Versus - Συγκριτικά μηχανών στην εικονοληψία

nicksoti

AVClub Addicted Member
14 April 2013
1,911
Mωρε το θέμα δεν ήταν οι φακοί τόσο. Ειδικά σε τόσο κουνημένα πλάνα τί να καταλάβεις. Τα default - ψιλο-φλατ εργοστασιακά LUT που εφάρμοσε, αν και πάρα πολύ κοντά σε χρώμα, είναι προφανές ότι έχουν διαφορετικό κατώφλι στα highlights, στην Komodo είναι σαφώς αρκετά κάτω του 100%.
Ωραίο το global shutter πάντως, δεν ήξερα ότι έχει η Komodo. Ταιριάζει γάντι σε ένα τόσο μικρό σώμα που θα δουλευτεί πολύ σαν B-cam, crash camera κλπ. Σε αυτά τα χρήματα βέβαια κλείνει το μάτι και στον independent cinematographer.
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
92,040
Εκεί ψηλά.....
Mωρε το θέμα δεν ήταν οι φακοί τόσο. Ειδικά σε τόσο κουνημένα πλάνα τί να καταλάβεις.


Eχει αρκετα πλανα που ειναι ακινητα. Επομενως οι ιδιοι φακοι ηταν απαραιτητο να υπαρχουν για να χαρακτηρισθει αυτο τεστ συγκριτικο.

Μιλαμε για την μερα με την νυχτα τωρα με αυτους τους φακους.

Πχ στην komodo ειδα περισσοτερο sharp detail σε καποια πλανα. Που να ξερω εγω αν αυτο οφειλεται στον φακο ή οχι ?


Τραγωδια.
 

evanfotis

Moderator
Staff member
26 March 2008
5,503
Έχει κάνει επίσης συγκριτικό της p6k vs gemini.
Έχει ενδιαφέρον.
Τον 18-35 δεν τον έχουν σε υπόληψη πάντως, σε σχέση με τους cine lenses
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
92,040
Εκεί ψηλά.....
Κακως . Ειναι απο τους πιο καλους φωτογραφικους φακους και κυριως χρησιμους - χωρις συμβιβασμους- που κυκλοφορουν.

Απλα οι cine εκδοσεις των Sigma εχουν ΑΚΡΙΒΩΣ την ιδια συνταγη οπτικων (και συστοιχιων) απλα με λιγο διαφορετικες επιστρωσεις κατι που τους κανει λιγο πιο "μαλακους".


Το πρωτο που θα κοιταζα εγω ειναι ο ιδιος φακος παντως. Δεν θα κοιταζα ουτε καν το διαφορετικο μεγεθος αισθητηρα ωστε να εχει το ιδιο μεγεθος ωφελιμου καδρου.
 

nicksoti

AVClub Addicted Member
14 April 2013
1,911
Στο 8:50, σε 25600 iso, 4κ 60p. Ισχύρίζεται και λιγότερο θόρυβο και πιο sharp η R6. Εγώ τις βλέπω πάνω-κάνω ισοδύναμες. Με την R6 δίχως 120p αλλά περισσότερα mpixel και σημαντικά φθηνότερη.

https://www.youtube.com/watch?v=b_hp7HYDveQ
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
92,040
Εκεί ψηλά.....
https://www.youtube.com/watch?v=wBdvOhaIJmY&t=33s



Αυτη η πρασινιλα στα skintones ( το πιο δυσκολο να φτιαξεις για εμενα στο grading) ακομα υπαρχει ρε γμτ στις Sony ? Ειμουν σιγουρος οτι εχει εξαλειφθει πλεον. Πρωτη φορα που την ξαναβλεπω.

Ειναι θεμα color science ή τελικα ειναι χαρακτηριστικο των back illuminated sensors?
 

nicksoti

AVClub Addicted Member
14 April 2013
1,911
Εϊμαι σχεδόν σίγουρος ότι έχει να κάνει με τα 2πλάσια greens σε οποιοδήποτε bayer sensor, οπότε αν "κλέψεις" λίγο στην τονικότητα ίσως κερδίζεις σε θόρυβο.

Και δεν είναι ακριβώς πρασινίλα (γενικά μιλώ όχι για την ΙΙΙ s). Πχ έχω έναν ευρυγώνιο αντάπτορα, αρκετά καλό, αλλά προσθέτει λίγο green tint που φεύγει σχετικά εύκολα με το αντίστοιχο slider. Στο color profile όμως είναι πιο δύσκολο να το απομονώσεις.
Πάντως υπάρχει βελτίωση σε σχέση με τις παλαιότερες Sony, σε βαθμό που δεν νομίζω να αποτελεί πλέον λόγο μή αγοράς.

Εμένα έτσι κι αλλιώς πολλές νέες κάμερες, πχ Sony A7S III, zam, αλλά και σε μικρότερο βαθμό όλες οι υπόλοιπες, μου φαίνονται πιο "digital" από όσο θα ήθελα, αυτή η παντελής έλλειψη θορύβου σε συνδιασμό με την όποια αποθορυβοποίηση, η χρωματική παλέτα με έντονες αποχρώσεις κλπ με ξενίζουν.

Εγώ - όπως θα έχετε καταλάβει φυσικά - είμαι φαν των fairlight sensor των παλιών Βlackmagic. O όρος "digital film" τους ταιριάζει απόλυτα. Ο λόγος που η εικόνα τους μοιάζει τόσο υποδεέστερη στα περισσότερα reviews στο youtube, είναι ότι πριν 7-8 χρόνια δεν υπήρχε τόση υπολογιστική ισχύς στα PC ώστε να "παίξουν" λίγο στο color οι reviewers, ή/και να κάνουν ένα καλό upscale σε 4κ ώστε το youtube να δίνει παραπάνω bitrate ΚΑΙ στο 1080, ενώ αν τραβήξεις raw μπορείς να εφαρμόσεις τα νεότερα προφίλ της Blackmagic (color science V2-V4), συν πολλά άλλα luts. Φυσικά στερούνται οποιασδήποτε σύγχρονης και αυτονόητης ευκολίας, οπότε δεν είναι επιλογή για τους περισσότερους...
 

evanfotis

Moderator
Staff member
26 March 2008
5,503
Ενα μινι συγκριτικό τεχνολογιών απο διαφορετική προοπτική, φυσικά έχει και τη διαφήμιση μέσα και διαφωνώ με τον όρο που χρησιμοποιεί μόνο για τη RED " scientific", αλλά παραβλέποντας αυτη τη παράμετρο:
https://youtu.be/j4zL6zWB_tA
 

evanfotis

Moderator
Staff member
26 March 2008
5,503
Υποτίθεται η α7s3 με το γυροσκόπιο έχει καλή σταθεροποίηση. Βλέπω η S1H να είναι πιο ομαλή από όλες.