βαλε bookmark στο αμαξι την σελιδα με το "hack" καλου κακου, να υπαρχει. Αρκετα καλοφτιαγμενη ειναιΔεν πρόλαβα καλά καλά να μιλήσω και έπεσε η πρώτη "πόρτα" σε ηλεκτρικό με πάνω από 40% μπαταρία. Στο λιμάνι της Ραφήνας σε fast ferries.
βαλε bookmark στο αμαξι την σελιδα με το "hack" καλου κακου, να υπαρχει. Αρκετα καλοφτιαγμενη ειναιΔεν πρόλαβα καλά καλά να μιλήσω και έπεσε η πρώτη "πόρτα" σε ηλεκτρικό με πάνω από 40% μπαταρία. Στο λιμάνι της Ραφήνας σε fast ferries.
δεν νοειται ev χωρις one pedal, για την ευκολια οδηγησης, για την οικονομια στα αναλωσιμα και για την οικονομια στην ενεργεια. Το ξερω οτι καποια ακομα δεν το εχουν και το θεωρω τραγικοOne pedal driving δεν είχε το 19 και έπρεπε να χρησιμοποιείς το hard charging που είναι κάτι σαν αυτό μόλις όμως αφήσεις το γκάζι .Στο νέο BEV Range Rover το έχει αυτό
Δεν με ενθουσίασε το εικαστικό της, αλλά θα τη βάλω και βλέπουμε..βαλε bookmark στο αμαξι την σελιδα με το "hack" καλου κακου, να υπαρχει. Αρκετα καλοφτιαγμενη ειναι
50 χιλιάρικα για ποιο πράγμα; Για byd;
Γελάσαμε και σήμερα
Ηλεκτρικα για καποιον που θελει ηλεκτρικο αλλα δεν θελει τεσλαΗ BYD τι κάνει τόσο καλά ώστε να αξίζει τα 50k κάποιου;
μονο που το id7 δεν κανει 50Κάποιος που μπορεί να δώσει 50k για ηλεκτρικό και δεν θέλει να πάρει tesla, μπορεί να δεί το id7 το οποίο είναι πολύ ωραίο για τα χρήματα του, δεν θα πάρει no-name Κινεζιά
οταν παω στο σαιτ της vw και κανω διαμορφωση, η πιο φτηνη του εκδοση, χωρις κανενα εξτρα, ξεκιναει απο 58900
παντως, εκει που φρικαρουν οι περισσοτεροι δεν ειναι στην τιμη, αλλα στο μεγεθος.Όντως, το διευκρινίζει πως τα 49800 αφορούν ετοιμοπαράδοτα οχήματα.
Και πάλι, μια χαρά τιμή είναι βέβαια για αυτό που είναι.
Δεν είναι αναλογία το 50 κινέζος - 58 καλό αυτοκίνητο της vw.
Στο 49800 περιλαμβάνουν την επιδότηση του "Κινούμαι Ηλεκτρικά 2" των 8000, που όμως πλέον ουσιαστικά δεν υφίσταται. Οι τιμές του BYD Seal είναι χωρίς επιδότηση. Οπότε μιλάμε για πάνω από 10.000 ευρώ διαφορά. Ο ανταγωνιστής του Seal είναι το Tesla Model 3 long range και έχουν παρόμοια τιμή - το Tesla Model 3 long range είναι λίγο ακριβότερο, ειδικά αν το πάρεις με ένα χρώμα της προκοπής και το Advanced autopilot βγαίνει ως 8000 παραπάνω.Όντως, το διευκρινίζει πως τα 49800 αφορούν ετοιμοπαράδοτα οχήματα.
Και πάλι, μια χαρά τιμή είναι βέβαια για αυτό που είναι.
Δεν είναι αναλογία το 50 κινέζος - 58 καλό αυτοκίνητο της vw.
κανεις νοημων ανθρωπος δεν αγοραζει fsd στην ελλαδα. Δεν κανει σχεδον τιποτα. Χρωμα και λευκο εσωτερικο (που χρεωνονται εξτρα) βαλε τα στον λογαριασμο, το fsd ομως οχιΣτο 49800 περιλαμβάνουν την επιδότηση του "Κινούμαι Ηλεκτρικά 2" των 8000, που όμως πλέον ουσιαστικά δεν υφίσταται. Οι τιμές του BYD Seal είναι χωρίς επιδότηση. Οπότε μιλάμε για πάνω από 10.000 ευρώ διαφορά. Ο ανταγωνιστής του Seal είναι το Tesla Model 3 long range και έχουν παρόμοια τιμή - το Tesla Model 3 long range είναι λίγο ακριβότερο, ειδικά αν το πάρεις με ένα χρώμα της προκοπής και το Advanced autopilot βγαίνει ως 8000 παραπάνω.
Η BYD μπορεί να μας είναι άγνωστη, αλλά είναι ο μεγαλύτερος παραγωγός BEV στο κόσμο. Παράγει/πουλάει περισσότερα από την Tesla.
Δεν αναφέρομαι στο FSD αλλά στο enhanced autopilot (Lane change, Navigate on autopilot, Autopark). Δυνατότητες που έχει πχ το ID.7 και το BYD.κανεις νοημων ανθρωπος δεν αγοραζει fsd στην ελλαδα. Δεν κανει σχεδον τιποτα. Χρωμα και λευκο εσωτερικο (που χρεωνονται εξτρα) βαλε τα στον λογαριασμο, το fsd ομως οχι
το enhanced autopilot κανει 3800 και οχι 8000. Αλλα ετσι και αλλιως ουτε αυτο δουλευει Ισως να δουλευει η αυτοματη αλλαγη λωριδας, αλλα μεχρι εκει, τιποτα αλλο. Μαλιστα, τωρα που το σκεφτομαι, δεν ειναι αυτοματη, αλλα την επιλεγεις εσυ με το φλας.Δεν αναφέρομαι στο FSD αλλά στο enhanced autopilot (Lane change, Navigate on autopilot, Autopark). Δυνατότητες που έχει πχ το ID.7 και το BYD.
edit: μάλιστα το autopark δεν δουλεύει καν ακόμα, θα δουλεύει "προσεχώς".