Re: ΤΑ "ΕΙΔΗ" ΗΧΕΙΩΝ ΚΙ ΕΜΕΙΣ...
φιλε toulou, σκοπιμα ανεφερα TVR γιατι ειναι ισως τα μονα απο τα αυτοκινητα που βγαινουν σημερα που σεβονται το κατω ακουστικο φασμα.
δεν ειναι Ferrari που κανουν σαν μωρα που κλαινε πανω απο τις 4000 οχι Hz, rpm (για τις σημερινες μιλαω), δεν ειναι Porcshe που νομιζεις οτι κατι εχει χαλασει στο κινητήρα, δεν ειναι lambo, που τα εχουν ευνουχισει, δεν ειναι aston martin που ειναι ford, για λιγο καιρο ακομα.
τα TVR ειναι οτι πιο γνησιο σημερα, μαζι με το zoda
δεν μιλαω για περιορισμενης παραγωγης ιδιοκατασκευες αγγλων και ολλανδων
αν ακουσεις Ac 8λιτρο (427 κυβικές inc) ειναι ανατριχιλα...
αν εχεις πετρα στο νεφρο την εχει κανει σκονη, αν σε εχει πιασει κατουρημα τα εχεις κανει πανω σου, αν πηγαινεις σπιτι ο σκυλο σου σε καταλαβαινει 5 χιλ. πριν...
τα λογια ειναι περιττα
ξερεις τι ειναι η 2ρα να πιανει 160 και να επιταχυνει το ιδιο απο τα 5km/h???
τον δρομο τον βλέπεις απο το παραθυρο του συνοδηγου (ειμαι αριστερος στα ντιφτ)
τα γνησια της δεκαετιας του 60 ειναι ακριβα και θα μπλέξεις
αγοραζεις σημερα με 7500ε το σασι με τις ανατρησεις καινουργιο απο αγγλους και το χτιζεις με κινητηρα, κιβωτιο, διαφορικο, καθισματα, τιμονι και τροχους.
μπορεις να πας και σε μχ του 80´
παιδια sorry αλλα μιλάμε για για οτι καλυτερο εχω ακουσει απο 20-2000hz
ναι εκει ψηλα ακουγονται τα τρομπονια των τριπλων καλμπυρατερ
το 2012 το spideraki μου θα εχει φτασει σε ηλικια αποκαταστασης απο φορολογια.
παιδια αλλαξτε θεμα γιατι θα σας πω ολη την ιστορια και θα φτασω μεχρι τα de tomaso magusta (magusta ειναι ενα ζωακι που τρωει τις κομπρες)... και τον τελο το bizzarini που κρυβοταν σε παρκινγκ στον ιταλικο αυτοκινητοδρομο μεχρι να περασει ferrari