Πρόταση για προβολέα έως 1200

Stavros_Bartzokas

Senior Member
23 June 2006
542
Θεσσαλονίκη
Λόγω κόστους, λογικά, θα προτιμήσει τους δύο τελευταίους (BenQW2700 & Epson EH-TW7400).
Αν επηρεάζεται από το RE, προφανώς θα πάει για τον Epson.
Ειδάλλως, υπάρχει προβάδισμα κάποιου ή είναι, πρακτικά, ισοδύναμοι;

Επίσης, λαμβάνοντας υπόψιν πως, πιθανότατα, ΔΕΝ θα φροντίσει το χώρο (βαφή, κουρτίνα ή βελούδο),
υπάρχει λόγος να επιμείνω για τους ακριβότερους (BenQ W5700, Epson EH-TW9400 & Sony VPL-HW65ES);
Και αυτοί, είναι εφάμιλλοι, μεταξύ τους;

Ευχαριστώ και πάλι!


Υ.Γ. Μερικά (...) χρόνια αποχή από το χόμπι και έχουν έρθει τα πάνω-κάτω!
Αισθάνομαι παντελώς άσχετος - και πιθανότατα είμαι...
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,853
Athens
Εφόσον δεν θα φροντίσει τον χώρο, δεν θα δει και ουσιαστική διαφορά όσον αφορά το Contrast Ratio & Black Levels.
Αποφεύγεις προβολέα που είναι... φακός για search & rescue ( πολλά lumens ), και σωστή ρύθμιση ώστε να μην... φωταγωγείται παραπάνω από όσο είναι... "απαραίτητο" ο χώρος.
 

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,536
Μεταμορφωση
Re: Απάντηση: Πρόταση για προβολέα έως 1200

Λόγω κόστους, λογικά, θα προτιμήσει τους δύο τελευταίους (BenQW2700 & Epson EH-TW7400).
Αν επηρεάζεται από το RE, προφανώς θα πάει για τον Epson.
Ειδάλλως, υπάρχει προβάδισμα κάποιου ή είναι, πρακτικά, ισοδύναμοι;

Επίσης, λαμβάνοντας υπόψιν πως, πιθανότατα, ΔΕΝ θα φροντίσει το χώρο (βαφή, κουρτίνα ή βελούδο),
υπάρχει λόγος να επιμείνω για τους ακριβότερους (BenQ W5700, Epson EH-TW9400 & Sony VPL-HW65ES);
Και αυτοί, είναι εφάμιλλοι, μεταξύ τους;

Ευχαριστώ και πάλι!


Υ.Γ. Μερικά (...) χρόνια αποχή από το χόμπι και έχουν έρθει τα πάνω-κάτω!
Αισθάνομαι παντελώς άσχετος - και πιθανότατα είμαι...


Σε μη φροντισμένο χώρο ας πάει σε εναν Benq W1720 (δεν εχει ίριδα, αλλα σε εικονα παρεμφερής με τον w2700) η λιγο πιο ψηλά στον 7400 (για αγορά απο έξω γιατι εδω ειναι ακριβός).

Δεν εχει ιδιαίτερο νόημα για λύσεις των 2Κ+
 

Stavros_Bartzokas

Senior Member
23 June 2006
542
Θεσσαλονίκη
Συγνώμη, βρε, παιδιά, αλλά επιμένει να με ρωτά για τον Optoma UHD51.
Πιο συγκεκριμένα, ρωτά για ποιο λόγο δεν προτείνεται.

Φαντάζομαι πως ρωτά κυρίως για λόγους κόστους (1300 ).

Ερώτηση:
Αν δεν επιθυμεί να αυξήσει τον προϋπολογισμό
και με βάση το πιο πιθανό σενάριο πως ΔΕ θα φροντίσει το χώρο της,
με αποτέλεσμα οι ποιοτικές διαφορές να αμβλύνονται,
θα μπορούσαν να προταθούν, τόσο ο UHD51, όσο και ο BenQ W1720;

Συγνώμη για το πρήξιμο!
 

tegonik

Supreme Member
22 July 2006
6,022
Athens
Re: Απάντηση: Πρόταση για προβολέα έως 1200

Συγνώμη, βρε, παιδιά, αλλά επιμένει να με ρωτά για τον Optoma UHD51.
Πιο συγκεκριμένα, ρωτά για ποιο λόγο δεν προτείνεται.

Φαντάζομαι πως ρωτά κυρίως για λόγους κόστους (1300 ).

Ερώτηση:
Αν δεν επιθυμεί να αυξήσει τον προϋπολογισμό
και με βάση το πιο πιθανό σενάριο πως ΔΕ θα φροντίσει το χώρο της,
με αποτέλεσμα οι ποιοτικές διαφορές να αμβλύνονται,
θα μπορούσαν να προταθούν, τόσο ο UHD51, όσο και ο BenQ W1720;

Συγνώμη για το πρήξιμο!

Φίλε μου για ποιο λόγο ακριβώς αγχώνεσαι, δεν καταλαβαίνω?Οποιονδήποτε προβολέα επιλέξεις μέχρι τα 2-2500 ευρώ θα δεις παραπλήσια εικόνα, με ελάχιστες διαφορές. Πάρε όποιον είναι πιο κοντά στα οικονομικά σου. Αφού σε ρωτάει για τον UHD51, ας πάρει UHD51, ποιο είναι ακριβώς το θέμα?
 

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,536
Μεταμορφωση
Re: Απάντηση: Πρόταση για προβολέα έως 1200

Συγνώμη, βρε, παιδιά, αλλά επιμένει να με ρωτά για τον Optoma UHD51.
Πιο συγκεκριμένα, ρωτά για ποιο λόγο δεν προτείνεται.

Φαντάζομαι πως ρωτά κυρίως για λόγους κόστους (1300 ).

Ερώτηση:
Αν δεν επιθυμεί να αυξήσει τον προϋπολογισμό
και με βάση το πιο πιθανό σενάριο πως ΔΕ θα φροντίσει το χώρο της,
με αποτέλεσμα οι ποιοτικές διαφορές να αμβλύνονται,
θα μπορούσαν να προταθούν, τόσο ο UHD51, όσο και ο BenQ W1720;

Συγνώμη για το πρήξιμο!

O uhd51 ήταν ο καλύτερος της πρώτης γενιάς των φθηνων 4Κ DLP .
Αλλά κουβαλάει το μεγάλο φωτοστέφανο περιμετρικά.

Δεν θυμαμαι αν είχε lens shift o 51, αλλά ο w1720, της επόμενης γενιας, δείχνει καλύτερη επιλογή σε οτι αφορά την εικόνα. Οριακά βεβαια.

Σιγουρα πολύ καλύτερα από τον uhd51 ο w2700.

Κατά τα λοιπα , μια χαρα είναι και ο uhd51
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,853
Athens
Επειδή μάλλον έχουμε να κάνουμε με... μια askhole,
άσε την να πάρει τον Optoma.
Αν δεν έχει lens shift, θα γελάσουμε όλοι παρέα με τον προβληματισμό που θα έχει στην τοποθέτησή του.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,894
Αθήνα
Κάτι έχει, λίγα πράγματα όμως.

Throw ratio 1.21:1 ~ 1.59:1
Projection distance (m) 1.2m - 8.1m
Zoom 1.3
Zoom type Manual
Focal length (mm) 12.81 ~ 16.74
Lens shift Vertical +10%
Native offset 105%
 

κωστας1

Senior Member
8 January 2007
472
[Τι ιδιαίτερο έχει αυτός?] Αυτος πρωτα απ´ολα δεν εχει lens shift εχει ομως 1000 ansi lumens καλιμπραρισμενος για πολλες ωρες λειτουργιας λογω led εχει επεξεργασία βίντεο TrueMotion επίσης ένα ευρύ φάσμα επιλογών ροής και συνδεσιμότητας, όπως USB, HDMI, Ethernet και ασύρματη μετάδοση εικόνων (Android και iOS) και ειναι 4k. Ο Γαλλος εδω https://www.passionhomecinema.fr/blog/ γραφει τα καλυτερα και στο αμερικανικο φορουμ καποιοι ειχαν τους benq που προτεινονται παραπανω και οταν τους αλλαξαν με αυτον τον lg ειδαν μεγαλη διαφορα στην ποιοτητα της εικονας. Το μονο 'ελαττωμα' που βρισκουν ειναι το μαυρο του. Τωρα αν υπολογισουμε οτι το κοντραστ ειναι στα 1000.1 και ο benq 1070 εχει περιπου 1200.1 δεν υπαρχει ουσιαστικη διαφορα. Οποτε για τα δικα μου δεδομενα προτιμαω την ποιοτητα της εικονας τις ευκολιες και σταθερη αποδοση απο το lens shift. Βαζω και την οθονη που προτεινα πιο πανω οποτε λυνω και το θεμα με το μαυρο και εχω ενα ολοκληρομενο setup σε βαθος χρονου. Ας κατσω και μιση ωρα παραπανω βρε αδερφε να κεντραρω τον προβολεα.
 

Stergios Giotas

AVClub Enthusiast
4 November 2006
833
Τελικά, νούμερα έχουμε για την πραγματική αύξηση του κόντραστ μέσω της οθόνης αυτής, αν υποθέσουμε ότι η μείωση της φωτεινότητας είναι μικρή για να μας απασχολήσει; Ένας προβολέας του 1000:1 σε λευκή οθόνη, πόσο βγάζει άμα προβάλλει στη συγκεκριμένη; 3500-4000:1;
 

κωστας1

Senior Member
8 January 2007
472
Περιμενουμε τις μετρησης του Νικου παντως αυτες οι οθονες παιζουν πολυ καλα οταν εχουμε καποιο φως αναμενο στο χωρο προβολης σε σχεση με τις λευκες.Τωρα αν το 1000.1 το κανει 2000.1 και παλι ευχαριστημενος θα ειμαι γιατι συγχρονως το 300.1 ανσι θα το κανει 600.1, αν σκεφτεις πως οι τηλεορασεις παιζουν περιπου στο 1000.1. Ολα αυτα υποθετικα μεχρι να μετρησουν τα οργανα.
 

tegonik

Supreme Member
22 July 2006
6,022
Athens
Παιδιά το να μετρηθεί το contrast πάνω σε ένα ALR πανί (ακόμα και σε απλό βέβαια) είναι κάτι σχεδόν αδύνατο, αν κάποιος έχει τον τρόπο, είμαι όλος αυτιά. Επίσης μια μέτρηση στο πανί δεν θα μας πει και πολλά. Τι εννοώ, βάλε έναν JVC ναι παίξει σε ένα λευκό σαλόνι, και μετά βάλτον σε ένα φροντισμένο σκοτεινό δωμάτιο, η διαφορά στο contrast χάος. Παιζει ρόλο πόσο contrast αποδίδει φυσικά ο JVC?Οχι βέβαια, και στις δυο περιπτώσεις το ίδιο contrast έχει ο προβολέας.

Η οθόνη δεν παράγει contrast, η οθόνη είναι "το δωμάτιο". Βέβαια με την συγκεκριμένη έχω χάσει λιγάκι τη μπάλα όσο αφορά τι κάνει και τι δεν κάνει μια οθόνη...

Προσωπικά σήμερα κάθισα έφαγα ένα 5ωράκι περίπου πάνω στην οθόνη να φωτογραφίσω και να βγάλω βίντεο για το review που ετοιμάζω. (έρχεται και mega συγκριτικό ALR οθονών, ακρως ενδιαφέρον!)
Η εμπειρία μου μεγάλη πλέον, οπότε είναι εύκολο μετά από τόσες ώρες θέασης σε γνωστό υλικό να μπορώ να κάνω υποθέσεις. Αν έπρεπε να περιγράψω ντε και καλά με φανταστικά νούμερα το επίπεδο του contrast θα έλεγα ότι σε αυτή την οθόνη ένας προβολέας με native contrast 1000:1, ένας κοινός DLP δηλαδή, παίζει σχεδόν στο επίπεδο ή και ελαφρώς καλύτερα σε μαύρο και contrast από έναν Epson TW9300, δηλαδή 5.000:1 στη χειρότερη.
Αυτό λαμβάνουν τα μάτια μου. Ο δε JVC φτάνει σε αίσθηση μια OLED τηλεόραση, δεν υπερβάλω, το μαύρο του γίνεται αυτό μαύρης τρύπας. Οχι ΟΛΟΙ οι JVC, επαναλαμβάνω, αν διαθέτετε τις πρώτες δύο γενιές, HD1 και HD100, δεν μπορείτε να εκμεταλλευτείτε την ALR, βασικά καμία ALR, δεν φτάνει η φωτεινότητα του προβολέα, απλά πράγματα. Χρειάζεται προβολέας που να βγάζει τουλάχιστον 900-1000 lumen, πραγματικά.

Ενδιαφέρον έχει και ένα πειραματάκι που έκανα, έριξα το φως του προβολέα να φτάσει σχεδόν στα επίπεδα της ALR σε λευκή οθόνη, έβαλα το φωτόμετρο μου να κοιτάει την οθόνη σε μία παγωμένη σκηνή στην ALR, έγραψε Χ νούμερο, μετά κατέβασα την λευκή οθόνη και έριξα το φως του προβολέα ώστε να γράψει το φωτόμετρο το ίδιο περίπου νούμερο. Καμία σχέση, στην ALR το επίπεδο μαύρου είναι αλλού στην κυριολεξία. Επίσης οι ανακλάσεις το ίδιο. Είναι σαν να μπορεί η ALR να διαχειρίζεται διαφορετικά τις ποσότητες φωτός που λαμβάνει (λεπτομέρειες στο review), ενώ στην λευκή τα πάντα κατεβαίνουν γραμμικά, και φυσικά οι ανακλάσεις παραμένουν ΟΣΟ και να ρίξεις την φωτεινότητα.
Αν ρίξεις στην ALR πολύ φως οκ, το διατηρεί κάπως με μια μείωση 20-30%, νορμάλ πράγματα, αν όμως της ρίξεις χαμηλά IRE ή 0 IRE, σαν να το απορροφάει ένα πράμα και σκουραίνει δίνοντας μαύρο πολλές φορές βαθύτερο και οχι το 20-30% που θα υπέθετε κανείς ή που θα δει κανείς σε μία κλασική γκρι οθόνη. Δεν ξέρω πως γίνεται αυτό, δεν βγάζει νόημα, απλά είναι κάτι που συμβαίνει.

Λευκή οθόνη, σαφώς περισσότερο φως, έχει νόημα όμως?Προσέξτε την ανάκλαση στο ταβάνι και φυσικά στο κάτω μέρος (δεν φαίνεται στη φωτό) πως χαλάνε την όλη θέαση

DSC01276.jpg



Μόλις κατεβάσω την μισή ALR κατευθείαν το ταβάνι σκοτεινιάζει, η διάχυση και οι ανακλάσεις μειώνονται αισθητά, επίσης το contrast πουσάρετε, με μείωση στη φωτεινότητα?σαφώς! που όμως δεν ενοχλεί σε καμία περίπτωση και δεν θα την έπαιρνα ΚΑΝ χαμπάρι αν δεν είχα δυο οθόνες να παίζω ταυτόχρονα, πιστέψτε με. Η αύξηση του dynamic range είναι το μυστικό, και αυτό μας δίνει στο μάτι μας φως, μαύρο, τα πάντα!

DSC01277.jpg



Μολις την κατεβάζω ολόκληρη, μαύρη τρύπα κανονικά, το δωμάτιο σκοτεινιάζει (μακάρι να μπορούσα να το αποτυπώσω, ίσως με μία 360 κάμερα) λες και είναι βαμμένο μαύρο, η εικόνα γίνεται ανάγλυφη και το contrast απογειώνεται..και φυσικά ο DLP αποκτά...μαύρο..

DSC01278.jpg


Οι φωτό με ίδιες ρυθμίσεις στη μηχανή χωρίς καμία επεξεργασία, έχει νόημα να δεις μετρήσεις?να τις κάνεις τι όταν βλέπεις αυτό το πράμα?

Αυτό το ALR είναι το μελλοντικό fiber για όλες τις οθόνες high contrast, αυτό είναι βέβαιο για εμένα. Και αυτό το διαβάσατε εδώ στο AVclub, να το θυμάστε.. :grinning-smiley-043
Επίσης όλες οι ALR από δω και πέρα θα βγαίνουν χωρίς μαύρα περιθώρια, δεν χρειάζονται πλέον, ακόμα και οι σταθερές, και αυτό εδώ το πρωτοδιαβάσατε, μη ξεχνιόμαστε.. :p
 

κωστας1

Senior Member
8 January 2007
472
Μηπως λεω μηπως να εβαζες και μια γκρι οθονη 0.8 στην συγκριση; Σε λευκο θα παιζουν το ιδιο σε φωτεινοτητα απο κι και κατω ομως τι γινεται; τα χρωματα ειναι το ιδιο κορεσμενα; το σκοτεινα πλανα εχουν διαφορα και αν εχουν ποση; αξιζει τον κοπο;
 

Stergios Giotas

AVClub Enthusiast
4 November 2006
833
Ριβιούερ δεν είμαι, οπότε απλώς παραθέτω προς χάρη της συζήτησης τα δυο ριβιού του Gregory για την 0.8 Vividstorm για normal throw προβολείς και τη 0.6 για ust. Αυτός μέτρησε πρώτα στο φακό του προβολέα μετά από καλιμπράρισμα και μετά επί της οθόνης και βρήκε ότι το κόντραστ παραμένει το ίδιο με αυτό επί του φακού με αυτές τις οθόνες, λόγω του άνω του 95% ποσοστού απόρριψης των εξωγενών ανακλάσεων, συν ένα 8% αύξηση κόντραστ από το υλικό της οθόνης με ταυτόχρονη πτώση 23% της φωτεινότητας. Αναφέρει επίσης και μια μπλεδίζουσα απόχρωση στην εικόνα τους. Τελικά, κατέληξε να αγοράσει και τις δυο για να κάνει ριβιού σε όλους τους τύπους των προβολέων στο ανοικτόχρωμο σαλόνι του.

https://www.passionhomecinema.fr/bl...-ecran-technique-vividstorm-lavis-de-gregory/

https://www.passionhomecinema.fr/bl...alr-vividstorm-obsidian-0-8-lavis-de-gregory/

Contrast :

Probe to the projector I measured a sequential contrast after calibration of 1143:1. By measuring the same factor but towards the screen, I measured 1230:1.

So the Obsidian screen keeps its promise to keep the contrast in a non-dedicated environment with even a slight gain.

So, to summarize, the Vividstorm screen results in a contrast gain of almost 8% (7.6%) with a brightness loss of 23% (22.7%).


Glitter effect, image smoothness, hot spot effect :


The structure of the Obsidian screen contributes to the uniformity of the image without the visible presence of glitter or lineage.

You can also forget about any risk of light concentration; the distribution is optimal, without the presence of hot spots.

Certainly, the work of light control to prevent any pollution is admirably carried out by this Vividstorm canvas.
 

tegonik

Supreme Member
22 July 2006
6,022
Athens
Το θέμα είναι οτι δεν μπορείς από ανάκλαση να μετρήσεις μαύρο, είναι πολύ χαμηλό, με τι όργανο να πάρεις τέτοια μέτρηση?και να είναι αξιόπιστη λέω. Οταν μετράς contrast στον προβολέα είναι εύκολο διότι πλησιάζεις τον φακό και εκεί υπάρχει αρκετό φως για μέτρηση ακόμα και σε μαύρη καρτέλα. Τα σπέκτρο δεν μετράνε καλά κάτω από 10 IRE, θα εμπιστευτείς τη μέτρηση ενός κολορίμετρου στο 0IRE πάνω στην οθόνη??Κρατάω μικρό καλάθι για αυτές τις μετρήσεις..εκτός αν ο άνθρωπος έχει σούπερ όργανο μετρήσεων χιλιάδων ευρώ, τι να πω....πάντως το review του πολύ καλό!

This screen is the best element to have been in my home theater for many years

Επαθε την πλάκα του με το ALR, ακριβώς τη ίδια ατάκα σκεφτόμουν να χρησιμοποιήσω και στο δικό μου review και τη διάβασα στο δικό του!έλεος..ακυρώθηκε..:flipout:


Τι να λέμε...πως να μην πάθει πλάκα ο άνθρωπος...

Capture.jpg