Προστασία καταναλωτών στην Ελλάδα και στην Ε.Ε. - Εγγυήσεις προϊόντων

Leonid

AVClub Addicted Member
29 June 2010
2,813
Re: Απάντηση: Προστασία καταναλωτών στην Ελλάδα και στην Ε.Ε. - Εγγυήσεις προϊόντων

Γειά σε όλους.
Θα ήθελα κάποιος να μου εξηγήσει το τι μπορώ να κάνω με οθόνη philips 24 ιντσών για pc που αγόρασα.
Την πήρα σήμερα και μόλις την άνοιξα είχε 2 πίξελς ενα επάνω δεξιά και ένα κάτω αριστερά,τα οποία φαίνονται μόνο σε μαύρο φόντο,άσπρα φωτεινά.
Εκτός αυτού παρατήρησα και εδω μέσα με το φόντο του φόρουμ οτι μου κάνει στο σκούρο χρώμα κυματιστές γραμμές απο πάνω προς τα κάτω όπως επίσης και σε κάποια games που την δοκίμασα σε κάποια backround σκοτεινά μου κάνει επίσης τις ίδιες κυματιστές γραμμές.
Την αγόρασα απο την msystems.gr και οταν τους πήρα τηλέφωνο επιτόπου με το που την άνοιξα και είδα το πρόβλημα και μετά απο την απογοήτευσή μου ( τους είπα μόνο για τα πίξελς γιατί αργότερα διαπίστωσα τις κυματιστές γραμμές ) και μου είπανε να πάρω την Philips αυριο.
Παρακαλώ όποιος γνωρίζει ας βοηθήσει.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Σου έχω απαντήσει στο άλλο Thread που έχεις ποστάρει το ίδιο πράγμα.
 

stef30nos

New member
4 February 2008
58
Καλησπερα σε ολους ειμαι κατοχος της συγκεκριμενης τηλεορασης Sony Bravia KDL-40NX710 η οποια ειναι αγορασμενη τον 5το του 2011,κατοπιν τηλεφωνηματος μου στα κεντρικα της Sony για επεκταση εγγυησης μου ειπανε πως η συγκεκριμενη tv εχει 1 χρονο εγγυηση απο την αγορα τους και μου εδωσαν ενα τηλεφωνο υποκαταστηματος για να ρωτησω για την τιμη της επεκτασης....Πηρα στο υποκατασημα της Καλλιθεας λοιπον τηλ και μου ειπαν πως η tv εχει 2 χρονια εγγυηση και πως υπαρχουν 2 ειδων επεκτασεις...Η πρωτη ειναι για 5 χρονια δηλαδη 2που εχω ηδη + 3 και κοστιζει 140 ευρω και η δευτερη ειναι το ιδιο αλλα καλυπτει κ ατυχημα και κοστιζει 170 ευρω....Μπαινοντας ομως εγω στο σιτε της σονη και κοιταζοντας στα αξεσουαρ της διαπιστωσα πως κανεις και ονλινε επεκταση στα 103 ευρω + το φπα....και στα αγγλικα λεει πως υποσητιζει κ ατυχημα ενω στα ελληνικα δεν το αναφερει πουθενα...Αν γνωριζει κατι καποιος ας το πει ευχαριστω....
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Συνήθως η επέκταση εγγύησης αφορά την ημέρα της αγοράς, ή κανένα μήνα από την ημερομηνία αγοράς. Είσαι σίγουρος ότι μπορείς να την αγοράσεις τώρα, 9 μήνες μετά;
Το ερώτημά σου ποιο είναι; Ότι σου είπαν 140, ενώ στο site την βρήκες 103+23%=126.69;
 

stef30nos

New member
4 February 2008
58
Μπορεις να την κανεις 365 μερες μετα την αγορα της....Το θεμα μου ειναι γιατι μου παρουσιασανε 2 ειδων επεκτασεις και στην επισημη ιστοσελιδα της σονυ εχει 1 και στα Ελληνικα δεν λεει πουθενα πως καλυπτει ατυχημα και στα αγγλικα το λεει ξεκαθαρα...Μαλλον δεν γνωριζει κατι καποιος ευχαριστω πολυ...
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Ότι λέει στα Ελληνικά ισχύει. Τα αγγλικά, τα ξεχνάς. Προφανώς, για την Ελλάδα η εδώ αντιπροσωπεία έχει διαφορετική πολιτική.
Το κατάστημα και η ιστοσελίδα, δεν είναι απαραίτητο να έχουν την ίδια εταιρία όσον αφορά την επέκταση.
 

stef30nos

New member
4 February 2008
58
Εχω πολλες αμφιβολιες γιαυτο που λες αλλα τελος παντον...Ελλαδισταν...κ τελος...
 

stef30nos

New member
4 February 2008
58
Τελικα βρηκα ακρη με ενα παρα πολυ καλο παληκαρι στο Sony Center Γλυφαδας μου μιλησε παρα πολυ καλα οπως επρεπε και μου εδωσε την εγγυηση πιο φθηνα απο το site της Sony...Ζητω το Sony Center Γλυφαδας!!!!!Επαγγελματιες τα παιδια εκει!!!!
 

panpan

Established Member
5 July 2006
200
Xρονικός περιορισμός ως προς την επισκευή της συσκευής σε εγγύηση από το σέρβις

Γεια σας και από μένα θα ήθελα παρακαλώ επωνύμως να ρωτήσω το εξής :
Στις 1/10/2011 και από το ΤΖΑΒΑΤΤΟ αγόρασα μια φορητή schaub lt7-356db (τηλεόραση 7 ιντσών) η οποία μετά από πέντε μήνες μου παρουσίασε βλάβη σοβαρή δηλαδή έπαιζε μόνο αναλογικά κανάλια και δεν έμπαινε ούτε στο μενού των ψηφιακών ,στο κεντρικό μενού κ.τ.λ. Την έστειλα λοιπόν στο σέρβις της Αθήνας γιατί μένω Θεσσαλονίκη στις 6/3/2012 έκτοτε έχουν περάσει μέχρι σήμερα που σας το κοινοποιώ τριάντα εννέα ολόκληρες μέρες χωρίς να έχω καμία ειδοποίηση από το σέρβις του κυρίου Μανωλόπουλου ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ε.Π.Ε. ΑΓΟΡΑΚΡΙΤΟΥ 29-35 ΑΘΗΝΑ ΤΚ 10440. ΤΗΛ 210 8213542 παρά μόνο και κατόπιν δικών μου ενεργειών (αρκετές κλήσεις με υποσχέσεις ότι θα ενημερωθεί ο προϊστάμενος και θα επικοινωνήσει μαζί μου...) αφού λοιπόν κάποια στιγμή μίλησα με κάποιον από το σέρβις μου είπε ότι περιμένουν (πλακέτα ?) από την κίνα και ότι έχω δίκιο που παραπονέθηκα και να κάνω υπομονή χωρίς να μπορεί να μου απαντήσει για πόσο καιρό ακόμα. Και ρωτώ το εξής αν κάποιος ξέρει να μου απαντήσει υπεύθυνα:
τι λέει η νομοθεσία σχετικά με την περίπτωση μου και αν υπάρχει κάποιος χρονικός περιορισμός ως προς την επισκευή της συσκευής από το σέρβις υπ. όψιν ότι η συσκευή είναι στην εγγύηση . Σας ευχαριστώ πολύ . Παναγιώτης Μηνάς
 
Last edited:

chek2fire

AVClub Enthusiast
1 January 2011
896
Re: Panasonic Plasma VT50 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Κοίτα η μπάρα δεξιά που είχα και στις άλλες, έγινε εντονότερη σε αυτή την 4η vt50, ενώ στην αρχή δεν ενοχλούσε. Συν ότι πλέον υπάρχουν πολλές σαγρέ γραμμές (φανταστείτε σαν να έχει γρατσουνίσει κάποιος την εικόνα) σε όλο το πάνελ που φαίνονται κατά την οριζόντια κίνηση της κάμερας, αλλά πλέον και σε ακίνητα πλάνα! Κυρίως φαίνονται σε hd gaming που υπάρχουν μονόχρωμα πλάνα (ουρανός, πορτοκαλί ουρανός με ηλιοβασίλεμα, άσπρο χρώμα κλπ) αλλά και σε hd ποδόσφαιρο όπου η εικόνα είναι καθαρή και ξεχωρίζουν οι γραμμές στην κίνηση. Σε μη HD κανάλι δεν μπορείς να τις ξεχωρίσεις. Με λίγα λόγια αυτή την στιγμή η 4η vt50 μου είναι χειρότερη και από τις 3 προηγούμενες!!!! Ο διευθυντής πωλήσεων της intertech δεν μου απάντησε σήμερα Δευτέρα στο email που του έστειλα Παρασκευή βράδυ. Αύριο αν δεν με πάρει μέχρι τις 12-1 θα τον πάρω εγώ. Είμαι εξοργισμένος. Σκέφτομαι να το πάω με δικηγόρο πλέον για εξαπάτηση καταναλωτών κλπ...Η μάχη ξεκινάει και πάλι...

Κάνε και μια καταγγελία στην γραμματεία καταναλωτή αν σου κάνουν τπτ κόλπα. Αφού διακινούν ελαττωματικές συσκευές έχεις δικαίωμα αντικατάσταση και επισκευής όσες φορές και να εμφανιστεί το πρόβλημα.

EDIT : Εκ της διαχείρισης....

...το post μεταφέρθηκε από το νήμα της Panasonic VT50 .
 
Last edited by a moderator:

vertical

Supreme Member
15 November 2011
3,347
Re: Panasonic Plasma VT50 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Κι εγώ ακόμη περιμένω από τον συγκεκριμένο (από το καλοκαίρι) feedback από τα κεντρικά. Ελέγχω καθημερινά τα email μου:

1321148478690.jpg

Το μόνο θετικό που πιάνω από το παραπάνω είναι η αναγνώριση της κατοχύρωσης του 6μήνου σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος. Αν και αυτό, αν ήμουν στη θέση σου, θα το ήθελα και γραπτώς δεδομένου και της κωλοτούμπας της εν λόγω αντιπροσωπίας και στο θέμα IFC.

Πάντως, το πρόβλημα με τις γραμμές σου είναι παρόμοιο με ότι video έχουμε δει. Άσχημο banding. Πιστεύω το είχες αρκετό καιρό και προσπαθούσες να πείσεις τον εαυτό σου να συνεχίσεις, μέχρι που αποφάσισες ότι δεν πάει άλλο.

Το θέμα με τις εκδόσεις -2 το έχω διαβάσει κι εγώ, αλλά δεν υπάρχει κάποια επιβεβαίωση για επίλυση του προβλήματος. Τι να πω, απογοήτευση.

EDIT : Εκ της διαχείρισης....το ανωτέρω post αναφέρεται στο post που βρίσκετε εντός του spoiler...

Λοιπόν μίλησα με τον προιστάμενο της intertech σήμερα και μου είπε ότι τα έλαβε τα email που του έστειλα και ότι το προώθησε λέει στα κεντρικά της ευρώπης γιατί δεν έχει ξανασυμβεί στην Ελλάδα και ότι είμαι ο μόνος που έχει συμβεί αυτό και δεν ξέρουν τί να κάνουν. Του λέω οκ αλλά και το καλοκαίρι το έστειλε στα κεντρικά και έκαναν 2 μήνες να απαντήσουν (αν απάντησαν τελικά), μην γίνουν τα ίδια του λέω. Μου λέει όχι, κάνε υπομονή μέχρι Δευτέρα-Τρίτη την άλλη εβδομάδα και θα έχουμε απάντηση. Του λέω όμως τί απάντηση και μου λέει δεν ξέρω. Εγώ λοιπόν του λέω ότι άσχετα με την απάντηση από τα κεντρικά, δεν ανέχομαι να μείνω με αυτή την προβληματική τηλεόραση και ότι ή θα μου την αλλάξουν πάλι με νέα (κυκλοφορεί φήμη ότι στην ευρώπη έχουν έρθει νεώτερα build τηλεοράσεων όπου πίσω στο αυτοκόλλητο λέει 55VT50-2 όπου έχουν μειωθεί ή εξαλειφθεί τα προβλήματα) και του είπα να μου φέρουν τελευταία build έκδοση της τηλεόρασης ή στην τελική να μου δώσετε τα χρήματα πίσω. Ο προιστάμενος του τεχνικού μου είχε πει ότι έχω 6 μήνες να πάρω τα λεφτά μου πίσω, αν είναι ελαττωματικό το προιόν από την αρχή. Μου είπε θα τα πούμε από την άλλη εβδομάδα και να κάνω υπομονή.

Του έστειλα καπάκι 2 βίντεο για να καταλάβει περί τίνος πρόκειται. Ορίστε τα λινκ των βίντεο που έχω ανεβάσει. Δείτε σε μικρή εικόνα όπου φαίνονται καλύτερα οι γραμμές. Ορίστε τα λινκ:


Αυτό είναι για να φανεί η δεξιά band και


αυτό για να φανούν οι υπόλοιπες γραμμές στο πάνελ


Αυτά ήταν τα νέα. Ελπίζω να μπορέσω να βγάλω άκρη και να μην το παίξουν ανήξεροι κλπ...
 
Last edited by a moderator:

polakis

AVClub Addicted Member
19 September 2008
2,792
Re: Panasonic Plasma VT50 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Κοίτα αν δω ότι δεν γίνονται αλλαγές κλπ, θα αναγκαστώ να πάρω τα λεφτά μου πίσω. Μετά με βλέπω να πηγαίνω για καμιά samsung plasma 64e8000 που έχει πέσει η τιμή της. Δεν ξέρω, το σκέφτομαι να περιμένω και για τις vt60 μπας και έχουν διορθωθεί τα προβλήματα. Αλλά από την άλλη είναι πολύς καιρός...

EDIT : Εκ της διαχείρισης....

...το post μεταφέρθηκε από το νήμα της Panasonic VT50 .
 
Last edited by a moderator:

stavroseco

Established Member
3 August 2008
286
Re: Panasonic Plasma VT50 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

@polakis, απο την πρώτη στιγμή έπρεπε να πάρεις τα λεφτά σου πίσω και να πας σε άλλη μάρκα. Η Panasonic πάει τελείωσε. Με 10 billion dollars ζημιές μην περιμένεις προκοπή.
Sony-Panasonic είναι στο χείλος του γκρεμού. Μόνο η Κορέα έχει παρόν και μέλλον.
 

chek2fire

AVClub Enthusiast
1 January 2011
896
Re: Panasonic Plasma VT50 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

και εγώ αυτό νομίζω ότι πρέπει να πάρεις τα λεφτά σου πίσω και να πας σε μια samsung plasma. Τι να κάνεις τα προτερήματα μιας τεχνολογίας όταν δεν μπορούν να την υλοποιήσουν σωστά και αδυνατούν να βγάλουν μια συσκευή χωρίς πρόβλημα.
 

manmayer

Senior Member
4 March 2012
326
Re: Panasonic Plasma VT50 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Από ποιόν θα πάρει τα λεφτά του πίσω ο polakis? Από την αντιπροσωπεία αποκλείεται. Αυτή ούτε καν αναγνωρίζει θέμα γραμμών. Από το κατάστημα που την αγόρασε? Επίσης αποκλείετε, έχουν παρέλθει οι προθεσμίες, άλλωστε "μετά την απομάκρυνση από το ταμείο".... Ο polakis όπως και ο vertical δυστυχώς καθυστέρησαν απελπιστικά να αντιδράσουν.
 

chek2fire

AVClub Enthusiast
1 January 2011
896
Re: Panasonic Plasma VT50 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Νομιζω από την αντιπροσωπεία μπορείς να πάρεις τα λεφτά σου πίσω αν συνέχεια σου δίνουν ελατωματικά προιόντα. Μια ερώτηση στην γενική γραμματεία καταναλωτή η ένα τηλέφωνο μπορεί να λύσει όποια απορεία υπάρχει. Μπορεί η Ελλάδα να είναι αυτή την στιγμή γενικά μπουρδ@λο άλλα μερικά πράγματα ακόμα λειτουργούν
 
Last edited by a moderator:

polakis

AVClub Addicted Member
19 September 2008
2,792
Παιδιά θα το ψάξω. Από interteh μου είπαν ότι υπάρχει ευρωπαικός νόμος που λέει ότι σε περίπτωση που η συσκευή είναι ελαττωματική από την αρχή ή γίνουν αλλαγές και είναι συνεχώς ελαττωματικές, τότε έχεις δικαίωμα να ζητήσεις τα λεφτά σου μέσα σε 6 μήνες. Η intertech στην 3η αλλαγή μου είπε να μου δώσει τα λεφτά πίσω. Να κάνει πίστωση στο κατάστημα δηλαδή. Από εκεί και πέρα πρέπει να τα βρω με το κατάστημα. Τότε μου είχε πει η μαγαζάτορας να πάρω την 55s8000 την led 3d της samsung με τα ίδια λεφτά και της είχα πει όχι. Τώρα αν μου κάνει την πίστωση η intertech θα πάω να πάρω την samsung plasma 64e8000 που έχει πάει 2500 στο skroutz και ίσως μου έρθει μια η άλλη...
 

chek2fire

AVClub Enthusiast
1 January 2011
896
Re: Panasonic Plasma VT50 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

τι τους στέλντε video? από την στιγμή που υπάρχει πρόβλημα είναι υποχρεωμένοι να την αλλάξουν όσες φορές και να χαλάσει. Αυτό λέει η πανευρωπαική εγγύηση και αν αδυνατούν να το κάνουν ας το στείλουν στα κεντρικά της panasonic στην Ευρώπη η ας το κλέισουν το μαγαζί. Το δίκιο πάντως είναι με το μέρος του.
Αν ζορίσουν τα πράγματα με την μια καταγγελία και να δεις πως μαλακώνουν όταν φάνε πρόστιμο και τους υποχρεώσουν σε αλλαγή τηλεόρασης.
 

chek2fire

AVClub Enthusiast
1 January 2011
896
Re: Panasonic Plasma VT50 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Αφήστε τα video. Από την στιγμή που υπάρχει πρόβλημα με την τηλεόραση έχουν την υποχρέωση να στην αλλάξουν όσες φορές και να εμφανιστεί. Γιαυτό υπάρχει η εγγύηση. Και αν κάνουν τπτ νούμερα κάντους μια καταγγελία να φάνε κανα πρόστιμο και να δεις μετά πως θα τρέχουν να την φτιάξουν.
Αν δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν ας τον κλείσουν το μαγαζί. Στην τελική ο άνρθωπος έδωσε 2000 ευρώ για να πάρει μια προβληματική συσκευή. Μην μασάς poloakis. Να σου αλλάζουν τηλεοράσεις μέχρι να σου φέρουν καλή!