Στα χαρακτηριστικά και στην τιμή είναι κατηγορίας model 3 .Mπάμπη καλημέρα!
Νομίζω το SU7 θα είναι το premium της XIaomi που θα είναι ίδια κατηγορία με το Model S της Τesla
και έχουν στόχο να κοστίζει κάτω από 500.000 γουάν / $70.000.
Το χειρότερο είναι εάν πάθει οτιδήποτε η συστοιχία μπαταριών. Κοστίζει παραπάνω από το αμάξι. Και μιλάμε ακόμα και χτύπημα πάνω σε πέτρα. Αλλάζαμε ντεπόζιτο ή εξάτμιση με 500 ευρώ. Τώρα θέλεις 50 χιλιάρικα για μπαταρία.Καλημέρα…
70.000$
Καλά κρασιά… Λέω να προτιμήσω το Land Cruiser το ντίζελ
ασε που παιρνουν φωτια και δεν φτανεις ουτε μεχρι τη σπαρτη!Το χειρότερο είναι εάν πάθει οτιδήποτε η συστοιχία μπαταριών. Κοστίζει παραπάνω από το αμάξι. Και μιλάμε ακόμα και χτύπημα πάνω σε πέτρα. Αλλάζαμε ντεπόζιτο ή εξάτμιση με 500 ευρώ. Τώρα θέλεις 50 χιλιάρικα για μπαταρία.
τι εξάτμιση βάζεις με 500€ ;;; από χρυσάφι ;;;Το χειρότερο είναι εάν πάθει οτιδήποτε η συστοιχία μπαταριών. Κοστίζει παραπάνω από το αμάξι. Και μιλάμε ακόμα και χτύπημα πάνω σε πέτρα. Αλλάζαμε ντεπόζιτο ή εξάτμιση με 500 ευρώ. Τώρα θέλεις 50 χιλιάρικα για μπαταρία.
μάγος είσαι;;;Mια χαρα ειναι τελικα τα θερμικα
μάγος είσαι;;;
Για 4000 δολλάρια διαφορά θα έπαιρνες κάτι εγγυημένο που δουλεύει χρόνια στην αγορά ή θα έκανες το πειραματόζωο (αντικειμενικά άγνωστο support και λειτουργικότητα) .
Όταν το κόστος του πιο βασικού εξαρτήματος (συστοιχία μπαταριών) είναι σταθερό και υψηλό, όσο και να κατεβάσεις τα εργατικά, δεν βγαίνει μεγάλη διαφορά. Εκεί είναι το θέμα. Ποιος θα βρει πρώτος, πιο φτηνή λύση για μπαταρίες.Συγγνώμη ρε 'σύ, για Tesla μιλάμε, όχι για Honda και Mercedes. Σιγά την εγγύηση, μάλλον την αντίθετη φήμη έχουν. Πάντως αποκλείω να είναι η διαφορά στα 4Κ, δεν είναι χαζοί οι Κινέζοι, μια χαρά θα εκμεταλλευτούν τα χαμηλά εργατικά για να μπούνε στο παιχνίδι, και μετά θα ισορροπήσουν όπου θέλουν.
Όταν το κόστος του πιο βασικού εξαρτήματος (συστοιχία μπαταριών) είναι σταθερό και υψηλό, όσο και να κατεβάσεις τα εργατικά, δεν βγαίνει μεγάλη διαφορά. Εκεί είναι το θέμα. Ποιος θα βρει πρώτος, πιο φτηνή λύση για μπαταρίες.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες, βγάζουν τα πραγματικά λεφτά από το after sales service και όχι το ίδιο το αμάξι. Τι service να σου δώσει, όταν τα εξαρτήματα του αμαξιού πια, μειώνονται απίστευτα. Δεν έχεις μηχανή, με δεκάδες φίλτρα, μπουζί, εξαρτήματα γενικά, που είναι και το μεγαλύτερο κόστος του αμαξιού. Πάνω κάτω το 15% με 20% του συνολικού κόστους είναι η μηχανή. Όμως ακόμα και εκεί, υπάρχει περιθώριο κέρδους.Και καλυτερη εγγυηση βεβαια που προυποθετει την υπαρξη σοβαροτατου after sales service.