Που πειράχτηκαν καθαρά για τους λόγους που είπα, αλλά μ αρέσει να το ακούω και στον χώρο μου.
Αυτό που άκουσα στον Ορφέα πολύ δυνατά,απ τα παραλειπόμενα της έκθεσης το 2019.