Νικος Πετειναρακης
AVClub Fanatic
Πολύ. Τώρα θα βγάζει μόνο"κουτάκια".Ακουγόταν πολύ καιρό... Κρίμα.
Πολύ. Τώρα θα βγάζει μόνο"κουτάκια".Ακουγόταν πολύ καιρό... Κρίμα.
Το ίδιο και η Ferrari. Έχουμε χάσει το λογαριασμό. Και το θέμα είναι ότι ΠΟΥΛΑΝΕ. Κάθε χρόνο τα νούμερα τους είναι όλο και καλύτερα.
Με το τότε Accent όμως , πήρες πλαστικό καπάκι στις βαλβίδες, πλαστική πολλαπλή εισαγωγής, πλαστικούς αποστάτες στα σινεμπλόκ της πίσω αντιστρεπτικής δοκού (πάλι καλά που είχε τέτοια φυσικά) και δεν θυμάμαι τι άλλο......Δεν είναι ο κορονοϊός. Γενικά η τεχνολογία έχει προχωρήσει. Ένα σύγχρονο "χρέπι" έχει πάνω της "Παναγιάς τα μάτια".
Πριν 21 χρόνια τέτοιες τέτοιες μέρες ψάχναμε να αγοράσουμε αυτοκίνητο. Πήγαμε στην εδώ αντιπροσωπία της Nissan και το τότε Almera δεν είχε στάνταρ ABS, AC και πίσω ηλεκτρικά παράθυρα. Στραφήκαμε στην Hyundai και πήραμε το τότε Accent.
Σήμερα μπορεί τα ABS, ESP να είναι υποχρεωτικά αλλά τα υπόλοιπα δεν είναι. Οι κατασκευαστές όμως τα προσφέρουν για να μπορείς να είσαι ανταγωνιστικός. Πχ το Hyundai i10 έχει ΘΕΡΜΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΙΜΟΝΙ. Και ένα σωρό άλλα χαρακτηριστικά τα οποία τότε τα βλέπαμε με το κιάλι.
Hyundai i10 2023 - Hyundai Ελλάς ΑΒΕΕ
The power of choice. Meta Blue Pearl Lumen Gray Pearl Mangrove Green Pearl Atlas White Aurora Gray Pearl Dragon Red Pearl Phantom Black The power of choice. Lumen Gray Pearl Mangrove Green Pearl Atlas White Aurora Gray Pearl Dragon Red Pearl Phantom Blackwww.hyundai.gr
Επίσης σου δίνουν και επαρκή ισχύ ώστε να κινηθείς με άνεση. Γι' αυτό έχουν χαθεί και τα μικρά γρήγορα όπως ήταν τα σαξόραλα εκείνης της εποχής.
Με το τότε Accent όμως , πήρες πλαστικό καπάκι στις βαλβίδες, πλαστική πολλαπλή εισαγωγής, πλαστικούς αποστάτες στα σινεμπλόκ της πίσω αντιστρεπτικής δοκού (πάλι καλά που είχε τέτοια φυσικά) και δεν θυμάμαι τι άλλο......
Τα οποια πλαστικα ηταν πιο αξιοπιστα απο τα μεταλικα των αλλων! Για τις αναρτήσεις συμφωνώ.Με το τότε Accent όμως , πήρες πλαστικό καπάκι στις βαλβίδες, πλαστική πολλαπλή εισαγωγή, πλαστικούς αποστάτες στα σινεμπλόκ της πίσω αντιστρεπτικής δοκού (πάλι καλά που είχε τέτοια φυσικά) και δεν θυμάμαι τι άλλο......
Τώρα που οι παραδοσιακοί κατασκευαστές αρχίζουν να βγάζουν σοβαρά ηλεκτρικά, θα δούμε πραγματικά τι θα γίνει στην αγορά.
Υπάρχει ένα ευρύ κοινό που θέλει καλύτερη ποιότητα από της Tesla και δεν μπορεί να πληρώσει το EQE/S της Mercedes ούτε και Porsche φυσικά. Εκεί θα αρχίσουν να μπαίνουν όλοι οι υπόλοιποι και θα διαχωριστεί τελικά και η ήρα από το στάρι, με κάτι BYD, xiaomi κλπ που αποφάσισαν να φτιάξουν ξαφνικά αυτοκίνητα.
Το Q6 e-tron θα μπορεί δηλαδή να το αγοράσει ο μέσος έλληνας στο ελλαδιστάν;;;
διαφωνώ, αλλά μικρή σημασία έχειΤα οποια πλαστικα ηταν πιο αξιοπιστα απο τα μεταλικα των αλλων! Για τις αναρτήσεις συμφωνώ.
Υπομονή μέχρι το 2027, τότε θα αρχίσουν να κυκλοφορούν ηλεκτρικά στη τιμή του Yaris. Ίσως και νωρίτερα αν επιτραπεί στην BYD να φέρει το Dolphin Mini στην Ευρώπη, στο Μεξικό ήδη πουλιέται στα 21.000$ (23000$ η Plus έκδοση με μεγαλύτερη αυτονομία).Αυτό θέλω να πω. Οπότε δεν απασχολούν την μεγάλη πλειοψηφία τέτοια ηλεκτρικά κι ας μην είναι Mercedes/Porsche. Τα καλά ηλεκτρικά είναι και θα είναι πανάκριβα για την χώρα μας. Εμείς για κάνα Yaris είμαστε.......
Οι πωλήσεις των θερμικών δεν πρόκειται να εξαφανιστούν, ενώ πολλοί θα επέλεγαν υβριδικό χωρίς δυνατότητα απευθείας φόρτισης μόνο και μόνο γιατί μένουν σε πολυκατοικία που δεν έχουν συμφωνήσει οι ιδιοκτήτες πως θα καλωδιώσουν τις πιλοτές...Υπομονή μέχρι το 2027, τότε θα αρχίσουν να κυκλοφορούν ηλεκτρικά στη τιμή του Yaris. Ίσως και νωρίτερα αν επιτραπεί στην BYD να φέρει το Dolphin Mini στην Ευρώπη, στο Μεξικό ήδη πουλιέται στα 21.000$ (23000$ η Plus έκδοση με μεγαλύτερη αυτονομία).
edit: Μιλάω για καθαρές τιμές χωρίς επιδοτήσεις. Στην Ευρώπη πρώτα θα σταματήσουν όλες οι επιδοτήσεις και μετά θα εμφανιστούν αυτά τα οχήματα, διαφορετικά αν έβγαινε σήμερα ένα τέτοιο αυτοκίνητο στις 23000 και είχε και 5-6 χιλιάδες επιδότηση θα εξαφάνιζε τις πωλήσεις θερμικών.