Hallo Σπυρο,
Τι εγινε, ωραία πραματα βρηκαμε μια γωνια να λεμε...
Για τη Marenello λέει η Ferrari 50-50 με οδηγό, αλλά δε ξερω τι οδηγό εννοεί
το κιβώτιο πισω ειναι ενσωματωμμένο με το διαφορικό.
αλλά τι 50-50 αφου ειναι πάνω απο 1900κιλά...με οδηγό και μπετζινες
το 205 το 1,9 εχει δίκιο αν αφησεις το γκάζι ή πατήσεις φρένο σε στροφή σε εχει περάσει ο κώλος σου, θελει επιθετική οδηγηση και δυναμικό συμπεριφορά στις στροφές, δηλαδη να το κρατάς με γκαζι και τιμόνι
γιαυτό και η επιτυχία ήταν το rally με 1,3 κινητήρα.
Για να λέμε και ολη την αλήθεια τα τότε αυτοκίνητα ναι μεν ειχαν απίστευτες γεωμμετρίες αλλά τα σημερινά ειναι απίστευτα ακαμτα σαν αυτοφερόμενο κατι που βοηθά αφανταστα.
πω, πω τι μου θυμησες Delorean
Αυτός ηταν μηχανικός της GM και αποφασισε να παράγει στην βορεια Ιρλανδία αυτοκίνητα για την Αμερική.
Σχεδιο Giugiaro με βάση την Esprit που μολις ειχε φτιαξει, το 76 ο Delorean εφτιαξε το πρώτοτυπο του .
το πρωτο ειχε κινητήρα Citroen Wankel, ο οποίος αντικαταστήθηκε από τον V6συνεργασίας Peugeot-Renault-Volvo, με μάλιστα πρωτους του δικούς μου της Volvo να τον εχαν βγάλει στη παραγωγή πιο νωρις.
Απόδοση για το DeLorean Αμερική 170ΗΡ (καταλύτης γαρ) 200ΗΡ για Ευρώπη τα λίγα που δώθηκαν, με ψεκασμό Bosch.
Κιβώτιο Renault 5manual (από Alpine) ή 3auto τροποποιημένο για τοποθήτηση πίσω.
Ο Delorean τα εβγαλε στη παραγωγή το 81 μεχρι το τελου του 82 που τον συλαβανε για ναρκωτικά.
Το δικαστηριο τον αθώοσε αλλά η εταιρία χρεοκόπησε.
Κατασκευασε και τριά επίσχρυσα 24Κ, τα δύο ειναι σε μουσεία στην αμερική
Κατασκευαστηκαν συνολικά πάνω σπο 9000 κομματια με την εμπορική ονομασία DCM-!2 το 12 από τα 12.000$ που κόστιζε (τα χρυσα ειχαν 85.000$)
Μια που το εφερε η κουβέντα στο back to the future ο κινητήρας ντουμπλαριστηκε από V8 Porsche....