Μα στο post 15 σου αναφεραμε ηδη οτι μεσα σε 15 μερες μπορεις να τον επιστρεψεις και να ζητησεις αντικατασταση με νεο. Σου ειπα κι ολας να βιαστεις για να μην χασεις το χρονικο περιθωριο. Ακομα δεν καταλαβα γιατι τον εστειλες για σερβις. Οπως και να εχει, οτι εγινε, εγινε. Να θυμασαι σε επομενες αγορες σου παντως οτι σαν καταναλωτης εχεις δικαιωματα που συνηθως δεν στα λενε. Οσον αφορα το συγκεκριμενο καταστημα, οσοι διαβασαν το νημα σου καταλαβαν τουλαχιστον την συμπεριφορα του. Ας παραδειγματιστουν τουλαχιστον για πιθανες αγορες στο μελλον και να θυμουνται οτι σαν πελατες, μπορουν να ζητησουν αντικατασταση αν υπαρχει προβλημα μεσα σε 14 ημερες. Κανε υπομονη για την βλαβη. Δεν ξερω αν απο εδω και περα μπορεις να κανεις κατι (μιας και σε κοροιδεψαν) ή θα το αφησεις ετσι και απλα θα περιμενεις να χαρεις το προβολι σου και να μην μπλεκεις με περαιτερω ιστοριες.