Αυτοκινητιστικά νέα

17 June 2006
23,809
Αθήνα
Δεν μου κάνει εντύπωση. Στα δικά μου μάτια ο άμεσος ανταγωνιστής του ήταν πάντα πιο "ωραίος" (SLK) σε όλα τα μοντέλα που έβγαζαν και οι δύο. Και βέβαια με περισσότερες σοβαρές εκδόσεις π.χ. SLK 55 AMG (μην κρίνετε από εδώ που το δίλιτρο αμαξι θεωρείται πολυτέλεια)
 

FSword

AVClub Enthusiast
19 June 2006
1,240
Εγώ προτιμούσα Z4 αλλά περί ορέξεως... Έτσι κι αλλιώς θεωρητική ήταν η προτίμηση :)
 
  • Like
Reactions: airb

koupa

AVClub Enthusiast
25 January 2014
1,116
Γενικά τα κάμπριο έχουν εξαφανιστεί από την παγκόσμια αγορά. Και δεν είναι να πεις ότι υπάρχει κρίση. Συνεχώς παρουσιάζονται νέα μοντέλα σε όλο το φάσμα της οικονομίας. Πχ η Πόρσε έχει 6 βασικά μοντέλα και συγκεκριμένα η 911 έχει 9 εκδόσεις. Μάλιστα τα 2 τελευταία μοντέλα είναι πολύ ειδικά και πανάκριβα. Ξεκινάνε πάνω από τα 300 χιλιάρικα και η S/T έχει 460.000€.

Το ίδιο και η Ferrari. Έχουμε χάσει το λογαριασμό. Και το θέμα είναι ότι ΠΟΥΛΑΝΕ. Κάθε χρόνο τα νούμερα τους είναι όλο και καλύτερα.

Ειδικά σήμερα που έχουν βελτιωθεί τα πάντα στην κατασκευή θα έπρεπε να υπάρχουν και τέτοια μοντέλα. Αλλά όχι. Εγώ προσωπικά θεωρώ πως "φταίνε" τα SUV. Όσο και να τα αντιπαθεί κάποιος έχουν μαζέψει όλα τα πλεονεκτήματα των υπολοίπων κατηγοριών. 90% χώροι, 90% εκτός δρόμου, 90% επιδόσεις κτλ. Δίνει ο άλλος ένα Χ ποσό και έχει ένα αυτοκίνητο το οποίο τον καλύπτει απόλυτα. Δε χρειάζεται να ψάξει αλλού. Πρέπει να είσαι πολύ "βαρεμένος" ώστε να αναζητήσεις εναλλακτικές.
 
  • Like
Reactions: vlad66
17 June 2006
23,809
Αθήνα
Το ίδιο και η Ferrari. Έχουμε χάσει το λογαριασμό. Και το θέμα είναι ότι ΠΟΥΛΑΝΕ. Κάθε χρόνο τα νούμερα τους είναι όλο και καλύτερα.

Βασικά με τον κορονοιο , με τον πόλεμο, με την ακρίβεια , οι πλούσιοι έχουν γίνει πλουσιότεροι σε σημείο που δεν ξέρουν τι να τα κάνουν. Το ίδιο συμβαίνει και με όλες τις μάρκες πολυτελείας (όχι μόνο τα αυτοκίνητα). Σκέψου μόνο έναν κλάδο: εφοπλιστές.

Στις κρίσεις κάποιοι γίνονται πάμπλουτοι κάποιοι πεθαίνουν από την πείνα. Ίσχυε, ισχύει και θα ισχύει εις τους αιώνες των αιώνων.
 
  • Like
Reactions: vlad66

koupa

AVClub Enthusiast
25 January 2014
1,116
Δεν είναι ο κορονοϊός. Γενικά η τεχνολογία έχει προχωρήσει. Ένα σύγχρονο "χρέπι" έχει πάνω της "Παναγιάς τα μάτια".

Πριν 21 χρόνια τέτοιες τέτοιες μέρες ψάχναμε να αγοράσουμε αυτοκίνητο. Πήγαμε στην εδώ αντιπροσωπία της Nissan και το τότε Almera δεν είχε στάνταρ ABS, AC και πίσω ηλεκτρικά παράθυρα. Στραφήκαμε στην Hyundai και πήραμε το τότε Accent.

Σήμερα μπορεί τα ABS, ESP να είναι υποχρεωτικά αλλά τα υπόλοιπα δεν είναι. Οι κατασκευαστές όμως τα προσφέρουν για να μπορείς να είσαι ανταγωνιστικός. Πχ το Hyundai i10 έχει ΘΕΡΜΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΙΜΟΝΙ. Και ένα σωρό άλλα χαρακτηριστικά τα οποία τότε τα βλέπαμε με το κιάλι.


Επίσης σου δίνουν και επαρκή ισχύ ώστε να κινηθείς με άνεση. Γι' αυτό έχουν χαθεί και τα μικρά γρήγορα όπως ήταν τα σαξόραλα εκείνης της εποχής.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,166
Αγιοι Αναργυροι
Δεν είναι ο κορονοϊός. Γενικά η τεχνολογία έχει προχωρήσει. Ένα σύγχρονο "χρέπι" έχει πάνω της "Παναγιάς τα μάτια".

Πριν 21 χρόνια τέτοιες τέτοιες μέρες ψάχναμε να αγοράσουμε αυτοκίνητο. Πήγαμε στην εδώ αντιπροσωπία της Nissan και το τότε Almera δεν είχε στάνταρ ABS, AC και πίσω ηλεκτρικά παράθυρα. Στραφήκαμε στην Hyundai και πήραμε το τότε Accent.

Σήμερα μπορεί τα ABS, ESP να είναι υποχρεωτικά αλλά τα υπόλοιπα δεν είναι. Οι κατασκευαστές όμως τα προσφέρουν για να μπορείς να είσαι ανταγωνιστικός. Πχ το Hyundai i10 έχει ΘΕΡΜΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΙΜΟΝΙ. Και ένα σωρό άλλα χαρακτηριστικά τα οποία τότε τα βλέπαμε με το κιάλι.


Επίσης σου δίνουν και επαρκή ισχύ ώστε να κινηθείς με άνεση. Γι' αυτό έχουν χαθεί και τα μικρά γρήγορα όπως ήταν τα σαξόραλα εκείνης της εποχής.
Με το τότε Accent όμως , πήρες πλαστικό καπάκι στις βαλβίδες, πλαστική πολλαπλή εισαγωγής, πλαστικούς αποστάτες στα σινεμπλόκ της πίσω αντιστρεπτικής δοκού (πάλι καλά που είχε τέτοια φυσικά) και δεν θυμάμαι τι άλλο......
 

koupa

AVClub Enthusiast
25 January 2014
1,116
Με το τότε Accent όμως , πήρες πλαστικό καπάκι στις βαλβίδες, πλαστική πολλαπλή εισαγωγής, πλαστικούς αποστάτες στα σινεμπλόκ της πίσω αντιστρεπτικής δοκού (πάλι καλά που είχε τέτοια φυσικά) και δεν θυμάμαι τι άλλο......

Το οποίο όμως πηγαίνει μια χαρά εδώ και τόσα χρόνια. Δεν ήταν αυτό το νόημα του post.

Και σήμερα οι κατασκευαστές κάνουν οικονομία σε πολλά μέρη του αυτοκινήτου. Και μπορεί να μην είναι στα υλικά όπως γράφεις αλλά σε όλη την αλυσίδα. Πχ έχουν μείνει ελάχιστες εταιρίες και μοιράζουν εξαρτήματα μεταξύ τους. Η MB παίρνει κινητήρες από την Renault. Αντί να βάζει "πλαστικά" όπως λες για να ρίξει το κόστος καταργεί ολόκληρο το τμήμα κινητήρων.

Το post μου δεν είχε να κάνει με το κόστος αλλά με τον εξοπλισμό. Τα τελευταία χρόνια τα θερμαινόμενα καθίσματα τείνουν να γίνουν στάνταρ. Και όχι μόνο αυτό αλλά στην μέση και υψηλή κατηγορία έχουν και τα πίσω. Όσο διαβάζω μόνο η αερανάρτηση κρατάει ακόμη στο πάνω κομμάτι της αγοράς. Στα υπόλοιπα δεν υπάρχει διαφορά. Απλά τα "μεγάλα" μοντέλα παίρνουν τα νέα μπιμπλίκια και σιγά σιγά πάνε στους πιο κάτω.

Πλέον αν δεν δώσεις δεν πουλάς. Πάνε οι εποχές που μια καλοστημένη "γαλλική" ανάρτηση έφτανε να καλύψει τα υπόλοιπα προβλήματα. Ή το σπαρτιάτικο εσωτερικό των ιταλικών με πρόσχημα τις επιδόσεις.
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,355
Αθήνα...

Τώρα που οι παραδοσιακοί κατασκευαστές αρχίζουν να βγάζουν σοβαρά ηλεκτρικά, θα δούμε πραγματικά τι θα γίνει στην αγορά.
Υπάρχει ένα ευρύ κοινό που θέλει καλύτερη ποιότητα από της Tesla και δεν μπορεί να πληρώσει το EQE/S της Mercedes ούτε και Porsche φυσικά. Εκεί θα αρχίσουν να μπαίνουν όλοι οι υπόλοιποι και θα διαχωριστεί τελικά και η ήρα από το στάρι, με κάτι BYD, xiaomi κλπ που αποφάσισαν να φτιάξουν ξαφνικά αυτοκίνητα.
 
Με το τότε Accent όμως , πήρες πλαστικό καπάκι στις βαλβίδες, πλαστική πολλαπλή εισαγωγή, πλαστικούς αποστάτες στα σινεμπλόκ της πίσω αντιστρεπτικής δοκού (πάλι καλά που είχε τέτοια φυσικά) και δεν θυμάμαι τι άλλο......
Τα οποια πλαστικα ηταν πιο αξιοπιστα απο τα μεταλικα των αλλων! Για τις αναρτήσεις συμφωνώ.
 

Τώρα που οι παραδοσιακοί κατασκευαστές αρχίζουν να βγάζουν σοβαρά ηλεκτρικά, θα δούμε πραγματικά τι θα γίνει στην αγορά.
Υπάρχει ένα ευρύ κοινό που θέλει καλύτερη ποιότητα από της Tesla και δεν μπορεί να πληρώσει το EQE/S της Mercedes ούτε και Porsche φυσικά. Εκεί θα αρχίσουν να μπαίνουν όλοι οι υπόλοιποι και θα διαχωριστεί τελικά και η ήρα από το στάρι, με κάτι BYD, xiaomi κλπ που αποφάσισαν να φτιάξουν ξαφνικά αυτοκίνητα.

Στα comments πάντως ο περισσότερος κόσμος το κράζει για φτηνά υλικά στο εσωτερικό.

Στην τιμή που θα βγει αυτό είναι ανεπίτρεπτο.
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,355
Αθήνα...
Τα comments για αμάξι που δεν έχει κυκλοφορήσει και δεν το έχουν δει δεν ξέρω κατά πόσο πρέπει να μας απασχολούν.

Αν θες, θα έχει σίγουρα option, όπως στα περισσότερα audi, να καλύψει όλα τα πάνελ σε πόρτες ταμπλό κλπ σε nappa δέρμα.

Το Q6 e-tron θα μπορεί δηλαδή να το αγοράσει ο μέσος έλληνας στο ελλαδιστάν;;; :ROFLMAO::LOL::ROFLMAO::LOL::ROFLMAO::LOL:

Το q6 δεν είναι ούτε για τον μέσο Γερμανό. Επίσης μάλλον ο μέσος Έλληνας απέχει από αυτό που έχουμε στο μυαλό μας εάν κρίνω με αυτά που κυκλοφορούν στους δρόμους.
 
17 June 2006
23,809
Αθήνα
Αυτό θέλω να πω. Οπότε δεν απασχολούν την μεγάλη πλειοψηφία τέτοια ηλεκτρικά κι ας μην είναι Mercedes/Porsche. Τα καλά ηλεκτρικά είναι και θα είναι πανάκριβα για την χώρα μας. Εμείς για κάνα Yaris είμαστε.......
 

athlon6401

AVClub Enthusiast
12 December 2018
813
Αυτό θέλω να πω. Οπότε δεν απασχολούν την μεγάλη πλειοψηφία τέτοια ηλεκτρικά κι ας μην είναι Mercedes/Porsche. Τα καλά ηλεκτρικά είναι και θα είναι πανάκριβα για την χώρα μας. Εμείς για κάνα Yaris είμαστε.......
Υπομονή μέχρι το 2027, τότε θα αρχίσουν να κυκλοφορούν ηλεκτρικά στη τιμή του Yaris. Ίσως και νωρίτερα αν επιτραπεί στην BYD να φέρει το Dolphin Mini στην Ευρώπη, στο Μεξικό ήδη πουλιέται στα 21.000$ (23000$ η Plus έκδοση με μεγαλύτερη αυτονομία).

edit: Μιλάω για καθαρές τιμές χωρίς επιδοτήσεις. Στην Ευρώπη πρώτα θα σταματήσουν όλες οι επιδοτήσεις και μετά θα εμφανιστούν αυτά τα οχήματα, διαφορετικά αν έβγαινε σήμερα ένα τέτοιο αυτοκίνητο στις 23000 και είχε και 5-6 χιλιάδες επιδότηση θα εξαφάνιζε τις πωλήσεις θερμικών.
 
  • Like
Reactions: karajim80
17 June 2006
9,817
Υπομονή μέχρι το 2027, τότε θα αρχίσουν να κυκλοφορούν ηλεκτρικά στη τιμή του Yaris. Ίσως και νωρίτερα αν επιτραπεί στην BYD να φέρει το Dolphin Mini στην Ευρώπη, στο Μεξικό ήδη πουλιέται στα 21.000$ (23000$ η Plus έκδοση με μεγαλύτερη αυτονομία).

edit: Μιλάω για καθαρές τιμές χωρίς επιδοτήσεις. Στην Ευρώπη πρώτα θα σταματήσουν όλες οι επιδοτήσεις και μετά θα εμφανιστούν αυτά τα οχήματα, διαφορετικά αν έβγαινε σήμερα ένα τέτοιο αυτοκίνητο στις 23000 και είχε και 5-6 χιλιάδες επιδότηση θα εξαφάνιζε τις πωλήσεις θερμικών.
Οι πωλήσεις των θερμικών δεν πρόκειται να εξαφανιστούν, ενώ πολλοί θα επέλεγαν υβριδικό χωρίς δυνατότητα απευθείας φόρτισης μόνο και μόνο γιατί μένουν σε πολυκατοικία που δεν έχουν συμφωνήσει οι ιδιοκτήτες πως θα καλωδιώσουν τις πιλοτές...
 
  • Like
Reactions: kosmous

athlon6401

AVClub Enthusiast
12 December 2018
813
Στα 21000 $ => 19300 euro + διαφορά ΦΠΑ (16% στο Μεξικό) => 20600 euro μείον επιδότηση 30% θα έβγαινε στα 14400! Ποιος θα αγόραζε Yaris μετά με 20000 ευρώ. Με 14400, φορτίζεις σε δημόσιους AC φορτιστές με 0,40 (0,32 τη νύχτα) και πληρώνεις και πάλι λιγότερα από πετρέλαιο/βενζίνη.
Γι' αυτό αυτά τα αυτοκίνητα θα έρθουν όταν τελειώσουν οι επιδοτήσεις.
 
17 June 2006
9,817
Ακόμη πιστεύω ότι αν δεν έχεις δυνατότητα φόρτισης είτε στο σπίτι είτε στην εργασία που περνάς αρκετές ώρες, δύσκολα θα βάλεις στη ρουτίνα σου 30-60 λεπτά για ανεφοδιασμό.
Εδώ έχω αρχίσει και κοιτάζω για plug-in hybrid για άλλους λόγους και κοιτάζω τι καίνε αν δεν τα βάλεις στην πρίζα.