Απάντηση: Re: THX
Δεν το καταλαβαίνω αυτό. Το κανάλι του sub είναι ένα ξεχωριστό κανάλι με ξεχωριστή πληροφορία από τα υπόλοιπα. Δηλαδή ο υπεύθυνος ήχου κάθε ταινίας έχει επιλέξει πότε θα ενεργοποιείτε και πότε όχι. Γιατί λοιπόν εγώ να το μπερδέψω και να του στείλω σήμα και από τα κυρίως ηχεία από τα 80 Hz και κάτω τη στιγμή που από μόνα τους μπορούν να κατέβουν άνετα μέχρι και 50 Hz ?
Το αυτί δεν καταλαβαίνει από που προέρχονται οι ηχοι κάτω των 80 Hz.
Για αυτό και δεν εχει νοημα απο που θα έρχεται ο ήχος.
Για χαμηλές συχνότητες που συνανταμε στις ταινίες και όχι στα μουσικά κομάτια, θελουμε μεγάλα drive (= πολλές ιντσες)
Οσο πιο πολλές, τοσο πιο ευκολο ειναι για το ηχείο να κατέβει σε συχνότητες.
Απο την αλλη οσο πιο μικρή είναι η συχνοτητα ενός ηχου ( χαμηλά Hz) τόσο μεγαλύτερο το μήκος κυματος
άρα και μεγαλύτερος κίνδυνος για στάσιμα κύματα.
Δηλαδή ανομοιογένεια των χαμηλών συχνοτήτων στο χώρο.
Σε κάποια σημεία εχεις μπουμαρίσματα και σε κάποια σημεία κενά ήχου (δεν ακους μπασο).
Για να μην εχουμε προβλημα με τα στασιμα κύματα οι περισσότεροι μηχανικοί ήχου
έχουν καταλήξει οτι η καλύτερη συχνότητα αποκοπής των χαμηλών συχνοτήτων είναι τα 80Ηz.
Γενικότερα το LFE αμα παρατηρήσεις είναι ένα μονοφωνικό, φτωχο σε πληροφορία και χαμηλό σε ενταση κανάλι.
Το σωστό όπως προτεινει η THX, η audyssey Κι ο kblachos
είναι όλα τα ηχεία small και οι χαμηλές
μαζί με το LFE στο sub-woofer.
Αυτο που μας βολεύει στην συγκερκιμένη ρυθμιση έιναι η τοποθέτηση.
Aυτός ειναι ο κύριος λόγος.
Περνεις ενα μεγαλο καλώδιο και φερνεις γυρα όλο το χώρο σου , μέχρι να βρεις το καταλλήλότερο μέρος
για να βάλεις το sub-woofer.
Τα τρια κύρια ηχεία έχουν παντα πολυ συγκεκριμένη θεση.
Το sub λογω της ιδιαιτερότητας του αυτιου να μην αναγνωρίζει απο που έρχονται οι χαμηλές δεν έχει τέτοιο πρόβλημα.
Εν ολίγοις... όλα αυτά γίνονται για να μοιραστούν οι χαμηλές συχνότητες σωστα.