Tι παραλάβαμε σήμερα...

kbouk

Super Moderator
Staff member
8 January 2010
22,241
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Οι admin μπορουν και θα το κάνουν με την πρώτη ευκαιρία αρκεί να ζητηθεί , το συγκεκριμένο διορθώθηκε ήδη και στα δύο ποστ

Μπορεί εύκολα να ζητηθεί είτε με π.μ σε έναν ή περισσότερους συντονιστές ή με report στο post από τον ίδιο οπότε θα το δούμε όλοι οι αρμόδιοι της κατηγορίας.

Στο θέμα μας τώρα , σωστή και για μένα η επιλογή του macro αντί του 85αρη αρκεί να μην έχεις απαιτήσεις σε ταχύτητα AF για σπορ , λογικά εκεί οι macro έχουν λίγο χαμηλότερη ταχύτητα εστιασης
 
  • Like
Reactions: rednick and toupia

milaber22

AVClub Addicted Member
2 December 2012
1,402
Βόλος
Όχι σήμερα αλλά πριν δυο ημέρες.
Φαίνεται αρκετά στιβαρή.
Πολύ μικρή, με ωραίο μικρό γκριπ (όχι για μεγάλα χέρια).
Έχω ξεχασμένο και έναν αντάπτορα για χρήση των m42 φακών μου.
Έχοντας κατέβει Αθήνα δεν έχω προλάβει ακόμη να την δοκιμάσω. ίσως πεταχτώ σε κανένα ΟΑΚΑΑ ή πάρκο Τρίτση
 

Attachments

  • 426221017_898308795420129_8814117864112873092_n.jpg
    426221017_898308795420129_8814117864112873092_n.jpg
    144.5 KB · Views: 29

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,162
Εκεί ψηλά.....
1000001994.jpg

1000001993.jpg

1000001991.jpg


To L bracket της Smallrig για την R6ii.

Ηθελα ενα stepup ακομα για το δαχτυλακι της λαβης αλλα μου ερχοταν πολυ να βαλω ενα αχρειαστο γενικως battery grip μονον για αυτο.

Επαθα ενα μινι εγκεφαλικο μεχρι να βρω οτι ανοιγει απο κατω ενα κομαμτι του για να διευκολυνθει το ανοιγμα του battery department αλλα ευτυχως οι κινεζοι προνοησαν και bonus και το μαγνητικο εργαλειακι αν δεν εχει κανεις λιγο νυχι.


Εννοειται arca swiss και οριζοντια και καθετα. Εχουν προβλεψει να υπαρχει ανοιγμα να ανοιγει η οθονη αλλα δεν ειναι εντελως free οπως ειναι χωρις το bracket.....
 
  • Like
Reactions: racer and cacau

milaber22

AVClub Addicted Member
2 December 2012
1,402
Βόλος
Το αντίστοιχο έχω και εγώ για την canon eos r.
Στην αρχή θυμάμαι έκλεινα το καπάκι του γκριπ και δεν έκλεινα εντελώς αυτό της μηχανής με αποτέλεσμα να μην ανάβει η μηχανή.
Το κάθετο μέρος συνήθως το βγάζω καθώς εμποδίζει αρκετά το άνοιγμα της οθόνης και φοβάμαι μήπως και την σπρώξω προς τα έξω και σπάσει. Ειδικά όταν φωτογραφίζω τα ανήψια τα οποία πλησιάζουν αρκετά κοντά.
 

milaber22

AVClub Addicted Member
2 December 2012
1,402
Βόλος
Μεγειά και χαρά στο κουράγιο σου... (y)
Ευχαριστώ.
Η αλήθεια είναι ότι δεν τραβάω όσο θα ήθελα καθώς δεν μπορώ να εμφανίζω σπίτι και το κόστος για μαζική εμφάνιση είναι απαγορευτικό για την τσέπη μου.
Αλλά μου αρέσουν σαν κατασκευές.
Και αφού δεν βιάζομαι να αγοράσω έχω βρει σε καλές τιμές και σχεδόν mint κατάσταση τις κάτωθι, οι οποίες δεν έχουν γίνει διάσημες και τις βρίσκεις σε γήινες τιμές.
Ricoh xr1
konica autoreflex t4, με αντάπτορα για m42 φακούς
Pentax kx
Τα φωτόμετρα αν και δουλεύουν δεν τα πολύ εμπιστέυομαι και έχω ένα μικρο εξωτερικό της hedeco.
 
  • Like
Reactions: cacau

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,162
Εκεί ψηλά.....
Το αντίστοιχο έχω και εγώ για την canon eos r.
Στην αρχή θυμάμαι έκλεινα το καπάκι του γκριπ και δεν έκλεινα εντελώς αυτό της μηχανής με αποτέλεσμα να μην ανάβει η μηχανή.
Το κάθετο μέρος συνήθως το βγάζω καθώς εμποδίζει αρκετά το άνοιγμα της οθόνης και φοβάμαι μήπως και την σπρώξω προς τα έξω και σπάσει. Ειδικά όταν φωτογραφίζω τα ανήψια τα οποία πλησιάζουν αρκετά κοντά.


Ειναι μεγαλη η διαφορα ομως να εχεις ετοιμη ζευξη για καθετη ληψη με arca swiss συν την προστασια εννοειται.

Νομιζω οτι σε αυτο εχουν βελτιωσει το ανοιγμα της οθονης απο το προηγουμενο εχοντας λιγο μεγαλυτερο ανοιγμα για το flip της οθονης.
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,162
Εκεί ψηλά.....
1000001984.jpg

1000001985.jpg

1000001986.jpg


1000001983.jpg



Παρεληφθη το Compact V-Mount Battery Mounting System

Για χρηση μαζεμενη χωρις bridge plate και μεγαλα συστηματα, με αρμοση arca swiss και πτυσοομενη βαση με ενσωματωμενη vmount αλλα και με δυνατοτητα να αλλαχθει και αντι της v mount που σε καποιους ισως φανταζει μεγαλη και ακριβη να μπει sony L φορεας για παμφθηνες μπαταριες.

οποιος κανει χρηση βιντεο ειναι ισως η καλυτερη λυση αν δεν θελει να παει στην πεπατημενη bridge plate, Rods , battery plate κλπ....
 

Attachments

  • 1000001988.jpg
    1000001988.jpg
    3.3 MB · Views: 11
  • Like
Reactions: Highpriest

cacau

Moderator
Staff member
7 June 2008
20,345
Αθήνα
Έχοντας την σχετικά πρόσφατη εμπειρία της "βροχερής" πορείας στο Μαίναλο, όπου πρακτικά ήταν αδύνατον να αλλάξεις φακό, είπα να πάρω έναν φακό "work horse" - όπως αποκαλούν οι αγγλόφωνοι τα εργαλεία που τους λείπει η κομψότητα αλλά τραβάνε ζόρι χωρίς πολλά-πολλά...

IMG_20240326_120920_AF_R.jpg

...και αφού έλενξα την διάμετρο της φλάτζας του Lumix G Vario 14-140mm F3.5-5.6 II ASPH Power OIS για να μην πατάει στις βίδες της μοντούρας της ΟΜ5 και μπάζει νεράκι, έψαξα την τελευταία εκδοχή H-FSA14140 που είναι η μόνη splash & dust proof.
Πρώτη προσπάθεια στο mpb, δεν κατάλαβαν τι τους έγραψα και μου έστειλαν ένα κομμάτι χωρίς το... "Α" και χωρίς φλάτζα στεγανότητας. Προς τιμήν τους, παρέλαβαν το προς επιστροφή πακέτο αυθημερόν, αλλά δεν μπόρεσαν να βρουν κάποιο κομμάτι με φλάτζα, και εννοείται μου έδωσαν τα λεφτά μου πίσω.
Δεύτερη προσπάθεια με έμπορο μεταχειρισμένων από amazon.de και καλές κριτικές. Παρέλαβα πριν μερικές μέρες, και ακολούθησε το γνωστό στους παροικούντες "τέστ πέτρινου τοίχου", όπου το συγκεκριμένο τεμάχιο τα πήγε απρόσμενα καλά, έχοντας μόνο μια ελαφρότατη αδυναμία στην πάνω αριστερά γωνία τέρμα ανοιχτός στα 14mm, συν βόλτες για "κανονικές" λήψεις όπου είδα κάμποσο CA και fringing σε κλαδιά κόντρα στο φως. Γενικά πάντως είναι πολύ καλύτερος απ' ότι περίμενα σε όλο το εύρος του με ανοιχτά διαφράγματα, και όταν κλείσεις ένα στοπ βελτιώνεται κι άλλο. Στα συν και η απόσταση εστίασης, περίπου 40 εκατοστά από το γυαλί στα 140mm, που πέφτει στο μισό αν παρεμβάλεις ένα macro tube 10mm.
 

aspromavros

Senior Member
14 August 2016
425
Θεσσαλονίκη
Έχοντας την σχετικά πρόσφατη εμπειρία της "βροχερής" πορείας στο Μαίναλο, όπου πρακτικά ήταν αδύνατον να αλλάξεις φακό, είπα να πάρω έναν φακό "work horse" - όπως αποκαλούν οι αγγλόφωνοι τα εργαλεία που τους λείπει η κομψότητα αλλά τραβάνε ζόρι χωρίς πολλά-πολλά...

View attachment 230477

...και αφού έλενξα την διάμετρο της φλάτζας του Lumix G Vario 14-140mm F3.5-5.6 II ASPH Power OIS για να μην πατάει στις βίδες της μοντούρας της ΟΜ5 και μπάζει νεράκι, έψαξα την τελευταία εκδοχή H-FSA14140 που είναι η μόνη splash & dust proof.
Πρώτη προσπάθεια στο mpb, δεν κατάλαβαν τι τους έγραψα και μου έστειλαν ένα κομμάτι χωρίς το... "Α" και χωρίς φλάτζα στεγανότητας. Προς τιμήν τους, παρέλαβαν το προς επιστροφή πακέτο αυθημερόν, αλλά δεν μπόρεσαν να βρουν κάποιο κομμάτι με φλάτζα, και εννοείται μου έδωσαν τα λεφτά μου πίσω.
Δεύτερη προσπάθεια με έμπορο μεταχειρισμένων από amazon.de και καλές κριτικές. Παρέλαβα πριν μερικές μέρες, και ακολούθησε το γνωστό στους παροικούντες "τέστ πέτρινου τοίχου", όπου το συγκεκριμένο τεμάχιο τα πήγε απρόσμενα καλά, έχοντας μόνο μια ελαφρότατη αδυναμία στην πάνω αριστερά γωνία τέρμα ανοιχτός στα 14mm, συν βόλτες για "κανονικές" λήψεις όπου είδα κάμποσο CA και fringing σε κλαδιά κόντρα στο φως. Γενικά πάντως είναι πολύ καλύτερος απ' ότι περίμενα σε όλο το εύρος του με ανοιχτά διαφράγματα, και όταν κλείσεις ένα στοπ βελτιώνεται κι άλλο. Στα συν και η απόσταση εστίασης, περίπου 40 εκατοστά από το γυαλί στα 140mm, που πέφτει στο μισό αν παρεμβάλεις ένα macro tube 10mm.
Μεγειές !!!
 

kbouk

Super Moderator
Staff member
8 January 2010
22,241
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Καλοτραβηχτος Δημήτρη

Να αρχίσω την κρεβατομουρμούρα τώρα ….. :ROFLMAO:

θεωρώ υπερβολή την αποκτηση ενός σχετικά μέτριου ζουμ όταν εχεις τους εξαιρετικούς 8-25/4 και τον 35-100/2.8.

Μαζεύεις πολύ πράγμα. Εχεις και τον LUMIX 45-175 αν δεν κάνω λάθος

Το λογικό θα ήταν αν χρειάζεσαι κάτι ελαφρύ μέχρι τα 150mm να συμπληρωσεις τον 8-25/4 pro με τον 40-150/4 pro που δουλεύει αψογα και με όλες τις ηλεκτρονικές λειτουργίες της ΟΜ5 . Σε αυτη την περίπτωση ο 35-100/2.8 περισσεύει , χάνεις ένα στοπ κερδίζεις 100mm , δεν χάνεις σε IQ, ξέρω οτι είναι αγαπημένος φακός αλλά αν βάζεις τον 14-140 επάνω δεν θα έχει χρήση έτσι κιαλλιως ο 35-100/2.8 και η πίσω τσιμουχα από μόνη της δεν εξασφαλίζει την στεγανότητα των pro Zuiko που έχουν τσιμούχες σε διαφορα σημείο στο σώμα τους

Εναλακτικα αν θες ένα τοπ ζουμ έως τα 100mm που να μένει επάνω για τα πάντα σχεδόν ο ελβετικός σουγιάς με εξαιρετικο IQ είναι ο 12-100/4 pro που ξεκινα από τα 12mm και δίνει και τη συνδιαστική σταθεροποίηση με 1.5-2 στοπ αβάντα οπότε ακινητο θέμα τραβάς άνετα και βράδυ και hires στο χερι και κανεις και μακρά έκθεση . Στην ΟΜ5 με το γκριπ που εχεις φτιαξει θα κρατιέται πιστευω

Ουφ τα είπα και ξελφρωσα , συγχωρα με :giggle:
 
  • Like
Reactions: Highpriest

Highpriest

Senior Member
28 January 2023
417
Κι εγώ κάπως έτσι το βλέπω.
Καλοδούλευτος ο 14-140mm, αλλά στην θέση σου θα είχα μάτια μόνο για τον 12-100mm f/4 για αυτά που ζητάς.
 

cacau

Moderator
Staff member
7 June 2008
20,345
Αθήνα
Ο 12-100 ήταν η άλλη μου σκέψη, αλλά όταν τον είδα τρόμαξα, είναι υπερδιπλάσιος σε μέγεθος και βάρος από τον 14-140, και επίσης είναι "κοντός" για την δουλειά που τον θέλω. Παραμένει βέβαια και μια επιφύλαξη για την αντοχή του Lumix, θα το πάμε γλυκά και θα δείξει. Επίσης, ναι υπάρχουν διαφορές αλλά όταν επεξεργάζεσαι τα raw αρχεία σου και εφόσον δεν έχεις πέσει σε προβληματικό κομμάτι, η ποιότητα έρχεται πολύ κοντά - ενώ η χρηστικότητα των μικρών ευέλικτων φακών στο πεδίο παραμένει.


Από την άλλη, η αλήθεια είναι ότι έχω μαζέψει πολλούς ζουμ σε παραπλήσιες εστιακές οπότε αφού δουλέψω περισσότερο τον "νέο", κάποιος (-οι) θα δοθεί.
 

kbouk

Super Moderator
Staff member
8 January 2010
22,241
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Γιαυτο και σου είπα την πρώτη λύση τον ελαφρύ 40-150/4 pro, αν θες βρισκόμαστε και τους τεσταρεις όπως και τον 12-100/4 πάνω στην ΟΜ5
 

kbouk

Super Moderator
Staff member
8 January 2010
22,241
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ταλαντευτηκα αρκετά μετά την παρουσίαση του εξαιρετικού και ελαφριου LUMIX S 100mm/2.8 macro αν θα ήταν ο επόμενος φακός μου στο FF L mount σύστημα που διαθέτω για να καλύψει ανάγκες macro και κοντού τηλεφακού.

Επειδή αφενός δεν είναι διαθέσιμος Ελλάδα να τον δοκιμάσω και η τιμή του δεν είναι και μικρή αποφάσισα να περιμένω. Ξέρω όμως τις δυσκολίες για πραγματικό macro 1:1/2-1:1 αν δεν εχεις καλή σταθεροποίηση όπως και τα προβλήματα στη διαχείριση του ρηχου βάθους πεδίου με το FF σύστημα, οπότε ημουν αναποφάσιστος αν θα προχωρούσα και στην αγορά τελικά . Η S1R στον τομέα της σταθεροποίησης και ειδικά σε macro δεν μπορεί να συγκριθεί με την ΟΜ1 και το micro 4/3 system έχει απιστευτες ευκολιες σε αυτό το είδος φωτογραφισης. Είχα κρατησει στο m43 μόνο τον φθηνό 35mm/3.5 macro για τις ανάγκες σκαναρίσματος φιλμ.

Όταν λοιπόν μου δόθηκε η ευκαιρία να καβατζάρω ενα από τους καλύτερους macro φακούς της αγοράς , μετταλική στεγανή κατασκευή με έξτρα τρομερή συνδιαστική σταθεροποίηση στον φακό , με δυνατότητα macro 2:1 , με δυνατότητα χρήσης πολ/στων έκανα πέτρα την καρδιά και αέρα την τσέπη μου και τον χτύπησα.

IMG_4087.jpeg

ΥΣ

Μιας και μπήκε η άνοιξη για τα καλά , του Βοτανικού οι μάγκες (ανεξαρτήτως τι εξοπλισμό διαθέτουν) να ετοιμαστούν για την παραδοσιακή ανοιξιάτικη εξόρμηση του AVCLUB στον Βοτανικό κήπο Χαιδαριου το συντομότερο δυνατόν.
 
Last edited:

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,162
Εκεί ψηλά.....
1000002892.jpg

1000002893.jpg

1000002894.jpg



Παρεληφθη και η (discontinued πλεον) ifootage M30 κεφαλη σφαιρας με κυριο χαρακτηριστικο της το quick release και την δυνατοτητα εκτος απο arca swiss να δεχεται και manfrotto 501 plate.

Xρησιμη για οσους εχουν και τα δυο συστηματα μικρουλα και ελαφρια ( διπλα διπλα με την παλια μου cullman με arca swiss πιασιμο φαινεται ποσο μικρουλα ειναι κανοντας την ιδανικη για μικρο τριποδακι και slider)


 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,162
Εκεί ψηλά.....
1000001989.jpg

1000001990.jpg


Παρεληφθη και ο RF to EF adapter με dropin POL φιλτρο.

Εχοντας τον αντιστοιχο με το δαχτυλιδι ελεγχου του φακου (ειχα πουλησει προσφατα τον απλο ανταπτορα) ηθελα εναν δευτερο με δυνατοτητα να βαζω σε αυτον στα εξωτερικα σκηνικα ενα φιλτρο πολωσης.

Αμφιταλαντευτηκα πολυ αν θα επαιρνα τον VnD ανταπτορα ο οποιος ομως ειναι ακριβως ο ιδιος αλλα το φιλτρο ειναι για πεταμα στα τελευταια του στοπ (τρομερο color casting προς το μπλε). Προτιμησα λοιπον το απολυτως απαραιτητο εξω POL το οποιο εχει τρομερη ποιοτητα και αν χρειαστει κανα φιλτρακι ακομα μπορει να στραφω στα meike της οποιας τα φιλτρα ειναι συμβατα (με προσωπικη δοκιμη)

Για τα οποια ομως ηδη δοκιμασα ενα απλο ND 4ων stop αλλα χρωματικα ηταν διαφορετικο απο το canon POL και το σουταρα με συνοπτικες διαδικασιες.

Ουσιαστικα προτιμησα να εχω εναν δευτερο ανταπτορα με δυνατοτητα πολωσης (αρχικα) ειδικα σε φακους που ειτε δεν μπαινουν φιλτρα (Sigma 14-24mm f2,8 Art) λογω καμπυλοτητας φιλτρου ειτε λογω μεγεθους ( Sigma 105mm f1,4 Art) .

Αγορασμενος απο γερμανια για πρωτη φορα απο το oto-erhardt πολυ αξιοπιστο τελικα σε ολη την διαδικασια πωλητη.

Κυκλοφορουν πολλοι ανταπτορες εκει εξω για canon ειδικα για PL φακους κατι διαμαντακια. Για EF προτιμησα να εχω τον μαμισιο για την ασφαλεια ηλεκτρονικων επαφων και firmware της canon παρα να ρισκαρω.
 

milaber22

AVClub Addicted Member
2 December 2012
1,402
Βόλος
Ειναι μεγαλη η διαφορα ομως να εχεις ετοιμη ζευξη για καθετη ληψη με arca swiss συν την προστασια εννοειται.

Νομιζω οτι σε αυτο εχουν βελτιωσει το ανοιγμα της οθονης απο το προηγουμενο εχοντας λιγο μεγαλυτερο ανοιγμα για το flip της οθονης.
Καλησπέρα, ισχύει.
Σε αυτό για την eos r δεν είχε καθόλου κενό οπότε η οθόνη άνοιγε απλά προς τα έξω χρίς δυνατότητα περιστροφής
 

Attachments

  • 20240331_124810.jpg
    20240331_124810.jpg
    3.8 MB · Views: 16
  • Like
Reactions: Kosh

Music matters...

AVClub Enthusiast
9 March 2017
1,145
Με τέτοια προσφορά Nikon Z6II+Nikkor 24-70mm f4 S στα 2000 ευρώ (από 3000), πως να αντισταθείς.... εφυγε η D750 με 5 full frame φακούς και ήρθε η κομψή mirrorless. Αντε να μαθω τα τερτίπια της τώρα. Κάθε πρακτική συμβουλή δεκτή (κυρίως για το σύστημα εστίασης)

20240424_152605.jpg20240424_152625-01.jpeg