Ειναι το φιλτρο που μπαινει οταν επιλεγεις στον προβολεα το cinema mode.
Αν γυρνας σε αλλο mode (π.χ. natural) και κατοπιν παλι cinema mode και δεν ξεκολλησει το φιλτρο εσωτερικα, οποτε συνεχισει η ενδειξη, πηγαινε τον αμεσα στην αντιπροσωπεια.
Δυστυχως το συγκεκριμενο fault εχει συμβει σε αρκετους και συνηθως χρειαζεται το μηχανημα να παει στο σερβις μιας και ειναι μηχανικο προβλημα και οχι ηλεκτρονικο για να επανελθει με καποιο reset κλπ.!
Αυτο δυστυχως ειναι στην κριση σου και κανεις δεν μπορει να σου απαντησει.!
Σε αλλους το εμφανισε χωρις λογο και με ελαχιστες ωρες και σε αλλους επειδη το μηχανημα ηταν μεσα στη σκονη και προφανως καπου τους κολλησε μηχανικα το φιλτρο.
Μπορει απλα να εφαγε φλασια και να σκαλωσε και τωρα να ξεσκαλωσε και να ειναι οκ.
Μπορει για καποιο λογο, να το ξανα κανει συντομα.
Μιας και εχεις 4 μηνες ακομη, θα ελεγα να τον κρατησεις και μεσα στις γιορτες να εχεις προβολικο (ποιος θα ασχοληθει και μεσα στις γιορτες) και αν στο ξανα κανει ή αν φοβασαι για οποιοδηποτε λογο, πριν τελειωσει η εγγυηση πηγαινε τον στο σερβις της αντιπροσωπειας.
Καλησπέρα κ πάλι. Είχα πάει απο octabit για εναν εκτυπωτη και επι τη ευκαιρια ρώτησα τον τεχνικο για τον 9000 και το προβλημα με το alignment. μου είπε πως το είχε μια πρώτη παρτίδα και οτι λύνεται με ένα κρισταλάκι που τοποθετούν. Ξέρει κανείς κάτι?
Μαλλον δεν εννοουσε οτι το τοποθετουν, αλλα το οτι το επανατοποθετουν στην σωστη θεση. (ηταν στηριγμενο με μια μονο βιδα και εκανε σιγα σιγα drift)
Αναφερομαι φυσικα για το defocus που εμφανιζε ο προβολεας σε μεγαλο τμημα της οθονης.
Σε αυτο αναφερεσαι. ? Γιατι κάνεις αναφορα για το (pixel) alignment.
Σε ποιο προβλημα του alignment αναφερεσαι. ?
εκτος απο το defοcus που εχει αρχισει κι αυτο να γινεται πιο εντονο,
έχω και το θεμα που φαινονται κοκκινα και πρασινα περιγραμματα δεξια-αριστερα απο λευκο φοντο. στους υποτιτλους πχ. Με το alignment δεν εχει να κανει αυτο?
εκτος απο το defοcus που εχει αρχισει κι αυτο να γινεται πιο εντονο,
έχω και το θεμα που φαινονται κοκκινα και πρασινα περιγραμματα δεξια-αριστερα απο λευκο φοντο. στους υποτιτλους πχ. Με το alignment δεν εχει να κανει αυτο?
δεν το εχω πειράξει. μ αρεσει που του ειπα του τεχνικου οτι εχει πρασινες κοκκινες γραμμες. θέλω να το δοκιμασω να το φτιαξω αλλα θυμαμαι που ειχα διαβασει οτι επιρεαζει την αναλυση. γι αυτο το ειχα αφήσει τοτε. κατι λεγανε οτι πρεπει να κανεις shift τα πανελς σε πολλαπλασια του 4? κατι τετοιο.. αν θυμαται καποιος..
δεν το εχω πειράξει. μ αρεσει που του ειπα του τεχνικου οτι εχει πρασινες κοκκινες γραμμες. θέλω να το δοκιμασω να το φτιαξω αλλα θυμαμαι που ειχα διαβασει οτι επιρεαζει την αναλυση. γι αυτο το ειχα αφήσει τοτε. κατι λεγανε οτι πρεπει να κανεις shift τα πανελς σε πολλαπλασια του 4? κατι τετοιο.. αν θυμαται καποιος..
Aπλα ανα 4 βηματα, εχουμε μετακινηση ολοκληρου Pixel, ανα 2 μισο pixel κοκ.
Ομως αν η αποσταση θεασης ειναι κοντινη και βλεπεις να εξεχουν κοκκινες/πρασινες γραμμες, τοτε απλα μετακινησε οσο χρειαζεται για να φερεις την εικονα. Σε καποια σημεια, ειναι δυσκολο να ξεφευγει 1 ολοκληρο Pixel για να κανεις 4 κλικ. Κανε απλα οσο χρειαζεται.
Η μια (γρηγορη) μεθοδος ειναι στις 4 γωνιες, και η αλλη σε ολο το πλεγμα, μεταβαλλοντας στα σημεια οσο χρειαζεται ακριβως. Μην ανησυχεις, σε περιπτωση λανθασμενης ρυθμισης, κανεις απλα μια επαναφορα και επανερχεται εκει που ηταν.
Για τους χρηστες ειναι το pixel alignment, οποτε αξιοποιησε το χρησιμοποιωντας το. :smile:
Aπλα ανα 4 βηματα, εχουμε μετακινηση ολοκληρου Pixel, ανα 2 μισο pixel κοκ.
Ομως αν η αποσταση θεασης ειναι κοντινη και βλεπεις να εξεχουν κοκκινες/πρασινες γραμμες, τοτε απλα μετακινησε οσο χρειαζεται για να φερεις την εικονα. Σε καποια σημεια, ειναι δυσκολο να ξεφευγει 1 ολοκληρο Pixel για να κανεις 4 κλικ. Κανε απλα οσο χρειαζεται.
Η μια (γρηγορη) μεθοδος ειναι στις 4 γωνιες, και η αλλη σε ολο το πλεγμα, μεταβαλλοντας στα σημεια οσο χρειαζεται ακριβως. Μην ανησυχεις, σε περιπτωση λανθασμενης ρυθμισης, κανεις απλα μια επαναφορα και επανερχεται εκει που ηταν.
Για τους χρηστες ειναι το pixel alignment, οποτε αξιοποιησε το χρησιμοποιωντας το. :smile:
Γιατι οταν η αποκλιση ειναι μικροτερη του ενος Pixel, και για να φανει οτι το μετατοπισε π.χ. κατα 50% δεξια τι παει και κανει. ?
Απλα αναβει και το δεξιο Pixel με τοση φωτεινοτητα, οση χρειαζεται για να αντιληφθει το ματι απο αποσταση οτι το pixel ειναι αναμενο σε νεα θεση.
Απο τη στιγμη ομως οπου η μετατοπιση πρεπει να ειναι μικροτερη του Pixel, τοτε καταλαβαινεις οτι πλεον εχουμε 2 Pixel αναμενα ταυτοχρονα ( με διαφορετικη ενταση φωτεινοτητας ομως) ωστε απο αποσταση το ματι να αντιληφθει μια νεα θεση.
Oποτε με τεχνικους ορους θα λεγαμε οτι αφου αντι ενος, ειναι αναμμενο και ενα διπλανο Pixel δεν προκυπτει αναλυση 1:1 pixel mapping.
Oμως πρακτικα απο την αποσταση θεασης, θα εχεις το αποτελεσμα που θες, αφου απο μακρια δεν γινεται αντιληπτο.
Αντιληπτη θα ειναι ομως η συγκλιση που θα εχεις πετυχει.
Λογικα το τελειο θα ηταν (εκτος της τελειας συγκλισης) να ηθελες ακριβως 4 steps του ενος pixel, αλλιως, αυτο που κερδιζεις με την συγκλιση, το χανεις με το δευτερο αναμμενο pixel.
Ομως η διαφορα ειναι οτι σε περιπτωση μη συγκλισης ενος pixel, π.χ. το κοκκινο που σου πετιεται εχει την ιδια ενταση φωτος σε σχεση με το διπλανο, ενω οταν κανεις την συγκλιση και με βημα λιγοτερη του ενος Pixel, τοτε το δευτερο Pixel που θα αναψει θα εχει λιγοτερο φως, οποτε δεν ειναι το ιδιο αισθητο.
Ετσι, προκυπτει οτι ειναι καλυτερα να προσπαθησεις να φερεις την συγκλιση απο το μενου, ακομα κι αν χρειαστουν βηματα λιγοτερα απο 4 κλικ (1 pixel)
κανενα κλικ = 100% φως στο pixel. (καμια μετατοπιση)
Ενα κλικ = 75% φως στο αρχικο Pixel / 25% φως στο δευτερο Pixel. (1/4 του Pixel μετατοπιση)
Δυο κλικ = 50% φως στο αρχικο και στο νεο Pixel. (1/2 του pixel μετατοπιση)
Τρια κλικ = 25% φως στο αρχικο / 75% φως στο νεο pixel (3/4 του pixel μετατοπιση)
Τεσσερα κλικ = 0% φως στο αρχικο (σβηνει εντελως) / 100% στο νεο Pixel. (1 pixel μετατοπιση)
Στην περιπτωση βεβαια 2 κλικ, αρα 50% φως και στα δυο Pixel (παλιο/νεο) θα μου πεις οτι θα φανει οτι βλεπεις διπλο παχος Pixel. Ναι, αλλα οπως ειπαμε απο την αποσταση θεασης δεν ειναι ευκολα αντιληπτο, ενω το να σου πετιεται ενα χρωμα ξεκαρφωτο ειναι αντιληπτο και χαλαει και την χρωματικη πληροφορια βεβαια, αφου pixels ενος χρωματος, βρισκονται εκει που δεν θα επρεπε να ειναι.
Με επιφυλαξη το spoiler γιατι πανε και κατι χρονια που ειχα τον 9000 και δεν θυμαμαι και καλα.
το επιχειρησα πριν λιγο αλλα το μονο που καταφερα ηταν να μου σπασει τα νευρα. Καταρχας οι γωνιες δεν κανουν τιποτα. Ακομα και 24 να το μετακινω, δεν κουνιεται οι κοκκινη γραμμη. Στο κέντρο παλι αλλα τετραγωνακια μετακινουνται σωστα, άλλα δεν κανουν τπτ όπως οι γωνίες. Δεν καταλαβαίνω τι παίζει. Σε κάποια πάντως για να τα φέρω στο κεντρο χρειάστηκε 16 θεσεις
update: τελικα βρηκα τι εφταιγε. εχω παλια εκδοση και ηταν αναποδα επειδη ειναι κρεμασμενος στο ταβανι. νομιζα οτι ηταν αναποδα μονο τα βελακια στο τηλεκοντρολ, αλλα τελικα ειναι και οι γωνιες!! οταν ρυθμιζεις την αριστερη, φτιάχνει η δεξιά!! Ελεος!!
Δεν πείραξα καθόλου τα εσωτερικά κουτάκια, και έχω φροντίσει ολα να είναι πολλαπλάσια του 4. Αρα δεν επιρεάζεται η ανάλυση? Το αποτέλεσμα είναι τρομερό πάντως. Μετα απο 2 χρόνια είδα λευκό στον προτζέκτορα
Και παλι δεν θυμαμαι εαν σε νεοτερο firmware το ειχαν διορθωσει αυτο με το αναποδο κρεμασμα ή εξακολουθει να θελει αναποδες εντολες οπως σε εσενα.
Οπως και να εχει μπραβο που τα καταφερες. Δεν ειναι μεγαλη αναγκη να κινεισαι με βηματα των 4. Απλα κανε οσα χρειαζεται και οπου χρειαζεται για να βλεπεις μια λευκη γραμμη.
τα βηματα των 4 δεν χρειάζονται για να μην επιρεαστεί η ανάλυση οταν πειράζεις μόνο τα corners?
απ ότι διάβασα λύνεται με τπ 1.04. βρηκα κάπου το 1.09 αλλα ειμαι λιγο επιφυλακτικος στο να το βάλω
Οχι η μετατοπιση των 4 εχει να κανει με ολο το καδρο.
Το νεο firmware μπορεις να το περασεις εσυ. ? Κοιταξε σε σχεση με τα παλαιοτερα το changelog τι αλλαζει μεταξυ αλλων και κρινε εαν σου ειναι απαραιτητες οι αλλαγες υστερα απο την αναβαθμιση.
Θα μπορουσες να τον πας και στο σερβις για αναβαθμιση firmware αλλα δεν ξερω (μαλλον ναι) εαν χρεωνουν μετα το περας της εγγυησης.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.