Περί ακίδων

DIPIE

AVClub Fanatic
13 July 2007
17,257
Απάντηση: Re: Περί ακίδων

Να ρωτήσω κι εγώ κάτι...
Γνωρίζει κανείς που μπορώ να βρω τέτοιου τύπου "πόδια"?
http://www.mcmaster.com/#rubber-bumpers/=4bdm8y
Αν είναι και Θεσσαλονίκη ακόμα καλύτερα.

Ξεκίνα απο μεγάλα μαγαζιά με βιομηχανικά είδη.Θα βρείς σίγουρα.
 

argi

Banned
17 July 2006
7,032
salmonela
Απάντηση: Re: Περί ακίδων

Να ρωτήσω κι εγώ κάτι...
Γνωρίζει κανείς που μπορώ να βρω τέτοιου τύπου "πόδια"?
http://www.mcmaster.com/#rubber-bumpers/=4bdm8y
Αν είναι και Θεσσαλονίκη ακόμα καλύτερα.[/QUOTE
Αυτος πριν χρονια εστελνε ελλαδα (ειχα αγορασει), ο ρεπας στην αθηνας εχει σιγουρα.Εχει και σαιτ.Μπορει και να στελνει σε σενα.
 

hellenic vanagon

AVClub Enthusiast
23 May 2008
1,022
Eδώ βλέπετε την προσπάθεια για τέλειο αποτέλεσμα ενός κατασκευαστή (CAV):

χοντρή ξύλινη και πολύ βαριά και αδρανή πλάκα πάχους 5 cm, που από την κάτω μεριά έχει ακίδες καμπυλωμένες όμως για να μην πληγώνουν το πάτωμα, ενώ από την πάνω έχει silent blocks στα οποία εδράζεται το ηχείο. Έτσι έχουμε και σωστή ζεύξη της βάσης με το πάτωμα και απόζευξη του ηχείου!

CAVMDEX-III5.jpg



:smile:
 

hellenic vanagon

AVClub Enthusiast
23 May 2008
1,022
Στο επάνω κομμάτι τώρα, όπου εδράζονται οι δορυφόροι στα subwoofer, υπάρχουν οξείες μεταλλικές ακίδες που πατάνε μέσα σε πιατέλα αλλά όχι άμεσα! Τα πιατέλα έχουν εσοχές και εκεί μέσα υπάρχει ένα είδος πλαστικού υλικού που δέχεται την πίεση των ακίδων. Ιδού:

6.jpg


:smile:
 

ΔημήτρηςΤοπ.

AVClub Addicted Member
11 March 2007
1,666
λαστιχοπραμα που λεει και ο αργυρης
μεχρι και μια σαμπρελα κανει δουλεια...και καλη μαλιστα

και αν δεν ειμαι εντελως οφτοπικ, θεωρω ποιο ουσιαστικό την απόλυτη ευθυγράμμιση τον ηχείων στη παράλληλο με το έδαφος...
δοκιμάστε να βάλετε τω αλφάδι επάνω σταυρωτά να δούμε ποσο μέσα πέφτει το μάτι μας
 
Last edited:

argi

Banned
17 July 2006
7,032
salmonela
παμε: o ρεπας ειναι αθηνας και κακουργοδικιου.Υλικα τετοιου τυπου βρισκεις σε πολλα σημεια που πουλουν βιομηχανικα ειδη.Βασικα η δοκιμη για το τι κανει το καθενα κρινεται απαραιτητη, καθως εχθρος του καλου ειναι το καλυτερο
 

DIAMANTIS SVIGOS

AVClub Addicted Member
7 April 2008
2,887
ΕΛΛΑΔΑ
Μπορειτε να βαλετε και διαφορες ποιοτητες φελου (και παραπανω απο μια σε σαντουιτς, υπαρχουν διαφορετικα παχη σε φυλλα) καθως επισης και γομολαστιχα (απο το βιβλιοπωλειο σας). Μπορει ν' ακουσετε διαφορα που δεν την περιμενετε.....-bye-
 
Απάντηση: Re: Περί ακίδων

Να ρωτήσω κι εγώ κάτι...
Γνωρίζει κανείς που μπορώ να βρω τέτοιου τύπου "πόδια"?
http://www.mcmaster.com/#rubber-bumpers/=4bdm8y
Αν είναι και Θεσσαλονίκη ακόμα καλύτερα.
Ναι !!!
Έλα από δω να σου δώσω όσα θέλεις με ότι πάσο και σχήμα ελαστικού θέλεις.
Εδώ κόλλησες;
 
Πάντως μάλλον θα πρέπει να ενημερώσουμε τις εταιρίες για να το ξέρουν ότι οι ακίδες τελικά δεν κάνουν τίποτα.
Τσάμπα παιδεύονται τόσα χρόνια και τις κατασκευάζουν και τις βάζουν σε ηχεία, πικάπ, CD players, βραχίονες πικάπ κ.λ.π.
Στέργιε φέρε τις ακίδες πίσω.
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Προσοχή μην βάζετε τέτοια πόδια, ελαστομερή, σε ξύλινο πάτωμα το οποίο έχει "ελαφρύ" μόνο βερνίκι. Διαποτίζουν το ξύλο, μένει η μαυρίλα.
 

tsip

AVClub Addicted Member
19 January 2008
1,911
Cambridge
Εξαιρετικη δουλεια κανουν και τα mousepads :Banane0: (εγω εχω γεμισει με διαφημιστικα τετοια)
τα βρισκεις και παντου και ειναι παμφτηνα, βαζεις και λιγο φελλο και εισαι οκ
 

Messenger

AVClub Addicted Member
31 January 2008
2,660
Αθήνα
Να ρωτήσω και ´γώ κάτι;
Ποιούς ακριβώς κραδασμούς (ταλαντώσεις) θέλουμε να απομονώσουμε;
Μήπως ΜΟΝΟ τους προκαλούμενους από τα ηχεία, δηλαδή απλά θέλουμε να αποφύγουμε την αρνητική ανάδραση από τα ηχεία στην βελόνα ΚΑΙ ΜΟΝΟ του πικάπ; Δηλαδή απλά θέλουμε η κίνηση της βελόνας σε σχέση με το μαγνήτη της (και το αντίστοιχο ηλεκτρικό σήμα) να έχει μια γραμμική σχέση με την αυλάκωση που έχει χαραχτεί στο βινύλιο χωρίς καμμιά άλλη επίδραση; Και ιδιαίτερα όχι αρνητική ανάδραση που μπορεί να οδηγήσει σε υπερενίσχυση του σήματος στη συχνότητα συντονισμού (ιδιοσυχνότητα) του συστήματος:
1. Βάρος κεφαλής και μέρους του βραχίονα (Μάζα)
2. Ελαστικότητας/ακαμψίας του στελέχους της βελόνας (ελατήριο)
3. όποιας απόσβεσης υπάρχει μέσα στο υλικό του στελέχους της βελόνας και στην επαφή του διαμαντιού με το βινύλιο (αμορτισέρ)

Πάντως αν γίνεται αυτή η ιδιοσυχνότητα πρέπει να είναι μακριά (δεν θυάμαι καλά αν πρέπει να είναι πολύ πιό πάνω ή πολύ πιό κάτω) από την διεγείρουσα συχνότητα που προκαλούν οι αυλακώσεις του δίσκου.
 

Messenger

AVClub Addicted Member
31 January 2008
2,660
Αθήνα
Το ξαναγράφω γιατί δεν με άφηνε το σύστημα να το κάνω edit...

===========================

Να ρωτήσω και ´γώ κάτι;
Ποιούς ακριβώς κραδασμούς (ταλαντώσεις) θέλουμε να απομονώσουμε;
Μήπως ΜΟΝΟ τους προκαλούμενους από τα ηχεία, δηλαδή απλά θέλουμε να αποφύγουμε την αρνητική ανάδραση από τα ηχεία στην βελόνα ΚΑΙ ΜΟΝΟ του πικάπ; Δηλαδή απλά θέλουμε η κίνηση της βελόνας σε σχέση με το μαγνήτη της (και το αντίστοιχο ηλεκτρικό σήμα) να έχει μια γραμμική σχέση με την αυλάκωση που έχει χαραχτεί στο βινύλιο χωρίς καμμιά άλλη επίδραση; Και ιδιαίτερα όχι αρνητική ανάδραση που μπορεί να οδηγήσει σε υπερενίσχυση του σήματος στη συχνότητα συντονισμού (ιδιοσυχνότητα) του συστήματος:
1. Βάρος κεφαλής και μέρους του βραχίονα (Μάζα)
2. Ελαστικότητας/ακαμψίας του στελέχους της βελόνας (ελατήριο)
3. όποιας απόσβεσης υπάρχει μέσα στο υλικό του στελέχους της βελόνας και στην επαφή του διαμαντιού με το βινύλιο (αμορτισέρ)

Πάντως αν γίνεται αυτή η ιδιοσυχνότητα πρέπει να είναι μακριά (δεν θυμάμαι καλά αν πρέπει να είναι πολύ πιό πάνω ή πολύ πιό κάτω) από την διεγείρουσα συχνότητα που προκαλούν οι αυλακώσεις του δίσκου.

Για να περιορίσουμε το φαινόμενο της αρνητικής ανάδρασης μπορούμε
1. Να παρεμβάλουμε μια μεγάλη μάζα στη διαδρομή από το πάτωμα στη βελόνα (πικάπ μεγάλης μάζας). Έτσι περιορίζουμε το πλάτος (ένταση- amplitude) της ταλάντωσης.
2. Να αλλάξουμε το σύστημα "μάζα-ελατήριο-αμορτισέρ" παρεμβάλλοντας μια ακόμα μάζα που συνδέεται με τη μάζα του πικάπ με ένα ελατήριο (πικάπ με υποσασί).

Τώρα αν αυτό έχει νόημα στους δίσκους που διαβάζονται με οπτικό laser δεν ξέρω.... Οι "αυλακώσεις" (βαθουλώματα) διαβάζονται από μια κεφαλή laser και το σύστημα μπορεί να επηρρεάζεται από μηχανικούς συντονισμούς...

Φυσικά όλα αυτά μπορούν να μελετηθούν στο πεδίο των συχνοτήτων (frequency domain) που είναι εύκολο γιατί δεν μας ενδιαφέρουν τα μεταβατικά φαινόμενα.

Μπορεί να λέω και τίποτα λάθη (πάνε πολλά χρόνια ...) αλλά αν δεν ξέρουμε τι ακριβώς θέλουμε δεν βγάζουμε άκρη με αυτές τις μεταξωτές κορδέλλες. Εκτός και αν ακούμε με τα μάτια, οπότε αν δεν έχουμε καλώδια ρεύματος που στρώνουν την τάση, ενισχυτές πολυτελείας με λάμπες που μας μαγεύουν, πικάπ από τιτάνιο και χρυσό που αποδεικνύουν ότι έχουμε πολλά λεφτά και δημοσιογραφους με καλιτεχνική πένα που τονώνουν το εγώ μας, δεν μας αρέσει ο ήχος που ακούμε. Προσοχή: δεν λέω ότι όλα αυτά δεν έχουν νόημα αλλά δεν πρόκειται να δεχτώ κάτι αν δεν καταλαβαίνω το γιατί με επιστημονικό τρόπο...

================
 
Απάντηση: Re: Περί ακίδων

δεν λέω ότι όλα αυτά δεν έχουν νόημα αλλά δεν πρόκειται να δεχτώ κάτι αν δεν καταλαβαίνω το γιατί με επιστημονικό τρόπο...
Σωστά όλα αυτά, αλλά αν καταλαβαίνεις διαφορά προς το καλύτερο χρησιμοποιώντας κάποιο εξάρτημα στο σύστημά σου, χρειάζεσαι επιστημονική τεκμηρίωση και κατανόηση της λειτουργίας του για να το χρησιμοποιήσεις;
Δεν ξέρω πως λειτουργεί η κωδικοποίηση του Dolby Digital και δεν μπορώ να την κατανοήσω αλλά η χρήση toy μου απέδειξε ότι λειτουργεί σωστά σε σχέση π.χ. με το Dolby Prologic.