Samyang 35mm f/1.4 AS UMC

stgeo

AVClub Enthusiast
20 January 2008
1,136
Με τετοια αποδοση τερμα ανοιχτος ειναι αληθινο εργαλειο.Οχι οτι ειναι καποια εκπληξη μετα τον 14αρη τους αλλα κοιταξτε τα δειγματα στην D3x .

http://www.photozone.de/nikon_ff/658-samyang3514fx?start=2

Μαλλον θα ειναι ο επομενος φακος που θα κουμπωσει πανω στην μηχανη μου.Πολυ θα ηθελα να εβγαζε στην παραγωγη και εναν 300mm η 500mm με αναλογη αποδοση εστω και χωρις AF .
 

dimkasta

AVClub Addicted Member
14 November 2006
2,246
Πραγματικά έβαλε τα γυαλιά η Samyang σε αρκετούς δεινόσαυρους της φωτογραφίας που θέλουν να βγάλουν λεφτά με πλαστικά φακουδάκια

Έχω τον 85άρη στα 1,4 και είναι απλά απίστευτος. Φαντάζομαι ότι και ο 35 θ ακολουθεί την ίδια λογική.

Μόνη ένστασή μου είναι το μέγεθός του. Ο 35άρης (ως ο "νορμαλ" φακός στις APS και ελαφρός ευρύς στις FF) οφείλει να είναι ματζόβολος, να μη σε νοιάζει να τον κουβαλάς μαζί σου πάντα...

Θα προτιμήσω τον f/2 Νικον που έχω... έστω και αν είναι ένα στοπ αργότερος...
 

cacau

Moderator
Staff member
7 June 2008
20,428
Αθήνα
Τους Samyang τους γλυκοκοιτάζω κι εγώ, αλλά λόγω EP-1 έχω κάποια άλλα θέματα: Χειροκίνητη εστίαση αδύνατη σε εξωτερικό χώρο, τουλάχιστον στο 80% των περιστάσεων. Φυσικά στις υπόλοιπες περιπτώσεις, πρέπει πρώτα να κλείσεις το διάφραγμα για να φωτομετρήσεις, και μετά να το ξανανοίξεις για να εστιάσεις και να το κλείσεις για να τραβήξεις - ή ανάποδα.
Βέβαια με τον 14/f2.8 και "λογικό" διάφραγμα έχεις υπερεστιακή από τα 3-4 μέτρα, αλλά λόγω μεγέθους πιστεύω ότι δεν προσφέρεται ιδιαίτερα για μικρές-διακριτικές μηχανές...
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
Πραγματικά έβαλε τα γυαλιά η Samyang σε αρκετούς δεινόσαυρους της φωτογραφίας που θέλουν να βγάλουν λεφτά με πλαστικά φακουδάκια

Έχω τον 85άρη στα 1,4 και είναι απλά απίστευτος. Φαντάζομαι ότι και ο 35 θ ακολουθεί την ίδια λογική.

Μόνη ένστασή μου είναι το μέγεθός του. Ο 35άρης (ως ο "νορμαλ" φακός στις APS και ελαφρός ευρύς στις FF) οφείλει να είναι ματζόβολος, να μη σε νοιάζει να τον κουβαλάς μαζί σου πάντα...

Θα προτιμήσω τον f/2 Νικον που έχω... έστω και αν είναι ένα στοπ αργότερος...

Καλημέρα. Η διαφορά ανάμεσα στο f2 και f1.4 είναι η δυνατότητα να έχει κανείς φωτογραφία και να μην έχει, ειδικά όταν μιλούμε για σκοτάδια ή σε καταστάσεις που χρειάζεται μια αξιοπρεπής ταχύτητα (π.χ. κίνηση σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού)..

Η απόδοσή του πανω στη D3X μας αφήνει άναυδους, καθώς δεν υπάρχουν άλλοι φακοί με λιγότερα από 1500 ευρώ σε αυτό το εστιακό μήκος με παρόμοια απόδοση. Να θυμίσω ότι ο NIKON AFD 50 1.8 που είναι αστέρι σε όλες τις περιπτώσεις, απλά δεν φτάνει για τις απαιτήσεις των 24 μέγα της NIKON D3X και το ίδιο σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό ισχύει και για τον NIKON AFD 35 2.0. Μάλιστα εκείνος ο φακός πάνω στη D3X έχει χειρότερη απόδοση (από 2.8 μέχρι και 11) από τον AFS 24-70. Προσωπικά έχω δει πάνω στη D700 ότι ο AFD 35 2.0 έχει κακό κοντράστ σε σχέση με τους AFS 24-70 2.8, AFS 28-70, AFS 17-35 2.8 σε ανοιχτά και μεσαία διαφράγματα, κάτι που δημιουργεί προβλήματα στη φωτογραφία όταν υπάρχουν μεγάλες διαφορές τονικότητας στο κάδρο.

Και φυσικά μιλούμε σε κάθε περίπτωση για μετατροπές από nef αρχεία με κορυφαίους converters και μάλιστα σε tiff αρχεία. Και για να καταλάβετε για τί μιλούμε σας λέω ότι η D3X δίνει αρχείο 135 ΜΒ σε tiff 16 bit και το οποίο έχει πολύ ορατή διαφορά στην ποιότητα σε σχέση με το ίδιο αρχείο jpg (με συμπίεση 11) των 18 ΜΒ σε ένα μόνιτορ 24άρι σε χρωματικό πρότυπο sRGB. Μάλιστα κάποιοι φίλοι δηλώνουν ότι στο χρωματικό πρότυπο Pro Photo (που δεν χρησιμοποιώ διότι δεν το υποστηρίζει το δικό μου μόνιτορ και δεν είμαι επαγγελματίας για να αφιερώνω τόσες ώρες και να έχω διπλά αρχεία φωτογραφιών.
 

stgeo

AVClub Enthusiast
20 January 2008
1,136
Τους Samyang τους γλυκοκοιτάζω κι εγώ, αλλά λόγω EP-1 έχω κάποια άλλα θέματα: Χειροκίνητη εστίαση αδύνατη σε εξωτερικό χώρο, τουλάχιστον στο 80% των περιστάσεων. Φυσικά στις υπόλοιπες περιπτώσεις, πρέπει πρώτα να κλείσεις το διάφραγμα για να φωτομετρήσεις, και μετά να το ξανανοίξεις για να εστιάσεις και να το κλείσεις για να τραβήξεις - ή ανάποδα.
Βέβαια με τον 14/f2.8 και "λογικό" διάφραγμα έχεις υπερεστιακή από τα 3-4 μέτρα, αλλά λόγω μεγέθους πιστεύω ότι δεν προσφέρεται ιδιαίτερα για μικρές-διακριτικές μηχανές...

Οπως τα λες ειναι , αλλα ακριβως.

Στην φωτομετρηση,επικοινωνια,συμβατοτητα εχω την Κ200 και αυτο τα κανει ολα "σχετικα ευκολα" με τους χειροκινητους σε συνδυασμο με την split screen.
Αλλωστε η ελλειψη AF στον 35αρη Σαμγιανγκ ειναι η κυρια αιτια που καταληξαμε στον κατωτερο κατα την γνωμη μας Κανον 50/1.4 για την νεα 60d της συζυγου του κολλητου και επεται ο 14αρης .
Ο 14αρης τωρα ειναι κανονικη κουμουτσα για τα mm και αν το ζητουμενο ειναι η διακριτικοτητα θα τον ξεχναγα χωρις αμφιβολια ποσο μαλλον τον 35αρη που καλο θα ηταν τωρα που ειναι καλοκαιρι και φοραμε σαγιοναρες να προσεχουμε μην μας πεσει στις αλλαγες.

Αν ομως το ζητουμενο ειναι η αποδοση και εχουμε την υπομονη να ασχοληθουμε τοτε οι Σαμγιανγκ 14 και 35 δεν εχουν αντιπαλο .
 

dimkasta

AVClub Addicted Member
14 November 2006
2,246
Καλημέρα. Η διαφορά ανάμεσα στο f2 και f1.4 είναι η δυνατότητα να έχει κανείς φωτογραφία και να μην έχει, ειδικά όταν μιλούμε για σκοτάδια ή σε καταστάσεις που χρειάζεται μια αξιοπρεπής ταχύτητα (π.χ. κίνηση σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού)..

Η απόδοσή του πανω στη D3X μας αφήνει άναυδους, καθώς δεν υπάρχουν άλλοι φακοί με λιγότερα από 1500 ευρώ σε αυτό το εστιακό μήκος με παρόμοια απόδοση. Να θυμίσω ότι ο NIKON AFD 50 1.8 που είναι αστέρι σε όλες τις περιπτώσεις, απλά δεν φτάνει για τις απαιτήσεις των 24 μέγα της NIKON D3X και το ίδιο σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό ισχύει και για τον NIKON AFD 35 2.0. Μάλιστα εκείνος ο φακός πάνω στη D3X έχει χειρότερη απόδοση (από 2.8 μέχρι και 11) από τον AFS 24-70. Προσωπικά έχω δει πάνω στη D700 ότι ο AFD 35 2.0 έχει κακό κοντράστ σε σχέση με τους AFS 24-70 2.8, AFS 28-70, AFS 17-35 2.8 σε ανοιχτά και μεσαία διαφράγματα, κάτι που δημιουργεί προβλήματα στη φωτογραφία όταν υπάρχουν μεγάλες διαφορές τονικότητας στο κάδρο.

Και φυσικά μιλούμε σε κάθε περίπτωση για μετατροπές από nef αρχεία με κορυφαίους converters και μάλιστα σε tiff αρχεία. Και για να καταλάβετε για τί μιλούμε σας λέω ότι η D3X δίνει αρχείο 135 ΜΒ σε tiff 16 bit και το οποίο έχει πολύ ορατή διαφορά στην ποιότητα σε σχέση με το ίδιο αρχείο jpg (με συμπίεση 11) των 18 ΜΒ σε ένα μόνιτορ 24άρι σε χρωματικό πρότυπο sRGB. Μάλιστα κάποιοι φίλοι δηλώνουν ότι στο χρωματικό πρότυπο Pro Photo (που δεν χρησιμοποιώ διότι δεν το υποστηρίζει το δικό μου μόνιτορ και δεν είμαι επαγγελματίας για να αφιερώνω τόσες ώρες και να έχω διπλά αρχεία φωτογραφιών.

Κίνηση, σκοτάδι και f/1,4? Καλή τύχη στην εστίαση :D Σε τέτοιες περιπτώσεις, έχω διαπιστώσει ότι είναι σχεδόν πάντα καλύτερα να κλείσεις διάφραγμα ανεβάζοντας ISO. Καλύτερα να έχεις μια εστιασμένη φωτογραφία με λίγο παραπάνω θόρυβο (που χάνεται έτσι κι αλλιώς στην εκτύπωση ή στο resize) παρά μια εστιασμένη στο περίπου.

Στο θέμα μας, η αλήθεια είναι ότι η οπτική ποιότητα του Samyang (όπως τη βλέπω στην D700) είναι πραγματικά πολύ ψηλότερα από τον AFD 30mm f/2. Όπως και τον AF-S 50mm f/1,4
Για τα zoom και την D3X δεν έχω άποψη καθώς δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ποτέ, αλλά έτσι κι αλλιώς μιλάμε για άλλη οικονομική βάση και άλλο σκοπό/χρήση.
Όπως και να χει, Samyang δαγκωτό :D Mή το σκέφτεστε καν αν δεν σας νοιάζει το μέγεθος.
 

drek

Senior Member
7 March 2010
489
Κίνηση, σκοτάδι και f/1,4? Καλή τύχη στην εστίαση :D Σε τέτοιες περιπτώσεις, έχω διαπιστώσει ότι είναι σχεδόν πάντα καλύτερα να κλείσεις διάφραγμα ανεβάζοντας ISO. Καλύτερα να έχεις μια εστιασμένη φωτογραφία με λίγο παραπάνω θόρυβο (που χάνεται έτσι κι αλλιώς στην εκτύπωση ή στο resize) παρά μια εστιασμένη στο περίπου.

Βέβαια όταν θα χρειαστείς f/1.4 σημαίνει ότι έχεις εξαντλήσει τα περιθώρια του ISO, ότι έχεις τουλάχιστον -1 EV και ότι τραβάς σε RAW..

Μαζί με το θόρυβο στο resize χάνεται και το ελαφρό out of focus..

Όπως και να έχει τέτοιοι φακοί σου λύνουν τα χέρια μόλις αρχίσει και πέφτει το φώς :)
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
Κίνηση, σκοτάδι και f/1,4? Καλή τύχη στην εστίαση :D Σε τέτοιες περιπτώσεις, έχω διαπιστώσει ότι είναι σχεδόν πάντα καλύτερα να κλείσεις διάφραγμα ανεβάζοντας ISO. Καλύτερα να έχεις μια εστιασμένη φωτογραφία με λίγο παραπάνω θόρυβο (που χάνεται έτσι κι αλλιώς στην εκτύπωση ή στο resize) παρά μια εστιασμένη στο περίπου.

Στο θέμα μας, η αλήθεια είναι ότι η οπτική ποιότητα του Samyang (όπως τη βλέπω στην D700) είναι πραγματικά πολύ ψηλότερα από τον AFD 30mm f/2. Όπως και τον AF-S 50mm f/1,4
Για τα zoom και την D3X δεν έχω άποψη καθώς δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ποτέ, αλλά έτσι κι αλλιώς μιλάμε για άλλη οικονομική βάση και άλλο σκοπό/χρήση.
Όπως και να χει, Samyang δαγκωτό :D Mή το σκέφτεστε καν αν δεν σας νοιάζει το μέγεθος.

Εξαρτάται τόσο από τη μηχανή και το πόσο καλό AF έχει, όσο και από το φακό. Με τη d700 την προηγούμενη εβδομάδα και τον AFS 80-200 2.8 τράβηξα την αποφοίτηση της κόρης μου. Ξεκίνησε η γιορτή στις 9.30 άρα μιλούμε για σκοτάδι. Με iso 2500-4000 όλα πήγαν καλά. Όταν σε κάποια στιγμή φάνηκε ότι ο φακός έτεινε να υπερφωτίζει (δηλ. να κλείνει το κλείστρο πιο γρήγορα, άρα να έχω κουνημένες κι όχι μη εστιασμένες) γύρισα από το Α στο Μ έδωσα το σωστό συνδυασμό ταχύτητας/διαφράγματος (3.2/160) και στο εξής δεν είχα κανένα πρόβλημα και καμιά χαμένη φωτογραφία. Φαίνεται ότι όταν δίνουμε εμείς το WB και τις ταχύτητες που θα δουλέψει η μηχανή, τότε το AF δουλεύει καλύτερα.

Αλλά στην περίπτωση του SAMYANG έτσι κι αλλιώς μιλούμε για εστίαση με το χέρι, κι όχι με AF, έτσι δεν είναι;
 

dimkasta

AVClub Addicted Member
14 November 2006
2,246
Έτσι κι αλλιώς το πρώτο πράμα που πρέπει να ρυθμίζεις το βράδυ είναι η ταχύτητα του κλείστρου. Οπότε το Α το ξεχνάς απλά.

Στην εστίαση, όταν γίνεται με το χέρι, τη δουλειά την αναλαμβάνει το μάτι σου ή η επιβεβαίωση της μηχανής και όπως και να χει το 1,4 είναι πιο απαιτητικό στην ακρίβεια απ το 3,2 ή το 5,6

anyway ξεφύγαμε :)
 

ilias

Supreme Member
18 June 2006
9,151
Bratislava
Η δικη μου αποψη ειναι οτι ειναι καλος μεν οπτικα, αλλα οχι πρακτικα... η ελλειψη AF και η αναγκη για κλεισιμο διαφραγματος συν την ελλειψη επιβεβαιωσης εστιασης στις κανον (περιεργο αυτο) για φωτομετρηση, αδυνατιζει τη χρηση στο χερι αλλα και για κινουμενο θεμα, ειδικα σε χαμηλο φωτισμο. Σε κροπ, χανεται και η όποια δυνατοτητα χρησης υπερεστιακης.

Το δυνατο του σημειο ειναι το 1,4. Αν ομως δεν μπορω να το χρησιμοποιησω, για αντικειμενικους λογους, τοτε η γενικοτερη οξυτητα του σε πιο κλειστα διαφραγματα καλυπτεται -απο μενα- με καποιον αλλο AF φακο.
 

spageo

Supreme Member
7 May 2007
3,472
Καρέας
.......που καλο θα ηταν τωρα που ειναι καλοκαιρι και φοραμε σαγιοναρες να προσεχουμε μην μας πεσει στις αλλαγες....
-Εννοείς ότι πάμε ΚΑΤ κατ' ευθείαν..:bigcry:
 

stgeo

AVClub Enthusiast
20 January 2008
1,136
Η δικη μου αποψη ειναι οτι ειναι καλος μεν οπτικα, αλλα οχι πρακτικα... η ελλειψη AF και η αναγκη για κλεισιμο διαφραγματος συν την ελλειψη επιβεβαιωσης εστιασης στις κανον (περιεργο αυτο) για φωτομετρηση, αδυνατιζει τη χρηση στο χερι αλλα και για κινουμενο θεμα, ειδικα σε χαμηλο φωτισμο. Σε κροπ, χανεται και η όποια δυνατοτητα χρησης υπερεστιακης.

Το δυνατο του σημειο ειναι το 1,4. Αν ομως δεν μπορω να το χρησιμοποιησω, για αντικειμενικους λογους, τοτε η γενικοτερη οξυτητα του σε πιο κλειστα διαφραγματα καλυπτεται -απο μενα- με καποιον αλλο AF φακο.

Ειναι ενα θεμα στις Κανον , εξ'ου και ο 50/1.4 στην 60d , αν και λεγαμε οτι για το βιντεο , που γι'αυτο κυριως την αγορασε , ο 35αρης με την αποδοση του απο τερμα ανοιχτος θα ηταν κορυφη ..... αν καταφερνε να νεταρει.
Επειδη μαλιστα θα κουμπωνει και στην 40d , η υπαρξη του AF θεωρηθηκε καταλυτικη.

Στις Πενταξ ( αν εχει τις επαφες του 14αρη) αλλα και Νικον , ειναι πολυ διαφορετικα τα πραγματα και μιλαμε για φακους διαμαντια σε γηινες τιμες.
Εγω παντως τον σκεφτομαι πολυ σοβαρα παρα το οτι εχω τον εξαιρετικο απο 2.8 και πανω FA-50/1.4 που ειναι AF αλλα τετοιο 1.4 σαν του Samyang δεν εχω δει.
Θα τον δοκιμασω σιγουρα οταν βρω χρονο και ανεβω Αθηνα .
 

dimkasta

AVClub Addicted Member
14 November 2006
2,246
Στην Pentax, και ο FA 35mm αν μπορείς να τον βρεις σε καλή τιμή είναι πραγματικά φοβερός φακός. Κλάσεις καλύτερος και από τον 50άρη 1,4 FA

Μετάνιωσα που δεν τον κράτησα για τη φιλμάτη μου όταν πούλησα την Κ10...
 

stgeo

AVClub Enthusiast
20 January 2008
1,136
Στην Pentax, και ο FA 35mm αν μπορείς να τον βρεις σε καλή τιμή είναι πραγματικά φοβερός φακός. Κλάσεις καλύτερος και από τον 50άρη 1,4 FA

Μετάνιωσα που δεν τον κράτησα για τη φιλμάτη μου όταν πούλησα την Κ10...

Καλυτερος σιγουρα με μια μικρη αντιρρηση για το "κλασεις" , τουλαχιστον απο 2.8 και πανω.
Ημουν μεταξυ των 2 και πηρα τον 50αρη για το 1.4 και την αρκετα χαμηλοτερη τιμη 260 ευρω τοτε.
Σημερα ο 35/2 (discontinued και οι 2) δυσκολα βρισκεται κατω απο 600$ συν τα ρισκα τελωνειου-λεμονιων ..παιζει ομως ο εντυπωσιακος DA-35/2.4 για Dx κατω απο τα 200ευρω καινουριος.
Το ολο ζητημα ειναι το 1.4 και η αποδοση που εχει ο Σαμγιανγκ απο τερμα ανοιχτος που τον κανει τοσο ελκυστικο για μενα.
Ιδιαιτερα στις FF η και στις νεες APS-C με την καταπληκτικη διαχειρηση στα σκοτεινα θα ζωγραφιζει ,οχι αστεια.
 

spageo

Supreme Member
7 May 2007
3,472
Καρέας
Πρώτες εντυπώσεις από τον φακό σε έκδοση Pentax

-Αποπνέει ποιότητα και αίσθηση σημαντικά ακριβότερου φακού,
-Το βάρος του είναι αισθητό, αν και όχι απαγορευτικό απ' το να θεωρηθεί φακός περιπάτου καθόλου διακριτικός όμως! Δεν περνά απαρατήρητος με τίποτα! Όσοι έχουν συνηθίσει τα βαριά σώματα των 36χ24 μηχανών με πρόσθετα γκρίπ μπαταριών κλπ. δεν θα δυσκολευτούν, για του υπόλοιπους η συνήθεια έρχεται εύκολα!
-Η γενική ποιότητα της φωτογραφίας με το φακό σε "συνήθεις συνθήκες" ( διαφράγματα 2.5-11, ISO 200-400 ) είναι αισθητά καλύτερη από τους "μέσους καλούς" ζούμ 17-50 (βλ. Τάμρον κλπ) στην εστιακή απόσταση των 35 χλστ.,
-Η ανεστίαστη περιοχή στα μεγάλα διαφράγματα (μπόκε, τι λέξη κι'αυτή) είναι πολύ συμπαθητική, κρεμώδης, που λένε, σε τιμές f>1.8 και οι φωτεινές πηγές-αντανακλάσεις διατηρούν τη στρογγυλάδα τους μέχρι f=3.2-3.5, ενώ αν κλείσεις κι' άλλο το διάφραγμα αρχίζει και ξεχωρίζει το οκταγωνικό σχήμα στις μεγαλύτερες αντανακλάσεις ( δεν είναι στρογγυλευμένες οι 8 λεπίδες του διαφράγματος ). Στα όρια του 1.4 οι κυκλικές αντανακλάσεις είναι λίγο "άγριες " με πρασινάκι φωτοστέφανο (Halos) ,
-Σκοπεύοντας κατ'ευθείαν σε δυτικό ήλιο εμφανίζονται περιστασιακά αντανακλάσεις και φαντάσματα (flares), παρά τα όσα γραφικά λέει ο Κεν Ρόκγουελ ( έβαλε τυφλό γείτονα να σκοπεύσει τον ήλιο και όλα ΟΚ, μας κούφανε!!! ),
-Η χρήση τού δακτυλιδιού εστίασης είναι, γιά άλλη μια φορά, η χαρά του φωτογράφου ενώ η ακρίβεια είναι πολύ καλή, αφού έχουμε γωνία περιστροφής 120 μοιρών περίπου σε αποστάσεις 0,30μ έως το άπειρο.
-Τέλος για να το ελαφρύνουμε να πούμε ότι το κόκκινο αλουμινένιο δακτυλίδι δένει πολύ όμορφα με το λουρί της Πένταξ με το κόκκινο λογότυπο, ενώ όπως αναμενόταν η έκδοση αυτή παρέχει πλήρη έλεγχο διαφράγματος στη μηχανή και άρα είναι δυνατή η πλήρης συνεργασία, πλήν αυτόματης εστίασης, με τα σώματα πένταξ.
Παρακάτω βάζω μερικά δείγματα, στων οποίων το όνομα υπάρχει το διάφραγμα.http://www.avclub.gr/forum/attachme...10325472attachmentid=69015&stc=1&d=1310325472
 

Attachments

  • _IGP4273-8.jpg
    _IGP4273-8.jpg
    69.7 KB · Views: 32
  • _IGP4323-1.4.jpg
    _IGP4323-1.4.jpg
    34.6 KB · Views: 37
  • _IGP4333-1.4.jpg
    _IGP4333-1.4.jpg
    58.7 KB · Views: 28
  • _IGP4334-1.8.jpg
    _IGP4334-1.8.jpg
    59.4 KB · Views: 24
  • _IGP4335-2.2.jpg
    _IGP4335-2.2.jpg
    63.7 KB · Views: 25
  • _IGP4336-2.8.jpg
    _IGP4336-2.8.jpg
    69.8 KB · Views: 23
  • _IGP4337-1.4.jpg
    _IGP4337-1.4.jpg
    27.7 KB · Views: 35