57 Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

auteur

Banned
12 March 2009
9,072
Re: 57 Φεστιβαλ Κινηματογραφου Θεσσαλονικης




τα παρακατω ακουσα οτι ηταν καλα. (κυριως entertainment movies για ολους). καποια κυκλοφορουν ηδη.





 

auteur

Banned
12 March 2009
9,072
Re: 57 Φεστιβαλ Κινηματογραφου Θεσσαλονικης

μερικα γνωστων σκηνοθετων (δεν τα παρακολουθησα γιατι θα βγουν στις αιθουσες συντομα)





--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

συμπαθητικα ηταν το

σε καμια περιπτωση για βραβειο.. ηταν ταινια που δεν απογοητευει, αλλα και συμβατικη, για ολα τα γουστα.
 

auteur

Banned
12 March 2009
9,072
Re: 57 Φεστιβαλ Κινηματογραφου Θεσσαλονικης



καποια που ηθελα να δω..

entertainment



 
Last edited:

auteur

Banned
12 March 2009
9,072
Re: 57 Φεστιβαλ Κινηματογραφου Θεσσαλονικης


γιαυτο και τo Daguerrotype (του Kurosawa) θα μας γραψει η αφεντία του ιρανικου κινηματογραφου Galen.


μετριο προς καλο ηταν και το Jesus




 

Gal'en

Supreme Member
2 July 2012
8,809
Αθηνα
Απάντηση: 57 Φεστιβαλ Κινηματογραφου Θεσσαλονικης

57ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
3-13 Νοεμβρίου 2016

ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΤΟΥ 57ου ΦΚΘ

Η Κριτική Επιτροπή για το Διεθνές Διαγωνιστικό Τμήμα του 57ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης αποτελείται από τους:

Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής:

Αμίρ Ναντερί / Amir Naderi, σκηνοθέτης, σεναριογράφος (Ιράν)

Μέλη της Κριτικής Επιτροπής:

- Σοφιάν Ελ Φανί / Sofian El Fani, διευθυντής φωτογραφίας (Τυνησία)
- Φρεντερίκ Μορώ / Frédérique Moreau, σεναριογράφος (Γαλλία)
- Πίτερ Σκάρλετ / Peter Scarlet, σύμβουλος, παραγωγός και προγραμματιστής ταινιών (ΗΠΑ)
- Εύα Στεφανή / Eva Stefani, σκηνοθέτιδα, καθηγήτρια (Ελλάδα)

ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

Βραβείο Καλύτερης ταινίας Χρυσός Αλέξανδρος - Θόδωρος Αγγελόπουλος απονέμεται στην ταινία:

ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΑ ΑΜΑΞΙΔΙΑ / TISZTA SZIVVEL / KILLS ON WHEELS, Ατίλα Τιλ / Attila Till, Ουγγαρία, 2016


Ειδικό βραβείο Κριτικής Επιτροπής – Αργυρός Αλέξανδρος απονέμεται στην ταινία:

Η ΠΕΤΡΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ / HJARTASTEINN / HEARTSTONE, Γκούδμουντουρ Άρναρ Γκούδμουντσον / Gudmundur Arnar Gudmundsson, Ισλανδία - Δανία, 2016


Ειδικό βραβείο Κριτικής Επιτροπής για Καλύτερη Σκηνοθεσία – Χάλκινος Αλέξανδρος απονέμεται στην ταινία:

Ο ΣΠΟΡΕΑΣ / TANEOMAKUHITO / THE SOWER, Γιόσουκε Τακέουτσι / Yosuke Takeuchi, Ιαπωνία, 2016


Βραβείο Ανδρικής Ερμηνείας στους:

Ζόλταν Φένιβεσι, Σάβολτς Τούροτσι και Άνταμ Φέκετε / Zoltan Fenyvesi, Szabolcs Thuroczy και Adam Fekete

για τις ερμηνείες τους στην ταινία:
ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΑ ΑΜΑΞΙΔΙΑ / TISZTA SZIVVEL / KILLS ON WHEELS, Ατίλα Τιλ / Attila TILL, Ουγγαρία, 2016


Βραβείο Γυναικείας Ερμηνείας εξ ημισείας στις:

Δήμητρα Βλαγκοπούλου
για την ερμηνεία της στην ταινία:

PARK, Σοφία Εξάρχου, Ελλάδα – Πολωνία, 2016

και

Σουζούνο Τακενάκα / Suzuno Takenaka
για την ερμηνεία της στην ταινία:

Ο ΣΠΟΡΕΑΣ / TANEOMAKUHITO / THE SOWER, Γιόσουκε Τακέουτσι / Yosuke Takeuchi, Ιαπωνία, 2016


Βραβείο Καλλιτεχνικής Επίτευξης στην ταινία:

ΑΦΤΕΡΛΩΒ, Στέργιος Πάσχος, Ελλάδα, 2016

Ειδική Μνεία στον ηθοποιό:
Βασίλη Κουκαλάνι / Vassilis Koukalani

Για την ερμηνεία του στην ταινία:
ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΜΕΡΙΚΗΣ, Γιάννης Σακαρίδης, Ελλάδα - Μεγάλη Βρετανία - Γερμανία, 2016

Και

Ειδική Μνεία στον ηθοποιό:
Χάρη Φραγκούλη

Για την ερμηνεία του στην ταινία:
ΑΦΤΕΡΛΩΒ, Στέργιος Πάσχος, Ελλάδα, 2016


ΒΡΑΒΕΙΑ FIPRESCI (The International Federation of Film Critics)

Η Κριτική Επιτροπή της Διεθνούς Ομοσπονδίας των Κριτικών Κινηματογράφου (FIPRESCI) αποτελούμενη από τους:

Αλεξάντερ Χούζερ, Πρόεδρος (Νορβηγία), Αχμέτ Γκιουρατά (Τουρκία) και Ιφιγένεια Καλαντζή (Ελλάδα)

Απονέμει τα εξής βραβεία:

Για το Διαγωνιστικό Τμήμα στην ταινία:
ΛΑΙΔΗ ΜΑΚΜΠΕΘ / LADY MACBETH, Ουίλιαμ Όλντροϊντ / William Oldroyd, Μεγάλη Βρετανία, 2016

Για Ελληνική Ταινία του Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου 2016 (πρεμιέρα) στην ταινία:
ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΜΕΡΙΚΗΣ, Γιάννης Σακαρίδης, Ελλάδα - Μεγάλη Βρετανία - Γερμανία, 2016


ΒΡΑΒΕΙΟ ΠΕΚΚ
Η Πανελλήνια Ένωση Κριτικών Κινηματογράφου απονέμει το βραβείο της στην ταινία:

90 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΟΚ - ΝΟΣΤΑΛΓΩΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, Νίκος Τριανταφυλλίδης, Ελλάδα, 2016


ΒΡΑΒΕΙΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ «ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΑΞΙΕΣ»
Ο τηλεοπτικός σταθμός της Βουλής των Ελλήνων (Βουλή-Τηλεόραση), με κριτική επιτροπή τους ​Κώστα Δήμο, Άρη Φατούρο και Βασίλη Δούβλη, απονέμει το καθιερωμένο βραβείο «Ανθρώπινες Αξίες» στην ταινία του Διεθνούς Διαγωνιστικού τμήματος:

ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΣΑΜΙ / SAMEBLOD / SAMI BLOOD, Αμάντα Κέρνελ / Amanda KERNELL, Σουηδία – Δανία - Νορβηγία, 2016


ΒΡΑΒΕΙΟ ΕΡΤ
H ΕΡΤ, με κριτική επιτροπή τους Γιώργο Μπότσο, Νίκο Βεζυργιάννη και Μένο Δελιοτζάκη, απονέμει βραβείο αξίας 3.000 ευρώ σε μια ταινία του Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου 2016 (ενότητα «Επίσημη Πρώτη») στην ταινία:

PARK, Σοφία Εξάρχου, Ελλάδα - Πολωνία, 2016


ΒΡΑΒΕΙΑ ΝΕΟΤΗΤΑΣ
Η επιτροπή αποτελείται από φοιτητές Πανεπιστημίων Θεσσαλονίκης και τα μέλη της είναι οι Σωτήρης Πετρίδης, Κωνσταντίνα Δάβαλη, Νατάσσα Δεληβοριά, Γιάννης Μέλφος και Άννα Xατζηπαντελή. Η επιτροπή είναι μια εκπαιδευτική πρωτοβουλία του τμήματος Κινηματογράφου της Σχολής Καλών Τεχνών υπό την επίβλεψη της καθηγήτριας κας Μπέτυ Κακλαμανίδου. Η επιτροπή απονέμει δύο βραβεία σε ταινίες του Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου 2016 (πρεμιέρα) και συγκεκριμένα τα εξής:

Καλύτερη Ταινία:
ΕΤΕΡΟΣ ΕΓΩ, Σωτήρης Τσαφούλιας, Ελλάδα, 2016

Ειδικό Βραβείο Επιτροπής:
ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΜΕΡΙΚΗΣ, Γιάννης Σακαρίδης, Ελλάδα - Μεγάλη Βρετανία - Γερμανία, 2016



BΡΑΒΕΙΑ ΚΟΙΝΟΥ FISCHER

Το βραβείο Κοινού FISCHER για ταινία του Διεθνούς Διαγωνιστικού του 57ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, απονέμεται στην ταινία:

ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΜΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΡΥΒΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΠΝΙΣΩ / A MON AGE JE ME CACHE ENCORE POUR FUMER / I STILL HIDE TO SMOKE, Ριάνα / Rayhana, Γαλλία – Ελλάδα – Αλγερία, 2016


Το βραβείο Κοινού FISCHER Ελληνικής Ταινίας – Μιχάλης Κακογιάννης για ταινία του Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου 2016 (πρεμιέρα) του 57ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, απονέμεται στην ταινία:

ΕΤΕΡΟΣ ΕΓΩ, Σωτήρης Τσαφούλιας, Ελλάδα, 2016


Το βραβείο Κοινού FISCHER για ταινία του τμήματος Ματιές στα Βαλκάνια του 57ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, απονέμεται στην ταινία:

ΡΑΟΥΦ / RAUF, Μπαρίς Καγιά / Baris Kaya & Σονέρ Τζανέρ / Soner Caner, Τουρκία, 2016


Το βραβείο Κοινού FISCHER για ταινία του τμήματος Ανοιχτοί Ορίζοντες του 57ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, απονέμεται στην ταινία:

Ο ΕΠΙΦΑΝΗΣ ΠΟΛΙΤΗΣ / EL CIUDADANO ILUSTRE / THE DISTINGUISHED CITIZEN, Γκαστόν Ντουπράτ / Gaston Duprat & Μαριάνο Κον / Mariano Cohn, Αργεντινή - Ισπανία, 2016






http://tiff.filmfestival.gr/default.aspx?lang=el-GR&page=1400&newsid=2380
 

Gal'en

Supreme Member
2 July 2012
8,809
Αθηνα
Απάντηση: 57 Φεστιβαλ Κινηματογραφου Θεσσαλονικης

Αντε... να γραψουμε και ενα-δυο λογακια, γιατι ο topic-starter βαριεται που ζει και παει να τη βγαλει με copy-paste των links απο τα trailers των ταινιων. :p

Για αλλη μια χρονια πολυ καλο το επιπεδο. Ο χαρακτηρας που εχει αποκτησει πλεον το φεστιβαλ αποδεικνυεται ανθεκτικος στην κριση. Ακομα και με ψαλιδισμενο το μπατζετ προσφερε στους θεατες πληθωρα ποιοτικων ταινιων, καποιες απο τις οποιες πολυ δυσκολα θα τις εβρισκε κανεις αλλού. Σημαντικο προβλημα το οτι τα special screenings ειχαν μονο μια προβολη και πολλες φορες εχανε κανεις τη μπαλα ψαχνοντας τι να πρωτοδει.

Τωρα για τις ταινιες, εντελως συνοπτικα...
Απο μετριες και κατω ειδα ελαχιστες (κατι παραπανω απο μια στις δεκα). Αυτο ειναι μεγαλη επιτυχια!
Θα κανω ενα διαχωρισμο με βαση το τι μου προσφεραν σα θεατη, αλλα να τονισω οτι ειναι εντελως υποκειμενικος και δε σημαινει σε καμμια περιπτωση οτι προτεινω σε ολους να δουν ο,τι μου αρεσε. Ισα-ισα που καποιες ταινιες ηταν τοσο ακραιες ή τοσο πειραματικες που δεν θα τις προτεινα παρα μονο σε φιλους που θελουν να δουν κατι το τελειως διαφορετικο. Anyway...

ΠΟΟΟΟΟΛΥ ΚΑΛΕΣ
Porto / Γκέιμπ Κλίνγκερ
Hell or High Water / Ντέιβιντ Μακένζι
Aloys / Τομπίας Νέλε
The Untamed / Αμάτ Εσκαλάντε
Paterson / Τζιμ Τζάρμους
Tenemos la carne / Emiliano Rocha Minter

ΚΑΛΕΣ
In the Blood / Ράσμους Χέιστερμπεργκ
Caini / Μπόγκνταν Μίρικα
Two Lovers and a Bear / Kim Nguyen
The Young Offenders / Πίτερ Φουτ
Hunt for the Wilderpeople / Τάικα Ουαϊτίτι
Το κορίτσι δίχως χέρια / Σεμπαστιάν Λάουντενμπαχ
They Call Me Jeeg / Γκαμπριέλε Μαϊνέτι
Sao Jorge / Marco Martins
Daguerrotype / Kiyoshi Kurosawa
Kills on Wheels / Ατίλα Τιλ

ΚΑΛΟΥΤΣΙΚΕΣ
Μέγας ο κόσμος / Ρεχά Ερντέμ
Suntan / Αργύρης Παπαδημητρόπουλος

ΜΕΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΩ
Park / Σοφία Εξάρχου
The Transfiguration / Μάικλ Ο' Σέι
Personal shopper / Ολιβιέ Ασαγιάς

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΜΗΤΗΡ ΜΑΘΗΣΕΩΣ
Γλυκιά συμμορία / Νίκος Νικολαΐδης
Ένας Αμερικανός φίλος / Βιμ Βέντερς
Ο Δράκος / Νίκος Κούνδουρος
Επάγγελμα ρεπόρτερ / Μικελάντζελο Αντονιόνι


ΤΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ
Ένας δράκος έρχεται! / Μάνι Χαγκίγκι
 

superfly

Moderator
Staff member
21 November 2008
15,745
πετρουπολη
Απάντηση: 57 Φεστιβαλ Κινηματογραφου Θεσσαλονικης

Ευχαριστούμε παιδες για την ενημέρωση...

Γιωργη το Ηell or Highwater το'χω μαρκαρει καιρο και εχω διαβασει-το λιγοτερο-καλα πραγματα.
Αν και κραταω μια πισινη λογω σκηνοθέτη,οχι γιατι ειναι κακος ή τιποτα τετοιο,αλλα γιατι οι ταινίες που εχει κάνει μεχρι στιγμής είναι τελείως αλλού σε σχέση με αυτήν.
Οχι οτι αυτό σημαίνει κατι ντε και καλά,αλλα απο το Young Adam και το Perfect Sense σε νεο-γουεστερν δεν το λες και ενα τσιγαρο δρόμο....
Με ιντριγκαρεις παντως ασχημα...
 

Gal'en

Supreme Member
2 July 2012
8,809
Αθηνα
Απάντηση: 57 Φεστιβαλ Κινηματογραφου Θεσσαλονικης

:slapface:
Μη με κανετε να επαναλαμβανομαι...

...
Θα κανω ενα διαχωρισμο με βαση το τι μου προσφεραν σα θεατη, αλλα να τονισω οτι ειναι εντελως υποκειμενικος και δε σημαινει σε καμμια περιπτωση οτι προτεινω σε ολους να δουν ο,τι μου αρεσε. Ισα-ισα που καποιες ταινιες ηταν τοσο ακραιες ή τοσο πειραματικες που δεν θα τις προτεινα παρα μονο σε φιλους που θελουν να δουν κατι το τελειως διαφορετικο. Anyway...

...
 

auteur

Banned
12 March 2009
9,072
ακραια οκ, πειραματικη οχι και τοσο.

για να ειναι πειραματικη, πρεπει να πειραματιζεται με καποιο θεμα και ως φορμα.
αυτη ηταν απλα ακραια ως προς την απεικονιση.
ειχε σαφη δομη ταινιας με εξιστόρηση.

-bye-
 

superfly

Moderator
Staff member
21 November 2008
15,745
πετρουπολη
Απάντηση: Re: 57 Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

ακραια οκ, πειραματικη οχι και τοσο.

για να ειναι πειραματικη, πρεπει να πειραματιζεται με καποιο θεμα και ως φορμα.
αυτη ηταν απλα ακραια ως προς την απεικονιση.
ειχε σαφη δομη ταινιας με εξιστόρηση.

-bye-

Εχει βαλει διαζευκτικο Δημιουργε.'Η ακραία ή πειραματική.
Οπότε δεν σημαινει ντε και καλα οτι ειναι και τα δυο.
 

Gal'en

Supreme Member
2 July 2012
8,809
Αθηνα
Δεν καταλαβαινω σε ποιαν απο τις 2 αναφερεσαι, γιατι παρεθεσες 2 απο αυτες που ανεφερα.
Αν αναφερεσαι στο Untamed θα συμφωνησω.
Το Ειμαστε η Σαρκα ειναι -κατ'εμε παντα- και τα δυο. Τωρα αν δε θες να το πουμε πειραματισμο, αλλα μοντερνισμο ή κατι αλλο... ok. Δε θα τα χαλασουμε εκει.
Μη σου πω οτι αν θες μπορεις να το πεις και mainstream, κλασσικη αφηγηση. Δεν εχει ουδεμια σημασια. Εσυ το βρηκες απλως ακραιο και θεωρησες (υποθετω) οτι προκαλει μονο για την προκληση. Εχω δει αρκετες ταινιες να το κανουν αυτο και δε θεωρω οτι η συγκεκριμενη ειναι τετοια.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Ευχαριστούμε παιδες για την ενημέρωση...

Γιωργη το Ηell or Highwater το'χω μαρκαρει καιρο και εχω διαβασει-το λιγοτερο-καλα πραγματα.
Αν και κραταω μια πισινη λογω σκηνοθέτη,οχι γιατι ειναι κακος ή τιποτα τετοιο,αλλα γιατι οι ταινίες που εχει κάνει μεχρι στιγμής είναι τελείως αλλού σε σχέση με αυτήν.
Οχι οτι αυτό σημαίνει κατι ντε και καλά,αλλα απο το Young Adam και το Perfect Sense σε νεο-γουεστερν δεν το λες και ενα τσιγαρο δρόμο....
Με ιντριγκαρεις παντως ασχημα...

Κατσε να σε ιντριγκαρω λιγο ακομα τοτε...:devil-smiley-029:

Την ταινια σκοπευα να μην τη δω καν στο φεστιβαλ. Ξεκινησα με τη λογικη να δω οσο πιο δυσευρετες ταινιες μπορουσα. Ποιος ο λογος να δω κατι που σιγουρα θα εβγαινε στις αιθουσες?

Ε λοιπον, μολις ειδα την ταινια αλλαξα νοοτροπια για το υπολοιπο του φεστιβαλ. Αν ηταν να χασω τετοια εργακια, δεν ελεγε...
Σεναριο με βαθος που βαλλει σε πολλους στοχους και τους πετυχαινει με χαρακτηριστικη ανεση. Η οπτικοποιηση του γινεται με πολυ εξυπνο τροπο απο το σκηνοθετη, που δειχνει να εχει διδαχτει πολλα απο παλιοτερες (και καλυτερες) κινηματογραφικες εποχες (*). Ρυθμος γεροδεμενος, χιουμορ μπολικο παρα τα βαρια θεματα που πραγματευεται (αυτο ενοχλησε λιγο καποιους), ερμηνειες πολυ σωστες απο ολους.
Να το δεις ταχιστα!

(*)Σε καποιες στιγμες η προσεγγιση του μου θυμισε μεχρι και Αντονιονι. Αλλα δε θα σποιλεριασω...
 

auteur

Banned
12 March 2009
9,072
εκανα bold σε ποια αναφερομαι.

το untamed θα γοητευσει τους φιλους του possesion (zulawski) και groneberg.
το Tenemos la carne/Ειμαστε η Σαρκα ειναι οτι καλυτερο για πρωτο ραντεβου.

για πειραματικα ψαξε αλλου.

τα imdb links απο μερικες ταινιες του φεστιβαλ
http://www.imdb.com/list/ls066742285?ref_=tt_rls_5

ταινίες που θυμάμαι από παλιότερα φεστιβάλ θεσσαλονίκης
http://www.imdb.com/list/ls066746962/
για δες.. φιλε Γαλεν.. scroll down.. :grandpa:
 
Last edited:

Gal'en

Supreme Member
2 July 2012
8,809
Αθηνα
Απάντηση: Re: 57 Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

εκανα bold σε ποια αναφερομαι.

το untamed θα γοητευσει τους φιλους του possesion (zulawski) και groneberg.
το Tenemos la carne/Ειμαστε η Σαρκα ειναι οτι καλυτερο για πρωτο ραντεβου.

για πειραματικα ψαξε αλλου.

Αμα πηγαινει κανεις σε ταινιες ψαχνοντας να βρει τι να προβαλει στα κοριτσια στο πρωτο τους ραντεβου καταλαβαινω οτι θα απογοητευτει σφόδρα απο το Ειμαστε η Σαρκα.

Τη Groneberg δεν την ξερω αν και ειμαι φαν της καλης μπυρας.
 

auteur

Banned
12 March 2009
9,072
Re: Απάντηση: Re: 57 Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Αμα πηγαινει κανεις σε ταινιες ψαχνοντας να βρει τι να προβαλει στα κοριτσια στο πρωτο τους ραντεβου καταλαβαινω οτι θα απογοητευτει σφόδρα απο το Ειμαστε η Σαρκα. ισα ισα που θα καταλαβεις κατευθυαν πριν καν βγεις ραντεβου.


Τη Groneberg δεν την ξερω αν και ειμαι φαν της καλης μπυρας.


πριν την δοκιμασεις περνα μια βολτα απο εδω http://www.groneberg.com