Πρόβλημα σε 48Η6400

galakto

New member
13 October 2014
18
Καλησπέρα σε όλους. Γράφω αυτό το thread για να ενημερώσω για το πρόβλημα που αντιμετωπίζω και να μου πείτε και μία γνώμη βρε παιδιά.

Έχω αγοράσει μια 48Η6400 από μεγάλη αλυσίδα ηλεκτρικών στην Ελλάδα στις 18 Οκτ 2014.
Μέχρι πριν 10 μέρες όλα καλά. Πριν 10 μέρες διαπίστωσα κάτι που στα μάτια τα δικά μου φαινόταν σαν ανωμαλία. Στο κάτω δεξί τεταρτημόριο της οθόνης και περίπου στο μέσω αυτού, εμφανίστηκε μία σκιά. Ένα σημείο μέσα στην οθόνη στο οποίο τα χρώματα φαίνονται πιο σκούρα. Δεν παίρνω όρκο ότι δεν υπήρχε από όταν την αγόρασα αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι εμφανίστηκε μετά.

Ενημέρωσα τη samsung, η οποία κανόνισε ραντεβού στο χώρο μου με εξουσιοδοτημένο τεχνικό της, προκειμένου να διαπιστωθεί αν υπάρχει πρόβλημα.
Όντως ο τεχνικός ήρθε, διαπίστωσε το πρόβλημα και πήρε τη τηλεόραση στο κατάστημα του προκειμένου να την επιδιορθώσει παρά το γεγονός ότι εγώ από την εταιρεία ζήτησα αντικατάσταση.

2 μέρες μετά επικοινώνησε μαζί μου ο τεχνικός για να με ενημερώσει ότι η samsung δεν δέχεται να επιδιορθώσει την τηλεόραση (παρά το γεγονός ότι αυτός παραδέχεται ότι κάτι δεν πάει καλά με το πάνελ) διότι μετά από ανταλλαγή φωτογραφιών (!!!) της οθόνης μέσω mail (μένω στο Ρέθυμνο οπότε η επικοινωνία με τη μαμά εταιρεία έγινε μέσω mail) η απάντηση που πήρε ήταν η εξής :"Ενημερώστε τον πελάτη ότι αυτό που παρουσιάζει δεν είναι πρόβλημα. Όλες οι τηλεοράσεις της γης παρουσιάζουν picture uniformity".(Είχα την εντύπωση ότι αυτό ισχύει όταν το φως ξεφεύγει στο μαύρο φόντο, όχι όταν σκουραίνει το άσπρο φόντο αλλά ίσως και να κάνω λάθος)

Όπως ήταν φυσικό ξαναπήρα τη samsung για διευκρινίσεις. Μίλησα με μία υπάλληλο λοιπόν η οποία δεν ήξερε όπως μου είπε ότι απορρίφθηκε το αίτημα μου για επισκευή (να θυμίσω ότι εγώ είχα κάνει αίτημα για αντικατάσταση). Αφού της είπα ότι ο εξουσιοδοτημένος τεχνικός τους με ενημέρωσε σχετικά, μου είπε ότι αυτή δεν είναι τμήμα service αλλά εξυπηρέτηση πελατών.
-Δώστε μου τότε το τηλέφωνο του service, λέω.
-Δεν το γνωρίζω, μου λέει.
-Καλα και πως επικοινωνείτε, λεω.
-Τους στέλνουμε mail, μου λέει.
-E πείτε μου το mail τους, της λέω.
-Ούτε αυτό το ξέρω μου λέει. Η επικοινωνία γίνεται μέσω φόρμας.
Κάπου εκεί με έπιασαν τα γέλια και κατάλαβα ότι άκρη δεν πρόκειται να βγάλω. Ζήτησα λοιπόν να επικοινωνήσει κάποιος αρμόδιος μαζί μου. Αφου η υπάλληλος με διαβεβαίωσε ότι προωθήσε το αίτημα μου τη ρώτησα πότε να περιμένω ένα τηλεφώνημα. Η απάντηση της ήταν ότι δεν μπορεί να το γνωρίζει. Άγνωστο δλδ το πότε θα με πάρουν τηλέφωνο. Για την ιστορία αυτά εγιναν σήμερα το πρωί και ακόμα δεν με έχει πάρει κανείς. Αναμονή λοιπόν.

Σας στέλνω και μερικές φώτο από την οθόνη μου να μου πείτε μία γνώμη. Δυστυχώς στις φώτο δεν φαίνεται το μέγεθος του προβλήματος αλλά μια ιδέα μπορείτε να την παρετε

IMG_20150312_202315.jpgIMG_20150312_202421.jpg
 

Link

Senior Member
1 March 2011
561
Hyrule
Αν μπορείς ποσταρε και φωτο με πράσινο ή γκρι φόντο.Δεν νομίζω ότι είναι σκόνη.Παντός βλέπω γενικά ένα μέτριο πάνελ με αρκετό dirty screen effect αλλά και banding.
Πάλεψε για αντικατάσταση μέσω του καταστήματος αγοράς.
 

galakto

New member
13 October 2014
18
IMG_20150312_225313.jpgIMG_20150312_225300.jpg

Καλημέρα!
Γκρι φόντο δεν βρήκα χθες. Ισως το απόγευμα που θα έχω λίγο παραπάνω χρόνο. Αν βρω θα ποσταρω νεες φώτο.
 

georgebest

Established Member
25 May 2007
163
Αν μπορείς ποσταρε και φωτο με πράσινο ή γκρι φόντο.Δεν νομίζω ότι είναι σκόνη.Παντός βλέπω γενικά ένα μέτριο πάνελ με αρκετό dirty screen effect αλλά και banding.
Πάλεψε για αντικατάσταση μέσω του καταστήματος αγοράς.

Πως το κατάλαβες το dirty screen kai to banding ?
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Πάρε τηλ. το σερβις και ανέφερε ότι υπάρχει μια κηλίδα στο πανελ και είναι ενοχλητική. Απο εκεί και πέρα θα δεις τι θα σου πουν και ανάλογα πράττεις.

Πως το κατάλαβες το dirty screen kai to banding ?

Είναι ξάδερφος του Cyclops.

James-Marsden-as-Scott-Summers-a.k.a.-Cyclops-in-20th-Century-Foxs-X-Men-2000.jpg
 

galakto

New member
13 October 2014
18
Πάρε τηλ. το σερβις και ανέφερε ότι υπάρχει μια κηλίδα στο πανελ και είναι ενοχλητική. Απο εκεί και πέρα θα δεις τι θα σου πουν και ανάλογα πράττεις.



Είναι ξάδερφος του Cyclops.

James-Marsden-as-Scott-Summers-a.k.a.-Cyclops-in-20th-Century-Foxs-X-Men-2000.jpg

Υπαρχει καποιο τηλεφωνο του service στο οποιο μπορω να απευθυνθω?
Τους παιρνω στο τηλεφωνο που εχουν στο samsung.gr αλλα μου λενε οτι δεν ειναι τμημα service και δεν μπορουν και να με συνδεσουν ή εστω να μου δωσουν ενα τηλεφωνο επικοινωνιας.
 

georgebest

Established Member
25 May 2007
163
Μόνο στο κέντρα τεχνικής υποστήριξης. Μίλησες στο live chat μήπως εχουν κανα τηλ? Αλλιώς θα έστελνα και 1 email στην μαμα εταιρεία με φωτο του προβλήματος και κράξιμο. Απο που την αγορασες ?
 

galakto

New member
13 October 2014
18
Σα να εχεις ενα δικιο.Το απογευματακι θα τα κανω και τα δυο. Απο electronet ειναι αγορασμενη.
 

czoun

Supreme Member
29 November 2007
7,734
Αθήνα
Για να σε πάρουν τηλέφωνο από τη τεχνική υποστήριξη της Samsung, κάνε εγγραφή και δήλωσε τη βλάβη στο link....

http://cybersvc1.samsungcsportal.co...n01.jsp?locale_id=gr_gr&ssoUseYn=N&ssoLang=en

Στα σχόλια γράψε κατάστημα, ημερομηνία αγοράς, S/N της συσκευής (κοίτα το ταμπελάκι στοη πλάτη της τηλεόρασης) και περιέγραψε περιληπτικά το πρόβλημα.

Εάν αυτή τη διαδικασία (δήλωση βλάβης) την έχεις κάνει τηλεφωνικά, σίγουρα έχεις λάβει Κωδικό Πελάτη και η βλάβη έχει λάβει Ticket No, αυτά είναι απαραίτητα για να μπορείς να συνεννοηθείς με την αντιπροσωπεία ή το service.

Σχετικά με τη διαδικασία επισκευής που ακολουθείται από την αντιπροσωπεία, τους τρόπους επικοινωνίας κ.λ.π., μπορείς να διαβάσεις το νήμα....

http://avclub.gr/forum/showthread.php/115759-Κάθετη-γραμμή-σε-Samsung-PS51E6500

...και από το post 966 και μετά, στο νήμα.....

http://avclub.gr/forum/showthread.php/94670-Samsung-PS-E6500-Plasma-Reviews-Εντυπώσεις-Σχόλια/page97

...όπου έχουν περιγραφεί λεπτομερώς.

Υ.Γ. 1: Οι βλάβες που αναφέρονται τα ανωτέρω, αφορούν plasma που παρουσίασαν ίδια βλάβη και δεν έχει σχέση με τη δική σου, αλλά η διαδικασία παραμένει ίδια για τα προϊόντα της Samsung.

Υ.Γ. 2: Γενικότερα για αντικατάστασεις τηλεοράσεων από την ίδια την Samsung, από προσωπική εμπειρία και από όσες αναφορές έχω παρακολουθήσει στο forum, αν δεν γίνει αντικατάσταση εντός του χρονικού διαστήματος ισχύος DOA και εφόσον η βλάβη μπορεί να επισκευαστεί με τοποθέτηση/αντικατάσταση ανταλλακτικού, το θεωρώ πολύ δύσκολο να επιτευχθεί. Ενδεχομένως οι πιθανότητες αντικατάστασης να είναι περισσότερες από το κατάστημα αγοράς.

Υ.Γ. 3: Ρίξε και μια ματιά σε ένα νήμα που ναι μεν είχε αίσιο τέλος, αλλά προηγήθηκε "μάχη" και ταλαιπωρία....

http://avclub.gr/forum/showthread.php/120090-Αντιμετώπιση-Samsung

Υ.Γ. 4: Screen uniformity & DSE σε LED?...βλάβη?....μακάρι να διαψευστώ φίλτατε....και οφείλω να σου ευχηθώ καλή δύναμη, υπομονή και να δοθεί αίσιο τέλος στο πρόβλημα που αντιμετωπίζεις.
 

gatoulisrethymno7

Established Member
19 June 2012
156
Συντοπιτη καλησπερα.Μολις τωρα ειδα το προβλημα σου με την Η6400 και μπορω να σου πω τραβηξα τα ιδια και χειροτερα με την δικια μου Σαμμυ με τον εξουσιοδοτημενο εκπροσωπο της Σαμσουνγκ στο Ρεθυμνο(Πιστευω να καλαβες ποιον ενοω) αλλα για τελειως διαφορετικο προβλημα πιο σοβαρο απο το δικο σου και μπορω να σου πω οτι σε καταλαβαινω.Ειμουν σε κατασταση ΑΜΟΚ?Και εντωμεταξυ σε 1.5 μηνα να ληγει η εγγυηση.Τεσπα ας μην μπω σε λεπτομεριες.Εγω ενα θα σε συμβουλευα αν δεν βγαλεις ακρη διοτι ειμουν λιγο πιο πονηρος και δεν την αφησα ετσι την υποθεση.Παρε την τηλεοραση σου και στειλε την σε αλλο Samsoung Service οπως εγω την εστειλα στα Χανια με δικα μου εξοδα αποστολης και σε τρεις μερες την ειχα πισω.Ουτε μα ουτε μου.
 

galakto

New member
13 October 2014
18
czoun ευχαριστω για τα λινκ. Θα τα κοιταξω με την πρωτη ευκαιρεια.
Κωδικο πελατη εχω αλλα ticket number οχι. Ελπιζω να κανω δουλεια και χωρις αυτο.

Gatouli απο τον ντοπιο τεχνικο δεν εχω κανενα παραπονο. Ισα ισα που μου εδειξε και τα mail που ανταλλαξαν κ δ νομιζω οτι μπορουσε να κανει κατι αλλο.
 

Link

Senior Member
1 March 2011
561
Hyrule
Πως το κατάλαβες το dirty screen kai to banding ?
Γιατί δεν φαίνεται?
Αν θέλει ο φίλος ας τρέξει και ένα τεστακι και εκεί θα φανεί ακόμα καλύτερα.
 

Attachments

  • IMG_20150312_202421a.jpg
    IMG_20150312_202421a.jpg
    105.5 KB · Views: 182

galakto

New member
13 October 2014
18
Αφου περιμενω απο την Πεμπτη το πρωι και δεν με εχει παρει κανενας υπευθυνος απο τη samsung πριν λιγο τους ξαναπηρα εγω.

Φυσικα ακρη δεν εβγαλα.Μια απο τα ιδια ακουσα.Ο τηλεφωνητης δεν ειναι αρμοδιος να με εξυπηρετησει και θα με καλεσει ο υπευθυνος μολις μπορεσει κλπ.Αυτη τη φορα δεν κρατηθηκα και ψιλο-μπινελικωσα τον υπαλληλο.

Εχω ηδη στειλει mail στον συνηγορο του καταναλωτη και σημερα με ενημερωσαν να περιμενω απαντηση απο τον επιστημονικο τους συνεργατη.

Ειδωμεν.
 

galakto

New member
13 October 2014
18
Καλημέρα σε όλους.
Φοβερά πράγματα από τη Samsung.

Αφού έχει περάσει μία βδομάδα από όταν μου επέστρεψαν την τηλεόραση,χθες με πήραν τηλέφωνο για να με ενημερώσουν σχετικά.
Το όνομα της κυρίας που με κάλεσε δεν θα το αναφέρω αλλά αν κάποιος θέλει μπορώ να του το πω σε pm.

Μου είπε λοιπόν η εν λόγω κυρία, ότι επικοινώνησε με τον τεχνικό της εταιρείας και το τμήμα service και την ενημερωσαν και οι δύο ότι η βλάβη που ανέφερα είναι εντός προδιαφραγών της τηλεόρασης. Η τηλεόραση δηλαδή παίζει όπως πρέπει να παίζει (με μία κηλίδα στη μέση!!!!)
Όταν εγώ της είπα οτι ο τεχνικός τους, όταν ήρθε σπίτι μου, μου είπε ότι η τηλεόραση παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα και γι'αυτό εξάλλου την πήρε για service στο μαγαζι του, τα ψιλομασούσε. Όταν ανέβηκαν οι τόνοι, γιατι κατάλαβα ότι με κορόιδευε, άρχισε να μου λέει ότι δεν μίλησε με τον ίδιο τον τεχνικό αλλά διάβασε την αναφορά του, η οποία συμφωνεί με την αναφορά του τμηματος service (οι οποίοι να θυμίσω οτι έχουν δει την τηλεόραση μόνο σε φωτογραφίες).
Ε τότε της λέω,κάποιος με κοροιδεύει γιατί ο τεχνικός σας άλλα λέει στον πελάτη και άλλα στην εταιρεία.Κατέληξε λοιπόν να μου πει ότι θα μιλήσει πάλι με τον τεχνικό και θα με ξαναπάρει.
Αφού κλείσαμε, ξαναπήρα τον τεχνικό που είδε την τηλεόραση, ο οποίος εξακολουθεί να μου λέει ότι αυτό που είπε στη samsung είναι ότι στην οθόνη υπάρχει καποιο πρόβλημα.
Ο άνθρωπος βέβαια την προηγούμενη φορά που είχα πάει στο μαγαζί του, μου είχε δείξει και τα mail που είχε στείλει στη samsung και όντως, σε αυτά που είδα εγώ και στα οποία του απαντάνε ότι η τηλεόραση δεν έχει τπτ και ότι όλες οι τηλεοράσεις της γης το παρουσιάζουν, τους λέει ότι εντοπίζει ένα πρόβλημα στο συγκεκριμένο σημείο της τηλεόρασης.
Εν κατακλείδι, με τη samsung δεν βλέπω να βγάζω άκρη.
Περιμένω να ακούσω τι παραμύθι θα μου πουν όταν με ξαναπάρουν.
 

petros n

AVClub Enthusiast
16 April 2008
987
καταγγελια στη προστασια καταναλωτων αν δεν βγαλης αμεσα ακρι μην τους αφησεις
 

yianniskyr

AVClub Enthusiast
26 May 2008
836
UK
Φίλε είχα και εγώ το ίδιο πρόβλημα .φταιει το πάνελ . Στο εξουσιοδοτημένο σέρβις μου το αλλάξανε χωρίς κουβέντα. Το παραδεχτηκανε και οι ίδιοι άλλωστε
 

galakto

New member
13 October 2014
18
Καλημερα σε ολους!

Την Παρασκευη το πρωι με ενημερωσε το καταστημα αγορας οτι μετα απο τηλεφωνικη επικοινωνια που ειχε με καποιον υπευθυνο απο τη samsung του ειπαν οτι εγκρινεται η αλλαγη πανελ. Αυτο βεβαια του κοινοποιηθηκε και με mail.

Σημερα το πρωι μου τηλεφωνησε και ο τοπικος τεχνικος της εταιρειας για να με ενημερωσει σχετικα και πριν 10' την παρελαβε για επισκευη.

Τωρα τι μεσολαβησε δεν ξερω. Ο συνηγορος του καταναλωτη παντως περα απο εναν αριθμο πρωτοκολλου δεν με εχει ενημερωσει για καποια ενεργεια που ισως να εχει κανει.
Οπως και να εχει οφειλω ενα ευχαριστω στο παιδι απο το καταστημα αγορας γιατι μεχρι να βρεθει λυση πρεπει να εχουμε μιλησει στο τηλεφωνο πανω απο 100 φορες και φυσικα σε ολους εσας που ακουσατε το προβλημα μου και με συμβουλεψατε για το τι θα πρεπει να κανω.

Μολις επιστρεψει η τηλεοραση απο το service θα ξαναποσταρω φωτο για να δουμε το πριν και το μετα.