Re: PS3 Firmware v3.61 "Security Update"
Η απάντηση της Sony για αλλαγή e-mail.
Αν δεν μπορείτε να λάβετε μηνύματα στη διεύθυνση email την οποία έχετε καταχωρίσει ως sign-in ID σας (αναγνωριστικό σύνδεσης), δημιουργήστε μια διεύθυνση email, την οποία θα χρησιμοποιείτε για να λαμβάνετε μηνύματα και επικοινωνήστε μαζί μας στο gr.playstation.com/contact (Greece:
[email protected]) πριν δοκιμάσετε να αλλάξετε κωδικό πρόσβασης
Έστειλα email όπως με είπε ο φίλος παραπάνω και η sony μου έστειλε το παρακάτω email
Αγαπητέ πελάτη,
Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την προτίμηση σας στα προϊόντα της εταιρείας μας, καθώς και για την επιστολή που στείλατε στα κεντρικά μας γραφεία
Σε ότι αφορά στην ερώτηση σας θα πρέπει να μας επιβεβαιώσετε μερικά στοιχεία από τον λογαριασμό σας,
1. Το Sign in ID του λογαριασμού σας
2. Το Online ID του λογαριασμού σας
3. Πείτε μας το μήνα και την χρονολογία που δημιουργήσατε τον λογαριασμό σας στο Playstation Network
4. Πείτε μας το πλήρη σειριακό αριθμό της κονσόλας σας,
5. Πείτε μας τουλάχιστον 5 Online ID’s Φίλων σας από το Account Friend List, Εάν είναι λιγότεροι από πέντε στην Friend List πείτε μας όλους όσους έχετε,
6. To καινούριο sign in ID για το λογαριασμό σας, το αίτημα σας πρέπει να μας το αποστείλετε από το καινούριο σας Sign in ID,
Παραμένουμε στη διάθεση σας για περεταίρω διευκρινήσεις.
Με εκτίμηση
CIC-GREECE
1. & 2. Όταν λένε sign in id και online id τι θέλουν να πούνε? Δεν είναι το ίδιο?
Όταν τους έστειλα το email τους είχα πει το παλιό μου sign in id
3. Πως γίνεται να θυμάμαι την χρονολογία που δημιούργησα τον λογαριασμό Playstation Network?
4. Τον σειριακό τους τον έστειλα
5. Δεν έχω κανένα φίλο στο Account Friend List γιατί από την κονσόλα μπαίνω μόνο για να κατεβάσω κάποια demo παιχνιδιών
6.To καινούριο sign in ID τους το είχα στείλει και τους το ξαναέστειλααπό το καινούριο Sign in ID
Κάνω κάτι λάθος ? ακόμα περιμένω απάντηση