Ακόμα και σήμερα, παίζοντας maxi 12 '' στις 45 υπάρχουν εγγραφές που με π.χ. έναν παλιό Luxman, πρέπει να το πάω αριστερά το ρυθμικό για bass.
Αυτά τα κατά τ άλλα διαμάντια είχαν προφανώς τονισμένα τα άκρα για αναπαραγωγή σε χορευτικού προσανατολισμού χώρους.
Το ίδιο τραγούδι στο Long Play των 33 στροφών, ακουγόταν καλύτερα..μαζί με τα υπόλοιπα δηλαδή tracks ακουγόταν πιο ισορροπημένα
Πολλά τα παραδείγματα,θα προσπαθήσω να θυμηθώ κάποια.
Στον long play 33 συνήθως το πρώτο τραγούδι ηταν σε χορευτικό extended vibe, αλλά χωρίς το μπούκωμα που είχε μόνο του σε 45,ακόμα και σε instrumental.
Πιστεύω ότι ήταν τονιζόταν το χαμηλό για χορευτική αναπαραγωγή,έφερνε όμως στα όρια του το σύστημα..
Είχα πάρει περίπου 1500 τέτοια από ντίσκο που έκλεισε ,έχω κάνει τα πειράματα μου,για αυτό το λέω..
Πάντως το equalizer ήταν απαραίτητο σε κάθε dj γιατί προσάρμοζε το bit ανάλογα την κάθε εγγραφή,όμως το έκανε μέσα απ' τον μίκτη.
Το παρακάτω σε extended 12 maxi version για να μην πω διπλάσιο μπάσο απ αυτό του long play, άντε να πω πολύ περισσότερο.
Είμαι στην δουλειά,για αυτό και βάζω ένα χορευτικό που δεν ακούω αλλά έχω και στις δύο μορφές, ελπίζοντας να το έχει ακούσει κάποιος και απ' τις δυο εγγραφές να νοιώσει την διαφορά.
Σόρυ για το ανάλαφρο παράδειγμα,αν και στα παζάρια ,η συγκεκριμένη καλλιτέχνης μάζευε και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.