Συμπεράσματα Ακρόασης ATC 11 (σεντόνι!)

SpyrosKoutsogiannis

Established Member
3 December 2012
257
Εδώ και πολύ καιρό διαβάζω και ακούω σχόλια για τα ηχεία της ATC, η πλειονότητα των οποίων είναι θετικά. Ψάχνοντας ένα ηχείο κατηγορίας γύρω στα 1.000 ευρώ για να αναβαθμίσω τον ήχο μου (υπάρχοντα ηχεία Chario Syntar 200, ενισχυτής Sony 1500 ES, dac Teac UD-H01) έβαλα στη λίστα μου τα ATC 11.Επισκεφθήκαμε σήμερα με φίλους κατόπιν ραντεβού την αντιπροσωπεία των ATC στο Κολωνάκι.

Μας υποδέχθηκε ο κ. Ζαφειρόπουλος, ευγενέστατοςκαι εξυπηρετικός.

Στην αντιπροσωπεία είναι στημένα τόσο τα 11 όσο και τα 19 καιτα 40, ενώ διαθέσιμα ήταν ανά πάσα στιγμήκαι τα 7άρια. Το setup ήτανcd player της xtz καιενισχυτής ο ομόσταβλος ATC150 watt. Χρησιμοποιήθηκε ποικιλία ηχογραφήσεων cd όλες δικές μου και μη ειδικές – audiophile.Όλα κλασικά φθηνά cd του εμπορίου. Ενδεικτικά Santana –Abraxas, Holst – Planets (London SymphonyOrchestra, αν κάποιος θέλει παραπάνω πληροφορίες κοιτάω το cd και του λέω!), Black Sabbath – Heaven and hell, Βασίλης Παπακωνσταντίνου – Δεσηκώνει, Νταλάρας – 50 χρόνια ρεμπέτικοτραγούδι (γιατί έτσι μας αρέσει!).

Συνολικά ακούσαμε περίπου μία ώρα. Ο χώρος δεν φαινόταν να έχει κάποια εμφανή ηχητική περιποίηση. Ακούσαμε από μία απόσταση της τάξης των 2,5 – 3 μέτρων με τα ηχεία να έχουν παρεμφερή απόσταση μεταξύ τους και όντας τοποθετημένα σε βάσεις μακριά απ' τον τοίχο.

Τα συμπεράσματα της ακρόασης ήταν πολύ ευχάριστα. Με βάση κάποιες απόψεις που διαδίδονται και στο παρόν φόρουμ, ήμουν προκατειλημμένος για ένα ηχείου υπεραναλυτικό, δύστροπο, ικανό για μαγευτικά αποτελέσματα με καλές ηχογραφήσεις αλλά και ικανό να καταστρέψειτις κακές. Δεν το κρύβω λοιπόν ότι είχα αγωνία να ακούσω τον ήχο τους. Εισαγωγικό τρακ ήταν το SingingWinds, Crying Beasts κα ιπρώτη παρατήρηση ο όγκος – σώμα των πλήκτρων, γεμάτος αλλά φυσιολογικός. Πάμε στο 7ο τρακ,μπαίνει η κιθάρα του CarlosSantana και παθαίνω σοκ. Ακούω μια απόλυτα εστιασμένη κιθάρα σε μία μεγάλη και ακλόνητη ηχητική σκηνή. Αλλά το σημαντικότερο, ακούω έναν ήχο κιθάρας καθαρό, αναλυτικό και φυσικό (φυσικό για ηλεκτρική βέβαια) απαλλαγμένο από ένα σωρό παραμορφώσεις. Πρώτη φορά άκουγα τη συγκεκριμένη κιθάρα έτσι. Στο δικό μου σύστημα (προφανώς λόγω των παραμορφώσεων του ηχείου μου και του πιο τονισμένου μπάσου) ακουγόταν σαν να είχε περάσει από εξτρά παραμόρφωσηκαι μάλιστα σημαντική. Το σοκ βέβαια είναι όταν στα μέσα του τραγουδιού αντιλαμβανόμαστε ευθέως ότι η κιθάρα καθαρίζει έτι περαιτέρω, καθώς προφανώς τίθεται εκτός λειτουργίας κάποιο πετάλι sustain. Δοκιμάζουμε το όγδοο τρακ με το πιο ροκ μπάσιμό του,το σύστημα δεν είχε κανένα πρόβλημα.

Αλλάζουμε cd και ακούμε το Mars : The bringer of war από τους Πλανήτες του Holst.Συγκλονιστικά δυναμικά το cd, τα ATC δεν είχαν κανένα πρόβλημα να ανταπεξέλθουν σε μεγάλες εντάσεις.Το ρυθμιστικό του ενισχυτή στο παρά δέκα, αλλά η ένταση ήδη απαγορευτική για τους διαμένοντες σε πολυκατοικία(στη θέση ακρόασης έ;). Εξαιρετική στερεοφωνική εικόνα, απόλυτος καθορισμός της θέσης των οργάνων στην ορχήστρα, πάρα πολύ ωραίες χροιές στα κοντραμπάσα και τα βιολιά. Καμία αφύσικη οξύτητα(δεύτερος φόβος μου), κανένας ενοχλητικός τονισμός στις απολήξεις των οργάνωνπαρά το ότι το ηχείο έχει ανοικτό ήχο(δεν είναι σκοτεινό). Οκ στις πολύ χαμηλέςσυχνότητες λείπει λίγη έκταση αλλά μόνο σε σχέση με ογκωδέστερα ηχεία, κυρίως δαπέδου. Φυσικά η όποια έλλειψη δεν θα γίνει αντιληπτή παρά μόνο με συμφωνικές ορχήστρες ή με συνθετικό – ηλεκτρονικό μπάσο.

Μη νομίσετε ότι το ηχείο υπολείπεται όμως σε χαμηλές, η περιγραφή του είνα άριστη, δε μπουμάρει, καταλαβαίνει κανείς άνετα τη μελωδική γραμμή του μπάσου.
Γενικά έχει την αντίληψη θα κατέβω μέχρι τα 50Hz ή λίγο πιο κάτω αλλά όσο παίζω θα παίζω άριστα. Αν θέλετε να ακούτε την πρώτη οκτάβα του πιάνου (δεν ξέρω και κανένα τραγούδι που το πιάνο να κατεβαίνει τόσο χαμηλά και παίζω και πιάνο) ή synthesizer ή εκκλησιαστικό όργανο, μπορείτε να πάρετε ένα καλό subwoofer ή να πάτε στα ATC 40.

Στις φωνές δοκιμάσαμε Παπακωνσταντίνου και Dio (φωνάρες!).Στον Παπακωνσταντίνου (“Να με κρατάς”,μία ευαίσθητη λυρική μπαλάντα με επιεικώς μέτρια παραγωγή) η φωνή ήταν πάρα πολύ καθαρή και η παρακολούθηση των εκπληκτικών χρωματισμών του τραγουδιστή ήταν άψογη.Εδώ εντοπίστηκαν δύο μικρές αδυναμίες,οι οποίες περισσότερο οφείλονται στην παραγωγή αλλά και στην ιδιομορφία της φωνής του Βασίλη. Το τελικό σίγμα ήταν υπέρ του δέοντος ευδιάκριτο, αλλά ω του θαύματος δεν υπερίπτατο του τραγουστή(σύνηθες σφάλμα, ομιλεί παθών) ούτε φυσικά σύριζαν τα φίδια...Τα συριστικά ήταν ταυτόχρονα ενσωματωμένα στην υπόλοιπη φωνή αλλά και υπέρ του δέοντος ευδιάκριτα στην αντίληψή τους.

Το συμπέρασμα μου είναι ότι οφείλεται αφενός στην παραγωγή κι αφετέρου στην πολύ μεγάλη καθαρότητα, την ανοικτοσύνη και το απαραμόρφωτο του ηχείου.

Δεν ήταν πάντως προσβλητικά – ενοχλητικά.Συγκριτικά πάντως, τα φωνητικά του Dio ενώ ήταν και αυτά απαραμόρφωτα και καθαρά δεν είχαν αυτόν τον τονισμό (ε ρε τι κάνει ο MartinBirch παραγωγός!). Ειδικά στον Dio που έχει και πιο δύσκολη άρθρωση (και φυσικάδεν τραγουδά στη μητρική μας γλώσσα) οι στίχοι ήταν πανεύκολα αντιληπτοί (μέχρι και το ¨ου...” ή κάπως έτσι τέλος πάντων,δεν μεταφέρεται εύκολα πριν μπουν οι στίχοι στο “die young”).Η κιθάρα του iomi έσπαιρνε στο σόλο του die young ενώσε όλο το τραγούδι όλα τα όργανα είχαν το δικό τους καθορισμένο χώρο και σε μια ανοικτή ηχητική σκηνή σου επέτρεπαν να παρακολουθήσεις την ακολουθία των τόνων. Το μεγαλύτερο τεστ φυσικότητα ςβέβαια ήταν ο Νταλάρας στο “παραπονιάρικο”(αγαπημένο) ο οποίος ακουγόταν εντελώς φυσικά μπροστά μας, με όλη τη νεανική χροιά της φωνής του, σε ένα τραγούδι επίσης με άψογη ανοικτή στερεοφωνική εικόνα.

Εντέλει μείναμε πολύ ευχαριστημένοι από την απόδοσή των ATC 11. Θεωρώ ότι είναι ένα ηχείο βάσης που δεν έχει αντίπαλο όχι μόνο στην κατηγορία του(πλέον έχει πέσει κάτω από τα 1000 ευρώ)αλλά και πολύ παραπάνω. Άνετα μπορεί να αποτελέσει για εμένα το “τέρμα του δρόμου” στην αναζήτηση ηχείου, τουλάχιστον για τα δικά μου αυτιά και γούστα. Η γενική μου εντύπωση είναι ότι πρόκειται περί ενός ηχείου άριστου στους τομείς της καθαρότητας, της ανάλυσης και της στερεοφωνικής εικόνας, ανοικτού αλλά φυσικού χαρακτήρα, ικανού για απίστευτη περιγραφή μέχρι εκεί που μπορεί να κατέβει και κατεβαίνει αρκετά χαμηλά για ηχείο βάσης, χωρίς φουσκώματα και παχύνσεις.

Δεν είναι τραχύ στα ψηλά, δεν“ξύνει” που λέμε, δεν είναι κλινικό,απλά απεικονίζει την αλήθεια της ηχογράφησης. Κάποιες φορές η αλήθεια πληγώνει, αλλά το ηχείο ποτέ δεν προσβάλει τον ακροατή του, απλά αποκαλύπτει.Μοναδικό μειονέκτημα ότι εκπαιδεύειτον ακροατή του σε έναν τόσο καθαρό,φυσικό και απαραμόρφωτο ήχο που θέλει ένα διάστημα εξοικείωσης για να αντιληφθε ίαυτός πόσο βρώμικα – φουσκωμένα – θολά ήταν τα προηγούμενα ηχεία του. Επίσης μειονέκτημα η αναισθησία του, αλλά σύμφωνα με τον αντιπρόσωπο η αντίστασή του είναι καλή και για οικιακή χρήση δεν απαιτούνται παρά γύρω στα 60 – 80 καλά watt.

Τέλος θα ήθελα να κάνω ένα σχόλιο για τη φιλοξενία. Ο κ. Θέμης ήταν φιλικός,εγκάρδιος χωρίς υπερβολές και προσποιήσεις,άφησε τρία νέα παιδιά να “βασανίσουν”τα ηχεία του με ηχογραφήσεις τις απολύτου επιλογής μας, δεν επηρέασε με σχόλια τη διαδικασία της ακρόασης ούτε κατέφυγεσε υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς για την επιλογή της μουσικής μας ή για την ποιότητα των συστημάτων μας (συχνά φαινόμενα σε αγύρτες αντιπροσώπους –εμποράκους). Φάνηκε γνώστης του αντικειμένου με ενασχόληση με την επαγγελματική ηχογράφηση. Είμαστε υποχρεωμένοι για τη φιλοξενία και την εμπειρία ακρόασης που μας χάρισε. Με την πρώτη ευκαιρία ανεύρεσης χρημάτων θα τον επισκεφθώ!
 
Last edited by a moderator:

SpyrosKoutsogiannis

Established Member
3 December 2012
257
Να ζητήσω συγγνώμη από τα μέλη του φόρουμ για την ανυπαρξία κενών σε μεγάλα τμήματα του κειμένου. Το post το έγραψα σε openoffice και έκανα paste, αλλά παραδόξως βλέπω ότι τα περισσότερα κενά χάθηκαν. Παρόλα αυτά νομίζω ότι με μικρή προσπάθεια διαβάζεται ικανοποιητικά.
 

karavan

Supreme Member
14 June 2010
4,435
Το συγκεκριμένο ηχείο, αργά ή γρήγορα, θα σε οδηγήσει σε αναβάθμιση των ενισχυτικών σου.
Ο ενισχυτής που τα άκουσες είναι άριστος για την κατηγορία τιμής του.
Πολύ καλή παρουσίαση με την ευκαιρία!
 

Dr Pan K

Supreme Member
18 December 2010
9,067
Θα συμφωνησω με τον προλαλησαντα, ο ενισχυτης που εχεις ειναι μαλλον "λιγος" για αυτα τα ηχεια
 

SpyrosKoutsogiannis

Established Member
3 December 2012
257
Το γνωρίζω παιδιά. Ένα ένα τα βήματα. Οπωσδήποτε τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξια οπίσθια. Αλλά στο φόρουμ κυκλοφορούν συχνά μεταχειρισμένοι ενισχυτές ικανής ποιότητας και ισχύος.Δεν νομίζω ότι απαιτούνται και τέρατα για την οδήγησή τους. Άλλωστε εγώ ακούω συνήθως στα δύο μέτρα και σε μεσαίες προς δυνατές εντάσεις (δεν θέλω 100db στη θέση ακρόασης με τίποτα).
 

Chrpep

AVClub Enthusiast
18 June 2010
1,200
Το συγκεκριμένο ηχείο, αργά ή γρήγορα, θα σε οδηγήσει σε αναβάθμιση των ενισχυτικών σου.
Ο ενισχυτής που τα άκουσες είναι άριστος για την κατηγορία τιμής του.
Πολύ καλή παρουσίαση με την ευκαιρία!

Θα συμφωνησω με τον προλαλησαντα, ο ενισχυτης που εχεις ειναι μαλλον "λιγος" για αυτα τα ηχεια

Λόγω ισχύος ή ποιότητας;
 

SpyrosKoutsogiannis

Established Member
3 December 2012
257
Η ισχύς δεν νομίζω ότι θα ναι πρόβλημα. Ο sony είναι ονομαστικά 90άρης στα 8 ωμ και αν δεν κάνω λάθος τα 11άρια δεν πέφτουν κάτω από 6 db. Οκ είναι 85db ευαισθησίας, αλλά με τις βασικές μου γνώσεις: δύο ηχεία = +3 db = 88db, 2watt = 91, 4watt = 94, 8= 97, 16 = 100, 32watt= 103 db, χωρίς να βάζω την επίδραση του χώρου ακρόασης. Αν ακούς στα 2 μέτρα, -6db = 97 db περίπου. Είναι ήδη αρκετά δυνατά για διαμέρισμα. Η ποιότητα ήχου θέλει λίγο ανέβασμα για να είναι στο ίδιο επίπεδο.
 

SpyrosKoutsogiannis

Established Member
3 December 2012
257
Παρεμπιπτόντως να αναφέρω ότι ακούσαμε λιγότερο επισταμένα και τα μικρότερα ATC 7. Αν εξαιρέσουμε τον όγκο των σωμάτων και του μπάσου που ήταν λίγο αλλά αισθητά περιορισμένος, από τη μέση και πάνω η τονική ισορροπία ήταν σχεδόν ίδια, το αυτό και για την καθαρότητα και την ανάλυση. Στα λεφτά που προσφέρεται (κάτω των 500 ευρώ) είναι άριστη αγορά σίγουρα. Καλύτερο ηχείο με αυτά τα λεφτά δεν νομίζω ότι αγοράζεις. Αμφιβάλλω και για το αν βρίσκεις ισάξιο απλά διαφορετικό.
 
  • Like
Reactions: Kostas P. K.

karavan

Supreme Member
14 June 2010
4,435
Λόγω ισχύος ή ποιότητας;

Κατά βάση, ποιότητας. Έτσι όπως ακούει ο φίλος, αρκούν τα 90 watts και με το παραπάνω.
Απλά υποψιάζομαι ότι θα τον "ξεβρακώσουν".
Αλλά έτσι είναι αυτά τα πράγματα: μία αλλαγή σε έναν κρίκο του συστήματος, και ειδικά του πιο κρίσιμου (ηχεία), συμπαρασύρει και τα άλλα.
Δε θέλω φυσικά να βάλω φυτιλιές. Μέχρι να βρεθεί κάτι καλύτερο, και έτσι όπως είναι η κατάσταση θα βρεθεί και σε καλή τιμή, θα ακούει μια χαρά!
 

Δημοκηδής

Μέλος Σωματείου
23 June 2006
9,984
Παίδες, τον συγκεκριμένο Σόνυ έχω ακούσει πολλές φορές, καθώς τον είχα συστήσει σαν εξαιρετική αγορά σε πολύ κοντινό μου πρόσωπο που τελικά τον απέκτησε ... και είναι ένας πολύ, πολύ καλός ενισχυτής ... είναι της σειράς ES... χρειάζονται αρκετά χρήματα για να πάρει κανείς καλύτερο ήχο ...
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,356
Δεν ξέρω αν το 7ο track αναφέρεται στο samba pa ti πάντως θα πρέπει να ακουσατε κατι εξαιρετικό για να αποκαλυφθει οτι στην βασική ηχογραφηση μιας κιθάρας της οποιας η παραμορφωση η μη ελεγχεται μονο απο το ποτενσιομετρο της υπαρχει και πεντάλ που κλείνει και καθαρίζει ο ηχος.
μαλλον κάτι αλλο θέλατε να μας πείτε....
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,356
Τουλάχιστον υποδειξτε μας σε ποιο σημείο γινεται η ενδιαφέρουσα αυτή παρατήρηση
 

wynn

AVClub Enthusiast
20 September 2011
753
Να παραθέσω και γω τις εντυπώσεις μου μιας και ήμουν παρών σήμερα στην ακρόαση στη locationsound μαζί με τον αγαπητό φίλο Σπύρο.
Ακούσαμε για αρκετή ώρα τα 11αρια ATC με διάφορες καθημερινές θα έλεγα ηχογραφήσεις,τίποτα το εξωτικό.Αυτό που με εξέπληξε ευχάριστα είναι ότι ο ήχος τους δεν κουράζει.Παρά τα όσα είχα διαβάσει από διάφορες απόψεις,με χαρά μου διαπίστωσα ότι ο ήχος τους κινείται στον ξεκούραστο hi fi χαρακτήρα , μεταφέροντας παράλληλα πιστά την κάθε ηχογράφηση στο χώρο ακρόασης.Η μουσική σκηνή ήταν πολύ ρεαλιστική και ομοιογενής,με ουδετερότητα σε όλες τις συχνότητες χωρίς χρωματισμούς.Τα σώματα το καθένα στη θέση του με σωστές αναλογίες, με πολύ καλή συνολική ατμόσφαιρα. Κατά τη γνώμη μου οι συχνότητες που διαπρέπουν τα συγκεκριμένα ηχεία είναι οι μεσαίες.
Χαμηλά δεν έχουν την έκταση που έχουν άλλα αντίστοιχης κατηγορίας λόγω κλειστής καμπίνας, αλλά αποδίδουν τις χαμηλές συχνότητες με πολύ καλή περιγραφικότητα.Λόγω της κλειστής καμπίνας η τοποθέτησή τους φαντάζει παιχνιδάκι,ενώ δεν είχαν πρόβλημα να καλύψουν άνετα και το μεγάλο χώρο του καταστήματος. Τα έντονα μεταβατικά ήταν ασυμπίεστα,κάτι στο οποίο συνέβαλε και ο εξαιρετικός ενισχυτής της ATC.Σίγουρα με αυτό τον ενισχυτή τα ηχεία απέδωσαν το μεγαλύτερο μέρος των δυνατοτήτων τους και το αποτέλεσμα ήταν πάρα πολύ καλό. Θα ήθελα να τα ακούσω κάποια στιγμή και με ποιο οικονομικές υλοποιήσεις ενισχυτικών .
Πολύ θετική εντύπωση μου έκανε επίσης και το cd player της xtz, το οποίο παρά το χαμηλότερο κόστος του στάθηκε επάξια παίζοντας με την υπόλοιπη αλυσίδα.
Ακούσαμε τέλος και τα 7άρια ATC τα οποία για το μέγεθός τους μπορούν να χαρακτηριστούν άνετα overachiever . Ενώ το μέγεθός τους δε σου γεμίζει το μάτι , ο ήχος τους είναι χορταστικός .Να σημειώσω ότι το ακούσαμε σε απόσταση 2μιση με 3 μέτρα . Σε πιο near field ακροάσεις σίγουρα η εμπειρία θα είναι ακόμα πιο ολοκληρωμένη.
Άφησα για το τέλος το σημαντικότερο κατά τη γνώμη μου.Σήμερα για πρώτη φορά σε ακρόαση σε κατάστημα,ένοιωσα ότι έκανα ακρόαση στο σαλόνι μου. Ο κύριος Ζαφειρόπουλος μας υποδέχτηκε με ιδιαίτερη ευγένεια,ενώ ήταν πολύ βοηθητικός στο να μας λύσει όλες τις απορίες.Μας έκανε και νοιώσαμε πολύ άνετα και ακούσαμε ό,τι μουσική είχαμε κατά νου. Να τον ευχαριστήσω θερμά για τη φιλοξενία του. Ο χώρος επίσης είναι πολύ άνετος και σε προδιαθέτει για ακροάσεις. Εύχομαι όλο και περισσότεροι επαγγελματίες στο χώρο του hi fi να έχουν ανάλογη συμπεριφορά και να αντιμετωπίζουν τους πελάτες τους πρώτα ως χομπίστες και μετά ως οτιδήποτε άλλο.
 

Magellan

Banned
28 July 2006
19,085
Εν πλώ
Να ζητήσω συγγνώμη από τα μέλη του φόρουμ για την ανυπαρξία κενών σε μεγάλα τμήματα του κειμένου. Το post το έγραψα σε openoffice και έκανα paste, αλλά παραδόξως βλέπω ότι τα περισσότερα κενά χάθηκαν. Παρόλα αυτά νομίζω ότι με μικρή προσπάθεια διαβάζεται ικανοποιητικά.

Καλύτερα να το γράφεις κατ´ευθείαν εδώ...Συνήθως το copy-paste από το office παρουσιάζει αυτό το πρόβλημα.



υγ:Διαχωρίστηκαν οι παράγραφοι και προστέθηκαν τα κενά μεταξύ των λέξεων.
 

SpyrosKoutsogiannis

Established Member
3 December 2012
257
Τουλάχιστον υποδειξτε μας σε ποιο σημείο γινεται η ενδιαφέρουσα αυτή παρατήρηση

Καλημέρα, όντως το τραγούδι είναι το samba pa ti. Παρατηρήστε τον ήχο της κιθάρας στην αργή εισαγωγή και την αλλαγή του λίγο πριν το σόλο (στην αρχή του δεύτερου λεπτού). Δεν είμαι κιθαρίστας για να ξέρω που οφείλεται (ίσως απλά είναι ο τρόπος που πατάει τις νότες, δεδομένου ότι η αρχή είναι πιο αργή - αισθαντική και το σόλο είναι πιο γρήγορο - κοφτό). Πάντως φαίνεται σαν να αλλάζει η διάρκεια που κρατάνε στο χρόνο οι νότες και το αρμονικό τους περιεχόμενο. Με τις φτωχές μου γνώσεις πιστεύω ότι μπορεί στην αρχή να πάταγε κάποιο πετάλι πχ Για να εντοπίσω το στοιχείο ακούω αυτή τη στιγμή απ' τα ακουστικά μου και διαπιστώνω ότι όντως είναι ακουστό και μ' αυτά, απλά λιγότερο γιατί είμαι πνιγμένος σε παραμόρφωση. Στην ακρόαση των ATC ήταν καραμπινάτη η διαφορά, την καταλάβαμε άμεσα και οι τρεις.
 

sokmav

AVClub Fanatic
5 February 2012
14,227
Καλημέρα, όντως το τραγούδι είναι το samba pa ti. Παρατηρήστε τον ήχο της κιθάρας στην αργή εισαγωγή και την αλλαγή του λίγο πριν το σόλο (στην αρχή του δεύτερου λεπτού). Δεν είμαι κιθαρίστας για να ξέρω που οφείλεται (ίσως απλά είναι ο τρόπος που πατάει τις νότες, δεδομένου ότι η αρχή είναι πιο αργή - αισθαντική και το σόλο είναι πιο γρήγορο - κοφτό). Πάντως φαίνεται σαν να αλλάζει η διάρκεια που κρατάνε στο χρόνο οι νότες και το αρμονικό τους περιεχόμενο. Με τις φτωχές μου γνώσεις πιστεύω ότι μπορεί στην αρχή να πάταγε κάποιο πετάλι πχ Για να εντοπίσω το στοιχείο ακούω αυτή τη στιγμή απ' τα ακουστικά μου και διαπιστώνω ότι όντως είναι ακουστό και μ' αυτά, απλά λιγότερο γιατί είμαι πνιγμένος σε παραμόρφωση. Στην ακρόαση των ATC ήταν καραμπινάτη η διαφορά, την καταλάβαμε άμεσα και οι τρεις.

Όταν 'έρχονται' μπροστά τα τύμπανα εννοείς;
Στην κιθάρα δεν αλλάζει τίποτα,μάλλον η ηχογράφηση είναι,απλώς η κιθάρα καταλαμβάνει πιο πολύ χώρο στην αρχή με τα υπόλοιπα όργανα πίσω,γι´αυτό μετά δεν ακούς τα σβησίματα αφού μπαίνουν όλα τα όργανα και καταλαμβάνουν τον χώρο.
Γι´αυτό στην αρχή φαίνεται να υπάρχει ένα μικρό πέπλο.Αν όμως απομονώσεις τον ήχο στο μυαλό σου θα δεις πως υπάρχει και μετά απλώς το καλύπτουν οι άλλοι.
Αυτό που όντως υπάρχει είναι λίγο reverb που συνεχίζει να υπάρχει και μετά.
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,356
Στο σημείο που αναφερεστε απλα εχει περιοριστει η αισθηση του reverb που υπηρχε μεχρι τοτε που εδινε την εντυπωση του χωρου και εχει περιοριστει η ενταση της κιθαρας στο μιξ για ολη τη συνέχεια προφανως προληπτικα γνωριζοντας οτι στο φιναλε θα εμπαινε στα κοκκινα.
αλλαγη πενταλ δεν υπάρχει με την έννοια του on off .
ομως ο ηχος της λιγης παραμορφωσης που ακούγεται και στο πρώτο και στο δεύτερο μέρος οφειλεται σε ενα wah pedal που ειναι περιπου στο τελος της διαδρομης του και δεν αλλάζει σε ολη τη διαρκεια του κομματιού.
Επισης εκεινη την περιοδο επαιζε με SG και οχι με Marshall αλλα twin reverb με σχεδόν ολη την ενταση στον ενισχυτη και την εναλλαγη απο παραμορφωμενο ηχο σε καθαρο να γινεται απο το ποτενσιομετρο της κιθαρας.
Αναζητειστε παλια βίντεο και θα το δείτε.
 

sokmav

AVClub Fanatic
5 February 2012
14,227
Στο σημείο που αναφερεστε απλα εχει περιοριστει η αισθηση του reverb που υπηρχε μεχρι τοτε που εδινε την εντυπωση του χωρου και εχει περιοριστει η ενταση της κιθαρας στο μιξ για ολη τη συνέχεια προφανως προληπτικα γνωριζοντας οτι στο φιναλε θα εμπαινε στα κοκκινα.
αλλαγη πενταλ δεν υπάρχει με την έννοια του on off .
ομως ο ηχος της λιγης παραμορφωσης που ακούγεται και στο πρώτο και στο δεύτερο μέρος οφειλεται σε ενα wah pedal που ειναι περιπου στο τελος της διαδρομης του και δεν αλλάζει σε ολη τη διαρκεια του κομματιού.
Επισης εκεινη την περιοδο επαιζε με SG και οχι με Marshall αλλα twin reverb με σχεδόν ολη την ενταση στον ενισχυτη και την εναλλαγη απο παραμορφωμενο ηχο σε καθαρο να γινεται απο το ποτενσιομετρο της κιθαρας.
Αναζητειστε παλια βίντεο και θα το δείτε.

Τα ίδια είπαμε.
Ευτυχώς,ακόμα ακούμε :flipout: