Θρίλερ

mikemtb

Senior Member
15 November 2014
569
γλυφαδα
Παιδιά πειτε κανα καλό thriller / mystery για απόψε...κυρίως απο netflix θέλω....ελεγα για το open house...το εχει δει κανει?
Αρκετά βαρετό στη μεση, Ναι οκ το καταλάβαμε, κάποιος σουλατσάρει στο σπίτι, μετά γίνονται οι φόνοι και τέλος. Μένεις με την απορία: Ποιος, και γιατί...
Άμα το καταλαβε κάνεις , σε μας πει!
Έβαλα :thumbs down:

Sent from my SM-J710F using Tapatalk
 

auteur

Banned
12 March 2009
9,072
σίγουρα θα ενδιαφέρει καποιους φίλους.
προσωπικά δεν το έχω δεί, ακόμα...

A QUIET PLACE, του John Krasinski

Το κορυφαίο θρίλερ της χρόνιας και μια απ' τις ωραιότερες ταινίες στο είδους του Φανταστικού, εδώ και κάμποσα χρόνια, από προχθές παίζεται και στις ελληνικές αίθουσες. To A Quiet Place έχει σασπένς που κάνει καρδιές να σταματάνε, κεντρική ιδέα που προσφέρεται για πληθώρα εναλλακτικών αναγνώσεων (η μαγεία των καλών ταινιών τρόμου: ποτέ δεν είναι μόνο αυτό που δείχνουν), ηθοποιούς που δίνουν ζωή στους χαρακτήρες τους παίζοντας σχεδόν βουβά, και απειλητική ατμόσφαιρα υφέρποντος τρόμου, τόσο πυκνή που την κόβεις με το μαχαίρι. Είτε είστε φανατικοί του είδους, είτε όχι, αυτό εδώ είναι ένα φιλμ που δεν πρέπει να χάσετε. Enjoy the silence.
 

Blue08

AVClub Fanatic
24 April 2008
23,335
Utopia..
Ούτε να φτερνιστείς ή να κλ*σεις δεν μπορείς δηλαδή ?? :p

Πάει χαμένος είσαι.. από χέρι.. :cool:

Ενδιαφέρον να του κάνουμε θέμα!
 

speedman_27

Supreme Member
17 August 2010
5,070
Mitilini
Το συγκεκριμένο θριλερ όντως δείχνει τρομακτικό και πρότυπο σαν ιδέα

send from my nexus 5 using Tapatalk
 

Blue08

AVClub Fanatic
24 April 2008
23,335
Utopia..
001.jpg


The Lodgers (2017)

Πέτυχα αυτό..

Έχει ωραίο στυλ - ατμόσφαιρα, μου αρέσει πολύ..
αν και δεν έχει καλή βαθμολογία..
μπορεί να του ρίξω μία ματιά!

 

auteur

Banned
12 March 2009
9,072
Alice, Sweet Alice
Alfred Sole, 1976

So nasty it was outright banned in the U.K., this giallo-esque 70s slasher references Nicolas Roeg, is evidently inspired by Hitchcock and Clouzot, and stars a 10 year-old Brooke Shields! Not only that—it was shot in Paterson, New Jersey, made famous by William Carlos Williams and Jim Jarmusch.
 

Blue08

AVClub Fanatic
24 April 2008
23,335
Utopia..
Λοιπόν είδα το The Lodgers

Όντως η φωτογραφία, τα σκηνικά και γενικά η αισθητική ήταν εξαιρετικά! :a0210:

Τώρα η ιστορία έχει ενδιαφέρον σαν ιδέα για το είδος,
αλλά συνολικά όντως χάνει στα σημεία.

Το δε τέλος φαίνεται κάπως αμφιλεγόμενο θα έλεγα,
ενώ δεν μου άρεσε και το τέλος για..

το καλό παλικάρι..

Στην ταινία έχουμε για λίγο και τον μοναδικό David Bradley!



ενώ η Charlotte Vega που σηκώνει τον κυρίως ρόλο ήταν αρκετά συμπαθής και καλή στον ρόλο της..
(στο σημείο που την παρουσίασαν..)

Δεν την είχα ξαναδεί, έπαιζε κυρίως σε σειρές..

Ας την πω μέτρια προς καλή την ταινία, 6.5 / 10
αλλά γενικά μου άρεσε που την είδα, για κάποια πράγματα!

Ως θρίλερ/τρόμου κινείτε σε ελαφρούς τόνους,
ενώ θα μπορούσε να ήταν και πιο τολμηρή αφού φάνηκε ότι ήθελαν να δώσουν και έναν τέτοιο τόνο..
 

Gal'en

Supreme Member
2 July 2012
8,726
Αθηνα
Απάντηση: Re: Θρίλερ

Θα παίξει στις νύχτες πρεμιέρας ??

:2thumb22sup:

Ακριβως 2 βδομαδες εμειναν!

Θα παιξει επισης η καινουρια ταινια του Στρικλαντ!!

Προσδεθειτε...
 

auteur

Banned
12 March 2009
9,072
ενα εξαιρετικό κείμενο του Giannis Smoilis για το Mandy.

"Γαμάει η κειμενάρα Γιάννη, αλλά η ταινία βαρετή, ανούσια και δήθεν, τεράστια απογοήτευση!"

αν και απο όσο είδα απο το trailer, μάλλον θα συμφωνήσω με το παραπάνω σχόλιο του φίλου, είτε γιατι έχω πλέον φύγει απο αυτά τα χωράφια, είτε γιατι, ότι ηταν να πάρω απο αυτά το πήρα, είτε γιατί μεγάλωσα, ωρίμασα ή παραωρίμασα..

σίγουρα όμως θα την παρακολουθήσω κάποια στιγμή για να το διαπιστώσω ο ίδιος και γιατι μερικές ταινίες του είδους, ξεπερνάνε το είδος τους.
(αυτό που γενικά αναφέρεται στο κείμενο του ο Γιαννης)


Mandy (2018), του Panos Cosmatos
Σεναριακά προσχηματικό σε ακραίο σημείο, το «Mandy» από τα πρώτα του κιόλας λεπτά καθιστά σαφές ότι δεν θα ασχοληθεί με τα απομεινάρια της ορθολογιστικής παράδοσης που ακόμα μαστίζουν την κινηματογραφική δραματουργία. Δηλαδή με τη σκιαγράφηση μιας –λιγότερο ή περισσότερο πειστικής- «ιστορίας». Για το μεταμοντέρνο σινεμά του Κοσμάτου, η υπερρεαλιστική επανάσταση έχει πετύχει: ζούμε υπό το καθεστώς αφηρημένων, εκμαυλιστικών εικόνων, εικόνων που έχουν πάψει να «σημαίνουν», που μονάχα επιφανειακά απευθύνονται στο λογικό μας. Ο σύγχρονος κόσμος διατηρεί μια κακόπιστη σχέση με τη Συνείδηση. Προσποιείται ότι την υπακούει, ότι της υποτάσσεται ενώ, στην πραγματικότητα, όλο το παιχνίδι παίζεται στο Ασυνείδητο. Πολιτική, οικονομία, κοινωνικές σχέσεις, τέχνη, ιδεολογία, σεξ, πολλαπλασιάζουν τα κεφάλαιά τους στη «βιομηχανία» του ασυνείδητου.

Για έναν κινηματογραφιστή που είναι ειλικρινής απέναντι στο κοινό του, δεν συντρέχει λόγος να αποκρύψει αυτό το γεγονός. Η «πλοκή», λοιπόν, θα είναι επουσιώδης και θα μπορεί να συνοψιστεί σε τρεις προτάσεις το πολύ. Από εκεί και πέρα, θα ξεκινήσει αυτό που είναι πραγματικά σημαντικό: το όργιο μιας επιβλητικής, θρησκευτικής υφής, εικονοποιίας που στοχεύει κατευθείαν στο ασυνείδητο, προσπερνώντας την υποκρισία του αφηγηματικού ρασιοναλισμού. Ο παρανοϊκός, θρησκόληπτος χίπις («jesus freaks» αποκαλεί πολύ εύστοχα ο Red Miller τον συρφετό τρελών που έχει μαζέψει γύρω του o -όχι τυχαία επονομαζόμενος- Jeremiah) που απαγάγει τη Mandy, βουτηγμένος στα ναρκωτικά και τις ψευδαισθήσεις μεγαλείου, διαπράττει μια ύβρη η οποία δεν μπορεί να μείνει ατιμώρητη. Αρχικά, η βλασφημία του έγκειται στο γεγονός ότι αποσπά από τη μητέρα Φύση ένα πολύτιμο κομμάτι της. Έπειτα το καταστρέφει διότι δεν δέχεται να τον υπηρετήσει. Αυτός ο σχιζοφρενής μουσικός, διαβολικό απόρριμμα ενός πολιτισμού που έχει μάθει να αρπάζει και να χρησιμοποιεί κατά βούληση, επεμβαίνει και διαταράσσει την ισορροπία ενός αγνού συστήματος που δεν έχει καμία θέση για τη διαφθορά του. Συνεπώς, θα γίνει στόχος μιας εκδίκησης που δεν είναι τίποτα λιγότερο από ιερή, καθαγιασμένη. Δεν θα ήταν εντελώς άστοχο να δούμε εδώ την αντίθεση χριστιανισμού και παγανισμού: ο χριστιανισμός, στην αστική εποχή, είναι η θρησκεία των άπληστων καπιταλιστών –ειδικά στην Αμερική-, δηλαδή της αρπαγής, της θεοποίησης της εργασίας που μετατρέπει τον φυσικό κόσμο σε αντικείμενο προς κτήση, της υλικοτεχνικής επέκτασης, της τεχνοκρατικής επέλασης, της από-ιεροποίησης της Φύσης. Αντίθετα, για τον παγανισμό η Φύση είναι πάντα θεϊκή, συνεπώς ο άνθρωπος οφείλει να τη φοβάται, να τη σέβεται και να ζει σε αρμονία μαζί της.
Ο Red του υπέροχα παραληρηματικού Νίκολας Κέιτζ (που τα ανεγκέφαλα, δήθεν «σινεφίλ», μειράκια αντιλαμβάνονται αποκλειστικά και μόνο ως κωμική φιγούρα, με αποτέλεσμα να σκάνε στα γέλια με στιγμές μεγάλης ερμηνευτικής δύναμης –τόσα καταλαβαίνουν, τόσα κάνουν), θα ξεκινήσει να βρίσκει έναν-έναν τους βέβηλους και να τους μακελεύει. Εκτελεστής της θεϊκής βούλησης για τιμωρία, εντολοδόχος ανώτερων δυνάμεων (είναι κι η αγάπη μια ανώτερη δύναμη, μάλιστα στην άθεη εποχή μας παραμένει η πιο εύληπτη μορφή της θεότητας που μπορούμε να γνωρίσουμε), καταδύεται στον ζόφο ενός παρηκμασμένου περιβάλλοντος, ζητώντας τη λύτρωση στη βία (Red φυσικά, κόκκινος, αφού το αίμα είναι το πεπρωμένο του). Αλλά η βία εδώ είναι επίσης ψευδαισθητική, αποκομμένη απ’ τον οποιονδήποτε νατουραλισμό του Κακού, γοητευτικό μοτίβο ενός μετά-αναγεννησιακού ντεκόρ. Pulp στυλιζάρισμα (στα κουστούμια, τη γκροτέσκα όψη των κακών, τη σκηνογραφική θύελλα χρωμάτων), «βρώμικη» eighties αισθητική (στα καδραρίσματα, το αφηγηματικό τέμπο, τα μπιμουβάδικα, συμβολικά αρχέτυπα), κομιξάδικος αβαντγκαρντισμός και heavy metal τονικότητα, είναι το φορμαλιστικό πέπλο: από πίσω κοχλάζει μια σκοτεινιασμένη ποιητικότητα που δονείται από μελαγχολία και ρεμβώδη μυστικισμό. Το σύμπαν του «Mandy», είναι ονειρικό, παραισθησιογόνο και, πέρα ως πέρα, εξπρεσιονιστικό. Δεν «σημαίνει»: Είναι. Επαφίεται στην αίσθηση και την καλεί να αναλάβει τα ηνία, να αμφισβητήσει την συζητήσιμη εξουσία του νου. Ομνύει στη σαγηνευτική κραταιότητα της Εικόνας. Είναι ολόκληρο μια παθιασμένη ερωτική πράξη μεταξύ φωτός και ήχου, ένας κινούμενος πίνακας ζωγραφικής που πυρακτώνεται σε κάθε πλάνο και αναδημιουργείται απ’ τις στάχτες του στο επόμενο, για να αναφλεχθεί ξανά.

Κάνουμε κατάχρηση καθήκοντος όταν γράφουμε για έργα σαν αυτό, που δεν έχουν καμιά ανάγκη κριτικών προσεγγίσεων ή θεωρητικών σχολιασμών. Το «Mandy» γυρεύει να βιωθεί κι όχι να «εξηγηθεί», με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. Παράταιρο (όπως κάθε αυθεντικό έργο τέχνης), ιδιόμορφο, υπέρλαμπρα ιδιοσυγκρασιακό, το φιλμ του Κοσμάτου μοιάζει να εξορίστηκε στον –απελπιστικά εθισμένο στις εγκεφαλικές ερμηνείες- αντιποιητικό κόσμο μας. Δεν ανήκει εδώ σίγουρα, αλλά πρέπει να αισθανόμαστε τυχεροί που ευλογηθήκαμε με μια συνάντηση μαζί του.

https://www.facebook.com/smoilis/posts/10215969161449118
 

paulmarinis

Supreme Member
7 September 2007
4,535
αφου ο νικολας δινει το περφορμανς οφ α λιφεταιμ θα το δω:)
παντως το beyond the balck raynbow ηταν αρκετα καμενο και μαρεσε:)
 

Blue08

AVClub Fanatic
24 April 2008
23,335
Utopia..

Mandy (2018)

Not Rated | 2h 1min | Action , Horror , Thriller | 14 September 2018 (USA)

Αυτό λέγατε..
Βλέπω δεν ενθουσίασε πολύ τους θεατές, αλλά έχει καλό metascore!
 

PLUTON

Established Member
27 September 2007
107
Aterrado (2017)

Ανατριχιαστική ταινία τρόμου , δεν θα αφήσει παραπονεμένους τους λάτρεις του είδους.
Από την Αργεντινή.

aterrado.jpg