Γιάννη μιας κα καθόμουν στη μέση και σε καλή θέση οφείλω να πω πως η μόνη διαφορά που άκουσα σε ταινία ήταν ότι ο Denon είναι πιο γλυκός πιο laid back κάτι που είναι χαρακτηριστική διαφορά μεταξύ των δύο εταιρειών.
Το θέμα ταχύτητας που αναφέρθηκε ειλικρινά το παραβλέπω διότι θεωρώ ότι είναι καθαρά θέμα ρύθμισεων και μόνο. Διαφορά ταχύτητας σε αποκωδικοποίηση και ειδικά των μη απωλεστικών φορμά ΔΕΝ υφισταται και στάμπα δεν παίρνεις (DTS HD, DD THD) αν δεν τηρούνται οι αυστηρότατες προδιαγραφές που έχουν φέρει. Ο ταχύτητα μετάδοσης πληροφορίας στο κάθε κανάλι είναι δεδομένη με βάση το σημείο αναφοράς (την ηχογράφηση, το στούντιο) και αυτό που ακούει κανείς σπίτι του ΧΩΡΙΣ EQ είναι απλά ο χώρος του. Το Audyssey και γενικά το room correction δεν βγήκε τυχαία και ούτε είναι τυχαίο ότι κανένας κατασκευαστής δεν πορεύεται πλέον χωρίς αυτό ενώ σοβαρή εγκατάσταση Home Cinema στο εξωτερικό χωρίς Room Correction πολύ απλά δεν υπάρχει.
Αυτά που θα άξιζε να δει κανείς στον Denon και που δικαιολογεί και τα λεφτά του είναι τα εξής:
- Το ξεχωριστό bass management για κάθε από τα 3 Sub που παίρνει.
- Αλλα δύο surround επιπλέον σε σχέση με τους άλλους που σε κάποιους χώρους dedicated και με το ανάλογο μέγεθος είναι απαραίτητα.
- Δικαναλη αναπαραγωγή μουσικής
- Το fully-balanced design του που σε μεγάλες εγκαταστάσεις αποδίδει σαφώς καλύτερα ή και απλά τις επιτρέπει ενώ οι άλλοι όχι.
- Το video upscalling που κάνει σε σχέση με τους φθηνότερους (αν και εδώ την τρώει μακράν από τον Anthem D2v).
- To firmware update σύστημα και τα δυνατά DSP του που "ΛΟΓΙΚΑ" θα τον κρατήσουν στο προσκήνιο για αρκετό καιρό ακόμα. Π.χ. Θέλω να πιστεύω ότι αν και δεν υπόστηρίζει Dolby PrologicIIz, η Denon θα του το προσθέσει στο μέλλον μέσω firmware update και θα μπορεί έτσι να αξιοποιήσει και τα δύο επιπλέον κανάλια του ως κανάλια ύψους + το 7.3 (ή δύο).
Όποιος πάρει τον AVP για να βλέπει Blu-Ray (καλά DVD :bang και μόνο, αξιοποιεί μέρος των δυνατοτήτων του ενώ έχει πληρώσει για άλλα. Εαν βέβαια μιλάμε για dedicated χώρο με διπλές σειρές surround, μεγάλες αποστάσεις και καλωδιώσεις τότε αξίζει μόνο και για αυτό όπου μαζί με τον Anthem είναι μονόδρομος ακόμα.
Το θέμα ταχύτητας που αναφέρθηκε ειλικρινά το παραβλέπω διότι θεωρώ ότι είναι καθαρά θέμα ρύθμισεων και μόνο. Διαφορά ταχύτητας σε αποκωδικοποίηση και ειδικά των μη απωλεστικών φορμά ΔΕΝ υφισταται και στάμπα δεν παίρνεις (DTS HD, DD THD) αν δεν τηρούνται οι αυστηρότατες προδιαγραφές που έχουν φέρει. Ο ταχύτητα μετάδοσης πληροφορίας στο κάθε κανάλι είναι δεδομένη με βάση το σημείο αναφοράς (την ηχογράφηση, το στούντιο) και αυτό που ακούει κανείς σπίτι του ΧΩΡΙΣ EQ είναι απλά ο χώρος του. Το Audyssey και γενικά το room correction δεν βγήκε τυχαία και ούτε είναι τυχαίο ότι κανένας κατασκευαστής δεν πορεύεται πλέον χωρίς αυτό ενώ σοβαρή εγκατάσταση Home Cinema στο εξωτερικό χωρίς Room Correction πολύ απλά δεν υπάρχει.
Αυτά που θα άξιζε να δει κανείς στον Denon και που δικαιολογεί και τα λεφτά του είναι τα εξής:
- Το ξεχωριστό bass management για κάθε από τα 3 Sub που παίρνει.
- Αλλα δύο surround επιπλέον σε σχέση με τους άλλους που σε κάποιους χώρους dedicated και με το ανάλογο μέγεθος είναι απαραίτητα.
- Δικαναλη αναπαραγωγή μουσικής
- Το fully-balanced design του που σε μεγάλες εγκαταστάσεις αποδίδει σαφώς καλύτερα ή και απλά τις επιτρέπει ενώ οι άλλοι όχι.
- Το video upscalling που κάνει σε σχέση με τους φθηνότερους (αν και εδώ την τρώει μακράν από τον Anthem D2v).
- To firmware update σύστημα και τα δυνατά DSP του που "ΛΟΓΙΚΑ" θα τον κρατήσουν στο προσκήνιο για αρκετό καιρό ακόμα. Π.χ. Θέλω να πιστεύω ότι αν και δεν υπόστηρίζει Dolby PrologicIIz, η Denon θα του το προσθέσει στο μέλλον μέσω firmware update και θα μπορεί έτσι να αξιοποιήσει και τα δύο επιπλέον κανάλια του ως κανάλια ύψους + το 7.3 (ή δύο).
Όποιος πάρει τον AVP για να βλέπει Blu-Ray (καλά DVD :bang και μόνο, αξιοποιεί μέρος των δυνατοτήτων του ενώ έχει πληρώσει για άλλα. Εαν βέβαια μιλάμε για dedicated χώρο με διπλές σειρές surround, μεγάλες αποστάσεις και καλωδιώσεις τότε αξίζει μόνο και για αυτό όπου μαζί με τον Anthem είναι μονόδρομος ακόμα.