Τα δωμάτια-κρεβατοκάμαρες ήταν ακατάλληλα για αναπαραγωγή υψηλών απαιτήσεων.
Μικρά και άβολα, κάποια συστήματα επηρεάστηκαν περισσότερο από κάποια άλλα.
Αν και όχι στα 'καλά΄ μου είπα να συνδυάσω την Έκθεση με το live στο Half Note ,που είχε καλεσμένο τον μεγάλο Steve Turre.
ONLINE ΑΓΟΡΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ VIVAΟ JAZZ MASTER ΤΡΟΜΠΟΝΙΣΤΑΣ & ΤΑ «ΙΕΡΑ» ΚΟΧΥΛΙΑ ΤΟΥ Από 21 έως 24 Οκτωβρίου στο Ηalf Note Jazz ClubΗ καρδιά της τζαζ από 21 έως 24 Οκτωβρίου ξαναχτυπά μ’ ένα θρύλο, στην τζαζ σκηνή της πόλης. O Steve Turre, τα τελευταία 50 και πλέον χρόνια, θεωρείται (και είναι) ο πιο...
www.halfnote.gr
Απ το 1986 που πρωτοπήγα στο Hilton ένα Φθινοπωρινό απόγευμα κάθε φορά τέτοια εποχή προσθέτω και ένα ακόμα έτος στην ηλικία, κάτι σαν γενέθλια
Κάτι σαν το ταξίδι στην Μέκκα για τους Μουσουλμάνους...βέβαια φέτος πρόσθεσα 2 μαζεμένα λόγω convid .
Η προσπάθεια ήταν συγκινητική ...έτσι κι αλλιώς με το 'κούρεμα' των πωλήσεων.
Πρέπει να είναι η 35η Έκθεση που πάω (στην χώρα μας) ,συνδυάζοντας την κάθε χρονιά με 2-3 live αντί για φαγοπότια.
Αυτό που έγραψα για pocket Exsibition έχει σχέση με το γνωστό 'σχίσμα' των 'αγορών' ,γνωρίζω ότι υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων, όπως υπήρχε και πάντα θα υπάρχει, όμως απουσιάζει η σύμπτυξη 'οραμάτων'.
Ραγίζει η καρδιά ακούγοντας ότι στο Γκέτεμποργκ η φετινή Έκθεση στις 3 Οκτωβρίου περιλάμβανε 3 διαφορετικά ξενοδοχεία και εδώ ασχολούμαστε με 'μποϊκοτάζ'.
Προσπαθούμε να μεταδώσουμε στους νεότερους την φλόγα του χόμπι μας και χαίρομαι που ο γιος που κουβαλούσα από πιτσιρίκι,πήγε φέτος μόνος του εκεί άκουσε το cd που η μπάντα του έχει εκδώσει σε αρκετά συστήματα και μάλιστα ξεχώρισε και τα 5 καλύτερα .
Δεν είναι μόνο οι ακροάσεις που έλειπαν, αλλά παρουσιάσεις προιόντων, τεχνικά θέματα όπως αυτό που προσέγγισε στο δωμάτιο του φόρουμ ο Κος με το calibration ,σχεδιαστικές επεξηγήσεις/αναλύσεις σχετικά με τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή ηχείων (όπως τα νέα ενεργά της Dynaudio),μετρήσεις, κάποια συγκριτικά κ.λπ.. -έχω κάποια βιντεάκια ..
Η προσωπική μου εκτίμηση αφορά τον ήχο σαν σύνολο παρά σαν επιμέρους συσκευές.
Το σύστημα της Sonus με κάποια samples και πηγή πλατό-βινύλιο (Wollenweider) έδειξε καλά στοιχεία, ενώ με κάποια άλλα όπως Dire Straits και κάποια Cds δεν δικαιολόγησε την αξία του. {Audio Research}.
O ήχος της Lab 12 ήταν φοβερός, το σύστημα άνετα θα μπορούσε να σταθεί σε οποιαδήποτε Έκθεση του Εξωτερικού, παραφωνία η ένταση από διπλανό δωμάτιο που συντόνιζε όχι μόνο το δωμάτιο που έπαιζε, αλλά και τον ...όροφο ολόκληρο.
Το δωμάτιο του κ. Ιωνά /Μωραΐτη Davis Acoustics επηρεάστηκε λιγότερο απ το μέγεθος του δωματίου με καλό ήχο.
Απ την Geometric μ άρεσε το μικρό ηχείο με κόστος 2.500 που οπτικά έφερνε σε ένα παλιό Heybrook.
Αυτό που μ άρεσε είναι το ηχητικό αποτέλεσμα του δωματίου Aias club με τα καλώδια Trigon και ηχεία τα Kef.
Tα Aku έπαιξαν καλά σε μεγάλες εντάσεις.
Το Magnat βάσης δεν θύμιζε Γερμανικό μοντέλο ηχείου και έπαιξαν ρόλο τα συνοδά.
Monitor Audio με Roxsan καλό αποτέλεσμα και αυτό είχε κάποια θέματα ελέγχου του χαμηλού.
Τα Γαλλικής προέλευσης ηχεία με ενισχυτικά Canary στην Chameleon ένας απ τα καλύτερους ήχους της Έκθεσης.
Hartlab καλό αποτέλεσμα επίσης.
Για τα Perlisten με τους τελικούς Μichi μικτές οι εντυπώσεις.
Άκουσα κάποια samples που τα κουβαλώ εδώ και καμιά τριανταριά χρόνια,κάποια με άφησαν πολύ ικανοποιημένο,με μερικά υπήρχαν στιγμές που είχα την εντύπωση ότι άκουγα ...Triangle παγοκολόνες.
Τα 805 με τα classe αδικήθηκαν,
Tο άλλο δωμάτιο με τα Ideon και αυτό με μπέρδεψε με κάποια Samples,ενώ με τα μερικά χιλιο-παιγμένα στις μπροστινές σειρές έπαξε καταπληκτικά.