PS3 εκτός εγγύησης...

billias

Senior Member
10 February 2007
382
πειραιας
ναι φωτοτυπια κρατανε οταν ειχα παει να αλλαξω το δικο μου 60αρι δεν κοιταξανε καν serial κλπ απλα μου ζητησε την αποδειξη κοιταξε την ημερομηνια - φωτοτυπια και μου εδωσε την καινουρια κονσολα επιτοπου
 

kuti

New member
16 March 2009
3
Καλησπέρα και από εμένα,

Έγινα μέλος μόνο και μόνο για να σας πω και την δικιά μου ιστορία και την όποια εξέλιξη θα έχει

Είμαι κάτοχος PS3 40GB από 12/07 (οπότε εκτός εγγύησης)

Και πριν κάποιες μέρες έπαψε καθώς έπαιζα το PES09 να αναγνωρίζει οποιοδήποτε δισκάκι εισάγω.

Επειδή διάβασα επι του προβλήματος σε πολλά forum κατάλαβα ότι είναι ένα κοινό στοιχείο στις περισσότερες περιπτώσεις όπου σε άλλους χαλάει σε 4 μήνες σε άλλους πριν απέλθει ο χρόνος και σε άλλους όπως σε εμένα λίγους μήνες μετά την λήξει του χρόνου.

Διάβασα τα post που έχουν γραφτεί και έστειλα και εγώ με την σειρά μια επιστολή στην διεύθυνση που βρήκα από εδώ

http://gr.playstation.com/help/

θεωρώ πολύ ακριβή την λύση που δίνει σε εμάς τους καταναλωτές η SONY για ένα εξάρτημα το οποίο τελικά δεν ξεπερνάει τα 50~60 αν δεν κάνω λάθος και μου δημιουργεί ένα αίσθημα αναξιοπιστίας για αυτήν την περιβόητη νέας γενιάς κονσόλα, αφού δεν κράτησε ούτε λίγο ούτε πολύ , λιγότερο από ένα χρόνο συνολικής λειτουργίας της οποίας η τιμή ανέρχεται στα 500 .

Πρέπει να γίνει αλλαγή πολιτικής και διευκόλυνση σε καταναλωτές από τέτοιες εταιρίες που δεν είναι δα μικρές αλλά τελικά οι ίδιοι μας δίνουν δικαιώματα να της κάνουμε ΒΕΤΟ με την συμπεριφορά της. Το οποίο από την μεριά μου θα κριθεί ανάλογα την απάντηση που θα λάβω.

θα ενημερώσω για νεότερα
 
17 June 2006
23,870
Αθήνα
Απάντηση: Re: PS3 εκτός εγγύησης...

φίλε μου ούτε στο service και ούτε η sony hellas καλύπτουν με 2 χρόνια εγγύηση το playstation 3 , το μόνο προιόν που καλύπτουν με 2 χρόνια εγγύηση είναι η τηλεοράσεις Bravia. Τουλάχιστον έτσι μου είπανε τηλεφωνικά ...όσον αφορά την διετή εγγύηση απο την ΕΕ αυτό λένε ότι είναι απλά οδηγία και ΟΧΙ ΝΟΜΟΣ..εγώ έψαξα ΠΟΛΥ το τι έχει το ps3 μου και απότι φένεται πρέπει να αλλάξω την κεφαλή στο laser.
Ήδη παράγγειλα μία κεφαλή απο το www.ebw.gr με 30 ευρώ (μεταχειρισμένη φαντάζομαι αλλά δε μου καίγεται καρφί αρκεί να δουλέυει) και έτσι θα την βάλω μόνος μου με τις γνώσεις που έχω απο υπολογιστές.με το που κάνω την αντικατάσταση θα ενημερώσω !


Τελικά τι έκανες;
 

kuti

New member
16 March 2009
3
Καλησπέρα σας,

Πριν λίγο μίλαγα με έναν τεχνικό από την ebw (μεγάλος σε ηλικία και σοβαρός)
Του έκανα κάποιες ερωτήσεις του όπως αν είναι μεγάλο το ποσοστό βλάβης του drive και μου είπε ότι ούτε stock δεν έχουν παρά μόνο μερικά LENS για 80GB .

Επίσης μου είπε πάνω στην κουβέντα ότι αργά η γρήγορα θα συμβεί διότι αυτό που φοράει πάνω έχει το πολύ διάρκεια ζωης 2 χρόνια , και σε ερώτημα αν έχουν εγγυηση τα συγκεκριμένα LENS που πουλάνε αυτοι μου απάντησε αρνητικά. Δλδ παίζει να το πάρεις και να είναι DOA(dead on arrival) όπου ούτε σε αυτήν την περίπτωση δεν σε καλύπτει και υποχρεωτικά αγοράζεις νέο
 

kuti

New member
16 March 2009
3
Ο PaneDi σε Post που διάβασα το έφτιαξε μόνος του

<<
ακριβώς το ίδιο είχε και το δικό μου , άλλαξα μόνος μου ΜΟΝΟ την κεφαλή ΚΕΜ-400ΑΑΑ και τώρα δουλεύει σαν καινούργιο>>

...................................................
 

vaggos13

New member
22 December 2007
7
Καλημέρα & από μένα. Είμαι κάτοχος από 12/07, με ελάχιστη χρήση του μηχανήματος για ανάγνωση δίσκων. Την περασμένη εβδομάδα χάλασε το laser & δεν αναγνωρίζει κανένα δίσκο. Τυπικά πήγα στην Commetron να δω αν θα επισκευαστεί δωρεάν... Σήμερα έστειλα mail στη $ony Ελλάς & Carrefour (από κατάστημα της αγόρασα την κονσόλα), με κοινοποίηση σε όλους τους δυνατούς φορείς & καταναλωτικές οργανώσεις. Τους γνωστοποίησα το ΝΟΜΟ 3043/2002 (διαβάστε το όλο, αξίζει τον κόπο, ειδικά όμως τα άρθρα 540 & 554).
Περιμένω απάντηση...
Με λίγα λόγια λέει ότι δικαιούσαι επιδιόρθωση ή αντικατάσταση για ελαττωματικό προϊόν για 2 τουλάχιστον χρόνια (αν ο κατασκευαστής σου δίνει περισσότερα, υπερισχύει το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα).
Επίσης κατεβάστε αυτό το συνοπτικό αρχείο: http://www.efpolis.gr/el/component/remository/?func=fileinfo&id=8 (αν δεν βαριέστε κατεβάστε όλους του Νόμους που αναφέρει αρχικά).
κάπου αναφέρει "Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή."
Δηλαδή, αν πάθει κάτι κάποιο αγαθό & το αντικαταστήσουν με καινούριο, τότε ανανεώνεται η εγγύηση / δικαιώματα καταναλωτή. Αν σου αντικαταστήσουν πχ μόνο το laser, τότε ανανεώνεται μόνο για το συγκεκριμένο εξάρτημα. Γι'αυτό όταν σας αντικαθιστούν κάτι να επισημαίνεται επακριβώς ποια εργασία έγινε. Αυτό το χαρτί θα είναι πλέον η "απόδειξη" σας ως εγγύηση.
Ελπίζω να μην ήταν κουραστικά όλα τα παραπάνω, τα εξήγησα όσο πιο αναλυτικά & απλά μπορούσα.
 

drillgr

New member
2 February 2009
23
@vaggos13: Ειχαμε κανενα νεο απο το θεμα? Με ενδιαφερει και μενα, εγω το εχω 2 μηνες χαλασμενο και αξιοοποιειται μονο για dvix ταινιες..
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Re: Απάντηση: PS3 εκτός εγγύησης...

Εγώ παντως μόλις μίλησα με την Γραμματεία του καταναλωτή και μου είπανε ότι δεν ισχύει τα 2 χρόνια. Είναι λέει κοινωτική οδηγία και όχι νόμος στην Ελλάδα καθώς δεν έχουνε εναρμονηστεί ακόμα. Και μάλιστα ότι είναι παρεξήγηση από πολύ κόσμο και τους παίρνουν συνέχεια αλλά δεν ισχύει. Θα το ζητήσω γραπτά για να το ανεβάσω στο Forum. Από ότι φαίνεται όμως πολύ κακό νέο.

Ψέμματα. Σιγά μην στο δώσουν εγγράφως. Αν στο δώσουν, το θέλω και εγώ.
Δες και εδώ: http://www.epkas.gr/content/view/96/2/
(Ανήκει και στο κυβερνών κόμμα...)
Επειδή ασχολούμαι χρόνια με αυτά σαν πολίτης που κυνηγάει το δίκιο του, ΟΛΕΣ οι σχετικές οργανώσεις έκαναν στροφή το 2004, και υποστηρίζουν ανοικτά τις εταιρίες αντί του καταναλωτή. Αν η οδηγία (του 99 μην ξεχνιόμαστε) δεν είχε ενσωματωθεί, η ευρωπαϊκή επιτροπή θα μας είχε παραπέμψει στο ευρωπαϊκό δικαστήριο...Η προσαρμογή της είναι ο 3043/2002. Το λέει και ο νόμος άλλωστε...
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Re: Απάντηση: PS3 εκτός εγγύησης...

Επειδή ασχολούμαι χρόνια με αυτά σαν πολίτης που κυνηγάει το δίκιο του, ΟΛΕΣ οι σχετικές οργανώσεις έκαναν στροφή το 2004, και υποστηρίζουν ανοικτά τις εταιρίες αντί του καταναλωτή....

Kαι οχι μονο , εχει δωθει "γραμμη" στους δικαστες να υποστηριζουν τις τραπεζες εις βαρος των δανειοληπτων , τους εργοδοτες εις βαρος των εργαζομενων κτλ.

Ακομη και σε υποθεσεις μονιμοποιησεις εργαζομενων που ειχαν παλιοτερα συμβαση αοριστου χρονου η νομολογια τα τελευταια 3 χρονια εχει αλλαξει και ειναι τωρα εναντιων τους.
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Να πω την αλήθεια, τα δικαστήρια (νομίζω) ακόμα ακολουθούν τον νόμο. Για τους συμβασιούχους (πάλι νομίζω) έχει αλλάξει η νομοθεσία, οπότε προσαρμόστηκαν και οι αποφάσεις. Αλλά για υπόθεση σχετική με τον 3043/2002, τουλάχιστον το δικαστήριο με δικαίωσε αρχές του 2007.
Το θέμα είναι το υπουργείο και οι "ανεξάρτητες αρχές", που παραπληροφορούν τον κόσμο για να μην διεκδικεί τα δικαιώματά του.
 

SKA8AROZOYMHS

New member
27 April 2009
1
Κάτοχος PS3 - 60GB 14 μηνών και απο χθες δεν αναγνωρίζει κανένα δισκάκι..
Διάβαζωντας προσεκτικά όλα τα post φτάνω στο τελικό συμπέρασμα ότι μόνο όσοι προμηθεύτηκαν το PS3 από το "ΠΛΑΙΣΙΟ" και προχωρήσουν στην προαναφερθείσα διαδικασία (Προστασία του καταναλωτή..κτλ.) έχουν σωτηρία. Μιας και οι δύο μαρτυρίες που αναφέρωντε σε όλο το thread έχουν αγοράσει το PS 3 από το συγκεκριμένο κατάστημα όπου και είμαι πλεόν σίγουρος μεσολάβησε στην αντικατάσταση των PS. Μόλις έκλεισα το τηλ. με υπάλληλο της Sony Hellas o οποίος ισχυρίστηκε ότι "ουδέποτε η SONY δεν έχει προχωρήσει σε αντικατάσταση μετά το πέρας της Εγγυήσεως" δηλ. του 1ος χρόνου αναρωτιέμαι... και Θεός βοηθός...
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Μην νομίζεις, δεν είναι εύκολο να βρεις δικηγόρο. Επειδή είναι μικρά τα ποσά, και οι περισσότεροι δεν ξέρουν, δύσκολο... Αλλιώς, θα είχα κάνει ήδη... :flipout:
 

rabbitweed

New member
7 September 2006
10
καλησπέρα,

έχω πάθει το ίδιο ακριβώς πρόβλημα στο 40gb PS3 μου 14μηνών (μαζί προφανώς με αρκετούς άλλους) και από ότι έχω διαβάσει και από όσο έχω ασχοληθεί (και με δικηγόρο) δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ περίπτωση η όποια εταιρεία η οποία ρητά αναφέρει εγγύηση ενός έτους να προβεί σε επισκευή ή αντικατασταση συσκευής η οποία έχει πάθει βλάβη μετά το πέρας της εγγύησης ακόμα και αν προήλθε από εξάρτημα το οποίο είναι προβληματικό.

Ο νόμος δίνει το δικαίωμα στον καταναλωτή να εγείρει αξιώσεις για πιθανά προβλήματα που παρουσιάστηκαν στη συσκευή (εντός του πρώτου χρόνου) ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ. Δεν αυξάνει την εγγύηση σε καμία περίπτωση ετσιθελικά σε 2 χρόνια!
(Ο νομοθέτης προβλέπει ότι για την ΑΝΣΤΡΟΦΗ των ελαττωματικών προιόντων ορίζεται χρόνος 2 ετών)

Αυτό που έχει νόημα να καταγγείλει κάποιος (εγώ αυτό θα μελετήσω) είναι η συμπεριφορά της εταιρείας κατασκευαστή στην Ελλάδα η οποία δε σου προσφέρει το δικαίωμα επισκευής του προιόντος το οποίο αγόρασες αλλά σου επιβάλλει να αντικαταστατήσεις τη συσκευή με άλλη (μετασκευασμένη) πληρώνοντας παράλληλα τα 2/3 της τιμής που είχες πληρώσει για το αρχικό προιόν και με νέα εγγύηση 3 μηνών!

Αν αυτό είναι φροντίδα καταναλωτή, σεβασμός απέναντι του και επιβράβευση της εμπιστοσύνης του προς την εταιρεία ας το κρίνει ο καθένας όπως θέλει.

Δε νομίζω ότι υπάρχει κάποιος εδώ μέσα ο οποίος δε θα πλήρωνε 50-80-100 ευρώ στο ΕΠΙΣΗΜΟ SERVICE της εταιρείας στην Ελλάδα για να αντικαταστήσει ένα εξάρτημα της συσκευής το οποίο χάλασε. Αντ αυτού η πολιτική της εταιρείας είναι να σου επιβάλλει να αγοράσεις ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗ και ΙΣΩΣ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΜΕΝΗ νέα συσκευή πληρώνοντας ξανά (και παρέχοντας νέα εγγύηση μόνο 3 μηνών!)

πιστεύω ότι αν θέλει κάποιος να κινηθεί νομικά (και να αφήσει και κάτι σαν παρακαταθήκη) μόνο προς τη συγκεκριμένη κατελυθυνση μπορεί να κινηθεί. Στην ακούσια υποχρέωση (δεν δίνεται εναλλακτική) που σου επιβάλλει η εταιρεία για να μην επισκευάσεις το προιόν που αγόρασες εντός έυλογου διαστήματος από την ημέρα αγοράς.

Για το γενικό πρόβλημα που παρουσιάζουν τα BD του PS3 δεν ξέρω τι να πω! πως είναι δυνατόν μια εταιρεία σαν τη SONY να συναινεί οικειοθελώς στο να φέρεται το όνομα της στο internet απαξιωτικά..δεν μπορώ να το καταλάβω! και είναι κρίμα γιατί έχω την καλύτερη αίσθηση για τα υπόλοιπα προιόντα της εταιρείας των οποίων είμαι και κάτοχος. Περίμενα πιο σοβαρή αντιμετώπιση των καταναλωτών ειδικά στους δύσκολους καιρούς που ζούμε!
Πιστεύω ότι η SONY σαν μεγάλη εταιρεία θα έπρεπε να το δει με περισσότερη ευαισθησία το ζήτημα εξ' άλλου με τη συνέχιση της λειτουργίας της κονσόλας ο καταναλωτής αγοράζει BD και παιχνίδια στα οποία η SONY μόνο κέρδος από τα δικαιώματα έχει! ας πούμε εγώ έχω προμηθευτεί 18 παιχνίδια)




ΥΓ. Η κοινοτική οδηγία του 99 για τα 2 χρόνια εγγύησης ΔΕΝ έχει ένσωματωθεί στην Ελλάδα ακόμα, ενώ υπάρχει και απόφαση καταδικαστική για καταναλωτή ο οποίος το κυνήγησε. Παραθέτω για τους νομικούς:Ειρηνοδικείο Θεσσαλονίκης απόφαση 5758 έτος 2007..απορριπτική η απόφαση και επέβαλλε και τα έξοδα της δίκης στον καταναλωτή...)

Ελπίζω να βοήθησα.
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Καταρχην δυο ερωτησεις:

1-Ο δικηγορος στον οποιο απευθύνθηκες εχει επαρκεις γνωσεις επι του αντικειμενου? Η μηπως για μια υποθεση που αφορα μικρα ποσα δεν θελησε καν να ασχοληθει?
2-Ειναι αληθεια οτι στην αποφαση που επικαλεισαι ο λογος που εχασε ο καταναλωτης ηταν παραγραφη επειδη δεν ασκησε την αγωγη κατα την διαρκεια των δυο ετων?

Μηπως αυτο δεν συναγει με αυτα που ισχυριζεσαι παραπανω?
 
Last edited:

rabbitweed

New member
7 September 2006
10
YPerion

ο δικηγόρος στον οποίο απευθύνθηκα θέλω να πιστεύω ότι έχει επαρκείς γνώσεις (αν και δεν είμαι νομικός για να το κρίνω εγώ) και αναφορικά με τα μικρά ποσά δεν νομίζω ότι υφίσταται θέμα καθώς...είναι άμεσα συγγενικό πρόσωπο το οποίο ασχολήθηκε εκτενώς με το θέμα ;)

αναφορικά με την απόφαση το δικαστήριο δεν έκανε δεκτή την αγωγή του καταναλωτή ο οποίος ΕΞΑΣΚΗΣΕ εντός 2 ετών το δικαίωμα του για αξιώσεις ΑΛΛΑ για βλάβη την οποια υπέστη η συσκευή μετά το πέρας του χρόνου εγγύησης (δλδ έγινε η βλάβη και η αγωγή το 14 μήνα ας πούμε)

πως δεν συνάγει με όσα ισχυρίζομαι λοιπόν?

Συμπληρωματικά η Γεν Γραμματεία Καταναλωτή σε εκτενής επικοινωνίες που είχα μαζί τους μου είπαν ότι ΔΕΝ έχει κατοχυρωθεί κανένα δικαίωμα για εγγύηση 2 ετών στη χώρα. Το ίδιο και ο ΕΚΠΟΙΖΩ. Νομικά λοιπόν δεν τίθεται θέμα υποχρέωσης αλλαγής της συσκευής ΑΛΛΑ μπορεί κάποιος με επιμονή και δε ξέρω τι άλλα μέσα να επιτύχει την αλλαγή της συσκευής του ΟΧΙ όμως επειδή η αντιπροσωπεία είναι δια Νόμου υποχρεωμένη να το κάνει
(είναι υποχρεωμένη μόνο εφόσων υπάρξει βλάβη εντός 12 μηνών για μονοετή εγγύηση, και ας εγείρει ο καταναλωτής αξίωση και τον 15 μήνα ας πουμε. Σε αυτή την περίπτωση βέβαια θα ερωτηθεί λογικά ο καταναλωτής γιατί περίμενες 3 μήνες ας πουμε?)
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
ΥΓ. Η κοινοτική οδηγία του 99 για τα 2 χρόνια εγγύησης ΔΕΝ έχει ένσωματωθεί στην Ελλάδα ακόμα, ενώ υπάρχει και απόφαση καταδικαστική για καταναλωτή ο οποίος το κυνήγησε. Παραθέτω για τους νομικούς:Ειρηνοδικείο Θεσσαλονίκης απόφαση 5758 έτος 2007..απορριπτική η απόφαση και επέβαλλε και τα έξοδα της δίκης στον καταναλωτή...)

Ελπίζω να βοήθησα.

Μπορεί να σου δώσει την απόφαση να μου την στείλεις; Γιατί έχω μόνο μια στην κατοχή μου, τη δική μου υπόθεση που έκανα αγωγή σε μεγάλο κατάστημα, για προϊόν μεγάλης εταιρίας. Η δική μου υπόθεση είχε εντελώς διαφορετική κατάληξη, αφού κέρδισα την αγωγή...

Πραγματικά θα με ενδιέφερε να την δω, γιατί πιστεύω τα ακριβώς αντίθετα.
Ο 3043/2002 αν τον διαβάσεις (είναι πολύ εύκολο να τον εντοπίσεις) αναφέρει ρητά ότι είναι η ενσωμάτωση της κοινοτικής οδηγίας, οπότε δεν μπορώ να δεχτώ εύκολα το αντίθετο...
Επίσης, ο δικηγόρος θα σου πει ότι δεν μιλάμε για εγγύηση, η οποία μπορεί να μείνει στον 1 χρόνο. Αλλά όταν ο κίνδυνος του προϊόντος μεταβαίνει στον αγοραστή, πρέπει να έχει η συσκευή της συνομολογημένες ιδιότητες. Τις έχει η συσκευή σου όταν θα κλείνουν 2 χρόνια από την αγορά;