κάτι άλλο που έμαθα και δεν μου άρεσε..
οι κάμερες δεν μπορούν να καταγράψουν (δεν θα τις βάλουν να καταγράφουν) γιατί απαγορεύεται από την ελληνική νομοθεσία
μόνο θα βλέπουν, αλλά δεν θα γράφουν
Ευρωπαϊκός είναι ο νόμος και είναι στο γενικότερο πλαίσιο του GDPR. Πολύ καλά κάνουν. Μάλιστα μόλις με πήραν τηλέφωνο από το ΑΤ γιατί ο εισαγγελέας ζητά συμπληρωματική κατάθεση προσδιορισμού του χρόνου παραβίασης των ασφαλιστικών μέτρων, σε μια δική μου υπόθεση παράνομης βιντεοεπιτήρησης. Τον βλέπω να πηγαίνει με βραχιολάκια τον τύπο... .
Ήθελα να σου πω για το CCTV, το οποίο προφανώς αφορά το εσωτερικό του λεωφορείου και όχι το εξωτερικό. Μη μαγκώσει καμιά γιαγιά την ώρα που πάει να κατέβει από την πόρτα. Εύλογο να υπάρχει για λόγους ασφάλειας.
Εξωτερικά πάντως παρατήρησα μια κάμερα στο πίσω μέρος η οποία μάλλον είναι για να βλέπεις τι γίνεται στο πίσω και κάτω μέρος του οχήματος. Εκεί δηλαδή που δεν έχεις ορατότητα καθόλου, προς αποφυγή ατυχήματος.
Κατά τον ίδιο τρόπο βλέπω τον δεξί καθρέπτη να διαφέρει από τον αριστερό. Γενικά όπου υπάρχει τυφλή γωνία, έχουν βάλει βοηθήματα. Τώρα για το αν χωράει στα στενάκια... εξαρτάται. Όσο υπάρχει φίλε μου το 140 όλα είναι πιθανά ακόμα και... υπερβατικά.
Το άλλο στο παρμπρίζ που μοιάζει με συστοιχία led, βλέπω ότι υπάρχει και στις δύο πάνω πλευρές του παρμπριζ. Δεν αποκλείεται να είναι κάποιο σύστημα όπως έχουν τα καινούργια αυτοκίνητα που υποβοηθά το φρενάρισμα σε περιπτώσεις που αισθανθεί το σύστημα κίνδυνο.
Δεν το ξέρω, αυτό εσύ θα μας το πεις καθώς μαζεύεις πληροφορίες.
Καλώς να έρθουν έχω να πω νέα λεωφορεία. Είναι το λιγότερο που θα με απασχολούσε τι τεχνολογίας είναι. Νομίζω ξέρεις καλύτερα από τον καθένα τόσο τις ελλείψεις στον στόλο όσο και στο προσωπικό, τέτοιες που οι σταθμάρχες αναγκάζονται να κάνουν εξισώσεις για να βγουν τα δρομολόγια, που δεν βγαίνουν απ' όσο ξέρω.
Είμαι σίγουρος ότι θα τα ξεκινήσουν από πιο βατά και εύκολα δρομολόγια, μέχρι να δουν πως θα πάει το πράμα.