Στους πίσω τροχούς η σύγκλιση μειώνει τη τάση του πίσω μέρους να φύγει προς το εξωτερικο της στροφής, η αποκλιση δίνει υπερστοφικές τασεις
Γωνια καστερ
Καθένας από τους μπροστινούς τροχούς στρίβει γύρω από ένα νοητό άξονα. Η γωνία που σχηματίζεται κοιτώντας το αυτοκίνητο από τα πλάγια
σε σχέση με τον κατακόρυφο άξονα ονομάζεται γωνία κάστερ και μετριέται σε μοίρες.
Το θετικό καστερ που εχουν ολα τα αυτοκινητα εινα υπευθυνο για την επαναφορα των τροχών μετα τη στροφή, προσφερει σταθεροτητα και κατευθυνότητα στη ευθεία.
Βοηθάει στη σωστη απόρρόφηση κατα τη διάρκεια του φρεναρίσματος.
Μεγαλη γωνια καστερ δυσκολευει το στριψιμο
Μικρη γωνια, νευρικότητα, μικρη επαναφορα
Δεν μεταβαλεται κατα την οδηγηση.
Δεν εχουν οι πισω τροχοί.
Γωνια καμπερ
Κοιτώντας το αυτοκινητα απο εμπρος ή απο πισω, η γωνια που σχηματιζει ο τροχος με τη κατακορυφο.
Όταν το πάνω μέρος του τροχού κλίνει προς το κέντρο του αυτοκινήτου, εχουμε αρνητικό κάμπερ, ενώ όταν κλίνει προς τα έξω θετικό.
Χρησιμόποιουμε αρνητικό καμπερ γιατι στις στροφές το αυτοκίνητο γερνει προς τα εξω και μειωνεται η επιφανεια επαφης του ελαστικου με το δρόμο.
Με αρνητικό καμπερ εχουμε και ομαλότερη φθορά ελάστικών.
Υπερβολικές τιμές αρνητικού καμπέρ μειωνουν πρόσφυση, αισθηση τιμονιού και δημιουργουν ανομοιομορφες φθορες ελασστικών.
Η γωνία κλίσης του βασιλικού πίρου
Οταν κοιτάζουμε το αυτοκίνητο από μπροστά γωνία κλίσης του βασιλικού πίρου ονομάζουμε τη γωνία που σχηματίζεται μεταξύ του κατακόρυφου άξονα και του άξονα στροφής των μπροστινών τροχών.
συμβάλλει στην καλή κατευθυντικότητα του οχήματος, αφού βοηθάει στην επαναφορά των μπροστινών τροχών στην ευθεία θέση, ενώ παράλληλα περιορίζει την προσπάθεια που απαιτείται για το στρίψιμό τους. Η γωνία κλίσης του βασιλικού πίρου δε ρυθμίζεται