Apple Car : Αναφορά για έναρξη παραγωγής το 2024

Babis K.

Super Moderator
Staff member
17 June 2006
28,675
Αθήνα
Η Apple παρήγγειλε σε κορυφαία εταιρία στη Γερμανία κάποια τσιπάκια με προδιαγραφές που ήταν αδύνατον να ικανοποιηθούν, τουλάχιστον μέχρι σήμερα γνωστά.
Αυτό το ξέρω σίγουρα, αυτό που δεν ξέρω είναι για που προοριζόταν αυτά.
 
Καλά δεν ξέρουμε ακόμα που θα ισορροπήσει η αγορά, ακόμα στηρίζεται στους early adopters.

Πάντως, η Xiaomi θεωρητικά δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από την Tesla, αφού η τελευταία ούτε παραδοσιακή υπερδύναμη στο χώρο του αυτοκινήτου είναι, ούτε φημίζεται για την ποιότητα κατασκευής της. Οπότε τα επόμενα χρόνια θα έχουν ενδιαφέρον.
 
  • Like
Reactions: koupa

koupa

AVClub Enthusiast
25 January 2014
1,113
Και εγώ θεωρώ πως την έχουν πατήσει όλοι με τους Κινέζους. Το καλό με την Apple είναι ότι έχει "άπειρο" χρήμα αλλά καμία επαφή με την αυτοκινητοβιομηχανία. Οπότε την παίρνει να κάνει παιχνίδι. Αλλίμονο στους παραδοσιακούς. Έχουν φάει όλα αυτά τα χρόνια την πίεση της αγοράς με τις συγχωνεύσεις και τώρα από το πουθενά έρχονται και οι άσχετοι.
 
  • Like
Reactions: vlad66

songless_bird

AVClub Fanatic
8 May 2013
11,112
Νότια Μακεδονία
17 June 2006
23,745
Αθήνα
Για 4000 δολλάρια διαφορά θα έπαιρνες κάτι εγγυημένο που δουλεύει χρόνια στην αγορά ή θα έκανες το πειραματόζωο (αντικειμενικά άγνωστο support και λειτουργικότητα) .
 

koupa

AVClub Enthusiast
25 January 2014
1,113
Για 4000 δολλάρια διαφορά θα έπαιρνες κάτι εγγυημένο που δουλεύει χρόνια στην αγορά ή θα έκανες το πειραματόζωο (αντικειμενικά άγνωστο support και λειτουργικότητα) .


Μόνο το πειραματόζωο δε θα κάνεις. Διάβασε με ποιους συνεργάζεται η μητρική εταιρία. Hyundai και Mercedes.

Τόσα χρόνια δεν είχαμε ιδέα το το συμβαίνει εκεί. Τώρα ήρθαν και θα μας πάρουν τα σώβρακα.
 

koupa

AVClub Enthusiast
25 January 2014
1,113
Θες να πεις ότι αν σου χαλάσει θα πηγαίνεις να στο φτιάξουν τα συνεργεία της hyundai και της Mercedes; Δεν νομίζω.

Δεν ρώτησες αυτό. Ρώτησες αν είναι κάτι εγγυημένο και σου έγραψα ότι η μητρική εταιρία είναι η κατασκευάστρια της MB και της Hyundai στην Κίνα. Κάτι θα ξέρουν από αξιοπιστία.

Και εκτός αυτού η Τεσλα στη χώρα μας έχει μόνο ένα συνεργείο στην Αθήνα. Αυτό όμως δεν έχει εμποδίσει τις πωλήσεις. Περίπου 2000 πωλήθηκαν πέρυσι. Επίσης δεν έχει παντού συνεργεία για όλες τις μάρκες. Πχ η Mercedes σύμφωνα με τον επίσημο ιστότοπο έχει Αθήνα, Αγρίνιο, Πάτρα, Θεσσαλλονίκη και κάποιες άλλες μικρότερες. Πχ Θράκη δεν έχει καθόλου. Πελοπόνησο μόνο Πάτρα. Κρήτη γιοκ.

Το ίδιο θα συμβεί και εδώ να είσαι σίγουρος. Αν είναι με καλή κατασκευή όπως δείχνει τότε θα πουλήσουν.
 
17 June 2006
23,745
Αθήνα

Μόνο το πειραματόζωο δε θα κάνεις. Διάβασε με ποιους συνεργάζεται η μητρική εταιρία. Hyundai και Mercedes.

Τόσα χρόνια δεν είχαμε ιδέα το το συμβαίνει εκεί. Τώρα ήρθαν και θα μας πάρουν τα σώβρακα.
Για να μας πάρουν τα σώβρακα θα πρέπει οι τιμές να είναι ΠΟΛΥ ανταγωνιστικές σε φάση μισή τιμή. Η αίσθηση μου λέει ότι θα έχουν ευρωπαϊκές τιμές ή παραπλήσιες. Και δεν μου λέει τίποτα οι μητρικές. Μπορεί σαν ανταλλακτικά να είναι καλα αλλά σε ένα αμάξι παίζει ρόλο και η συναρμολόγηση αλλά και το software (ιδίως στα ηλεκτρικά) .

τιμες ΚΙΝΑΣ. Βαλε (αν ερθει ποτε) 50 χιλιαρικα για το βασικο και 65 για το μαξ, και εισαι μεσα
ΑΚΡΙΒΩΣ. Αυτό ήθελα να γράψω τώρα.
 
  • Like
Reactions: avpap

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,593
Αθηνα
Kρας τεστ του εχει κανει κανεις ?
πριν ερθει ευρωπη/αμερικη θα το περασουν σιγουρα. Αν το εχουν κατασκευασει με προοπτικη να πωλειται και στην δυση, δεν εχω καμμια αμφιβολια οτι θα τα παει καλα
 

pontios

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
6,744
Clermont-Ferrand, France
Να υποθέσω όλοι έχουν καταλάβει ότι αυτό το νήμα, δεν μπορεί να έχει πια τον ίδιο τίτλο, πόσο μάλλον να συνεχιστεί ως Apple car. Όσο για το τι ακριβώς έγινε, είναι πολύ απλό, δεν μπορείς να κλέβεις όλα τα ξένα σώβρακα και να πουλάς μόνο "υπηρεσίες" και "λογισμικό" παντού. Ειδικά, κάπου που προέχει η ασφάλεια και δεν μπορείς να κοροϊδεύεις εάν χάιδευε σωστά το τιμόνι ο οδηγός.
Δεν υπήρχε ποτέ περίπτωση να φτιάξει αυτοκίνητο η Apple, παρά μόνο με rembranding. Και εκεί, δεν έχει λεφτά. Που γενικά το ηλεκτρικό για την ώρα, δεν έχει λεφτά.
Όταν μπορεί να έχει παραγωγή με 10 και να πουλάει με 1000, θα επανέρθει. Εάν υπάρχει ακόμα σαν εταιρεία έτσι όπως πάει.
 
17 June 2006
23,745
Αθήνα
Όταν μπορεί να έχει παραγωγή με 10 και να πουλάει με 1000, θα επανέρθει.

Το πιθανότερο είναι να περιμένει αυτό.
Ακόμα και οι κινεζοι-κινεζοι φαίνεται ότι δεν μπορούν να μειώσουν τόσο δραστικά το κόστος.