Δαμιανός Δημητριάδης
Supreme Member
Απλά, σχεδόν παιδικά ή μήπως...
απλά παιδική χαρά;
Αν το δεύτερο, τότε φτου και βγαίνω...
1. Λοιπόν το εξαϋλωμένο για το Λακρυμόζα από το ρέκβιεμ του Μότσαρτ, το 'χω γράψει εγώ. Μπουζόνι, διάλεξε τόπο, μάρτυρες και όπλα! :violent-smiley-030: :joker:
2. Η 5η του Μάλερ, όπως είχα γράψει στο μακαρίτικο avforum έχει ως θεματικό και αισθητικό κέντρο βάρους το 2ο μέρος, όχι το πρώτο, ούτε το αντατζιέτο. Βλέποντας λοιπόν το έργο συνολικά και προσέχοντας λίγο περισσότερο το 2ο μέρος, η μονοφωνική εκτέλεση του Μπρούνο Βάλτερ με τη Φιλαρμονική της Νέας Υόρκης θέτει στάνταρντς απλησίαστα από τους υπόλοιπους, με τον Κούμπελικ και το Βάτσλαβ Νόυμαν να πλησιάζουν περισσότερο απ' ότι έχω ακούσει από τους άλλους. Το Δημήτρη Μητρόπουλο δεν τον έχω ακούσει, αλλά μια 6η του που είχα αγοράσει πιτσιρικάς σε βινύλιο με ευρωπαϊκή ορχήστρα από την ύστερη περίοδο του μ' είχε απογοητεύσει.
απλά παιδική χαρά;
Αν το δεύτερο, τότε φτου και βγαίνω...
1. Λοιπόν το εξαϋλωμένο για το Λακρυμόζα από το ρέκβιεμ του Μότσαρτ, το 'χω γράψει εγώ. Μπουζόνι, διάλεξε τόπο, μάρτυρες και όπλα! :violent-smiley-030: :joker:
2. Η 5η του Μάλερ, όπως είχα γράψει στο μακαρίτικο avforum έχει ως θεματικό και αισθητικό κέντρο βάρους το 2ο μέρος, όχι το πρώτο, ούτε το αντατζιέτο. Βλέποντας λοιπόν το έργο συνολικά και προσέχοντας λίγο περισσότερο το 2ο μέρος, η μονοφωνική εκτέλεση του Μπρούνο Βάλτερ με τη Φιλαρμονική της Νέας Υόρκης θέτει στάνταρντς απλησίαστα από τους υπόλοιπους, με τον Κούμπελικ και το Βάτσλαβ Νόυμαν να πλησιάζουν περισσότερο απ' ότι έχω ακούσει από τους άλλους. Το Δημήτρη Μητρόπουλο δεν τον έχω ακούσει, αλλά μια 6η του που είχα αγοράσει πιτσιρικάς σε βινύλιο με ευρωπαϊκή ορχήστρα από την ύστερη περίοδο του μ' είχε απογοητεύσει.