Δεν θα ελεγα οτι προκειται για συγκεκριμενο προβλημα.Μερικες φορες οταν επισκευαζω παλια thorens παρατηρω τα συνηθισμενα που λεγονται για τους ιμαντες τους οταν δεν ειναι οι original.
Δηλαδη, μερικες φορες οι μη original δεν αλλαζουν ευκολα απο 33 σε 45 στροφες η ειναι πιο σφικτοι απο οσο πρεπει (λογω υλικου και οχι μηκους) με αποτελεσμα να δυσκολευεται το μοτερ να φτασει το πλατω στην σωστη ταχυτητα η ακομη και λιγο θορυβο απο το μοτερ.Υπαρχει γενικα μια ευαισθησια στους ιμαντες με αυτα τα πικαπ ( 145,160,165,166..... )
Το ιδιο και με το νεοτερο 160 HD ισως και λιγο περισοτερο με αυτο.
Οι δοκιμες μου γινονται κυριως με το HD.Σημερα δοκιμασα ενα (μη original) που ανκαι λιγο πιο μακρυ απο το original ( 524 μμ αντι 500 μμ ) εν τουτοις δυσκολευε το πικαπ να φτασει τις στροφες , μενοντας σταθερα σε χαμηλοτερες μεχρι που εσπρωξα το πλατω βοηθωντας το να περιστραφει γρηγοροτερα.Ασκωντας ομως πιεση στο πλατω,οι στροφες παλι επεφταν πιο χαμηλα και δεν πηγαιναν παλι πανω.
Ο ιμαντας που δοκιμασα σημερα ειναι σχετικα φτηνος στα 8 ευρω.Πριν 3-4 μερες δοκιμασα εναν ακριβο της origin live ( 500mm) που ειναι απο διαφορετικο υλικο με παρομοιο προβλημα.Aυτος σταληκε πισω στην O.L.
Με τους original ιμαντες ολα δουλευουν αψογα.Αυτο που θελω να μαθω και γι αυτο ρωτω,ειναι αν καποιος με thorens πικαπ χρησιμοποιει ιμαντες εκτος των original χωρις παρομοια προβληματα αλλα και ακριβεις στροφες (λεγεται οτι με καποιους ιμαντες οι στροφες δεν ειναι ακριβεις).
Η διαφορα που βλεπω ειναι οτι οι original ιμαντες ειναι πιο ελαστικοι και στρωνουν ευκολα μετα απο λιγες μερες,φτανοντας (στο 160 HD ) τα 580mm και μετα απο αυτο παραμενουν σταθεροι για καποια χρονια.Ο μονος ιμαντας που δοκιμασα ως τωρα που δουλευει εξ ισου καλα η παρα πολυ κοντα με τον original ειναι ενας απο την Γερμανια που κοστιζει και αρκετα λιγοτερα.
Το ΗD εχει μεγαλυτερης διαμετρου pulley απο το παλιο 160 και γι αυτο ισως στρωνοντας φτανει στα 580 μμ , με το παλιο 160 ισως στρωνει και μενει λιγο πιο κατω σε μηκος.