Αν αυξηθεί η τάση τροφοδοσίας, τότε η πτώση της πάνω στον αγωγό
αυξάνει (όλοι οι αγωγοί έχουν κάποια ελάχιστη αντίσταση, οπότε θεωρούμε
ότι συμπεριφέρονται και ως αντιστάσεις), αρά θα έχουμε υπερθέρμανση του
αγωγού! Οι αγωγοί γενικώς, εκτός από αντίσταση, παρουσιάζουν και
αυτεπαγωγή και χωρητικότητα! Αυτές οι παράμετροι, γιά να έρθουμε και στην
θεωρία, επιρρεάζουν την ηχητική ταυτότητα των αγωγών.
Αν λοιπόν οι
κύριες (και ίσως μοναδικές-ίσως όχι) παράμετροι που
καθορίζουν την επίδραση του αγωγού στο σύστημα είναι η αντίσταση , η
αυτεπαγωγή και η χωρητικότητα τότε
αν υποθέσουμε ότι τα καλώδια
στρώνουν αυτό σημαίνει ότι προϊόντος του χρόνου οι παράμετροι αυτές
μεταβάλλονται και κάποια στιγμή σταθεροποιούνται.
Τίθεται τα εύλογα ερωτηματα :
1)Αυτό "στέκει";;;;;
2)Αν υφίσταται το φαινόμενο τότε οι εργοστασιακές προδιαγραφές των
μετρήσιμων παραμέτρων (που φαίνονται στις συσκευασίες και στις
πληροφορίες των εργοστασίων έντυπες και μη) αφορούν στην συμπεριφορά
του καλωδίου πριν να στρώσει ή μετά;
Και επειδή ένα καλώδιο ενδέχεται να μην χρησιμοποιηθεί για καιρό τότε
τι γίνεται ; "Ξεστρώνει" ολικά ή μερικά ;
Τελικά δηλ. (υπό καθεστώς λογικών θερμοκρασιακών μεταβολών
περιβάλλοντος και προστασίας από οξειδώσεις) τα καλώδια παρουσιάζουν
μεταβλητή
χωρητικότητα, αντίσταση και αυτεπαγωγή; :bang: