Προβλημα με Pioneer 5090h

17 July 2006
74
Απάντηση: Re: Προβλημα με Pioneer 5090h

Θα μας επιτρέψετε μια μικρή παρέμβαση. Η ιστορία, που ξεκίνησε από την Πάτρα, αναφέρεται σε αντιμετώπιση καταστήματος της πόλης. Εμείς σαν μέλος του δικτύου επιλεκτικής διανομής, δεν γνωρίζουμε την ύπαρξη καταστήματος επίσημης διάθεσης στην Πάτρα. Σε ότι μας αφορά, η 5090Η πωλείται κανονικά και η υποστήριξή της είναι δεδομένη. Επειδή όπως γνωρίζετε έχουμε μια ιδιαίτερη ευαισθησία, στο κομμάτι του service, προτιθέμεθα να "δανείσουμε" καινούρια τηλεόραση στον αγοραστή, από το stock μας, που έχουμε προς πώληση, εφόσον η αγορά του πραγματοποιήθηκε από μέλος του επίσημου δικτύου της INTERSYS.
Για το Pioneer Center
Παύλος Καλογερόπουλος

Συνηθως ολοι ειναι εξυπηρετικοι οταν το θεμα λαμβανει δημοσιοτητα! Σας ενημερωνω παραλληλα οτι η "αντιμετωπιση του καταστηματος της πολης", ηταν αψογη. Εκτος αυτου,δεν αντιλαμβανομαι αυτη την επιλεκτικοτητα. Η υπαρχει η τηλεοραση προς διαθεση η οχι. Αλλωστε υπηρξα αγοραστης της συγκεκριμενης tv η οποια λεγεται pioneer, εδωσα τα λεφτα μου, ταλαιπωρηθηκα χωρις να φταιω. Μια και τοφερε ο λογος, σας γνωριζω οτι απο τηλεφωνικη επικοινωνια που ειχα με το service, λιγο πολυ μου ειπαν οτι ισως ...καθησε καποιο παιδι επανω στο τηλεκοντρολ(!!!) και πατηθηκαν καποια πληκτρα που ενδεχομενως ενεργοποιησαν καποια μενου(!!!). Σε ερωτηση μου βεβαια ποια πληκτρα ρυθμισεων δεν πρεπει να παταει κανεις (δηλαδη εκτος απο διακοσμητικα ποια ειναι...επικινδυνα) , ελαβα την αποστομωτικη απαντηση οτι "δεν γνωριζω κυριε ποια πληκτρα πατησατε, σας το ξαναειπα, τα ιδια θα λεμε;"
Οπως καταλαβαινετε, η Pioneer δεν συγκαταλεγεται πλεον στις επιλογες μου. Τελος αυτα τα ευηχα περι "δανεισμου" καινουριας τηλεορασης, θα μπορουσαν να ειχαν ειπωθει οταν εξαρχης, γεματος αγωνια, απευθυνθηκα στην intersys παραθετοντας το προβλημα.
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Κοίταξε, και εγώ έχω τους ενδοιασμούς μου τι θα κάνει η αντιπροσωπία αν τελειώσει το στοκ σε ενδεχόμενες βλάβες. Όμως την ανακοίνωση από το Pioneer Center δεν μπορώ να την αμφισβητήσω. Για 2 λόγους: μέλος του φόρουμ που αγόρασε τηλεόραση από εκεί και του εμφανίστηκε πρόβλημα (το οποίο δεν θυμάμαι τι ήταν) έμεινε ικανοποιημένος αφού του την άλλαξαν με νέα άμεσα.
Και 2ον, νομίζω ότι είναι απλό κατάστημα και δεν σχετίζεται με την αντιπροσωπία.
Το να προσφέρεται ο άνθρωπος να στείλει μια τηλεόραση από το στοκ του καταστήματός του, για να μείνει ικανοποιημένος πελάτης που αγόρασε από άλλο κατάστημα δεν είναι και λίγο ε; Και ο μόνος όρος που έθεσε είναι να μην είναι απλά παρα-εισαγωγή (και έχει ο ίδιος πρόβλημα με την αντιπροσωπία αργότερα φαντάζομαι).

Μακάρι να είχε και ο αντιπρόσωπος τόσο σεβασμό στον πελάτη...
 
17 July 2006
74
Κατ' αρχην δεν καταλαβαινω ρε παιδια γιατι θεωρειται "ιδιαιτερη ευαισθησια στο κομματι του service" το να αντικατασταθει μια τηλεοραση αγορασμενη απο μελος του ε π ι σ η μ ο υ δικτυου της intersys (και οχι απλα απο αλλο καταστημα) και μαλιστα τριων ημερων!!! Δεν αποτελει αυτο υποχρεωση για το Pioneer Center;
Εν παση περιπτωσει, εδω κλεινω το θεμα και βγαλτε μονοι σας τα συμπερασματα σας...
 

-Γιώργος-

Supreme Member
19 June 2007
8,441
37°54'25''N-23°45'24''E
Νίκο το Pioneer Center είναι κατάστημα λιανικής πώλησης. Φυσικά και δεν είναι υποχρεωμένο να αντικαταστήσει τηλεόραση αγορασμένη από άλλο κατάστημα.
 

ZEANPAPAS

Established Member
29 December 2008
278
Η αληθεια ειναι πως εδω στην Ελλαδα το θεμα του service ειναι πολυ μετεωρο.
Επειδη ενδιαφερομαι να δωσω και εγω το μεγαλο αυτο ποσο για την αποκτηση μιας KRP 500A επικοινωνησα με πολλα καταστηματα και διαπιστωσα πως μονο ενα καταστημα προσφερει εκτος απο την τριετη εγγυση intersys (η οποια τελικα φαινεται οτι δεν ειναι και οτι πιο σιγουρο) και αμμεση αντικατασταση,σε περιπτωση βλαβης,τον πρωτο χρονο.
Οταν ομως μαθαινεις ολα οσα γινονται τον τελευταιο καιρο απο την μερια της αντιπροσωπιας και ιδιαιτερα η αντιμετωπιση σε προβλημα που αντιμετωπιζεις οταν εχεις δωσει τοσα λεφτα,σε κανουν να σκεφτεσαι.

ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ Η PIONEER ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΟΤΑΝ ΕΝΝΕΑ ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ,ΕΚΤΟΣ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΞΕΡΑΙΣΕΩΝ,Η INTERSYS ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ?

Υ.Γ.Ξερω πως υπαρχουν ατομα που σχετιζονται με ολα οσα αναφερθηκαν,διαβαζουν το forum και θα ελπιζω σε ΣΩΣΤΕΣ απαντησεις που θα μας κανουν να βαλουμε βαθια το χερι στη τσεπη χωρις το αγχος του service.
 
17 July 2006
74
Απάντηση: Re: Προβλημα με Pioneer 5090h

Νίκο το Pioneer Center είναι κατάστημα λιανικής πώλησης. Φυσικά και δεν είναι υποχρεωμένο να αντικαταστήσει τηλεόραση αγορασμένη από άλλο κατάστημα.
Να ξεκαθαρισω πως θεωρησα οτι το Pioneer Center ειναι τμημα της Intersys . Οφειλω λοιπον μια συγγνωμη στο Pioneer Center και ενα ευχαριστω προσωπικα στον υπευθυνο που προτεινε τη λυση για προβλημα μου.
Περαν αυτου, ταλαιπωρηθηκα απο την συγκεκριμενη βλαβη , την οποια το επισημο service αντιμετωπισε σαν ...λανθασμενη η ακουσια πληκτρολογηση (!!!) χωρις μπαινει στον κοπο να μου αποκαλυψει ποια πληκτρα ηταν αυτα για να προστατευτουν τουλαχιστον οι κατοχοι της εν λογω tv απο τον ...κακο χειρισμο! Παντως πιστευω οτι το θεμα της επαρκειας αν δεν εχει ηδη ανακυψει, ειναι προ των πυλων με ο,τι αυτο συνεπαγεται!!