SANTANA , AMIGOS 1976 Was it a sellout ?

Nikos F

Supreme Member
19 June 2006
6,153
Αλιμος
πάντως το remaster που έχω δεν ακούγεται και σπουδαία , ακόμα χειρότερα
η εγγραφή έχει ποιοτικές διακυμάνσεις από το Β στην καλύτερη περίπτωση έως το Γ. Το γιαπωνεζικό σου chief τι λέει ?
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,355
δε λέει πολλά Νίκο....
σε σύγκριση με παλιό ελληνικό βινύλιο.

Περίμενα περισσότερα.
Αλλά έχει μέσα ποστεράκια, κλπ....
 

Δημήτρης Ν.

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,209
Θεσσαλονίκη
Λοιπόν το ζήτημα με τα γιαπωνέζικα είναι ότι κατ' αρχήν δεν είναι πάντα γιαπωνέζικα ρεμάστερ , αλλά μπορεί να τα έχουν κάνει άλλοι και οι κίτρινοι φίλοι μας να έχουν βάλει μόνο το χάρτινο εξώφυλλο.

Χθες βράδυ π.χ άκουγα το χάρτινο Γιαπωνέζικο των King Crimson που δεν είναι γιαπωνέζικο αλλά του ίδιου του Φριπ με κάποιον άλλο και είπα ας βάλω το βινύλιο που είναι Γιαπωνέζικης εκτύπωσης , αυθεντικό . Μιλάμε για χοντρό γέλιο . Εχετε δεί κάτι τρανζιστοράκια που κάνουν δώρο μερικές φορές κάτι περιοδικά ή τα δίνουν στα σουπερ μάρκετ ; Ετσι ακριβώς ακουγόταν το χάρτινο μπροστά στο γιπαωνέζικο βινύλιο ( αν βέβαια το είχες ακούσει μόνο του δεν σε ενοχλούσε και πολύ ) . Είπαμε όμως ο καλύτερος ήχος συνεχίζουν να είναι πάντα τα γιαπωνέζικης εκτύπωσης βινύλια .
 

Nikos F

Supreme Member
19 June 2006
6,153
Αλιμος
το θέμα είναι με όλους εμάς που εδώ και 20 χρόνια ΔΕΝ έχουμε βινύλια...:AFADF0:
Πάντως ΕΩΣ τώρα τα ιαπωνικά cd που έχω , όλα μα όλα είναι σαφέστατα
ανώτερα των ευρωπαικών - αμερικανικών , από ήχο μιλάμε γιατί από
artwork δεν παίζονται , αποτελούν το ιδανικό υποκατάστατο για τους νοσταλγούς του αναλογικού δίσκου:grinning-smiley-043
 
17 June 2006
14,350
συμφωνώ και εγώ ότι τα Γιαπωνέζικα remasters είναι μία κλάση πάνω από των υπόλοιπων. Το κακό είναι πως οι Γιαπωνεζοι είναι mainstream για τα γούστα μου: τη Replica του Beefheart πχ Δεν θα τη βγάλουν.
Προς το παρόν η Replica αναφοράς είναι η Αμερικάνικη: ακούστε τη δίπλα δίπλα με την Ευρωπαϊκή (WEA) και μου λέτε...: παρασάγγες !
 
17 June 2006
14,350
...και μιλάμε για lo-fi πάντα έτσι;
μην πάμε στους Talking Heads γιατί εκεί θα κλάψουν μανούλες :antlers:
δεν εννοώ τόσο το Remain In Light όσο το Fear Of Music. Εκεί να δείτε!
 
22 June 2006
1,097
Sweden
Απάντηση: Re: SANTANA , AMIGOS 1976 Was it a sellout ?

συμφωνώ και εγώ ότι τα Γιαπωνέζικα remasters είναι μία κλάση πάνω από των υπόλοιπων. Το κακό είναι πως οι Γιαπωνεζοι είναι mainstream για τα γούστα μου: τη Replica του Beefheart πχ Δεν θα τη βγάλουν.

Ούτε 4AD και Factory θα δούμε ποτέ.
 
17 June 2006
14,350
Re: Απάντηση: SANTANA , AMIGOS 1976 Was it a sellout ?

oooh thank god for that :grinning-smiley-043

να σε δώ κακομοίρη μου όταν αρχίσεις να ψάχνεις τις επιρροές της δικιάς σου, με πρώτο και καλύτερο τον κακό λύκο (Beefheart) - τότε να σε δώ...-bye-

off topic αλλά...γιατί τα γλυκά κοριτσάκια τα θέλγουν οι κακοί λύκοι;
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: SANTANA , AMIGOS 1976 Was it a sellout ?

off topic αλλά...γιατί τα γλυκά κοριτσάκια τα θέλγουν οι κακοί λύκοι;

Μήπως γιατί πραγματοποιούν τις φαντασιώσεις τους; :AFADF0:

Λοιπόν 'κονόμισα από διάλυση δυο τσάντες βινύλια - αμερικάνικα τα περισσότερα- από Talking Heads και David Bowie, μέχρι Βαγγέλη! Έχουν το χώμα και τη μπίχλα της αρκούδας πάνω τους, αλλά τα περιμένει καλό πλύσιμο και φρέσκα αντιστατικά βρακιά. Θα περάσω τις άγιες μέρες της Ανάστασης πλένοντας και ακούγοντας τα δικά σας μου φαίνεται... :SFGSF8:
 

Δημήτρης Ν.

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,209
Θεσσαλονίκη
Απάντηση: Re: SANTANA , AMIGOS 1976 Was it a sellout ?

συμφωνώ και εγώ ότι τα Γιαπωνέζικα remasters είναι μία κλάση πάνω από των υπόλοιπων. Το κακό είναι πως οι Γιαπωνεζοι είναι mainstream για τα γούστα μου: τη Replica του Beefheart πχ Δεν θα τη βγάλουν.
Προς το παρόν η Replica αναφοράς είναι η Αμερικάνικη: ακούστε τη δίπλα δίπλα με την Ευρωπαϊκή (WEA) και μου λέτε...: παρασάγγες !

τι λες ; υπάρχει γιαπωνέζικη πέστροφα , αλλά είναι του 1993 . Καινούργιο remaster δεν έχει κυκλοφορήσει τα τελευταία χρόνια . Τώρα βγήκε μιά παρτίδα από την ΕΜΙ ( doc at the radar.... , shiny beast ) αλλά δεν είναι γιαπωνέζικα ( έχω την αίσθηση ότι είναι θέμα εταριών. Ειδ'άλλως τι τους πειράζει να το βγάλουν πχ με χάρτινο εξώφυλλο ; - αλλά δεν θα είναι γιαπωνέζικο )

Τώρα εάν το Y των Pop Group είναι mainstream - που το έχω και αναγράφει Made in Japan - τότε όντως οι Γιαπωνέζοι είναι mainstream .:nounder: :blink:
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,355
...και μιλάμε για lo-fi πάντα έτσι;
μην πάμε στους Talking Heads γιατί εκεί θα κλάψουν μανούλες :antlers:
δεν εννοώ τόσο το Remain In Light όσο το Fear Of Music. Εκεί να δείτε!

δηλαδή ρε Κώστα?
δεν σε πιάνω?
τι δεν κάνανε στον Μπηφ?
ή τι έγινε στους χεντς?

Γιά λιάνισε...
 
17 June 2006
14,350
Γιά λιάνισε...

...είναι μυστήριο.
Παληά, τα ίδια γίνονταν με τους δίσκους του Ντύλαν: αυτοί που κυκλοφορούσαν στην Ευρώπη τυπώνονταν στην Ολλανδία. CBS εισαγωγής, ακούγονταν πολύ καλύτεροι από τις Ελληνικές εκτυπώσεις που έβγαιναν στο εδώ εργοστάσιο. Δεν έπιαναν χαρτωσιά όμως, μπροστά στα originals Αμερικάνικα: μόλις τα άκουγες "καπάκι", καταλάβαινες αμέσως τη διαφορά. Και δεν μιλάμε για τίποτε εξωτικές παραγωγές: κιθάρα, μπάσο, ντράμς άντε και φυσαρμόνικα.

Σκεφτόμασταν "θα φταίει το εδώ εργοστάσιο που λιώνει το χρησιμοποιημένο βινύλιο μαζί με τις ετικέττες (!!)". Και μετά ήρθαν οι ψηφιακοί δίσκοι. Είχα κάνει όρκο να μην "ντουμπλάρω" δίσκους, να μην πάρω σε CD πράγματα που είχα ήδη σε βινύλιο. Μόλις όμως αγόρασα το πρώτο μου CD player (1990), αγόρασα και το αγαπημένο μου άλμπουμ των Talking Heads (Fear Of Music) για να απολαύσω την καινούργια τεχνολογία. CD Εισαγωγής, Γερμανική προέλευση. Ακουγόταν σαφώς χειρότερα από το Αμερικάνικο βινύλιο που είχα. Καμμία σχέση! Η ...τάξη αποκαταστάθηκε όταν άκουσα την κόπια φίλου που ήταν CD αγορασμένο από Αμερική: η διαφορά ήταν, απλά, απίστευτη. Και δεν είμαι χαϊεντάς.
Από τότε παρατήρησα το φαινόμενο να συμβαίνει κατά κόρον, κι όταν θέλω Αμερικάνικους δίσκους -εννοώ από Αμερικάνους καλλιτέχνες ή γκρουπ- προτιμώ να παραγγέλνω κατευθείαν απ την πηγή. Το τι διαφορές έχουν ακούσει κατά καιρούς τα αυτάκια μου δεν περιγράφεται.
Δεν μπορώ να το εξηγήσω: με τις μαγνητοταινίες ή τα μηχανήματα εκτύπωσης παληά, μπορούσα να σκεφτώ κάποιες εξηγήσεις αλλά με τις ψηφιακές ηχογραφήσεις δεν το καταλαβαίνω. Χάνεται κάτι στο δρόμο; Συχνά, ιδιαίτερα οι απαιτητικές παραγωγές, ακούγονται μπασαρισμένες, όργανα θαμένα στο mix κλπ. Και, τις περισσότερες φορές, η Αμερικάνικη κόπια ακούγεται κατά πολύ καλύτερη. Αυτό στις κανονικές κυκλοφορίες. Γιατί όταν αναλαμβάνουν εταιρίες οπως η Rhino τα remasters, τρίβεις τ αυτιά σου.
Πρόσφατο παράδειγμα το Five Guys Walk Into A Bar, μια Συλλογή box-set με 4 CDs των Faces. Εγώ με τους Faces είχα ψύχωση και τους ξέρω απέξω κι ανακατωτά: το μεγαλύτερο ευρωπαϊκό ρ'ν'ρ γκρούπ μετά τους Rolling Stones. Ε...ακούω τώρα τα remasters της Rhino και ψάχνομαι.
 

Manos S.

Senior Member
5 September 2006
572
Άραγε αυτή η διαφορά μεταξύ Ευρώπης-Αμερικής υπάρχει στις πρόσφατες ριμάστερ εκδόσεις των Remain in Light kai Fear?:confused:
Eλπίζω τα καινούργια ριμάστερ(γενικως) να έχουνε ίδιο ήχο με Αμερική.
 

petros_m

Supreme Member
18 June 2006
8,210
Αλιμος
ειχα διαβασει καπου πως οι μηχανικοι ηχου των CD που προοριζονται για την αμερικανικη αγορα, εχουν στο νου τους πως, κατα μεσο ορο, τα μηχανηματα αναπαραγωγης ηχου των εκει καταναλωτων, ειναι καλυτερα απο αυτα του υπολοιπου κοσμου. Αυτο ισχυει τοσο για τα σπιτικα συστηματα, οσο και για τα ηχοσυστηματα των αυτοκινητων. Αυτο ισως να δικαιολογει τη διαφορα στον ηχο. Ισως επισης γι'αυτο να ειναι τοσο καλα και τα γιαπωνεζικα remaster.