Καλησπέρα σε όλους. Γράφω αυτό το thread για να ενημερώσω για το πρόβλημα που αντιμετωπίζω και να μου πείτε και μία γνώμη βρε παιδιά.
Έχω αγοράσει μια 48Η6400 από μεγάλη αλυσίδα ηλεκτρικών στην Ελλάδα στις 18 Οκτ 2014.
Μέχρι πριν 10 μέρες όλα καλά. Πριν 10 μέρες διαπίστωσα κάτι που στα μάτια τα δικά μου φαινόταν σαν ανωμαλία. Στο κάτω δεξί τεταρτημόριο της οθόνης και περίπου στο μέσω αυτού, εμφανίστηκε μία σκιά. Ένα σημείο μέσα στην οθόνη στο οποίο τα χρώματα φαίνονται πιο σκούρα. Δεν παίρνω όρκο ότι δεν υπήρχε από όταν την αγόρασα αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι εμφανίστηκε μετά.
Ενημέρωσα τη samsung, η οποία κανόνισε ραντεβού στο χώρο μου με εξουσιοδοτημένο τεχνικό της, προκειμένου να διαπιστωθεί αν υπάρχει πρόβλημα.
Όντως ο τεχνικός ήρθε, διαπίστωσε το πρόβλημα και πήρε τη τηλεόραση στο κατάστημα του προκειμένου να την επιδιορθώσει παρά το γεγονός ότι εγώ από την εταιρεία ζήτησα αντικατάσταση.
2 μέρες μετά επικοινώνησε μαζί μου ο τεχνικός για να με ενημερώσει ότι η samsung δεν δέχεται να επιδιορθώσει την τηλεόραση (παρά το γεγονός ότι αυτός παραδέχεται ότι κάτι δεν πάει καλά με το πάνελ) διότι μετά από ανταλλαγή φωτογραφιών (!!!) της οθόνης μέσω mail (μένω στο Ρέθυμνο οπότε η επικοινωνία με τη μαμά εταιρεία έγινε μέσω mail) η απάντηση που πήρε ήταν η εξής :"Ενημερώστε τον πελάτη ότι αυτό που παρουσιάζει δεν είναι πρόβλημα. Όλες οι τηλεοράσεις της γης παρουσιάζουν picture uniformity".(Είχα την εντύπωση ότι αυτό ισχύει όταν το φως ξεφεύγει στο μαύρο φόντο, όχι όταν σκουραίνει το άσπρο φόντο αλλά ίσως και να κάνω λάθος)
Όπως ήταν φυσικό ξαναπήρα τη samsung για διευκρινίσεις. Μίλησα με μία υπάλληλο λοιπόν η οποία δεν ήξερε όπως μου είπε ότι απορρίφθηκε το αίτημα μου για επισκευή (να θυμίσω ότι εγώ είχα κάνει αίτημα για αντικατάσταση). Αφού της είπα ότι ο εξουσιοδοτημένος τεχνικός τους με ενημέρωσε σχετικά, μου είπε ότι αυτή δεν είναι τμήμα service αλλά εξυπηρέτηση πελατών.
-Δώστε μου τότε το τηλέφωνο του service, λέω.
-Δεν το γνωρίζω, μου λέει.
-Καλα και πως επικοινωνείτε, λεω.
-Τους στέλνουμε mail, μου λέει.
-E πείτε μου το mail τους, της λέω.
-Ούτε αυτό το ξέρω μου λέει. Η επικοινωνία γίνεται μέσω φόρμας.
Κάπου εκεί με έπιασαν τα γέλια και κατάλαβα ότι άκρη δεν πρόκειται να βγάλω. Ζήτησα λοιπόν να επικοινωνήσει κάποιος αρμόδιος μαζί μου. Αφου η υπάλληλος με διαβεβαίωσε ότι προωθήσε το αίτημα μου τη ρώτησα πότε να περιμένω ένα τηλεφώνημα. Η απάντηση της ήταν ότι δεν μπορεί να το γνωρίζει. Άγνωστο δλδ το πότε θα με πάρουν τηλέφωνο. Για την ιστορία αυτά εγιναν σήμερα το πρωί και ακόμα δεν με έχει πάρει κανείς. Αναμονή λοιπόν.
Σας στέλνω και μερικές φώτο από την οθόνη μου να μου πείτε μία γνώμη. Δυστυχώς στις φώτο δεν φαίνεται το μέγεθος του προβλήματος αλλά μια ιδέα μπορείτε να την παρετε
Έχω αγοράσει μια 48Η6400 από μεγάλη αλυσίδα ηλεκτρικών στην Ελλάδα στις 18 Οκτ 2014.
Μέχρι πριν 10 μέρες όλα καλά. Πριν 10 μέρες διαπίστωσα κάτι που στα μάτια τα δικά μου φαινόταν σαν ανωμαλία. Στο κάτω δεξί τεταρτημόριο της οθόνης και περίπου στο μέσω αυτού, εμφανίστηκε μία σκιά. Ένα σημείο μέσα στην οθόνη στο οποίο τα χρώματα φαίνονται πιο σκούρα. Δεν παίρνω όρκο ότι δεν υπήρχε από όταν την αγόρασα αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι εμφανίστηκε μετά.
Ενημέρωσα τη samsung, η οποία κανόνισε ραντεβού στο χώρο μου με εξουσιοδοτημένο τεχνικό της, προκειμένου να διαπιστωθεί αν υπάρχει πρόβλημα.
Όντως ο τεχνικός ήρθε, διαπίστωσε το πρόβλημα και πήρε τη τηλεόραση στο κατάστημα του προκειμένου να την επιδιορθώσει παρά το γεγονός ότι εγώ από την εταιρεία ζήτησα αντικατάσταση.
2 μέρες μετά επικοινώνησε μαζί μου ο τεχνικός για να με ενημερώσει ότι η samsung δεν δέχεται να επιδιορθώσει την τηλεόραση (παρά το γεγονός ότι αυτός παραδέχεται ότι κάτι δεν πάει καλά με το πάνελ) διότι μετά από ανταλλαγή φωτογραφιών (!!!) της οθόνης μέσω mail (μένω στο Ρέθυμνο οπότε η επικοινωνία με τη μαμά εταιρεία έγινε μέσω mail) η απάντηση που πήρε ήταν η εξής :"Ενημερώστε τον πελάτη ότι αυτό που παρουσιάζει δεν είναι πρόβλημα. Όλες οι τηλεοράσεις της γης παρουσιάζουν picture uniformity".(Είχα την εντύπωση ότι αυτό ισχύει όταν το φως ξεφεύγει στο μαύρο φόντο, όχι όταν σκουραίνει το άσπρο φόντο αλλά ίσως και να κάνω λάθος)
Όπως ήταν φυσικό ξαναπήρα τη samsung για διευκρινίσεις. Μίλησα με μία υπάλληλο λοιπόν η οποία δεν ήξερε όπως μου είπε ότι απορρίφθηκε το αίτημα μου για επισκευή (να θυμίσω ότι εγώ είχα κάνει αίτημα για αντικατάσταση). Αφού της είπα ότι ο εξουσιοδοτημένος τεχνικός τους με ενημέρωσε σχετικά, μου είπε ότι αυτή δεν είναι τμήμα service αλλά εξυπηρέτηση πελατών.
-Δώστε μου τότε το τηλέφωνο του service, λέω.
-Δεν το γνωρίζω, μου λέει.
-Καλα και πως επικοινωνείτε, λεω.
-Τους στέλνουμε mail, μου λέει.
-E πείτε μου το mail τους, της λέω.
-Ούτε αυτό το ξέρω μου λέει. Η επικοινωνία γίνεται μέσω φόρμας.
Κάπου εκεί με έπιασαν τα γέλια και κατάλαβα ότι άκρη δεν πρόκειται να βγάλω. Ζήτησα λοιπόν να επικοινωνήσει κάποιος αρμόδιος μαζί μου. Αφου η υπάλληλος με διαβεβαίωσε ότι προωθήσε το αίτημα μου τη ρώτησα πότε να περιμένω ένα τηλεφώνημα. Η απάντηση της ήταν ότι δεν μπορεί να το γνωρίζει. Άγνωστο δλδ το πότε θα με πάρουν τηλέφωνο. Για την ιστορία αυτά εγιναν σήμερα το πρωί και ακόμα δεν με έχει πάρει κανείς. Αναμονή λοιπόν.
Σας στέλνω και μερικές φώτο από την οθόνη μου να μου πείτε μία γνώμη. Δυστυχώς στις φώτο δεν φαίνεται το μέγεθος του προβλήματος αλλά μια ιδέα μπορείτε να την παρετε