Διαβάστε να δείτε τι μου έτυχε σήμερα!!! (όσα αναφέρω παρακάτω είναι από το email που έστειλα στη Sony Hellas αμέσως μετά το συμβάν)
"...από τις 30/11/2005 είμαι κάτοχος μίας TFT-LCD τηλεοράσεως της σειράς Bravia μοντέλο S23A10 και σε γενικές γραμμές ήμουν ευχαριστημένος από αυτήν...σημειωτέον η εν λόγω τηλεόραση χρησιμοποιείται σε υπνοδωμάτιο.
Πριν από περίπου 1,5 μήνα από τα ηχεία της εν λόγω τηλεόρασης άρχισε να ακούγεται, αρχικά κατά διαστήματα και στην συνέχεια συνεχώς, ένα ιδιαιτέρως εκνευριστικό βουητό (κάπως σαν ανεμιστηράκι λαπτοπ) το οποίο ειδικά στις συνθήκες όπου λειτουργούσε η TV (υπνοδωμάτιο, άρα γενικότερο περιβάλλον ήσυχο και λειτουργία της TV σε χαμηλή ένταση) ... εκνεύριζε και εμένα και τη σύζυγό μου.
Για την εξάλειψη του φαινομένου δοκίμασα διάφορες ρυθμίσεις από το μενού της τηλεόρασης μήπως και διορθωθεί και πράγματι διαπίστωσα ότι απενεργοποιώντας για λίγο (1-2 λεπτά) τα ηχεία μέσα από τη σχετική επιλογή του μενού το πρόβλημα διορθωνόταν.
Όμως εδώ και 15 ημέρες η άνω τεχνική έπαψε να έχει αποτελέσματα.... το δε ενοχλητικό βουητό εξακολουθεί..
Για το λόγο αυτό έψαξα στο site σας και βρήκα το πλησιέστερο στο σπίτι μου (Άνω Πατήσια) εξουσιοδοτημένο service center σας, Γιεμεντζόγλου Ν. & Σια Ο.Ε. (Ηρακλείου 100, 111 42 ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ), όπου κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας επισκέφθηκα σήμερα (1/11/2006) το πρωί, μαζί με την προβληματική συσκευή.
Όταν ήρθε η σειρά μου να την παραδώσω και προτού γίνει οποιαδήποτε παραλαβή ένας εκ των τεχνικών ζήτησε να τεθεί η τηλεόραση σε λειτουργία (στο χώρο της υποδοχής!!!) ώστε να διαπιστωθεί το πρόβλημα.
Όπως ήταν αναμενόμενο η ένταση του θορύβου δεν μπόρεσε να διαπιστωθεί στο θορυβώδες περιβάλλον της υποδοχής, όπου ήδη ανέμεναν 5 ακόμα άτομα.
Τότε ήρθε ένας κύριος με κοστούμι (το οποίο έφερε ραμμένο το σήμα Sony Service Center, ο οποίος καθόταν σε παρακείμενο γραφείο) και πήρε τη συσκευή στο εργαστήριο ζητώντας μου να τον ακολουθήσω.
Εκεί τη δοκίμασε ξανά προκειμένου να διαπιστώσει το πρόβλημα, το οποίο κατά την άποψή του δεν ήταν διακριτό!
Αφού του εξήγησα το περιβάλλον στο οποίο λειτουργεί η τηλεόραση και τη διαφορά του από τον χώρο εργαστηρίου (μολονότι πιο ήσυχος από την υποδοχή και πάλι θορυβώδης σε σχέση με το υπνοδωμάτιο) του ζήτησα να δοκιμάσει να το ακούσει από κοντά.
Τότε αυτός αναγνώρισε ότι πράγματι υπάρχει ένα βουητό αλλά επέμεινε ότι αυτό είναι φυσιολογικό, υπήρχε εξ´ αρχής στην τηλεόρασή μου και ότι θα συνεχίσει να υπάρχει μέχρι να παλιώσει...
Του εξήγησα ότι ο εν λόγω θόρυβος που τόσο εγώ όσο και η σύζυγός μου ακούμε πολύ καλά δεν υπήρχε εξ’ αρχής (αν υπήρχε θα είχαμε επισκεφτεί το service πολύ νωρίτερα) και ότι σε κάθε περίπτωση θα έπρεπε να το ψάξει σωστά και με υπομονή..
Τότε ο εν λόγω κύριος (που σημειωτέον ουδέποτε μου συστήθηκε) μου είπε ότι γνωρίζει τι βλάβη έχει η συσκευή μου...
Όταν τον ρώτησα ποια είναι αυτή μου απάντησε ότι η εν λόγω βλάβη συναντάται πολύ συχνά και συνίσταται στην αγωνία και το άγχος του πελάτη όταν λήγει η εγγύηση του!!!!!!!!!!!!
Έκπληκτος από την ειρωνική και αγενή του συμπεριφορά , και παραβλέποντας αρχικά την άνω προσωπική προσβολή, προσπάθησα, ρωτώντας τον, να μάθω από που μπορεί να προέρχεται ο ήχος που τόσο εγώ όσο και η γυναίκα μου ακούμε.
Ο εν λόγω κύριος αρνήθηκε να μου δώσει περισσότερες πληροφορίες και έφυγε βγάζοντας και την τηλεόρασή μου εκτός εργαστηρίου.
Τότε του ζήτησα να μου ζητήσει συγνώμη για την ανωτέρω ειρωνική και αγενή συμπεριφορά και αυτός μου απάντησε ότι δεν υπάρχει λόγος να κάνει κάτι τέτοιο!!!
Επιπλέον, του επέστησα ότι στη δική μου περίπτωση η λήξη της εγγύησής της συσκευής μου δεν ήταν το θέμα καθώς βάσει ενσωματωμένης στο εθνικό δίκαιο (Ν. 3043/2002) κοινοτικής νομοθεσίας αυτή καλύπτεται από 2ετή εγγύηση, άρα τουλάχιστον συγγνώμη έπρεπε να ζητήσει καθώς όσα είχε πει ήταν και αναληθή και προσβλητικά.
Αυτός αντέταξε ότι η εγγύησή είναι μονοετής και δεδομένου ότι κατ’ αυτόν και την «επιστημονική – ακουστική» του διάγνωση η λειτουργία της συσκευής δεν διέφερε από τη φυσιολογική, αρνήθηκε να παραλάβει τη συσκευή με αποτέλεσμα να την πάρω πίσω και να σας γράφω τώρα το παρόν email...."
Ωραία πράγματα ε???
Μόλις έχω απάντηση από Sony θα σας ενημερώσω....
"...από τις 30/11/2005 είμαι κάτοχος μίας TFT-LCD τηλεοράσεως της σειράς Bravia μοντέλο S23A10 και σε γενικές γραμμές ήμουν ευχαριστημένος από αυτήν...σημειωτέον η εν λόγω τηλεόραση χρησιμοποιείται σε υπνοδωμάτιο.
Πριν από περίπου 1,5 μήνα από τα ηχεία της εν λόγω τηλεόρασης άρχισε να ακούγεται, αρχικά κατά διαστήματα και στην συνέχεια συνεχώς, ένα ιδιαιτέρως εκνευριστικό βουητό (κάπως σαν ανεμιστηράκι λαπτοπ) το οποίο ειδικά στις συνθήκες όπου λειτουργούσε η TV (υπνοδωμάτιο, άρα γενικότερο περιβάλλον ήσυχο και λειτουργία της TV σε χαμηλή ένταση) ... εκνεύριζε και εμένα και τη σύζυγό μου.
Για την εξάλειψη του φαινομένου δοκίμασα διάφορες ρυθμίσεις από το μενού της τηλεόρασης μήπως και διορθωθεί και πράγματι διαπίστωσα ότι απενεργοποιώντας για λίγο (1-2 λεπτά) τα ηχεία μέσα από τη σχετική επιλογή του μενού το πρόβλημα διορθωνόταν.
Όμως εδώ και 15 ημέρες η άνω τεχνική έπαψε να έχει αποτελέσματα.... το δε ενοχλητικό βουητό εξακολουθεί..
Για το λόγο αυτό έψαξα στο site σας και βρήκα το πλησιέστερο στο σπίτι μου (Άνω Πατήσια) εξουσιοδοτημένο service center σας, Γιεμεντζόγλου Ν. & Σια Ο.Ε. (Ηρακλείου 100, 111 42 ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ), όπου κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας επισκέφθηκα σήμερα (1/11/2006) το πρωί, μαζί με την προβληματική συσκευή.
Όταν ήρθε η σειρά μου να την παραδώσω και προτού γίνει οποιαδήποτε παραλαβή ένας εκ των τεχνικών ζήτησε να τεθεί η τηλεόραση σε λειτουργία (στο χώρο της υποδοχής!!!) ώστε να διαπιστωθεί το πρόβλημα.
Όπως ήταν αναμενόμενο η ένταση του θορύβου δεν μπόρεσε να διαπιστωθεί στο θορυβώδες περιβάλλον της υποδοχής, όπου ήδη ανέμεναν 5 ακόμα άτομα.
Τότε ήρθε ένας κύριος με κοστούμι (το οποίο έφερε ραμμένο το σήμα Sony Service Center, ο οποίος καθόταν σε παρακείμενο γραφείο) και πήρε τη συσκευή στο εργαστήριο ζητώντας μου να τον ακολουθήσω.
Εκεί τη δοκίμασε ξανά προκειμένου να διαπιστώσει το πρόβλημα, το οποίο κατά την άποψή του δεν ήταν διακριτό!
Αφού του εξήγησα το περιβάλλον στο οποίο λειτουργεί η τηλεόραση και τη διαφορά του από τον χώρο εργαστηρίου (μολονότι πιο ήσυχος από την υποδοχή και πάλι θορυβώδης σε σχέση με το υπνοδωμάτιο) του ζήτησα να δοκιμάσει να το ακούσει από κοντά.
Τότε αυτός αναγνώρισε ότι πράγματι υπάρχει ένα βουητό αλλά επέμεινε ότι αυτό είναι φυσιολογικό, υπήρχε εξ´ αρχής στην τηλεόρασή μου και ότι θα συνεχίσει να υπάρχει μέχρι να παλιώσει...
Του εξήγησα ότι ο εν λόγω θόρυβος που τόσο εγώ όσο και η σύζυγός μου ακούμε πολύ καλά δεν υπήρχε εξ’ αρχής (αν υπήρχε θα είχαμε επισκεφτεί το service πολύ νωρίτερα) και ότι σε κάθε περίπτωση θα έπρεπε να το ψάξει σωστά και με υπομονή..
Τότε ο εν λόγω κύριος (που σημειωτέον ουδέποτε μου συστήθηκε) μου είπε ότι γνωρίζει τι βλάβη έχει η συσκευή μου...
Όταν τον ρώτησα ποια είναι αυτή μου απάντησε ότι η εν λόγω βλάβη συναντάται πολύ συχνά και συνίσταται στην αγωνία και το άγχος του πελάτη όταν λήγει η εγγύηση του!!!!!!!!!!!!
Έκπληκτος από την ειρωνική και αγενή του συμπεριφορά , και παραβλέποντας αρχικά την άνω προσωπική προσβολή, προσπάθησα, ρωτώντας τον, να μάθω από που μπορεί να προέρχεται ο ήχος που τόσο εγώ όσο και η γυναίκα μου ακούμε.
Ο εν λόγω κύριος αρνήθηκε να μου δώσει περισσότερες πληροφορίες και έφυγε βγάζοντας και την τηλεόρασή μου εκτός εργαστηρίου.
Τότε του ζήτησα να μου ζητήσει συγνώμη για την ανωτέρω ειρωνική και αγενή συμπεριφορά και αυτός μου απάντησε ότι δεν υπάρχει λόγος να κάνει κάτι τέτοιο!!!
Επιπλέον, του επέστησα ότι στη δική μου περίπτωση η λήξη της εγγύησής της συσκευής μου δεν ήταν το θέμα καθώς βάσει ενσωματωμένης στο εθνικό δίκαιο (Ν. 3043/2002) κοινοτικής νομοθεσίας αυτή καλύπτεται από 2ετή εγγύηση, άρα τουλάχιστον συγγνώμη έπρεπε να ζητήσει καθώς όσα είχε πει ήταν και αναληθή και προσβλητικά.
Αυτός αντέταξε ότι η εγγύησή είναι μονοετής και δεδομένου ότι κατ’ αυτόν και την «επιστημονική – ακουστική» του διάγνωση η λειτουργία της συσκευής δεν διέφερε από τη φυσιολογική, αρνήθηκε να παραλάβει τη συσκευή με αποτέλεσμα να την πάρω πίσω και να σας γράφω τώρα το παρόν email...."
Ωραία πράγματα ε???
Μόλις έχω απάντηση από Sony θα σας ενημερώσω....