Εμένα πάλι μου έχει μείνει η απορία κατά πόσον το φίλμ και οι (τεχνικοί και μη) περιορισμοί του μας (και θα) μας κυνηγούν μεταμφιεζόμενοι’ / ‛μετατρεπόμενοι’ σε ‛καλλιτεχνική’ και μη άποψη.
,θέλω να πω οτι επειδή το hd βγάζει κρυστάλλινη λεπτομέρεια δεν σημαίνει οτι την θέλουμε κιόλας , κάποιος που θέλει να φτιάξει μια νουάρ ταινιούλα δεν θέλει να φαίνεται σαν video γάμου !!
Πείτε με όσο μηδενιστή θέλετε, αλλά το να κάθονται να ασχολούνται με τη διόρθωση κάποιων μικροπροβλημάτων σε μια ταινία 20+ ετών, εμένα μου λέει απλά ότι βαριούνται-στερούνται έμπνευσης (όπως θέλετε πείτε το) να φτιάξουν κάτι καινούργιο. Και είναι πολύ λυπηρό αυτό να το βλέπεις σε ανθρώπους των οποίων την τέχνη εκτιμάς. Τι προσέφερε παραπάνω δηλαδή η Joahnna Cassidy στο final cut του blade runner. Και γιατί να υπάρχουν 3 cut (μέχρι στιγμής) για την ίδια ταινία; Και γιατί ο Scott δεν έχει φτιάξει τίποτα καλύτερο μετά από αυτήν; Sorry για το off topic σε ένα πολύ ωραίο θέμα, αλλά νομίζω πως η ενασχόλησή μας με την τεχνολογία μας έχει κάνει να βλέπουμε το δέντρο (τεχνικές προδιαγραφές) και να χάνουμε το δάσος (κινηματογραφική τέχνη).
Ενταξει, μην λεμε οτι ναναι! Και το Sin City φιλμ νουαρ ηταν, αλλα και η εικονα ηταν εκπληκτικη και σε εβαζε τρελα μεσα στο κλιμα της ταινιας!
Φιλμ νουαρ δεν σημαινει απαραιτητα θαμπη εικονα!
Ενταξει, μην λεμε οτι ναναι! Και το Sin City φιλμ νουαρ ηταν, αλλα και η εικονα ηταν εκπληκτικη και σε εβαζε τρελα μεσα στο κλιμα της ταινιας!
Φιλμ νουαρ δεν σημαινει απαραιτητα θαμπη εικονα!
Οσο για τα remastered.....οι σκηνοθετες δεν ειναι τυχαιο που επιλεγουν οσοι μπορουν να ξανασχεδιασουν τα εφφε......για την νεα κυκλοφορια.
?????
το sin city,δεν ηταν κανονικο φιλμ νουαρ,οπως ολα τα καρτουνοειδη,και ειχε το αντιστοιχο look,αλλα δεν μιλαμε για θαμπη εικονα,λεμε οτι τα HD ειναι βιντεοειδη και μονος σου ειπες πιο πανω οτι στον κιν/γραφο δεν ειναι το ζητουμενο.......
Η ένστασή μου με όλα αυτά τα νέα cuts που βγαίνουν είναι ότι αποτελούν την εύκολη λύση για ένα δημιουργό. Είναι σαν να έχεις τον Βανγκ Γκονγκ να σχεδιάζει συνέχεια τον ίδιο καμβά επειδή ο καμβάς αυτός άρεσε. Έλεος πια. Το έργο το δημιούργησες, το ολοκλήρωσες με όσα μέσα είχες διαθέσιμα και πλέον ταξιδεύει μόνο του. Μην κρεμιέσαι πάνω του κύριε Σκοτ. Φτιάξε κάτι καινούργιο και εφάμιλλο με το Μπλέημντ Ράνερ αντί για τις επικές φανφάρες τύπου gladiator. Μην είσαι τεμπέλης. Η καλλιτεχνική αρπαχτή είναι που με νευριάζει. Και δεν είναι περφεξιονισμός αυτό Νέηθαν. Τεμπελιά και έλλειψη έμπνευσης είναι.
Ενταξει εχεις ενα δικαιο, αλλα απο την αλλη, εγω ως καταναλωτης θεωρω μεγαλη κατακτηση να εχω στην συλλογη μου μια καταπληκτικη παλια ταινια με εικονα και ηχο σαν να γυριστηκε σημερα!
Το ενα δεν αναιρεί το αλλο!
Ενταξει εχεις ενα δικαιο, αλλα απο την αλλη, εγω ως καταναλωτης θεωρω μεγαλη κατακτηση να εχω στην συλλογη μου μια καταπληκτικη παλια ταινια με εικονα και ηχο σαν να γυριστηκε σημερα!
Το ενα δεν αναιρεί το αλλο!
Προφανώς, αλλά για να γίνει αυτό δεν χρειάζεται ο σκηνοθέτης. Καλοί τεχνικοί χρειάζονται. Άλλο restored, remastered κ.λπ. και άλλο νέο cut. Τα διάφορα μετέπειτα cuts χρειάζονται μόνο αν την περίοδο πρώτης κυκλοφορίας, οι παραγωγοί είχαν επέμβει και αλλοιώσει τις προθέσεις του σκηνοθέτη. Στο Blade Runner υπήρξε τέτοιο θέμα, αλλά το Director's cut υπάρχει ήδη. Τι παραπάνω έχει να προσθέσει ο Scott; Αν το δούμε, θα δούμε. Πάντως η αντίστοιχη περίπτωση του Star Wars ήταν αδιάφορη - για να μην πω καθαρά εισπρακτική.