Έχοντας στείλει για retipping για τελευταία φορά στην παρούσα μάταια αυτη ζωή,4 κεφαλάς ,μου ειπώθηκε ότι η μία που παρουσίαζε κάποιο θέμα στις ψηλές,δεν είχε πρόβλημα,αλλά ήταν θέμα βρωμιάς στο στέλεχος και την ακίδα.
Πρόκειται για την exact,που πάνω στον R 300 μου φάνηκε χρήσιμη για αναπαραγωγή μεταχειρισμένων, γρατζουνισμένων παλιών δίσκων.(ότι έλεγε δηλαδή το Hi Fi News και το Genesis ).
Η αναπαραγωγή σε σύγκριση με την Linn Karma,προ και μετά αναβελόνωσης,καθώς και με άλλες απ το στοκ και μιας ολοκαίνουργιας DL 110,μου έδειχνε ότι ναι μεν έπαιζε,αλλά έλειπε αυτό που ονομάζουν sharpness, detail στις αρμονικές κυρίως σε δίσκους που έχω λιώσει και κουβαλώ όπως επίσης σε φωνητικά και γενικά overal ... εκτός από Synths αν θυμάμαι καλά .
Υπάρχει περίπτωση να οφείλεται στην βρωμιά;δεν έχω πια τα εργαλεία που 'εξέταζα την ακίδα' έναν φακό μικρομοντελιστικής χρήσης (κατασκευής φιγουρών στην μικρότερη κλίμακα), αλλά δεν μου φαινόταν βρώμικη..
Απ την άλλη γιατί να μου πει ψέματα;
p.s με το καθάρισμα είχα πάντα θέμα.
Πρόκειται για την exact,που πάνω στον R 300 μου φάνηκε χρήσιμη για αναπαραγωγή μεταχειρισμένων, γρατζουνισμένων παλιών δίσκων.(ότι έλεγε δηλαδή το Hi Fi News και το Genesis ).
Η αναπαραγωγή σε σύγκριση με την Linn Karma,προ και μετά αναβελόνωσης,καθώς και με άλλες απ το στοκ και μιας ολοκαίνουργιας DL 110,μου έδειχνε ότι ναι μεν έπαιζε,αλλά έλειπε αυτό που ονομάζουν sharpness, detail στις αρμονικές κυρίως σε δίσκους που έχω λιώσει και κουβαλώ όπως επίσης σε φωνητικά και γενικά overal ... εκτός από Synths αν θυμάμαι καλά .
Υπάρχει περίπτωση να οφείλεται στην βρωμιά;δεν έχω πια τα εργαλεία που 'εξέταζα την ακίδα' έναν φακό μικρομοντελιστικής χρήσης (κατασκευής φιγουρών στην μικρότερη κλίμακα), αλλά δεν μου φαινόταν βρώμικη..
Απ την άλλη γιατί να μου πει ψέματα;
p.s με το καθάρισμα είχα πάντα θέμα.