Από το Σκρουτζ αγόρασα αρχές του έτους ένα Fitbit versa 2 για δώρο. Το ρολόι δεν φορτίζει πλήρως οπότε κ επεστράφη μεσα σε 1-2 μέρες. Μετά άρχισε ο Γολγοθάς της επιστροφής. Τους έστειλα μέιλ ζητώντας αντικατάσταση αντί για επιστροφή, το αγνόησαν. Μέρα τους έστειλα μνμ να δω που βρισκόμαστε, καμία απάντηση. Τελικά έκανα dispute στην κάρτα, μου πιστωσε το ποσό η τράπεζα (δεν είναι ελληνική, εννοείται) και ως εκ θαύματος την επόμενη μέρα μου απάντησε κ το Σκρουτζ.Επανέρχομαι στο θέμα του Skroutz Plus γιατί (όχι, δεν είμαι ψωνάρα να απαντώ στον εαυτό μου) έχουν φαγωθεί για τη νέα έκδοση. Τώρα δίνουν και ένα χρόνο δωρεάν. Πιθανολογώ πως συνειδητοποίησαν πόσο κοστοβόρο είναι για αυτούς το "3 αποστολές αξίας >20€ και <14kg δωρεάν" και προσπαθούν εναγωνίως να το αλλάξουν με το "κάθε αποστολή >15€ και <14kg δωρεάν"...
View attachment 193877View attachment 193878
1. Τηλέφωνο στο 1520Είχαμε παραγγείλει το καλοκαίρι του 2021 ένα παιχνίδι από το public. Η παραγγελία θα διεκπεραιώνοταν από το eshopaki.gr
Ούτε φωνή ούτε ακρόαση από τότε. Η παραγγελία δεν ήρθε ποτέ και το eshopaki δεν απαντάει σε τηλέφωνα ούτε email.
Πήραμε το public αλλά μας είπαν ότι δεν έχουν ευθύνη επειδή πρόκειται για εξωτερικό συνεργάτη. Γελοία δικαιολογία δείγμα της ανευθυνότητας και προχειρότητας που επικρατεί.
Καλησπέρα έχεις p.m. με το ζητούμενο...ε δεν μας ειπες πιο καταστημα ειναι....μας ειπες?
Θα ηθελα καμμια προταση για το πως να κινηθω για την επιστροφη χρηματων ακυρωμενης παραγγελιας απο το ΠΛΑΙΣΙΟ.
Παρηγγειλα 28/11 εκυπωτη και πληρωσα τραπεζικώς.
ακυρωσα στις 3/12 γιατι μου μετεθεταν συνεχεια την ημερομηνια παραλαβης ενω το δεμα λενε πως ειχε αποσταλεί.
απο τοτε εχω στειλει 3-4 μειλ που δεν απαντουν και εχω μιλησει αλλες 4 φορες στο τηλεφωνο και μου λενε οτι δεν εχει επιστρεψει σε αυτους το δεμα που ειχαν στειλει.
Λεω να κάνω καταγγελια στον συνηγορο καταναλωτη. Δεν μπορει 50 μερες να ειναι καπου ενας εκτυπωτης και αυτοι να μην ξερουν που ειναι. Και γιατι πρεπει να με νοιαζει η επιστροφη που κανουν αυτοι μεσω των δικών τους κακοστημενων συστηματων παραδοσης.
Με όλο το σεβασμό, καλά φαίνεται να την έκανε τη δουλειά του ο Συνήγορος του Καταναλωτή, αλλά, επειδή το επιβληθέν πρόστιμο είναι σημαντικό, κατά 99,9% η επιχείρηση θα προσφύγει (ως έχει νόμιμο δικαίωμα) στο αρμόδιο διοικητικό δικαστήριο ζητώντας, τι άλλο, την ακύρωση της διοικητικής πράξης επιβολής του εν λόγω προστίμου. Το τι μπορεί να επικαλεστεί δεν μπορώ να το ξέρω, πάντως επειδή το Πλαίσιο είναι μεγάλη (σε μεγέθη) εταιρεία και σίγουρα έχει οργανωμένο νομικό τμήμα (δηλαδή δικηγόρους που σε μόνιμη βάση κυνηγάνε τα συμφέροντα της εταιρείας που τους πληρώνει) όλο και κάτι θα βρουν.Προς ενημερωση σας
μετα απο ένα χρονο παιρνω την εξης απαντηση στην καταγγελια στον συνηγορο καταλωτη (απαντηση με email:
Σας ενημερώνουμε ότι με την υπ’ αρ. πρωτ. 6780/24-01-2022 Απόφαση της Προϊσταμένης της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή, επιβλήθηκε στην επιχείρηση ΠΛΑΙΣΙΟ Computers AEBE χρηματικό πρόστιμο συνολικού ποσού είκοσι χιλιάδων ευρώ (20.000€) και ειδικότερα :
Α) Ποσού πέντε χιλιάδων ευρώ (5.000€) για παράβαση του άρθρου 4β παρ. 3 του Ν. 2251/94, ως ισχύει, σε συνδυασμό με τις παρ. 1 και 2 του ιδίου άρθρου (μη παράδοση των προϊόντων και μη επιστροφή χρημάτων αμέσως μετά την καταγγελία της σύμβασης).
Β) Ποσού δεκαπέντε χιλιάδων ευρώ (15.000€) για παράβαση του άρθρου 9γ παρ.1 του Ν.2251/94, ως ισχύει, υπό το πρίσμα των διατάξεων του άρθρου 9δ παρ. 1 εδ. β’ του ιδίου νόμου (παροχή εσφαλμένων πληροφοριών αναφορικά με τη διαθεσιμότητα και το χρόνο παράδοσης των προϊόντων).
Με εκτίμηση,
Δ. ΤΖ********
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΜΠΟΡΙΟΥ & ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
Δ/NΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
ΤΜΗΜΑ Α΄
Τηλέφωνο: 210 3893367
Μιχάλη θα σου προτείνω κάτι κι αν θες άκουσε με, αφού πρόκειται για χρήματα που θεωρούσες χαμένα μπες στην διαδικασία να τα επενδύσεις.Τα θεωρουσα χαμενα λεφτα ομως τα πηρα πισω ολα.