Ποιότητα cd vs steaming vs HI-Res audio vs Βινύλιο

ger.g

New member
26 April 2024
4
καλησπέρα σας παιδια, καλως σας βρηκα. γιατι βρισκεστε σε αντιπαραθεση; το νημα ειναι για βινυλιο η cd και streaming αλλα δεν καταλαβαινω γιατι μιλατε; για ηχογραφησεις γενικως;
 

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
17,869
Μεσευρώπη
καλησπέρα σας παιδια, καλως σας βρηκα. γιατι βρισκεστε σε αντιπαραθεση; το νημα ειναι για βινυλιο η cd και streaming αλλα δεν καταλαβαινω γιατι μιλατε; για ηχογραφησεις γενικως;
Καλώς ήρθες στο φόρουμ. Εδώ οι συζητήσεις τείνουν να ξεφεύγουν από το αρχικό θέμα, δεν είμαστε τόσο αυστηροί.
 
  • Like
Reactions: ger.g

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
17,869
Μεσευρώπη
Ότι δεν αποτελεί κριτήριο η παρουσία σε live, ειδικά συμφωνικής μουσικής, για να κρίνεις ένα ηχοσύστημα. Αυτό όχι απλά έχει καταρρεύσει, αλλά του έχουν κάνει και μνημόσυνο.

Δεν ξέρω τι διαβάζεις και τι καταλαβαίνεις, όμως εγώ αποδεδειγμένα πλέον έγραψα κάτι άλλο από εκείνο που ισχυρίστηκες ότι έγραψα. Και το έκανα και παράθεση για να φανεί. Έτερον ουδέν γι' αυτό το συγκεκριμένο σημείο.
Three birds were sitting...
 

ger.g

New member
26 April 2024
4
Καλώς ήρθες στο φόρουμ. Εδώ οι συζητήσεις τείνουν να ξεφεύγουν από το αρχικό θέμα, δεν είμαστε τόσο αυστηροί.
αυτο μου ειπε ενας φιλος απο το γειτονικο φορουμ χαχα, που για καποιο λογο εχει πεσει σε εμενα; εχει πεσει σε ολους ο γειτονας;
 

steadyshot

Senior Member
16 July 2012
355
Το πρώτο και κύριο είναι ότι δεν θα ακούγονται το ίδιο. Στη συνέχεια κερδίζει εκείνο που αρέσει περισσότερο ο ήχος του. Αυτό αποτελείται από διάφορες παραμέτρους. Σε αυτό οπωσδήποτε μπαίνουν και τα υποκειμενικά κριτήρια.
Μπορώ μάλιστα να σου πω ότι το ίδιο praise θα πάρει από έναν ενδιαφερόμενο το ένα ηχείο και το ίδιο praise θα πάρει ένα άλλο διαφορετικό εντελώς ηχείο από έναν άλλον. Συμβαίνει κατά κόρον.
Αλλά αυτό είναι το Hi-Fi. Υποκειμενισμός.
Ευτυχώς δηλαδή γιατί αλλιώς όλα θα ήταν ίδια.
Σωστά … Αυτό που διαφοροποιεί το high end είναι ότι μπορεί να παίζει σε μεγάλες εντάσεις καθαρά , ξεκούραστα , ασυμπίεστα με όλη την έκταση του μπάσου
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,949
Αθήνα
Σωστά … Αυτό που διαφοροποιεί το high end είναι ότι μπορεί να παίζει σε μεγάλες εντάσεις καθαρά , ξεκούραστα , ασυμπίεστα με όλη την έκταση του μπάσου

A better overall experience θα έλεγα. Μπα, δεν είναι όλη η έκταση του μπάσου το κριτήριο. Ας πούμε ότι το ακριβότερο το πληρώνεις γιατί υπάρχει λόγος. Αλλιώς θα λέγαμε ότι ένα ηχείο με μεγάλα μεγάφωνα (και καμπίνα προφανώς) στα ίδια χρήματα είναι καλύτερο από ένα άλλο μικρό bookshelf που κοστίζει το ίδιο.
Δεν ισχύει επ' ουδενί.
Και στο Hi-End υπάρχει υποκειμενισμός, μη νομίζεις.

Ωραία είναι όλα, αρκεί να ξέρεις τι θέλεις. Απλά μην το θεωρείς θέσφατο ότι εκείνο που αρέσει σε εσένα είναι το ιερό δισκοπότηρο της αναζήτησης για τους άλλους.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,949
Αθήνα
Γι'αυτο λεμε σπαταλαμε μελανι ...............

Και αυτό δείχνει ότι το συγκεκριμένο κριτήριο είναι λάθος. Ή να το πω λίγο καλύτερα, ανεπαρκές. Κυρίως γιατί χει ως κριτήριο τόση διαφοροποίηση στις συνιστώσες που το αποτελούν που δεν μπορεί να αποτελέσει κριτήριο αναφοράς.

Μόνο τις ηχογραφήσεις μεταξύ τους στα συστήματα επίσης μεταξύ τους μπορείς να κρίνεις, και αυτό σύμφωνα με τα γούστα σου. Όχι σύμφωνα με σημείο αναφοράς τη live μουσική και δη τη συμφωνική. Όποτε βλέπω κάτι τέτοιο να γράφεται, είμαι απόλυτα βέβαιος ότι θα ακολουθήσουν φυσικότητες, φυσικά όργανα, και γενικώς μια τάση που δείχνει ότι αυτός που τα λέει δεν έχει ιδέα τι ακούει και γιατί.
 
  • Like
Reactions: steadyshot

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,812
Μόνο τις ηχογραφήσεις μεταξύ τους στα συστήματα επίσης μεταξύ τους μπορείς να κρίνεις, και αυτό σύμφωνα με τα γούστα σου.
Αυτο σημαινει υποκειμενισμος
Όχι σύμφωνα με σημείο αναφοράς τη live μουσική και δη τη συμφωνική.
Και αυτο ειναι χρησιμο
Όποτε βλέπω κάτι τέτοιο να γράφεται, είμαι απόλυτα βέβαιος ότι θα ακολουθήσουν φυσικότητες, φυσικά όργανα, και γενικώς μια τάση που δείχνει ότι αυτός που τα λέει δεν έχει ιδέα τι ακούει και γιατί.
Ενω οταν δεν τα λεει καποιος, εχει ιδεα τι ακουει και γιατι ?
Το αντιθετο θα ελεγα. Τα "επεξεργασμενα" οργανα ειναι αυτα που δεν εχει ιδεα κανενας πως ακουγονται ...................... κανενας.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,949
Αθήνα
Ενω οταν δεν τα λεει καποιος, εχει ιδεα τι ακουει και γιατι ?
Το αντιθετο θα ελεγα. Τα "επεξεργασμενα" οργανα ειναι αυτα που δεν εχει ιδεα κανενας πως ακουγονται ...................... κανενας.

Όχι κανένας. Εκείνοι που έχουν εμπειρία ας πούμε από κομπρέσορες γιατί είναι η δουλειά τους κάτι θα καταλαβαίνουν τι ακούγεται και πως. Και διάφορα άλλα παραδείγματα που δεν θέλω να αναφέρω για την οικονομία της κουβέντας.

Δεν υπάρχει εδώ το «ενώ οι άλλοι είναι καλύτεροι;» στο θέμα. Το πρόβλημα είναι ακριβώς όταν θεωρείται καλύτερο για λάθος λόγους. Δεν μας ενδιαφέρει να βγάλουμε τη μία πλευρά λάθος προκειμένου να δικαιολογήσουμε το λάθος της άλλης πλευράς.

Είναι λάθος αυτό που γράφτηκε; Είναι. Μεγάλο μάλιστα στην περίπτωση του κριτηρίου που έχει... άπειρες συνιστώσες και διαφοροποιήσεις. Τα whataboutisms δεν βοηθούν κατόπιν.
 

steadyshot

Senior Member
16 July 2012
355
Θεωρω ότι στην εποχή που ζούμε ο υποκειμενισμός πρέπει να μειωθεί και να μη θεωρούμε ότι επειδή ακούσαμε ένα βιολί και ένα πιάνο από κοντά κάτι κάναμε . Αυτά και ένα νήπιο μπορεί να τα κανει και να έχει μια ακουστική μνήμη για να συγκρίνει .Καλύτερα να εστιάσουμε πρώτα στα τεχνικά σημεία, να τα κατανοούμε τόσο για τα ηχεία όσο και για τα ηλεκτρονικά, να είναι καλά πρώτα αυτά, και μετά να βλέπουμε τις λοιπές λεπτομέρειες και διαφοροποίησεις .
 
Last edited:

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,949
Αθήνα
Θεωρω ότι στην εποχή που ζούμε ο υποκειμενισμός πρέπει να μειωθεί και να μη θεωρούμε ότι επειδή ακούσαμε ένα βιολί και ένα πιάνο από κοντά κάτι κάναμε . Αυτά και ένα νήπιο μπορεί να τα κανει και να έχει μια ακουστική μνήμη για να συγκρίνει .Καλύτερα να εστιάσουμε πρώτα στα τεχνικά σημεία, να τα κατανοούμε τόσο για τα ηχεία όσο και για τα ηλεκτρονικά, να είναι καλά πρώτα αυτά, και μετά να βλέπουμε τις λοιπές λεπτομέρειες και διαφοροποίησεις .

Χρειάζεται όμως για να αποφασίσουμε και να τα ακούσουμε τα ηλεκτρονικά, γιατί υπάρχει και το άλλο άκρο που μένει στην κατανόηση και καταλήγει στο να τα σπρώχνει άρον άρον με την πρώτη ευκαιρία, γιατί νόμισε ότι φτάνει η κατανόηση μόνο των τεχνικών σημείων.
Ουκ ολίγα καθημερινά παραδείγματα σε αυτό, κυρίως γιατί στο τέλος δεν πήρες εκείνο που σου άρεσε, αλλά εκείνο που σε έπεισαν τα τεχνικά του σημεία ότι θα σου αρέσει. 😉
 
  • Like
Reactions: steadyshot

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,812
Θεωρω ότι στην εποχή που ζούμε ο υποκειμενισμός πρέπει να μειωθεί και να μη θεωρούμε ότι επειδή ακούσαμε ένα βιολί και ένα πιάνο από κοντά κάτι κάναμε . Αυτά και ένα νήπιο μπορεί να τα κανει και να έχει μια ακουστική μνήμη για να συγκρίνει .Καλύτερα να εστιάσουμε πρώτα στα τεχνικά σημεία, να τα κατανοούμε τόσο για τα ηχεία όσο και για τα ηλεκτρονικά, να είναι καλά πρώτα αυτά, και μετά να βλέπουμε τις λοιπές λεπτομέρειες και διαφοροποίησεις .
Και ποιος σου ειπε οτι καποιος που εχει αλλες ηχητικες προτιμησεις απο σενα ,
1: Aκουει πιο "λαθος" απο σενα ?
2: Το συστημα του "μετραει χειροτερα" απο το δικο σου ?

Οσο για την ακουστικη μνημη αστο καλυτερα. Δεν γνωριζω τι μπορει να κανει ενα νηπιο , ομως γνωριζω τι μπορουν να κανουν πολλοι "ενηλικες" .

Θεωρεις επομενως οτι αν ενα μηχανημα μετραει "καλυτερα" απο ενα αλλο και οι διαφορες τους ειναι μεγεθους "τριχας" , πρωτον θα το ακουσεις και δευτερον θα επιλεξεις σε συγκριση αυτο που μετραει "καλυτερα" ? Μπορεις δηλαδη να υποβληθεις σε τυφλο τεστ με ποσοστα επιτυχιας που να θεωρηθουν αποδεκτα ?
Και αν ναι , μπορεις να επαναλαβεις τα ιδια ποσοστα σε επαναλαμβανομενα τετοια τεστ ?
 
Last edited:

steadyshot

Senior Member
16 July 2012
355
Και ποιος σου ειπε οτι καποιος που εχει αλλες ηχητικες προτιμησεις απο σενα ,
1: Aκουει πιο "λαθος" απο σενα ?
2: Το συστημα του "μετραει χειροτερα" απο το δικο σου ?

Οσο για την ακουστικη μνημη αστο καλυτερα. Δεν γνωριζω τι μπορει να κανει ενα νηπιο , ομως γνωριζω τι μπορουν να κανουν πολλοι "ενηλικες" .

Θεωρεις επομενως οτι αν ενα μηχανημα μετραει "καλυτερα" απο ενα αλλο και οι διαφορες τους ειναι μεγεθους "τριχας" , πρωτον θα το ακουσεις και δευτερον θα επιλεξεις σε συγκριση το αυτο που μετραει "καλυτερα" ? Μπορεις δηλαδη να υποβληθεις σε τυφλο τεστ με ποσοστα επιτυχιας που να θεωρηθουν αποδεκτα ?
Και αν ναι , μπορεις να επαναλαβεις τα ιδια ποσοστα σε επαναλαμβανομενα τετοια τεστ ?
Όχι απλώς δε θα μπω στον κόπο να κάνω short list ηχεία με κακό spinorama , με υψηλή παραμόρφωση , με frequency response που κάνει s - ακια με dynamic range compression υψηλό . Θα διαβάσω τα υποκειμενικά reviews θα βρω και από εκεί αν υπάρχουν μοτίβα και στο τέλος θα πάω να ακούσω 3-4. Στα ηλεκτρονικά θα κάνω αντίστοιχα το ίδιο . Απλώς θέλω αυτό που θα ακούσω πριν το ακούσω να πιάνει κάποια βασικά standards. Και μετά να επιλέξω με το γούστο μου για τα μη μετρήσιμα
 
  • Like
Reactions: ger.g