Πριν από λίγο πήρα τηλέφωνο στα κεντρικά της Sony στην Αθήνα και τους είπα για το πρόβλημά μου. Ο υπάλληλος που μιλούσαμε στο τηλέφωνο έδειξε μάλιστα ενοχλημένος.......Μου είπε ότι η ονομασία bravia έχει να κάνει με το σχεδιασμό κυρίως, καθώς και με άλλες παραμέρους, αλλά όχι με την τεχνολογία, η οποία για τη συγκεκριμένη τηλεόραση είναι "οπίσθιας προβολής, SXRD". Σύμφωνα με αυτόν, η τηλεόραση ανήκει στη σειρά wega...Το κορυφαίο που μου είπε ήταν το εξής: "έτσι κι αλλιώς, το bravia δεν έχει σημασια. Σημασία έχει ότι δεν είναι LCD".
Tώρα για ποιο λόγο γράφει πάνω η τηλεόραση bravia, δε μπόρεσε να μου το εξηγήσει. Η μάλλον μπόρεσε αλλά δεν έγινε πιστευτός........(μου είπε όλα αυτά περί σχεδιασμού, κι εγώ του απάντησα ότι bravia και wega είναι ο επεξεργαστής της τηλεόρασης - έτσι δεν είναι ρε παιδιά???)
Το απίστευτο είναι ότι του λέω πως το email που μου έστειλαν το 2008 αναφέρει ξεκάθαρα ότι η εγγύηση των 4 χρόνων αφορά στις τηλεοράσεις Sony Bravia από 40 ίντες και πάνω - και εφόσον η δική μου γράφει πάνω bravia, η εγύηση πρέπει να ισχύει .
Υπάλληλος: η προσφορά έχει ως εξής: η εγγύηση αφορά στις τηλεοράσεις Sony Bravia LCD 40" και πάνω.
Εγώ: 'αρα το email που μου στείλατε το 2008 είναι λανθασμένο.Γιατί, σύμφωνα με τα δικά σας λεγόμενα, το σημαντικό για την παράταση της εγγύησης δεν είναι το αν είναι bravia ή όχι, αλλά τον αν είναι LCD ή όχι. Και στο email , δεν το διευκρινήσατε αυτό..............Άρα στην καλύτερη των περιπτώσεων, το email θα πρέπει να θεωρηθεί παραπληροφόρηση......
Η συζήτηση τελείωσε εδώ, του ένα email με φωτογραφία της τηλεόρασης με το σήμα bravia, καθώς και το email που μου είχαν στείλει το 2008. Αναμένοντας τις εξελίξεις - αν και δε νομίζω να ιδρώσει το αυτάκι τους - σας χαιρετώ όλουςκαι σας εύχομαι καλό μεσημέρι.
Υ.Γ. Αν δε δεχτούνε να επισκευάσουν την τηλεόραση με δικό τους κόστςο, τι μπορώ να κάνω από εκεί και μετά....????