Αγένεια ολκής σε εξουσιοδοτημένο Sony Service Center

iceman

AVClub Enthusiast
22 July 2006
1,237
Αθήνα
Ακολούθησα τις συμβουλές της Προϊσταμένης Εξυπηρέτησης πελατών της Sony και απευθύνθηκα σε άλλο service center όπου και εκεί ύστερα από μία εβδομάδα μου είπαν ότι ο θόρυβος που ακούω πράγματι ακούγεται αλλά δεν είναι μη φυσιολογικός.. όσο και να τους εξήγησα ότι δεν τον άκουγα από την αρχή αυτοί (με πολύ ευγένεια πλέον) διατείνονταν ότι η λειτουργία της είναι εντός των φυσιολογικών και δεν συντρέχει λόγος επισκευής..
Αναγκαστικά επειδή δεν έχω άλλο χρόνο για χάσιμο και δεν καθορίζω εγώ την φυσιολογική λειτουργία της συσκευής (ελπίζω να καταλαβαίνετε πως μου την έφεραν!!!) θα την πάρω πίσω .. αν τη θέλει κανείς που να μην του χτυπάει ο θόρυβος θα την πουλήσω 300 ευρώ και ΠΑΠΑΛΑ η SONY για εμένα.. δεν πρόκειται να με ξαναδούν ως πελάτη με τίποτα!!!!!!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ !!!
 
Mα καλα αυτα ειναι κλασσικα πραγματα για τη σονυ.. Εχω κοψει καθε σχεση με τη συγκεκριμενη εταιρια αρκετα χρονια τωρα, αφου πηγα στο σερβις εναν ολοκαινουριο και πανακριβο Sony 930 (350000δρχ τοτε) με σοβαρο προβλημα (εντονοτατο τριξιμο επικινδυνο για τα ηχεια), και ο υπεθυνος γελωντας δηλωσε οτι μια χαρα ειναι ολα ιδεα σου ειναι...ενα DVD που δεν επαιζε τιποτα αυθεντικα ή αντιγραμμενα, κι επισης ετριζε κι αυτο σαν πριονοκορδελα (κι αυτα ιδεα μου παντα), μια υπεροχη οθονη υπολογιστη, που μεσα σε 3 μηνες ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ απο το σερβις 4 φορες... (εκανε "τσαφ" και γινοταν ασπρομαυρη με ιαπωνικα μενου και την μιση οθονη μαυρη) και αφηνω για το τελος, ενα ηχειακι απο το σετ pascal που η επισκευη του κοστιζε 75000 δρχ, τη στιγμη που ολο το σετ κοστιζε 120000...
Κοινως.. μεινετε μακρια απο τους κυριους, δεν αξιζουν την εμπιστοσυνη σας.. Υπαρχουν αλλου πιο σοβαρες εταιριες..
 
Last edited:

iceman

AVClub Enthusiast
22 July 2006
1,237
Αθήνα
Πήγα σήμερα να την πάρω και δεν μου έδωσαν χαρτί διάγνωσης .. ότι δηλ. μου είpαν στο τηλέφωνο (ότι και καλά ο θόρυβος είναι μέσα στα specs) ..
Όταν το ζήτησα μου είπαν ότι αυτά πάνε στα κεντρικά και δήθεν μπορώ να το ρωτήσω εκεί.. μάλιστα μου επέστρεψαν το δελτίο που μου είχαν δώσει με την ένδειξη άκυρο πάνω της...
Ίσως βλέπω συνωμοσίες αλλά θα ζητήσω το χαρτί από τα κεντρικά της Sony και μετά email στα Κεντρικά Ευρώπης και στην Ιαπωνία..
Δεν μπορεί η πανάκριβη Sony να κάνει θόρυβο και άλλες φθηνότερες να παίζουν άψογα... (ήδη έχω αγοράσει μια LG 26αρα και παίζει μια χαρά)
Τα ξέρουν αυτά στα Ευρωπαϊκά κεντρικά ή στην Ιαπωνία;
 

Σεραφείμ

AVClub Addicted Member
18 June 2006
2,383
Γλυφάδα
Είναι απίστευτο με αυτά που συμβαίνουν καθημερινά.

Να δίνει κανείς μια μικρή περιουσία και να του συμπεριφέρονται λες και είναι σκουπίδι!

Πραγματικά μερικές φορές σε αναγκάζουν να φέρεσαι και να αντιδράς πολύ άσχημα.

Το άσχημο βέβαια είναι πως δεν βρίσκεις το δίκιο σου πουθενά, ούτε στις επίσημες αντιπροσωπείες, ούτε στη "μαμά" εταιρεία αλλά πολύ περισσότερο ούτε στο κράτος!!!
 

supacoopa

AVClub Addicted Member
19 June 2006
2,411
Athens
Θα σου ελεγα να κατσεις να γραψεις ενα μεγαλο και "ευγενικα επιθετικο" e-mail στα κεντρικα της Ευρωπης αναφεροντας ονοματα και διευθυνσεις αλλα και οτι λογω αυτης της αντιμετωπισης δεν θα ξαναγορασεις Sony.

Εστω και αν θα ειναι μονο για την "συναισθηματικη" σου ικανοποιηση....
 

iceman

AVClub Enthusiast
22 July 2006
1,237
Αθήνα
Θα σου ελεγα να κατσεις να γραψεις ενα μεγαλο και "ευγενικα επιθετικο" e-mail στα κεντρικα της Ευρωπης αναφεροντας ονοματα και διευθυνσεις αλλα και οτι λογω αυτης της αντιμετωπισης δεν θα ξαναγορασεις Sony.

Εστω και αν θα ειναι μονο για την "συναισθηματικη" σου ικανοποιηση....
Αυτό σκοπεύω να κάνω με την πρώτη ευκαιρία..
Ξέρεις σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις ακόμα και να ξέρεις τι να κάνεις δεν έχεις το χρόνο...
 

Andronidis Akis

Supreme Member
17 June 2006
3,002
Voula - Greece
Εφόσον το πρόβλημα εντοπίστηκε άλλα η Sony θα χρεοκοπήσει από το να σου αλλάξει προφανώς την πλακέτα που δημιουργεί τον θόρυβο, στην περίπτωση σου γιανα να μην μου σπάσουν τα νευρά θα του έλεγα ποσό στοιχίζει να μου την φτιάξουν.
Άλλα θα τόνιζα ότι ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΦΤΙΑΞΟΥΝ.

Μετά θα έπαιρνα την κυρία .............. και θα ζητούσα να έρθει σε επικοινωνία μαζί τους ΜΠΑΣ και μου κάνουν καλύτερη τιμή.
 

matrix

Established Member
18 June 2006
169
Ακη τι ωρα ειναι αυτη; Τοσο νυχτερινος τυπος εισαι ή τοσο πρωινος;(!!!!)
 
Εμένα η KDL-32S210 μου παρουσίασε σοβαρό πρόβλημα στην οθόνη. Απευθύνθηκα στην (εξουσιοδοτημένη) COMETRON ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΠΕ. Β.Γεωργίου 11 & Σουρή 152 32 ΧΑΛΑΝΔΡΙ και χτές ήλθαν στο σπίτι, ευγενέστατοι, διαπίστωσαν το πρόβλημα και την πήραν με δικό τους μεταφορικό μέσο. Αυτό που μένει τώρα είναι να δούμε εάν επισκευαστεί και πόσο χρόνο θα πάρει
 

Dion999

AVClub Addicted Member
13 November 2006
1,759
Athens-προς τα βορεια
Εμένα η KDL-32S210 μου παρουσίασε σοβαρό πρόβλημα στην οθόνη. Απευθύνθηκα στην (εξουσιοδοτημένη) COMETRON ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΠΕ. Β.Γεωργίου 11 & Σουρή 152 32 ΧΑΛΑΝΔΡΙ και χτές ήλθαν στο σπίτι, ευγενέστατοι, διαπίστωσαν το πρόβλημα και την πήραν με δικό τους μεταφορικό μέσο. Αυτό που μένει τώρα είναι να δούμε εάν επισκευαστεί και πόσο χρόνο θα πάρει
Οι συγκεκριμενοι θεορουνται απο τους καλους εξουσιοδοτημενους!
 

Simos.I

Moderator
Staff member
17 June 2006
25,536
Land of Dystopia
Aυτό που καταλαβαίνει λοιπόν κανείς εύκολα είναι πως μια σοβαρότατη εταιρία - κολοσσός στο χώρο, αντιμετωπίζει εξαιρετικά σημαντικά προβλήματα στο δίκτυο των " εξουσιοδοτημένων ", επισκευαστών της.
Είναι απορίας άξιο το γεγονός ότι ακόμη δεν υπάρχει μια υπέυθυνη και ξεκάθαρη απάντηση σε ένα πρόβλημα το οποίο θα μπορούσε να είχε διευθετηθεί πολύ γρηγορότερα.
 

nsamar

AVClub Addicted Member
18 June 2006
1,916
Washington, DC
Με το εν λόγω service ειχα και εγω προβλήματα με ενα μονιτορ πριν 3 χρονια που καηκε το πανελ την 2η μερα απο την αγορα! μου την αντικατεστησαν αλλά με τρεξανε στο πλαισιο 2 φορές πηγαιν' ελα.
 
Απ' ότι νομίζω οι τηλεοράσεις SONY κατασκευάζονται στην Ισπανία. Η γνώμη μου είναι ότι εάν βγαίναν από Ιαπωνικά χέρια δε θα βγάζαν προβλήματα και γι αυτό η Ιαπωνική SONY δε δίνει μεγάλη σημασία στο δίκτυο service
 

iceman

AVClub Enthusiast
22 July 2006
1,237
Αθήνα
Εντωμεταξύ ακόμα περιμένω τηλέφωνο για να μου στείλουν και καλά το δελτίο με το πόρισμα της επισκευής.... ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ
 

kokar

Supreme Member
8 December 2006
8,243
Αργυρούπολη

Attachments

  • NOMOS-11.doc
    67.5 KB · Views: 64
  • NOMOS-20.pdf
    81.6 KB · Views: 53
Last edited:

iceman

AVClub Enthusiast
22 July 2006
1,237
Αθήνα
Επιτέλους ΝΕΑ και μάλιστα καλά!!

Ύστερα από αναμονή περίπου μίας εβδομάδας, ενός email με παράπονα για όσα αναφέρω σε προηγούμενα posts στην κα Τζανακάκη και τη μεσολάβηση του Γενικού μας Διαχειριστή, Νίκου Κρυωνά, έλαβα την περασμένη Πέμπτη (14/12) ένα τηλεφώνημα από την Cometron όπου με ειδοποίησαν ότι ύστερα από συννενόηση με την κα Τζανακάκη θα έπρεπε να τους πάω την τηλεόραση από εκεί ώστε να προβούν στη συνέχεια σε αντικατάσταση.
Λόγω δουλειάς κατόρθωσα να πάω στην Cometron τη Δευτέρα (18/12) και μου είπαν ότι μέσα στην εβδομάδα θα με ειδοποιούσαν.
Πράγματι σήμερα το πρωί με ενημέρωσαν ότι θα έπρεπε να ξαναπάω από Χαλάνδρι να πάρω πίσω την τηλεόραση και να την πάω στο κατάστημα Ράδιο Αθήναι της γειτονιάς μου, απ' όπου την είχα αγοράσει, για να γίνει η αντικατάσταση ..
Αφού έφυγα νωρίτερα από το γραφείο (ξανά για να προλάβω το ωράριο της Cometron) την πήρα πίσω και πήγα στο τοπικό κατάστημα Ράδιο Αθήναι όπου ο Διευθυντής ήταν ενήμερος και με εξυπηρέτησε άμεσα..
Μάλιστα δεδομένου ότι το μοντέλο που είχα (s23A10) έχει καταργηθεί η αντικατάσταση αφορούσε την αγορά οτιδήποτε άλλου στην αξία του αρχικού τιμολογίου αγοράς της S23A10...
Λόγω αυτού αλλά και ως ελάχιστο δείγμα επιβράβευσης προς τους ανθρώπους της Sony Hellas (και ειδικότερα την κα Τζανακάκη), που έδωσαν λύση στο πρόβλημα μου, διάλεξα για αντικαταστάτη της προβληματικής μου S23A10 τη νέα KDL-26S2030, την οποία και αναμένω το Σάββατο.. ΕΛΠΙΖΩ με αυτή να μην έχω προβλήματα γιατί δεν θα το αντέξω άλλο ...

Όπως αντιλαμβάνεστε τέλος καλό όλα καλά...
Μπορεί να κουράστηκα ψυχικά και σωματικά (τόσες φορές πέρα δώθε η TV) και να δαπάνησα πολύτιμο προσωπικό χρόνο αλλά η αίσθηση της δικαίωσης είναι μοναδική και δεν αποτιμάται...

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Νίκο Κρυωνά για την ηθική υποστήριξη και την επιτυχή μεσολάβηση και στην κα Ευαγγελία Τζανακάκη, Προϊσταμένη Τμ. Εξυπηρέτησης Πελατών της Sony Hellas για το πνεύμα κατανόησης, την πρωτοβουλία και την ειλικρινή θέληση και διάθεση για να δοθεί λύση στο πρόβλημά μου.. τέτοιοι άνθρωποι είναι απολύτως απαραίτητοι μέσα στο λαβύρινθο των απρόσωπων πολυεθνικών και είναι αυτοί που σώζουν την αξιοπιστία τους στην πελατειακή τους βάση.

Από όλη αυτή την περιπέτεια βγαίνουν τα εξής συμπεράσματα:
1. Οι μεγάλες εταιρίες πρέπει να διαλέγουν με μεγάλη προσοχή τους εξωτερικούς τους συνεργάτες
2. Η επιμονή δεν έβλαψε κανένα, αντίθετα έδωσε λύσεις..μην τα παρατάτε .. πλέον υπάρχουν μέσα
3. Τα δικτυακά fora είναι ένα ακόμα νέο αλλά αποτελεσματικό μέσο ανταλλαγής εμπειριών και απόψεων, η παρεμβατική δυνατότητα των οποίων αυξάνεται όσο αυξάνονται τα μέλη τους και η αναγνωσιμότητά τους...Αξίζουν την προσοχή μας και τη συμμετοχή μας..
 
Last edited:

iceman

AVClub Enthusiast
22 July 2006
1,237
Αθήνα
O Φουρλης εφάρμοσε την κοινοτική οδηγία,
Η SONY γιατί δεν την εφαρμόζει ?
Δες το παρακάτω LINK
http://www.fourlistrade.gr/greek/news_zoom/20052002.htm

ΔΕΣΤΕ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΙΑΝΟΥΝ ΚΟΡΟΪΔΑ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ
http://www.efpolis.gr/content/qdetails.asp?catid=56&offset=15&faqID=321

Αν και επίσημα δεν έχω δει κάτι σχετικό νομίζω ότι κανείς δεν μπορεί να αγνοήσει τα ανωτέρω..
Σήμερα μάλιστα στο Ράδιο Αθήναι που πήγα για την αντικατάσταση που αναφέρω παραπάνω μου είπαν ότι ο πωλητής της Sony που τους επισκέπτεται τους είπε ότι η εγγύηση είναι πλέον διετής....