Συνοπτική περιγραφή του επεισοδίου:
Μετά από επικοινωνία μαζί τους, στέλνω λαπτοπ ASUS με σπασμένη οθόνη στo service.
Η συνέχεια είναι η εξής - επιγραμματικά:
-γραπτή και προφορική ενημέρωση ότι η επισκευη θα πάρει έως 1 μήνα και θα κοστίσει 138ευρώ+ΦΠΑ
-πληρωμή επισκευής 30 Σεπτεμβρίου
-επικοινωνία αρκετές φορές μέσα στον Οκτώβριο για να μάθουμε πώς πάει η επισκευή - η απάντηση ήταν πάντα "περιμένουμε το ανταλλακτικό"
-επικοινωνία στις 07 Νοεμβρίου (ήδη καθυστερημένο) όπου και ενημερωθήκαμε ότι θα το έστελναν 11/11 ή 12/11 διότι είχε ακόμα να περάσει κάποιους "τελικούς ελέγχους" - με άλλα λόγια, υποτίθεται πως είχε φτιαχτεί η οθόνη
-σήμερα και μετά από συνεχείς ενοχλήσεις παραδέχτηκαν ότι ακόμα περιμένουν το ανταλλακτικό
-στις έντονες διαμαρτυρίες, η απάντηση ήταν "αν τον βιάζεστε, σας στέλνουμε πίσω τον υπολογιστή και σας επιστρέφουμε τα χρήματα"... ω ναι, είχαν το θράσος να το ξεστομίσουν και αυτό. Με άλλα λόγια, πάρτον πίσω σπασμένο και βάλτον εκεί που ξέρεις, άντε γιατί μας ζάλισες
μιλάμε για τελευταίο μοντέλο (2013), όχι καμιά αρχαιολογία.
το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι ενώ οι του Ελληνικού service ήταν άψογοι μέχρι να πάρουν τα λεφτά, μετά μεταμορφώθηκαν στο κλασικό εφιαλτικό service που (δυστυχώς) γνωρίζουμε λίγο-πολύ όλοι.... μηδέν ενημέρωση, μηδέν επικοινωνία, ψέμματα, ειρωνεία κλπ
εννοείται πως θα ενημερωθεί η μητρική εταιρεία (δεν ξέρω ακόμα τον τρόπο)
και εννοείται πως ποτέ ξανά προϊόν ASUS - καλύτερα κάτι παραπάνω και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο
Μετά από επικοινωνία μαζί τους, στέλνω λαπτοπ ASUS με σπασμένη οθόνη στo service.
Η συνέχεια είναι η εξής - επιγραμματικά:
-γραπτή και προφορική ενημέρωση ότι η επισκευη θα πάρει έως 1 μήνα και θα κοστίσει 138ευρώ+ΦΠΑ
-πληρωμή επισκευής 30 Σεπτεμβρίου
-επικοινωνία αρκετές φορές μέσα στον Οκτώβριο για να μάθουμε πώς πάει η επισκευή - η απάντηση ήταν πάντα "περιμένουμε το ανταλλακτικό"
-επικοινωνία στις 07 Νοεμβρίου (ήδη καθυστερημένο) όπου και ενημερωθήκαμε ότι θα το έστελναν 11/11 ή 12/11 διότι είχε ακόμα να περάσει κάποιους "τελικούς ελέγχους" - με άλλα λόγια, υποτίθεται πως είχε φτιαχτεί η οθόνη
-σήμερα και μετά από συνεχείς ενοχλήσεις παραδέχτηκαν ότι ακόμα περιμένουν το ανταλλακτικό
-στις έντονες διαμαρτυρίες, η απάντηση ήταν "αν τον βιάζεστε, σας στέλνουμε πίσω τον υπολογιστή και σας επιστρέφουμε τα χρήματα"... ω ναι, είχαν το θράσος να το ξεστομίσουν και αυτό. Με άλλα λόγια, πάρτον πίσω σπασμένο και βάλτον εκεί που ξέρεις, άντε γιατί μας ζάλισες
μιλάμε για τελευταίο μοντέλο (2013), όχι καμιά αρχαιολογία.
το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι ενώ οι του Ελληνικού service ήταν άψογοι μέχρι να πάρουν τα λεφτά, μετά μεταμορφώθηκαν στο κλασικό εφιαλτικό service που (δυστυχώς) γνωρίζουμε λίγο-πολύ όλοι.... μηδέν ενημέρωση, μηδέν επικοινωνία, ψέμματα, ειρωνεία κλπ
εννοείται πως θα ενημερωθεί η μητρική εταιρεία (δεν ξέρω ακόμα τον τρόπο)
και εννοείται πως ποτέ ξανά προϊόν ASUS - καλύτερα κάτι παραπάνω και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο