Καλημέρα,
η δικία μου ΧF9005, 65" μετά από 3 χρόνια και 9 μήνες (αγορά Νοέμβριος 2019) χαιρέτησε.
Εβγαλε αρχικά μια πολύ λεπτη σχεδόν ανεπαίσθητη μαυρη κάθετη γραμμή στην οθόνη.
Μετά από λίγες μέρες έγινε πιο έντονη και μετά από άλλες λίγες εμφανίστηκε δίπλα και άλλη μια.
Ευτυχώς είχα πάρει την επέκταση εγγύησης του Κωτσόβολου, ο οποίος αρχικά αφού μου έβγαλε την πίστη να έρθουν να την πάρουν, με ειδοποίησε ότι πάει για αντικατάσταση, δεν βρίσκουν το ίδιο μοντέλο και θα με πάρουν να μου πουν με ποιό μοντέλο θα την αντικαταστήσουν.
Χτες με πήραν να μου πουν ότι θα την αντικαταστήσουν με την Χ93Κ.
Προφανώς δεν έχω καμία αντίρρηση, την περιμένω αύριο.
η δικία μου ΧF9005, 65" μετά από 3 χρόνια και 9 μήνες (αγορά Νοέμβριος 2019) χαιρέτησε.
Εβγαλε αρχικά μια πολύ λεπτη σχεδόν ανεπαίσθητη μαυρη κάθετη γραμμή στην οθόνη.
Μετά από λίγες μέρες έγινε πιο έντονη και μετά από άλλες λίγες εμφανίστηκε δίπλα και άλλη μια.
Ευτυχώς είχα πάρει την επέκταση εγγύησης του Κωτσόβολου, ο οποίος αρχικά αφού μου έβγαλε την πίστη να έρθουν να την πάρουν, με ειδοποίησε ότι πάει για αντικατάσταση, δεν βρίσκουν το ίδιο μοντέλο και θα με πάρουν να μου πουν με ποιό μοντέλο θα την αντικαταστήσουν.
Χτες με πήραν να μου πουν ότι θα την αντικαταστήσουν με την Χ93Κ.
Προφανώς δεν έχω καμία αντίρρηση, την περιμένω αύριο.