Παραγγέλνω την περασμένη Πέμπτη μέσω του καλαθιού του σκρουτζ μια μικρή κασετίνα της Force με 7 θηλυκά καρυδάκια τορξ με 3/8 της ίντσας καρέ. Το προιόν φαινόταν άμεσα διαθέσιμο στη σελίδα του καταστήματος (segkostools).
Χθες το απόγευμα παραλαμβάνω μέσω ACS ένα φάκελο. Τον ανοίγω και διαπιστώνω ότι αντί για την κασετίνα που παρήγγειλα, έχουν βάλει άλλη συσκευασία (ράγα) της Force (αντί τη συσκευασία κασετίνας που παρήγγειλα), η οποία κανονικά έχει 12 καρυδάκια 3/8, αλλά αυτοί οι "μάγκες", την έχουν ανοίξει, έχουν αφαιρέσει τα 5 εξ αυτών κι έχουν αφήσει τα 7 νούμερα που είναι ίδια με αυτά που περιείχε η κασετίνα που παρήγγειλα. Έχουν μάλιστα τοποθετήσει στο φάκελο του δέματος κι ένα χαρτάκι όπου έγραψαν ότι ο κωδικός που παρήγγειλα έχει καταργηθεί, και ο τρέχων κωδικός είναι αυτός που μου έστειλαν (ράγα), φυσικά με τα 7 από τα 12 νούμερα καρυδάκια που κανονικά περιέχει...
Απορία πρώτη: Κι αν εγώ παρήγγειλα από αυτούς την συσκευασία κασετίνας (πιστεύοντας ότι όντως την είχαν σε στοκ στο μαγαζί τους) γιατί ήθελα να έχω τα καρυδάκια συμμαζεμένα σε κασετίνα; (όντως γιαυτό παρήγγειλα τη συγκεκριμένη συσκευασία). Με ρώτησαν πριν κάνουν την "πατέντα" τους; Όχι φυσικά... Ούτε τηλέφωνο ούτε μέηλ ούτε τίποτα. Όλα αυτονόητα σαυτή τη χώρα...
Απορία δεύτερη: Αν ήταν να αγοράσω τελικά τη συσκευασία ράγας, γιατί θα έπρεπε να την αγοράσω από το συγκεκριμένο κατάστημα, που την πουλούσε και λίγο πιο ακριβά από τον ανταγωνισμό (πόσο μάλιστα με τα μισά σχεδόν καρυδάκια να έχουν αφαιρεθεί από πάνω της);
Φυσικά έκανα απευθείας αίτημα επιστροφής στο σκρουτζ (με πίστωση του ποσού αγοράς στην κάρτα μου), περισσότερο λόγω του ότι δεν μπήκαν καν στη διαδικασία να με ενημερώσουν, ως όφειλαν.
Επιλέγω λοιπόν στη φόρμα επιστροφής του σκρουτζ την παράδοση από μέρους μου του δέματος στο κατάστημα ACS της περιοχής μου και στέλνω το αίτημα.
Μέσα σε 2 λεπτά έχω λάβει την απάντηση του σκρουτζ ότι το αίτημα γίνεται δεκτό, ότιτ α χρήματα θα επιστραφούν εντός των επόμενων ημερών, και μάλιστα. ότι δε χρειάζεται να επιστρέψω το προιόν, αλλά μπορώ να το κρατήσω...
Φυσικά ήταν μια απρόσμενα ευχάριστη εξέλιξη για μένα, μετά την τσαντίλα που ένιωσα για την κουτοπονηριά του Έλληνα εμπόρου, και μπράβο στο σκρουτζ για τη στάση του, όχι απλά γιατί μου χάρισε στο τέλος το προιόν, αλλά κυρίως γιατί μετά από ανάλογες κινήσεις, πιστεύω να καταλάβουν όσοι έμποροι συνεργάζονται μαζί τους και πουλάνε προιόντα μέσω της πλατφόρμας τους, ότι θα πρέπει να σέβονται τους πελάτες τους όπως τους αρμόζει και να μην ενεργούν στα τυφλά κατά το συμφέρον τους και μόνο.