Toshiba 65" θέμα εντός εγγύησης

User7

New member
16 December 2022
1
Έχω μία τηλεόραση Toshiba 65" η οποία παρουσίασε ένα θέμα στο κάτω μέρος της οθόνης εντός προθεσμίας εγγύησης.

Την πήγα πίσω στο κατάστημα από το οποίο την αγόρασα.
Έπειτα από 2-3 ημέρες ειδοποιήθηκα από το κατάστημα πως το πρόβλημα της τηλεόρασης έχει εντοπιστεί, η "μαμά" εταιρεία έχει ενημερωθεί και περιμένουμε να στείλει ανταλλακτική οθόνη.
Μετά από 2 βδομάδες επικοινωνώ και πάλι με το κατάστημα και η μόνη απάντηση που έλαβα ήταν πως δεν είναι στο χέρι τους... η "μαμά" εταιρεία δεν έχει προχωρήσει στις απαραίτητες διαδικασίες αποστολής της νέας οθόνης.
Ενάμιση μήνα μετά περιμένοντας ακόμα, επικοινωνώ πάλι με το κατάστημα... με ενημερώνουν πως έχουν δει το αίτημα για την αποστολή της καινούργιας οθόνης το οποίο και έγινε δεκτό, κάτι που δεν είδαμε ποτέ έως και σήμερα που κλείνουμε σχεδόν δύο μήνες αναμονης.
Η τεχνική υποστήριξη μαζί και η εξυπηρέτηση είναι το λιγότερο τραγικές, εν ολίγης το after sales support απλά ανύπαρκτο.
Δεν συνιστώ σε καμία περίπτωση ούτε το κατάστημα ούτε την επιλογή της εν λόγο εταιρείας (brand).
 
17 June 2006
23,811
Αθήνα
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Προσωπικά Toshiba τηλεόραση και ειδικά σοβαρό μέγεθος δεν θα αγόραζα με τίποτα (άντε καμία 36άρα για την κουζίνα) . Ας εχει και κορυφαία εικονα, στην μπανανία εδώ αυτές οι μάρκες όπως βλέπεις είναι ανύπαρκτες στο support (εδώ άλλοι παιδευονται με μεγαλύτερα brand name). Αυτές οι μάρκες απλά είναι ΑΚΥΡΕΣ .
Όπως είσαι στον συνήγορο του καταναλωτή.

Υ.Γ. καλωσήρθες στην παρέα μας , κρίμα το πρώτο σου post να είναι για πρόβλημα. Περιμένουμε νέα σου.
 
  • Like
Reactions: KMARK