Στρώσιμο ηχείων

argi

Banned
17 July 2006
7,032
salmonela
το εν λογο και καθε τετοιου τυπου προιον αναφερει οτι η χρηση υψηλης εντασης μπορει να καταστρεψει τα ηχεια μας πιστευω να καταλαβαινεις οτι τα ηχεια μπορουν να καταστραφουν με πολλος τροπους
η σωστη χρηση στο καθε τι μονο βλαβες δεν μπορει να προκαλεσει
στο πακετο απο τα τσιγαρα δεν αναφερει κατι για σωστη χρηση .και λαθος
ετσι δεν ειναι
παν μετρον αριστον
 

xifias

Established Member
12 December 2007
178
δε ξερω αν εγινα σαφης,εννοουσα οτι αφου υπαρχει αγοραστικο κοινο 8α το πουλησουν οσο 8ελουν.επειδη σε καποιους ειναι ''απαραιτητο''.το θεμα ομως ειναι κατα ποσο ειναι τεκμηριωμενο οτι αυτο το σιντι κανει κατι καλο,η εν πασει περιπτωσει κανει κατι.πιστευω οτι διυλιζοντας τον κωνωπα -με τακτικες σαν αυτη του σιντι πχ- δημιουργειται απλετος χωρος για αισχροκερδια εις βαρος ημιμαθων,φανατικων αγοραστων hi end hi fidelity hi society hilander κλπ.
 

argi

Banned
17 July 2006
7,032
salmonela
το ειπα πολλες φορες
το δισκακι δουλευει
και οπως το ακριβο γινεται αυτοματα must για καποιους
για καποιους αλλους γινεται κοκκινο πανι
τοσο απλα
 

xifias

Established Member
12 December 2007
178
το σιντι μπορει να δουλευει.μπορει κ οχι.ειναι καθαρα υποκειμενικο θεμα.εν κατακλειδι αν καποιος εχει τοσα λεφτα διαθεσιμα-να μη πω για πεταμα-ωστε να πληρωνει πραγματα αυτοαποκαλουμενα ως βελτιωτικα κλπ,ας δωσει κ κανα φραγκο στη unicef να χορτασει κ κανα σομαλακι.τουλαχιστον εμπεριστατωμενα θα πιασουν τοπο.θα γεμισει ενα στομαχι!:lehrer:φιλικα παντα.
 

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,229
127.0.0.1
Re: Απάντηση: Στρώσιμο ηχείων

καποια στιγμη θα ανοιξω ενα θεματακι με ολα αυτα τα ματζουνια και τι ειδα και ακουσα

I second that...
Εχθές είχα πάει από τον Ρίτσο για να φτιάξω μία μπαλαντέζα και είδα διάφορα ματζούνια που σκέφτομαι να "ακούσω". :p
 
3 November 2007
618
ΡΑΦΗΝΑ
Απάντηση: Re: Στρώσιμο ηχείων

Άρα δεν υπάρχει και ιδιαιτέρως λόγος να επιταχύνω την γήρανση όλων αυτών τον υλικών. Πιστεύω πως σωστά αναφέρετε πως αλλάζει κάπως ο ήχος με το στρώσιμο αλλά δεν είναι πάντα, η απαραίτητα προς το καλύτερο.
Είναι προς το καλύτερο!
 

argi

Banned
17 July 2006
7,032
salmonela
Απάντηση: Re: Στρώσιμο ηχείων

το σιντι μπορει να δουλευει.μπορει κ οχι.ειναι καθαρα υποκειμενικο θεμα.εν κατακλειδι αν καποιος εχει τοσα λεφτα διαθεσιμα-να μη πω για πεταμα-ωστε να πληρωνει πραγματα αυτοαποκαλουμενα ως βελτιωτικα κλπ,ας δωσει κ κανα φραγκο στη unicef να χορτασει κ κανα σομαλακι.τουλαχιστον εμπεριστατωμενα θα πιασουν τοπο.θα γεμισει ενα στομαχι!:lehrer:φιλικα παντα.
εννοηται φιλικα
για κατι που δεν εισαι παρων ποτε μην εισαι σιγουρος
αυτο ισχυει για καθε τι
το δικο σου πεταμα ειναι του αλουνου η λυση και τουμπα.
Το τι κανει το ξαναλεω δουλευει, αν βεβαια καποιος θελει να εχει κλειστα αυτια
σιγουρα ολα τα πραγματα ειναι ιδια οχι μονο με το δισκακι αλλα καθε δισκακι
παλι φιλικα
 

argi

Banned
17 July 2006
7,032
salmonela
τωρα το περι γηρανσης
αν το δουμε αντικιμενικα
η δεν πρεπει να χρεισιμοποησουμε ποτε τα ηχεια μας ωστε να ειναι παντα καινουργια η να τα χροισιμοποιουμε κανονικα
ηχεια φιλου 15 ετων προσφατα καναμε το εξης
λογο οτι πιστευε οτι το γουφερ του θα ειχε μια φθορα αλλαξα το ενα απο τα 2 γουφερ στο ενα ηχειο
υποψιν οτι μιλαμε για ηχειο 2 δρομων
η διαφορα στον ηχο δεν ηταν ακουστει και απο τους 2
στη συνεχεια αλλαξα και πυκνωτες ,τοτε η διαφορα ηταν μικρη οχι κατι το αξιολογο
στην συνεχεια του αλλαξα και στο αλλο ηχειο τα ιδια υλικα
μιας και δεν ζουσα εγω με αυτα τα ηχεια τον ρωτησα αν αξιζε την διαφορα οχι την χρηματικη αλλα οσο αφορα τη αποδοση
μου ειπε οχι ουτε ψυχολογικη ηταν τελικα η αιτια αλλα απο περιεργεια
υποψιν οτι θεωριτικα η αποδοση του μαγνητη πεφτει
 

argi

Banned
17 July 2006
7,032
salmonela
απο την isotek
aising the volume level higher will NOT improve the disc’s performance. If you play our disc at extremely high volume levels we will not be held responsible for damage that may occur.
νομιζω οτι αν απλα ακολουθησεις τις οδηιες απλα δεν καταστρεφεις
 

xifias

Established Member
12 December 2007
178
Re: Απάντηση: Re: Στρώσιμο ηχείων

...αν βεβαια καποιος θελει να εχει κλειστα αυτια
σιγουρα ολα τα πραγματα ειναι ιδια οχι μονο με το δισκακι αλλα καθε δισκακι
παλι φιλικα

παραθετω την προσωπικη μου γνωμη βαση της εμπειριας μου.αληθεια,ποσες φορες σου χει τυχει να ακους μουσικη,κ να σου ακουγεται πραγματικα χαλια λες κ ειναι ξερω γω τι,η χειροτερη συνθεση συστηματος.κ αλλες φορες πραγματικα να μη πιστευεις αυτο που ακους.κ το απευθυνω σε ολους το ερωτημα.αν αυτες οι εντυπωσεις μου δημιουργουνται χωρις να πειραξω ουτε ποτενσιομετρο,φαντασου να βαλω κ σιντι που βελτιωνει τον ηχο των ηχειων μου...
 
3 November 2007
618
ΡΑΦΗΝΑ
τωρα το περι γηρανσης
αν το δουμε αντικιμενικα
η δεν πρεπει να χρεισιμοποησουμε ποτε τα ηχεια μας ωστε να ειναι παντα καινουργια η να τα χροισιμοποιουμε κανονικα
ηχεια φιλου 15 ετων προσφατα καναμε το εξης
λογο οτι πιστευε οτι το γουφερ του θα ειχε μια φθορα αλλαξα το ενα απο τα 2 γουφερ στο ενα ηχειο
υποψιν οτι μιλαμε για ηχειο 2 δρομων
η διαφορα στον ηχο δεν ηταν ακουστει και απο τους 2
στη συνεχεια αλλαξα και πυκνωτες ,τοτε η διαφορα ηταν μικρη οχι κατι το αξιολογο
στην συνεχεια του αλλαξα και στο αλλο ηχειο τα ιδια υλικα
μιας και δεν ζουσα εγω με αυτα τα ηχεια τον ρωτησα αν αξιζε την διαφορα οχι την χρηματικη αλλα οσο αφορα τη αποδοση
μου ειπε οχι ουτε ψυχολογικη ηταν τελικα η αιτια αλλα απο περιεργεια
υποψιν οτι θεωριτικα η αποδοση του μαγνητη πεφτει
Η μεγαλύτερη φθορά έρχεται απο την κακή διαχείριση της ισχυς του ενισχυτή.
 

argi

Banned
17 July 2006
7,032
salmonela
ναι αλλα αυτο δεν εχει σχεση με το στρωσιμο μιας και δεν μιλαμε οτι ειναι κατι που εχει σχεση με αυτο αλλα με το ποσο γρηγορα στρωνει κατι,
και αυτο δεν σχετιζεται με την ψυχολογια αλλα με την πραγματικοτητα
μιας και εχω στρωσει πολλες φορες τα ιδια πραγματα και ξερω ποσες ωρες θελει κατι να στρωσει και με συγκεκριμενους τροπους στρωσιματος
Το εν λογο δισκακι μου το προτεινε απο την αμερικη καποιος ο οποιος δεν το εμπορευοταν και ετσι δεν ειχε οφελος απο αυτο
 

ΘΕΟΘΑΝ

Senior Member
20 June 2006
577
Μιας και πολλές ανακρίβειες και μύθοι έχουν γραφτεί, ας προσπαθήσω να ξεκαθαρίσω μερικά πράγματα...

'Ενα ηλεκτροδυναμικό μεγάφωνο δεν είναι τίποτε άλλο από έναν κώνο που στην μία πλευρά του είναι στέρεα συνδεδεμένο ένα πηνίο και το οποίο με την σειρά του κινείται μέσα στο μαγνητικό πεδίο που προσφέρει ο μαγνήτης του μεγαφώνου....
Το πρώτο σημείο στερέωσης του κώνου στο σασί είναι η εσωτερική ανάρτηση ( ή spider στην νεοελληνική), και το δεύτερο η εξωτερική και ορατή από τον έξω κόσμο ανάρτηση...

Η πρώτη έχει ως κύριο σκοπό την στερέωση του κώνου στο σασί και προσφέρει σχεδόν εξ’ ολοκλήρου την δύναμη επαναφοράς του κώνου εν είδει ελατηρίου όταν εκείνος κινείται σπρωγμένος από το πηνίο φωνής...σε έναν βαθμό συνεισφέρει και στο κεντράρισμα του κώνου ώστε να λειτουργεί απροβλημάτιστα το πηνίο και φυσικά αποτελεί μια φυσική ασπίδα εναντίον ξένων σωμάτων που θα μπορούσαν να εισέλθουν στην καρδιά του μοτέρ και να μπλοκάρουν την κίνησή του.
Είναι σχεδόν αποκλειστικά υπεύθυνη για την ενδοτικότητα της ανάρτησης (δηλ πόσο σκληρή ή μαλακή είναι) και μαζί με την μάζα του κώνου είναι αυτή που καθορίζει την συχνότητα συντονισμού (Fs) του μεγαφώνου ....
Είναι από τα μέρη που υπόκεινται σε γήρανση κατά την ζωή του μεγαφώνου και η βαθμιαία υποχώρησή της (το γνωστό κάθισμα του spider) καθώς και η αδυναμία της να λειτουργήσει ως ελατήριο με την προβλεπόμενη γραμμικότητα (αυτό ΔΕΝ σημαίνει ότι κανονικά η λειτουργία της είναι γραμμική...) αποτελούν από τα πρώτα σημάδια θανάτου του μεγαφώνου. Είναι φτιαγμένη από ειδικά πλεγμένο υφασμα με διάφορες στρώσεις ρητινούχων υλικών που του δίνουν αυτή την χαρακτηριστική «αραχνοειδή» όψη – εξ’ όυ και η ονομασία της...

Η δεύτερη ανάρτηση είναι αυτή που γνωρίζουμε οι περισσότεροι μιας και είναι ορατή σε κάθε ηχείο. Ασχετα από ότι πιστεύουν πολλοί δεν συνεισφέρει ιδιαίτερα στην επαναφορά του κώνου και ως εκ τούτου ψιλοκαταχρηστικά ονομάζεται "ανάρτηση". Η κύρια δουλειά της είναι να κρατά τον κώνο κεντραρισμένο στο πηνίο φωνής (εννοείται και στο σασί...) και ταυτόχρονα έχει μεγάλη επίδραση στην απόκριση πλάτους και φάσης του μεγαφώνου καταπνίγοντας τους όποιους συντονισμούς και στάσιμα κύματα παράγονται από την λειτουργία του κώνου...Όταν πια η ανάρτηση ξεπεράσει κατά πολύ την ωφέλιμη διαδρομή της και τα όρια κίνησης πλησιάζουν τα καταστροφικά, τότε λειτουργεί και ως έσχατο φρένο ανάγκης βοηθώντας να σωθεί την τελευταία στιγμή το μεγάφωνο από την καταστροφή...Γερνάει κι αυτή όπως και η εσωτερική αλλά η γήρανσή της κατά μεγάλο ποσοστό ωφείλεται στον χρόνο και όχι στην λειτουργία τουλάχιστον όσο αυτή παραμένει στα λογικά όρια κίνησης...Κατασκευάζεται από διάφορα υλικά όπως χαρτί, αφρός πολυουρεθάνης ή ελαστικό, και κάθε ένα από αυτά τα υλικά έχει να προσφέρει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ανάλογα την εφαρμογή που προορίζεται το μεγάφωνο... Τα τελευταία χρόνια έχει ψιλοπαγιωθεί το ελαστικό ως υλικό κατασκευής των Hi-Fi μεγαφώνων και το συμπιεσμένο και επιχρισμένο χαρτί ως υλικό κατασκευής των ΡΑ μεγαφώνων - φυσικά υπάρχουν και αρκετές εξειρέσεις στον κανόνα...

Αυτά είναι τα 2 στοιχεία της ανάρτησης που επηρεάζονται μηχανικά από την κίνηση του κώνου και σε πάνω σε αυτά θα δούμε τι μπορεί να προσφέρει το στρώσιμο και ΚΥΡΙΩΣ (το σημαντικότερο) τι σημαίνει ο όρος στρώσιμο – γιατί εδώ υπάρχουν οι μεγαλύτερες παρεξηγήσεις...
Πρώτα ο Θεός να βρώ λίγο χρόνο αύριο και θα τα πούμε...


Και αφού είδαμε τι είναι οι αναρτήσεις ενός μεγαφώνου και τι δουλειά κάνουν, μπορούμε πιο εύκολα τώρα να πάμε στο θέμα μας...
Κατ’ αρχάς ας κατανοήσουμε μια και καλή ότι η διαδικασία του στρωσίματος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΕΣΗ με την εννοια που έχουμε μάθει ότι έχει σε κινητήρες αυτοκινήτων ή μοτοσικλετων και από εδώ ξεκινάνε οι περισσότερες παρανοήσεις... Το αντίθετο συμβαίνει...Αν σε έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης εννοούμε στρώσιμο μια περίοδο "προσεκτικής" λειτουργίας, στα μεγάφωνα και κατ’ επέκταση στα ηχεία μιλάμε για μια περίοδο λειτουργίας σε πλήρη ισχύ... :speechless-smiley-0 ...
Ας το δούμε λίγο αναλυτικότερα...

Αυτό που σε ένα ηλεκτροδυναμικό μεγάφωνο εννοούμε ως "στρώσιμο" είναι η αρχική περίοδο λειτουργίας κατά την οποία οι ηλεκτρομηχανικοί παράμετροι του μεγαφώνου όπως Fs, Cms, Rms και κατά συνέπεια οι Qms, Qes, Qts, κλπ μεταβάλλουν συνεχώς την τιμή τους μέχρι να έρθουν σε ένα σημείο όπου από εκεί και πέρα διατηρούνται σταθερές στην υπόλοιπη ωφέλιμη ζωή του μεγαφώνου (ή για την ακρίβεια μιας και ποτέ δεν μένουν απολύτως σταθερές, σε ένα σημείο όπου πλέον οι μεταβολές είναι απειροελάχιστες).
Ένα ολοκαίνουργιο μεγάφωνο που βγαίνει από την γραμμή παραγωγής έχει μια συχνότητα συντονισμού Fs γύρω στο 10-15% υψηλότερη της κανονικής, ενώ και οι υπόλοιποι παράμετροι που εκφράζουν την ενδοτικότητα της ανάρτησης είναι αρκετά διαφορετικοί... Όποιος έχει μπεί στην διαδικασία μετρήσεων Thiele-Small παραμέτρων θα έχει ζήσει στο πετσί του αυτή την μεταβολή...
Το όλο θέμα έχει κυρίως να κάνει με την κατασκευή και την γραμμικότητα της εσωτερικής ανάρτησης (θυμάστε το spider ???)…. Αν προσέξετε πως είναι κατασκευασμένη η εσωτερική ανάρτηση, θα παρατηρήσετε ότι στην επιφάνειά της σχηματίζονται ραβδώσεις-πτυχές σε διάταξη ομόκεντρων κύκλων. Τα τελευταία χρόνια (ειδικά μετά την καθιέρωση των ηχείων ανοικτού τύπου που δεν ελέγχουν την κίνηση του κώνου όπως τα κλειστά) η συντριπτική πλειοψηφία των spider (που θυμίζω είναι η κύρια δύναμη επαναφοράς του κώνου) κατασκευάζονται με προοδευτικά χαρακτηριστικά ενδοτικότητας τα οποία επιτυνχάνονται με την διαδοχική ενεργοποίηση λειτουργίας των τμημάτων της ανάρτησης που σχηματίζουν αυτοί οι ομόκεντροι κύκλοι...Έτσι όσο ο κώνος ταξιδεύει μακρύτερα από το σημείο ηρεμίας, τόσο η δύναμη επαναφοράς του spider μεταβάλλεται (το με ποιό τρόπο μεταβάλλεται και γιατί συμβαίνει αυτό είναι άλλο μεγάλο θέμα και δεν υπάρχει λόγος να το αναλύσουμε τώρα...).
Κάθε μεγάφωνο ανάλογα την κατασκευή του πηνίου φωνής διαθέτει μια ωφέλιμη διαδρομή στην ανάρτηση την οποία χρησιμοποιεί όταν αναπαραγάγει χαμηλές συχνότητες και (ή) μεγάλες στάθμες. Σε γενικές γραμμές η διαδρομή αυτή μπορεί να είναι από +/-3 χιλιοστά έως και πάνω από +/- 10 χιλιοστά σε μεγάφωνα για χρήση subwoofer. Η διαδρομή αυτή ονομάζεται Xmax και είναι αυτή που συνήθως χρησιμοποιούμε όταν ακούμε σε μεσαίες προς υψηλές στάθμες. Τα απόλυτα όρια της διαδρομής της ανάρτησης μέχρι του σημείου να υπάρξει καταστροφή του μεγαφώνου είναι 2 ή 3 φορές μεγαλύτερα του Xmax, και αν και σε αυτά τα επέιπεδα λειτουργίας οι παραμορφώσεις αυξάνονται κατά πολύ, δεν είναι λίγες φορές που είτε γιατί απαιτούμε υπερβολικές στάθμες, είτε γιατί το μουσικό σήμα περιλαμβάνει αρκετές χαμηλές συχνότητες, είτε και τα δύο ταυτόχρονα, αναγκάζουμε το μεγάφωνο να κινηθεί σε αυτά τα όρια...
Άρα ένα μεγάφωνο θεωρείται "στρωμένο" όταν πλέον δεν μεταβάλλει τις παραμέτρους του λειτουργώντας σε όλη την ωφέλιμη διαδρομή του (Xmax ) ή και λίγο πάνω από αυτήν...

Φθάνει η θεωρία...Με απλά λόγια τώρα...Οι αναρτήσεις του μεγαφώνου χρειάζονται μια περίοδο λειτουργίας για να έρθουν στα επίπεδα ενδοτικότητας που έχουν προκαθοριστεί από τον κατασκευαστή του μεγαφώνου και που ο σχεδιαστής του ηχείου έχει χρησιμοποιήσει τόσο ηλεκτρομηχανικά όσο και ακουστικά κατά την σχεδίαση του ηχείου...
Ποιός λοιπόν είναι ο καλύτερος τρόπος να το κάνουμε αυτό ????
Προφανώς με το να λειτουργήσουμε το ηχείο για μερικές δεκάδες ώρες...ΟΜΩΣ...αν αυτή η λειτουργία γίνει σε πολύ χαμηλές ή μεσαίες στάθμες, προφανώς οι αναρτήσεις θα έρθουν μεν σε ένα φυσιολογικό επίπεδο, αλλά μιας και σε αυτές τις στάθμες η κίνηση του κώνου είναι περιορισμένη, αυτό θα συμβεί μόνο για αυτό το μικρό τμήμα της διαδρομής τους...έτσι μόλις οι στάθμες ανέβουν ουσιαστικά πάλι θα έχουμε στα χέρια μας ένα "άστρωτο" μεγάφωνο...
Αρα χρειαζόμαστε μια κατάσταση λειτουργίας στην οποία ο κώνος θα κινείται σχεδόν σε όλη την ωφέλιμη διαδρομή του....Αυτό μπορούμε να το επιτύχουμε αν αναπαραγάγουμε χαμηλόσυχνα σήματα σε μια λογική στάθμη.
Να περιγράψω έναν εμπειρικό τρόπο που εδώ και χρόνια χρησιμοποιώ με καλά αποτελέσματα τα οποία έχουν πολλάκις επαληθευτεί και με μετρήσεις.
Έχω προμηθευτεί ένα CD test της Denon (μην τρομάξετε με τον τίτλο-όσο και ένα απλό cd της Βανδή κοστίζει και φαντάζομαι ότι υπάρχουν και άλλα παρόμοια) που πέρα των άλλων χρήσιμων εργαστηριακών σημάτων περιέχει σε κάποιο σημείο του σήμα στάθμης 0db (προσοχή εδώ...), με ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗ συχνότητα από 5-22.000ΗΖ με ρυθμό αύξησης 5sec/oκτάβα....Με την βοήθεια του A-B repeat στο cd-player διαλέγω την περιοχή που με ενδιαφέρει ήτοι από 10 έως 60 περίπου ΗΖ....
Συνεχής αυτόματη επανάληψη με ισχύ ικανή να φέρει το μεγάφωνο λίγο πιο πάνω από το Xmax της διαδρομής του που χοντρικά είναι γύρω στα +/- 4 χιλ. από την θέση ηρεμίας...Σε "βαριά" μεγάφωνα άφοβα μπορούμε να ανέβουμε μέχρι και το διπλάσιο...αλλά ΠΡΟΣΟΧΗ μην το παρακάνετε.... Τυχόν γκάπα-γκούπα που υποδυκνείουν τερματίσματα της ανάρτησης απαγορεύονται δια ροπάλου...
Μετά από 3-4 ώρες την μια ημέρα, και άλλο τόσο την επόμενη, όλα έχουν γίνει "κουφέτο"..
Πέρα από το γρήγορο, εύκολο και σχεδόν αθόρυβο στρώσιμο, η μέθοδος είναι τρομερά αποκαλυπτική στο να "ξεγυμνώσει" πολλά από τα μειονεκτήματα φθηνών μεγαφώνων που αρχίζουν και "ξερνάνε" αρμονικές και θορύβους από την κακοσχεδιασμένη-φθηνή ανάρτηση...
Ακόμα και χωρίς την αγορά ειδικού CD test μπορούμε στο κομπιούτερ να κάψουμε ένα cdάκι που να περιέχει τέτοια ημιτονοειδή σήματα χαμηλών συχνοτήτων απλά κατεβάζοντας από το Ιντερνετ μια απλή γεννήτρια συχνοτήτων και χρησιμοποιώντας την κάρτα ήχου για να φτιάξουμε ένα τέτοιο «μουσικό» αρχειάκι...

Φυσικά μέχρι στιγμής μιλάμε μόνο για μεγάφωνα χαμηλών συχνοτήτων και δεν έχουμε αναφέρει καθόλου το τουίτερ....Διέπεται και αυτό από την ίδια αρχή λειτουργίας, αλλά εκεί οι διαδρομές είναι τόσο μικρές που δύσκολα γίνονται αντιληπτές με το μάτι, και οι χαμηλές συχνότητες όσο και αν φιλτράρονται από το κροσσόβερ είναι αρκετά επικύνδυνες για την ζωή του...οπότε θα πρότεινα να μην ασχοληθούμε μαζί του και το αφήσουμε να στρώσει με πιο «φυσιολογικό» τρόπο απλά ακούγωντας την αγαπημένη μας μουσική...Και μάλιστα επειδή δεν έχω και πολύ εμπιστοσύνη στην ποιότητα των υλικών του κροσσόβερ που μπορεί να διαθέτει το κάθε ηχείο, δεν θα ήταν άσχημη ιδέα ως επιπλέον μέτρο ασφαλείας όσοι ακολουθήσουν την παραπάνω ή παρόμοια μέθοδο στρωσίματας και αν το ηχείο τους έχει την δυνατότητα διπλοκαλωδίωσης, να αφαιρέσουν τους διακλαδωτήρες ώστε να απομονώσουν το τουίτερ από το υπόλοιπο ηχείο για πάν ενδεχόμενο κατά την διάρκεια αυτής της διαδικασίας...

Αν όλα τα παραπάνω σας φαίνονται αρκετά πολύπλοκα ή κουραστικά, υπάρχουν και άλλες πιο "λαικές" τακτικές....Μπορείτε απλά να μην κάνετε τίποτα περισσότερο από το να ακούτε την μουσική σας φροντίζοντας απλά η ένταση να είναι αρκετή, ή γιατί όχι να διοργανώσετε ένα παρτάκι την επομένη της αγοράς των ηχείων.... :BDGBGDB55:
 

JohnJohn

AVClub Addicted Member
25 June 2006
2,481
δε ξερω αν εγινα σαφης,εννοουσα οτι αφου υπαρχει αγοραστικο κοινο 8α το πουλησουν οσο 8ελουν.επειδη σε καποιους ειναι ''απαραιτητο''.το θεμα ομως ειναι κατα ποσο ειναι τεκμηριωμενο οτι αυτο το σιντι κανει κατι καλο,η εν πασει περιπτωσει κανει κατι.πιστευω οτι διυλιζοντας τον κωνωπα -με τακτικες σαν αυτη του σιντι πχ- δημιουργειται απλετος χωρος για αισχροκερδια εις βαρος ημιμαθων,φανατικων αγοραστων hi end hi fidelity hi society hilander κλπ.


Θεός
thumbs.gif
:SFGSFGSF:
 

JohnJohn

AVClub Addicted Member
25 June 2006
2,481
Και αφού είδαμε τι είναι οι αναρτήσεις ενός μεγαφώνου και τι δουλειά κάνουν, μπορούμε πιο εύκολα τώρα να πάμε στο θέμα μας...
Κατ’ αρχάς .......

Θάνο μπράβο για την υπομονή σου και το χρόνο σου...σειρά μου τώρα να πω, χαρα' στο κουράγιο σου.. !!!!
 

eNeRGy

AVClub Enthusiast
6 September 2006
1,115
Μου ηρθε το gold CD της XLO...
διαβασα στα γρηγορα και το μανουαλ που δινει μαζι... και ειναι πολυ καλογραμμενο με αναλυτικες οδηγιες και πληροφοριες για το καθε track...

Ξεκιναω δοκιμες στον ΟΝΚΥΟ απο Δευτερα που ερχονται τα ηχεια...

dscf1968gj0.jpg