Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Toshiba 65" θέμα εντός εγγύησης
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="User7" data-source="post: 1058824728" data-attributes="member: 64166"><p>Έχω μία τηλεόραση Toshiba 65" η οποία παρουσίασε ένα θέμα στο κάτω μέρος της οθόνης εντός προθεσμίας εγγύησης. </p><p></p><p>Την πήγα πίσω στο κατάστημα από το οποίο την αγόρασα. </p><p>Έπειτα από 2-3 ημέρες ειδοποιήθηκα από το κατάστημα πως το πρόβλημα της τηλεόρασης έχει εντοπιστεί, η "μαμά" εταιρεία έχει ενημερωθεί και περιμένουμε να στείλει ανταλλακτική οθόνη.</p><p> Μετά από 2 βδομάδες επικοινωνώ και πάλι με το κατάστημα και η μόνη απάντηση που έλαβα ήταν πως δεν είναι στο χέρι τους... η "μαμά" εταιρεία δεν έχει προχωρήσει στις απαραίτητες διαδικασίες αποστολής της νέας οθόνης. </p><p>Ενάμιση μήνα μετά περιμένοντας ακόμα, επικοινωνώ πάλι με το κατάστημα... με ενημερώνουν πως έχουν δει το αίτημα για την αποστολή της καινούργιας οθόνης το οποίο και έγινε δεκτό, κάτι που δεν είδαμε ποτέ έως και σήμερα που κλείνουμε σχεδόν δύο μήνες αναμονης. </p><p>Η τεχνική υποστήριξη μαζί και η εξυπηρέτηση είναι το λιγότερο τραγικές, εν ολίγης το after sales support απλά ανύπαρκτο.</p><p> Δεν συνιστώ σε καμία περίπτωση ούτε το κατάστημα ούτε την επιλογή της εν λόγο εταιρείας (brand).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="User7, post: 1058824728, member: 64166"] Έχω μία τηλεόραση Toshiba 65" η οποία παρουσίασε ένα θέμα στο κάτω μέρος της οθόνης εντός προθεσμίας εγγύησης. Την πήγα πίσω στο κατάστημα από το οποίο την αγόρασα. Έπειτα από 2-3 ημέρες ειδοποιήθηκα από το κατάστημα πως το πρόβλημα της τηλεόρασης έχει εντοπιστεί, η "μαμά" εταιρεία έχει ενημερωθεί και περιμένουμε να στείλει ανταλλακτική οθόνη. Μετά από 2 βδομάδες επικοινωνώ και πάλι με το κατάστημα και η μόνη απάντηση που έλαβα ήταν πως δεν είναι στο χέρι τους... η "μαμά" εταιρεία δεν έχει προχωρήσει στις απαραίτητες διαδικασίες αποστολής της νέας οθόνης. Ενάμιση μήνα μετά περιμένοντας ακόμα, επικοινωνώ πάλι με το κατάστημα... με ενημερώνουν πως έχουν δει το αίτημα για την αποστολή της καινούργιας οθόνης το οποίο και έγινε δεκτό, κάτι που δεν είδαμε ποτέ έως και σήμερα που κλείνουμε σχεδόν δύο μήνες αναμονης. Η τεχνική υποστήριξη μαζί και η εξυπηρέτηση είναι το λιγότερο τραγικές, εν ολίγης το after sales support απλά ανύπαρκτο. Δεν συνιστώ σε καμία περίπτωση ούτε το κατάστημα ούτε την επιλογή της εν λόγο εταιρείας (brand). [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Toshiba 65" θέμα εντός εγγύησης
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…