O φακός που κοιτάς της DZO είναι μόνο χειροκίνητης εστίασης, δεν έχει AF, είναι Cine επαγγελματικός φακος και έχει περίπου 1.5 χιλιάρικο
Όλοι όσοι m4/3 zooms είναι σχεδόν parfocal οφειλεται στο οτι αυτό συμβαίνει ως "software assisted" και δεν είναι optically parfocal όπως είναι οι εξιδικευμενοι Cine φακοί
π.χ ο mzd 12-40/2.8 είναι "software assisted" με αποτέλεσμα να μην κρατα ολοσωστη την εστίαση όταν αλλάζεις ζουμ
αν διαλέξεις φακό Olympus ή Panasonic αποκλειστικά για βίντεο και υποχρεωτικά κανεις και χειροκίνητη εστίαση (στη δικη σου περίπτωση με την GH5S θα κανεις) κοίτα φακό που θα εχεις το λεγόμενο focus clutch για να εχεις smooth και ακρίβη χειροκίνητη εστίαση , στην Olympus έχουν σχεδόν όλοι οι pro ,
σου συνιστώ τον 12-100/4 pro γιατί έχει και πολύ καλή σταθεροποίηση μιας και η μηχανή σου δεν έχει και είναι ευρύς σε εστιακή και άψογος οπτικά. Αν χρειαστείς για λίγο κάτι πιο μακρύ από 100mm μπορείς να κανεις χρήση του 1.4Χ ηλεκτρονικού ΤC της μηχανής, με την οπτική ποιότητα του 12-100/4 θα πάρεις εφαμιλο και καλυτερο αρχείο από τον 14-140
ξεχνα τον 14-140 δεν έχει σχέση με τον 12-100/4 σε απόδοση (τον βρίσκεις και μτχ κατω από χιλιάρικο) και σε προσφορές στο Αμαζον με υπομονή γύρω εκεί
από Panasonic το focus clutch αν δεν κάνω λάθος το έχουν μόνο οι δυο ακριβοί LEICA 10-25/1.7 και 25-50/1.7 αλλά και αυτοί σε ευκαιρία τους βρίσκεις στα 1500ευρω και είναι περιορισμένου εστιακού μήκους , φωτεινοί φακοί , άψογοι οπτικά αλλά για εξειδικευμένη χρήση κυρίως low light