Service Asus - άλλο ένα επεισόδιο κάκιστου customer service

waroo

AVClub Addicted Member
20 April 2012
1,697
Συνοπτική περιγραφή του επεισοδίου:

Μετά από επικοινωνία μαζί τους, στέλνω λαπτοπ ASUS με σπασμένη οθόνη στo service.

Η συνέχεια είναι η εξής - επιγραμματικά:
-γραπτή και προφορική ενημέρωση ότι η επισκευη θα πάρει έως 1 μήνα και θα κοστίσει 138ευρώ+ΦΠΑ
-πληρωμή επισκευής 30 Σεπτεμβρίου
-επικοινωνία αρκετές φορές μέσα στον Οκτώβριο για να μάθουμε πώς πάει η επισκευή - η απάντηση ήταν πάντα "περιμένουμε το ανταλλακτικό"
-επικοινωνία στις 07 Νοεμβρίου (ήδη καθυστερημένο) όπου και ενημερωθήκαμε ότι θα το έστελναν 11/11 ή 12/11 διότι είχε ακόμα να περάσει κάποιους "τελικούς ελέγχους" - με άλλα λόγια, υποτίθεται πως είχε φτιαχτεί η οθόνη
-σήμερα και μετά από συνεχείς ενοχλήσεις παραδέχτηκαν ότι ακόμα περιμένουν το ανταλλακτικό
-στις έντονες διαμαρτυρίες, η απάντηση ήταν "αν τον βιάζεστε, σας στέλνουμε πίσω τον υπολογιστή και σας επιστρέφουμε τα χρήματα"... ω ναι, είχαν το θράσος να το ξεστομίσουν και αυτό. Με άλλα λόγια, πάρτον πίσω σπασμένο και βάλτον εκεί που ξέρεις, άντε γιατί μας ζάλισες

μιλάμε για τελευταίο μοντέλο (2013), όχι καμιά αρχαιολογία.

το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι ενώ οι του Ελληνικού service ήταν άψογοι μέχρι να πάρουν τα λεφτά, μετά μεταμορφώθηκαν στο κλασικό εφιαλτικό service που (δυστυχώς) γνωρίζουμε λίγο-πολύ όλοι.... μηδέν ενημέρωση, μηδέν επικοινωνία, ψέμματα, ειρωνεία κλπ

εννοείται πως θα ενημερωθεί η μητρική εταιρεία (δεν ξέρω ακόμα τον τρόπο)
και εννοείται πως ποτέ ξανά προϊόν ASUS - καλύτερα κάτι παραπάνω και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο
 

waroo

AVClub Addicted Member
20 April 2012
1,697
Re: SERVICE ASUS - άλλο ένα επεισόδιο κάκιστου customer service

Το service είναι το επίσημο της asus, το laptop το έστειλα στο Asus Greek Support και αυτοί το προώθησαν στο Ευρωπαϊκό κέντρο επισκευών.

Προφανώς οι του Ελληνικού γραφείου δε φταίνε για την καθυστέρηση, διότι είναι απλοί διεκπεραιωτές - φταίνε όμως για την απαράδεκτη αντιμετώπιση που έδειξαν και εξακολουθούν να δείχνουν σε πελάτη ο οποίος έχει αντικειμενικά δίκιο!

Για το Ευρωπαϊκό κέντρο επισκευών δεν έχω να κάνω κανένα σχόλιο... οι 2 μήνες για 1 αντικατάσταση οθόνης τα λένε όλα

και αυτοί πουλάνε και ultra premium laptops των 1200+ευρώ - ο Θεός να φυλάει τους κατόχους τους!
 

jtheogr

AVClub Enthusiast
13 July 2010
809
Καλαμάτα
Re: SERVICE ASUS - άλλο ένα επεισόδιο κάκιστου customer service

Δυστυχως το επισημο service της Asus ειναι πως θα σου κατσει π.χ. αν εισαι τυχερος και εχουν το ανταλακτικο ξεμπερδευεις γρηγορα διαφορετικα μπορει να εχεις καθυστερηση απο 1 μεχρι και τρεις μηνες , εχει τυχει σε πολλους γνωστους μου , θα σου προτεινα αν μπορεις φυσικα να παρεις τα χρηματα σου πισω και να το πας καπου εξω για επισκευη πιθανον να σου κοστισει και λιγοτερο.
 

lykman

Supreme Member
29 June 2006
5,798
Aθήνα

waroo

AVClub Addicted Member
20 April 2012
1,697
Re: SERVICE ASUS - άλλο ένα επεισόδιο κάκιστου customer service

Δυστυχως το επισημο service της Asus ειναι πως θα σου κατσει π.χ. αν εισαι τυχερος και εχουν το ανταλακτικο ξεμπερδευεις γρηγορα διαφορετικα μπορει να εχεις καθυστερηση απο 1 μεχρι και τρεις μηνες , εχει τυχει σε πολλους γνωστους μου , θα σου προτεινα αν μπορεις φυσικα να παρεις τα χρηματα σου πισω και να το πας καπου εξω για επισκευη πιθανον να σου κοστισει και λιγοτερο.


στο e-mail που έστειλαν - πριν πάρουν τα λεφτά εννοείται - έγραψαν:

@@@@*** Η διάρκεια επισκευής εξαρτάται από την διαθεσιμότητητα των ανταλλακτικών και είναι πιθανόν να διαρκέσει έως 30 ημέρες. (στατιστικά οι επισκευές ολοκληρώνονται εντός 5-6 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του εμβάσματος )@@@@

ας έγραφαν ότι ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των ανταλλακτικών, η διάρκεια επισκευής μπορεί να φτάσει τους Χ,Υ,Ζ μήνες

επίσης ρωτήσαμε και αλλού, αλλά επειδή η οθόνη είναι touch δε μπορούσε να την αλλάξει κανένα εξωτερικό συνεργείο επισκευών...

γενικά τα προϊόντα τους είναι τραγικά - είχα ένα laptop του 2007 το οποίο στο θόρυβο τις έπαιζε στα ίσια με το desktop που είχα εκείνη την εποχή..... τα άναβα και τα δύο και αναρωτιόμουν ποιο βουίζει περισσότερο!

2η φορά που την παθαίνω μαζί τους, 3η δε θα υπάρξει

(τα γράφω εδώ όχι για να βρω το δίκιο μου, αλλά μήπως γλιτώσει κανείς άλλος....)
 

waroo

AVClub Addicted Member
20 April 2012
1,697
Re: SERVICE ASUS - άλλο ένα επεισόδιο κάκιστου customer service

διότι αν δεν τους πληρώσεις, δεν αναλαμβάνουν την επισκευή... πρώτα εισπράττουν και μετά μπαίνουν στη διαδικασία να επισκευάσουν

και εννοείται πως σε κάθε περίπτωση σε χρεώνουν και κάτι για την "εξέταση" του προϊόντος

τραγικές καταστάσεις του τύπου - "τώρα σε έχουμε στριμωγμένο στη γωνία και θα σε ξεσκίσουμε!"
 

Λάκης

AVClub Fanatic
26 September 2007
13,855
Είμαι παντού
Απάντηση: SERVICE ASUS - άλλο ένα επεισόδιο κάκιστου customer service

αυτο πρωτη φορα τ'ακουω,να προπληρωνεις κατι,προτου επισκευασθει!
 

waroo

AVClub Addicted Member
20 April 2012
1,697
Re: SERVICE ASUS - άλλο ένα επεισόδιο κάκιστου customer service

για μένα αυτό είναι το τελευταίο... πλέον πολλά πράγματα προ-πληρώνονται, η αγορά αλλάζει

ούτε αυτό με ενόχλησε ιδιαίτερα, ούτε καν το γεγονός ότι η επισκευή κοστίζει πάνω από το 1/3 της αξίας του υπολογιστή

αλλά η απόλυτη ασυνέπεια και ο μηδέν επαγγελματισμός με εξοργίζει πραγματικά!
 

Γιώργος.Χ

Moderator
Staff member
23 June 2006
5,867
Αττική
Re: SERVICE ASUS - άλλο ένα επεισόδιο κάκιστου customer service

Στην Ελλάδα service laptop = DELL

Ετη φωτός μπροστά από όλους, μακάρι να το διατηρήσουν.
 

waroo

AVClub Addicted Member
20 April 2012
1,697
Re: SERVICE ASUS - άλλο ένα επεισόδιο κάκιστου customer service

το έχω ακούσει πολλές φορές για τη Dell, και τελικά φαίνεται πως αξίζει το κάτι παραπάνω για να πάρεις και την πολυετή εγγύηση με next business day εξυπηρέτηση κλπ.

στην Αγγλία μάλιστα έχουν και εγγύηση για ζημιά από υπαιτιότητα του χρήστη, η οποία βέβαια είναι και αρκετά "αλμυρή" (αν δεν κάνω λάθος)

πάντως ειδικά για όσους είναι εργαλείο δουλειάς, το σερβις πρέπει να είναι μέσα στο πρώτα -αν όχι το πρώτο- κριτήριο αγοράς
 

jtheogr

AVClub Enthusiast
13 July 2010
809
Καλαμάτα
Re: SERVICE ASUS - άλλο ένα επεισόδιο κάκιστου customer service

Η Dell έχει κορυφαίο service στην Ελλάδα εκεί που διαφέρει σε σχέση με όλους τους υπόλοιπους είναι ότι παρέχει την ίδια εξυπηρέτηση και στους οικιακούς χρήστες, σε αυτό το κομμάτι όλοι οι υπόλοιποι είναι πολύ πίσω.
 

alextrela

Supreme Member
28 November 2011
3,129
Re: SERVICE ASUS - άλλο ένα επεισόδιο κάκιστου customer service

Εγώ προσωπικά παράπονο από Asus δεν έχω.
Την μια φορά tablet από Amazon με καμένα pixel με κάλυψαν με refund και την δεύτερη φορά από ελληνικό κατάστημα δεύτερο tablet με προβλήματα στο volume button το αντικαταστήσαμε ύστερα από το ok από Asus που ζήτησε το κατάστημα με καινούργιο σφραγισμένο.

Όλα αυτά βέβαια στα πλαίσια του doa.
Και άμα τύχει να βγάλει κανά ποιοτικό tablet η υβριδικά δεν θα διστάσω να το τιμήσω εφόσον με καλύψει σε αυτά που ζητάω.
Βγάζει και εξαιρετικά και πολύ ποιοτικά ultra book και laptop ειδικά η κορυφαίες της σειρές πχ Zenbook είναι πολύ εξαιρετικές και αξιόπιστες προτάσεις.

Η ταλαιπωρία σε service μόνο αν δεν έχουν ανταλλακτικά,αλλιώς είναι πολύ γρήγορη η εξυπηρέτηση τους.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Dell μπορεί να έχει εξαιρετικό service αλλά έως τώρα ούτε μια πρόταση της με έκανε κλικ οπουδήποτε προϊόν της.
Και μόνο άνω των 800 ευρώ αξίζουν σε laptop-ultrabook διότι στα φθηνότερα full πλαστικούρα που δεν βλέπεται και γενικά κακή ποιότητα κατασκευής.
Ακόμα και στα υβριδικά/tablet η σειρά Venue Pro 8/11 έβγαλε πολλά προβλήματα όπως και η σειρά XPS που και αυτή δεν γλύτωσε από θέματα αυτούς που την τίμησαν.
 

jtheogr

AVClub Enthusiast
13 July 2010
809
Καλαμάτα
Re: SERVICE ASUS - άλλο ένα επεισόδιο κάκιστου customer service

Όλα αυτά που λες είναι πολύ σχετικά , κάπου κερδίζεις και κάπου χάνεις.
 

lykman

Supreme Member
29 June 2006
5,798
Aθήνα
Απάντηση: Re: SERVICE ASUS - άλλο ένα επεισόδιο κάκιστου customer service

Dell μπορεί να έχει εξαιρετικό service αλλά έως τώρα ούτε μια πρόταση της με έκανε κλικ οπουδήποτε προϊόν της.

Εγώ με την DELL δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορούν να είναι τόσο τσίπηδες στο θέμα του ethernet: μηχανήματα των ~1000 με 10/100ΜΒ... ήμαρτον, σε εμένα πχ. αυτός είναι παράγοντας για μη αγορά.

π.χ. -> αυτό που κατά τα άλλα είναι μια χαρά.
 

alextrela

Supreme Member
28 November 2011
3,129
Re: Απάντηση: Re: SERVICE ASUS - άλλο ένα επεισόδιο κάκιστου customer service

Εγώ με την DELL δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορούν να είναι τόσο τσίπηδες στο θέμα του ethernet: μηχανήματα των ~1000 με 10/100ΜΒ... ήμαρτον, σε εμένα πχ. αυτός είναι παράγοντας για μη αγορά.

π.χ. -> αυτό που κατά τα άλλα είναι μια χαρά.
Αυτό ναι φαίνεται πολύ καλή περίπτωση.
Στα Dell όπως είπα σε αυτό το εύρος τιμών αξίζουν.
 

lykman

Supreme Member
29 June 2006
5,798
Aθήνα
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: SERVICE ASUS - άλλο ένα επεισόδιο κάκιστου customer servi

Αυτό ναι φαίνεται πολύ καλή περίπτωση.
Στα Dell όπως είπα σε αυτό το εύρος τιμών αξίζουν.

καλή περίπτωση σε όλα τα άλλα, πλην απουσίας gigabit ethernet (που έχω τραβήξει σε όλο το σπίτι). NO GO για μένα λοιπόν...
 

waroo

AVClub Addicted Member
20 April 2012
1,697
για να κλείσω το θέμα, ήθελα να ενημερώσω ότι τελικά η Asus έστειλε καινούργιο λαπτοπ προς αντικαταστάση του σπασμένου

παρόλο που άργησε, τελικά η λύση δόθηκε και με τον καλύτερο δυνατό τρόπο!