Καλημέρα σε όλους.
Εδώ και μια βδομάδα περίπου αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με ένα ηχειο roister emphasis 25. Την Δευτέρα που μας πέρασε επικοινώνησα με το service από ένα κινητό που αναγραφόταν στο site της roister (και όχι από τα σταθερά τηλέφωνα που αναγραφονται στο site γιατί κανείς δεν απαντούσε). Μου είπε ο κύριος με τον οποίο μίλησα να επικοινωνήσω πάλι σήμερα για να πάω το ηχείο άυριο να το δούνε, λεγοντάς μου βέβαια ότι τα γραφεία της Avicon Technologies που έχουν την υποστήριξη των roister άλλαξαν διεύθυνση (Ξενοφώντος 46, Μοσχάτο πλέον). Που είναι το πρόβλημα; Ότι δεν υπάρχει τηλέφωνο επικοινωνίας πλέον. Τα σταθερά που αναγράφονται στο επίσημο site εξακολουθούν να μην τα σηκώνουν και το κινητό που υπήρχε για το service το αποσύρανε.
Αν κάποιος γνωρίζει κάποιον τρόπο για επικοινωνία θα το εκτιμούσα πολύ.
P.S.: Η συγκεκριμένη εταιρεία είναι η πρώτη που συναντώ που με αναγκάζει να παω εγώ ο ίδιος το ελλατωματικό προιόν στο service αντί να στείλουν κάποιο courier να το παραλάβει. Δεν ξέρω αν συμβαίνει και με άλλες εταιρείες αλλά είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει σε εμένα. Και έχω αντιμετωπίσει ουκ ολίγες φορές πρόβλημα με κάποια συσκευή.
Εδώ και μια βδομάδα περίπου αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με ένα ηχειο roister emphasis 25. Την Δευτέρα που μας πέρασε επικοινώνησα με το service από ένα κινητό που αναγραφόταν στο site της roister (και όχι από τα σταθερά τηλέφωνα που αναγραφονται στο site γιατί κανείς δεν απαντούσε). Μου είπε ο κύριος με τον οποίο μίλησα να επικοινωνήσω πάλι σήμερα για να πάω το ηχείο άυριο να το δούνε, λεγοντάς μου βέβαια ότι τα γραφεία της Avicon Technologies που έχουν την υποστήριξη των roister άλλαξαν διεύθυνση (Ξενοφώντος 46, Μοσχάτο πλέον). Που είναι το πρόβλημα; Ότι δεν υπάρχει τηλέφωνο επικοινωνίας πλέον. Τα σταθερά που αναγράφονται στο επίσημο site εξακολουθούν να μην τα σηκώνουν και το κινητό που υπήρχε για το service το αποσύρανε.
Αν κάποιος γνωρίζει κάποιον τρόπο για επικοινωνία θα το εκτιμούσα πολύ.
P.S.: Η συγκεκριμένη εταιρεία είναι η πρώτη που συναντώ που με αναγκάζει να παω εγώ ο ίδιος το ελλατωματικό προιόν στο service αντί να στείλουν κάποιο courier να το παραλάβει. Δεν ξέρω αν συμβαίνει και με άλλες εταιρείες αλλά είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει σε εμένα. Και έχω αντιμετωπίσει ουκ ολίγες φορές πρόβλημα με κάποια συσκευή.