Ανοιγω το νημα προς ενημερωση των μελων και οχι μονο
Πριν απο ενα χρονο αποφασισα να κανω αγορα απο online καταστημα του εξωτερικου ,ειχα παρα πολλες ανησυχιες γιατι δεν ειχα καμμια αμπειρια σχετικα.
Ανησυχουσα για πολλα ,τι ,ποτε και εαν θα παραλαβω ,τι υποστηριξη θα εχω ,τι θα κανω με την εγγυηση (γνωριζα οτι η εδω Αντιπροσωπεια δεν θα με καλυψει).
Τελικα εκανα την αγορα ενος ενιχυτη AV, ολα ηταν αψογα -παρα τους φοβους μου - παρελαβα τελεια σφραγισμενη αχτυπητη την συσκευη μεσα σε 4 μερες ,πληρωσα δε με την παραλαβη .
Και ας μπουμε στο κυριως θεμα μας μετα τον συντομο αυτο προλογο.
Πριν ενα μηνα ειχαμε διακποες ρευματος στην περιοχη μου ,σε καποια στιγμη και μετα απο 4-5 πολυ γρηγορα up and down του ρευματος ο ενισχυτης παρουσιασε προβλημα στην εξοδο του Αριστερου Σαραουντ ηχειου .
Το πρωτο που εκανα -αφου με συνεφερε με κολωνιες η γυναικα μου - ηταν να ρωτησω καποια απο τα μελη του φορουμ μας το πως θα πρεπει να κινηθω, τελικα εστειλα ενα E-MAIL στον Helmut (αυτος που μιλαγα οταν εκανα την αγορα) περιγραφοντας το τι συνεβη ΑΚΡΙΒΩΣ χωρις κανενα ψεμμα ,του ειπα δε οτι γνωριζω πως σε τετοιες περιπτωσεις (ανεβασμα/πτωση τασης ρευματος) ΔΕΝ με καλυπτει η εγγυηση και οτι θα επιθυμουσα να επισκευαστει εκει με το οποιο κοστος θα ειχε .
Η απαντηση του ηταν η εξης
Αρχικα ειπα λαθος θα καταλαβα και ετσι πηρα τηλεφωνο να το ξεκαθαρισω ,ηταν οντως ετσι ,ο ανθρωπος εννοιωσε τον πονο του πελατη του ,καταλαβε οτι δεν εφταιγα σε κατι και αποφασισε να σταθει διπλα μου .
Θελω εδω να διευκρινισω οτι δεν ειμαι "μεγαλος πελατης" δεν εχω κανει δλδ πολλες και ακριβες αγορες .
Ηθελα να μοιραστω την χαρα μου μαζι σας , απεδείχθη οτι οι οποιοι φοβου μου και ανασφαλειες σχετικα με την αγορα απο το εξωτερικο ηταν υπερβολικοι ,οι ανθρωποι στο μεγαλυτερο ποσοστο τους ειναι σωστοι επαγγελματιες και στο πλευρο του πελατη τους .
Ευχαριστω Helmut (TSN Versand)
Y.Γ Τα e-mail τα εχω αποθηκευμενα και ειναι στην διαθεση σας
Πριν απο ενα χρονο αποφασισα να κανω αγορα απο online καταστημα του εξωτερικου ,ειχα παρα πολλες ανησυχιες γιατι δεν ειχα καμμια αμπειρια σχετικα.
Ανησυχουσα για πολλα ,τι ,ποτε και εαν θα παραλαβω ,τι υποστηριξη θα εχω ,τι θα κανω με την εγγυηση (γνωριζα οτι η εδω Αντιπροσωπεια δεν θα με καλυψει).
Τελικα εκανα την αγορα ενος ενιχυτη AV, ολα ηταν αψογα -παρα τους φοβους μου - παρελαβα τελεια σφραγισμενη αχτυπητη την συσκευη μεσα σε 4 μερες ,πληρωσα δε με την παραλαβη .
Και ας μπουμε στο κυριως θεμα μας μετα τον συντομο αυτο προλογο.
Πριν ενα μηνα ειχαμε διακποες ρευματος στην περιοχη μου ,σε καποια στιγμη και μετα απο 4-5 πολυ γρηγορα up and down του ρευματος ο ενισχυτης παρουσιασε προβλημα στην εξοδο του Αριστερου Σαραουντ ηχειου .
Το πρωτο που εκανα -αφου με συνεφερε με κολωνιες η γυναικα μου - ηταν να ρωτησω καποια απο τα μελη του φορουμ μας το πως θα πρεπει να κινηθω, τελικα εστειλα ενα E-MAIL στον Helmut (αυτος που μιλαγα οταν εκανα την αγορα) περιγραφοντας το τι συνεβη ΑΚΡΙΒΩΣ χωρις κανενα ψεμμα ,του ειπα δε οτι γνωριζω πως σε τετοιες περιπτωσεις (ανεβασμα/πτωση τασης ρευματος) ΔΕΝ με καλυπτει η εγγυηση και οτι θα επιθυμουσα να επισκευαστει εκει με το οποιο κοστος θα ειχε .
Η απαντηση του ηταν η εξης
Dear Vassilis,
please send the item for warranty repair to:
TSN Versand
Vormstegen 20
25336 Elmshorn GERMANY
Phone 04121 268145
Include a copy of the invoice and a print out of this email
Αρχικα ειπα λαθος θα καταλαβα και ετσι πηρα τηλεφωνο να το ξεκαθαρισω ,ηταν οντως ετσι ,ο ανθρωπος εννοιωσε τον πονο του πελατη του ,καταλαβε οτι δεν εφταιγα σε κατι και αποφασισε να σταθει διπλα μου .
Θελω εδω να διευκρινισω οτι δεν ειμαι "μεγαλος πελατης" δεν εχω κανει δλδ πολλες και ακριβες αγορες .
Ηθελα να μοιραστω την χαρα μου μαζι σας , απεδείχθη οτι οι οποιοι φοβου μου και ανασφαλειες σχετικα με την αγορα απο το εξωτερικο ηταν υπερβολικοι ,οι ανθρωποι στο μεγαλυτερο ποσοστο τους ειναι σωστοι επαγγελματιες και στο πλευρο του πελατη τους .
Ευχαριστω Helmut (TSN Versand)
Y.Γ Τα e-mail τα εχω αποθηκευμενα και ειναι στην διαθεση σας